Video Works

Kopácsi-rét - Kerékpárral Horvátban
Éger-völgy - Szuadó-völgy gyalogtúra - Mecsek
Éger-völgy - Babás szerkövek Mecsek gyalogtúra
Gyalogtúra a tavaszi Mecsekben. Útvonal: Éger-völgy, Éger-tető, Jakab-hegyi kilátó, Pálos romok, Zsongorkő, Sasfészek, és Babás szerkövek.
Tavaszi E-Túra - Egy szeles nap krónikája - GIANT Explore E+ 3GTS
Tavaszi E-Túra - Egy szeles nap krónikája - GIANT Explore E 3GTS
Falvak - tavak - földutak
Délutáni bringázás a Kelet-Mecsekben - Zengő
Kerékpártúra az Ős-Dráva Látogatóközponthoz - Kirándulás az Ormánságban
Harkány, Drávaszabolcs, Tésenfa, Szaporca a Dráva, Fekete-víz mentén, a Hétöles- tó.
Kerékpártúra Villányig - Palkonya - Villánykövesd - Villány E-túra villanybringával
E-Túra Villanybringával - Egerág Szőkéd Áta - Giant Explore E+ 3GTS Elektromos kerékpár
E-Túra Villanybringával - Egerág Szőkéd Áta - Giant Explore E 3GTS Elektromos kerékpár
Pécs - Abaliget - Orfű kerékpártúra
Szombat délutáni kerékpározás keresztül a Mecsek hegyvonulatán Abaligetre, majd onnan Orfűre. Happy trips site odala: www.youtube.com/@happytripssite
Vasárnapi kirándulás
Sarti - Görög nyaralás 8.rész - A hazaindulás
Sarti - Görög nyaralás 7.rész - Athosi hajókirándulás, Ammouliani-sziget
Sarti - Görög nyaralás 6.rész - Tengerpartok Sartitól délre
Sarti - Görög nyaralás 5.rész - Északi lankákon, bringázás a Karydi-partig Vourvourou
Sarti - Görög nyaralás 4.rész - Szeszélyes nap, séta a halászkikötőben - Étlapok-árak
Sarti - Görög nyaralás 3.rész - Hajókirándulás a kék lagúnákhoz - Narancspart Diaporos Robinson-part
Sarti - Görög nyaralás 2.rész - Városnézés, majd bringázás a déli lankákon
Érkezés a Balatonra - Őszi túra 2022. 5.rész
Deseda kör - Kaposvár - Őszi túra 2022. 4.rész

@illesnebekesisaci 2 часа назад

2.27.nél az nem település az a platània beach még sartihoz tartozik és az appartmanok bungalók kiadók a turistàknak egyénileg görögtől vagy bookingon. Csak a pontosítás miatt îrtam le. Sarti végéről gyalogosan is átjönnek a sziklákon. Platánia beach a mi kedvencünk ott a végén jobbra a sziklák mögött. Ott annàl a lila hàznál ahol lementél ( egyébként az is kiadó új 40euro/éj / 1 éj) partra az étterem előtt parkolunk. Lakókocsikkal külföldiek is kedvelik. A Sikia öbölnél nagyon drukkoltam hogy menjél be a Klimatária strandra az is klassz pár lépésre voltál, de mindegy fentről nézted. S Kalamitsi településhez is le kellett volna kanyarodni az is még cuki hely, kár hogy nem na majd legközelebb. Valti az màr Sikia . Tudtad hogy jobbra van a Sikia település a hegy felé. Legközelebb oda is kanyarodjál. Biztos vagyok benne hogy újra elutazol Sartira.Te ugyanolyan szemmel nézed a vidéket mint mi. Mi màr bejàrtuk az egész szitoniát de mindig találunk valami újat. Sajnálom akik odaérkeznek s a falun kívül sehová csak a napernyős bárokban ülnek. Az nem az én világom. Itt a természet nagyon sokat ad itt még nagyobbrészt érintetlen. Sarti sem ilyen volt nagyon beépült az utóbbi 10 évben sajnos. ❤

43.47.nél amire azt mondtad hogy völgy ott tovàbb nagyon érdekes kiépített utak vannak úgynevezett halott vàros ugyanis tervbe volt nagy építkezés régen de nem valósult meg csak az utcák utak vannak kiépítve.

@illesnebekesisaci 3 часа назад

Laci làtom beleszerettél Sartiba. Üdv. a sarti rajongó klubban mert én az vagyok. Örülök hogy jól érezted ott magad s minden percét jól töltötted. Mi ha megyünk másféle görög üdülő helyre 1 hétre, akkor is eljövünk még Sartira is 20 éve. Most ledöbbentél? - vagy megérted! Köszi. Saci

@videoworksLaci 2 часа назад

Sarti rajongó vagyok én is, teljesen megértem, h 20 éve ide jártok! Ami jó az jó!👍Útjaim során szoktam beszélgetni a vendégekkel, nem ritka ez a hosszú hűség a jó helyekhez. Pl. Stavroson volt egy idősebb úr, aki 30 éve már visszajár. Szerintem is többen vannak így az emberek, szerintem én is így leszek.😄 Szeretem Sartit!😍

@illesnebekesisaci 7 часов назад

Szóval megint egy helyen egy időben.😄 Ebben az időszakban mi is sartin voltunk a 3. hetünk volt. Amúgy ezt megelőzően többször is voltunk az Anesti hàzban a 8.as szobában is.😊 Mi visszajárók vagyunk Sartira de sokfelé voltunk görög helyeken délen és nyugaton szigeteken is de itt sartin a tenger a strand legjobb a környéken a partok a legjobbak. Idén nagyon megdrágult és sokan voltak júniusban.(Nem magyarok) Üdv. Saci

@videoworksLaci 3 часа назад

Szia Saci! Ááá! Ez komoly??? 😄Hiába! Kicsi a világ!😁Nagyon örülök, lehet még ismét összefutunk Sartin, ugyanis azonnal beleszerettem ahogy tavaly megláttam, és az a gond, innentől kezdve mindent hozzá hasonlítok. Nagyon szuper, h sok felé jártatok görögben és így van rálátásotok, tapasztalatotok a helyeket illetően! Igen, a tömeget én is próbálom kerülni. 😆Üdv, Laci

@illesnebekesisaci 2 часа назад

@@videoworksLaci igen menni kell màshová is mert görögország mindenütt szép. Jószívvel ajànlom Tolo-t. Grand tours osok mennek busszal .Nagyon kedves hely narancs ligetek úton útfélen. A közeli város Naphlio mesés. Tolo és a környéke pazar rengeteg làtni való. Ámulás .

@illesnebekesisaci День назад

Szia!Nagyon érdekes video szàmunkra ugyanis mi pont 20 éve így májusban voltunk Stavroson és első görög utunk volt. Nagyon kiépült. A pàlmafák màr akkor is ilyen szépek voltak. A kilàtóhoz mi is felmentünk gyönyörködni fotónk is van. S azok a házak a teraszaikkal nagyon szépek s a hegyvonulatok. A strand az akkor sem volt a legjobb de nekem tetszett a hely. Most azt gondolom, hogy talàn nem annyira sok ott a turista ?

@videoworksLaci День назад

Szia! Valóban érdekes lehet egy helyet 20 év távlatából ismét látni, hacsak filmen is. A város fekvése és a (hegyről) rálátás a tengerre engem is megfogott, ahogy a pálmafái is. A partja valóban nem volt egy 5* de én a szezon előtti "nulladik" turnussal mentem, viszont utána már állítólag a partot is szépen rendbe rakják. A következő héttől már jobban beindult az élet, főszezon felé egyre többen jönnek, megindul a pezsgés, nyárra már telítettek a strandok. Köszi a megtekintést! Üdv, Laci

• @happytripssite
    @happytripssite 3 дня назад

Szia Laci! Ez a szél egész évben üldöz téged! Nagyon jó volt ez a rész is, Aspovaltán szép az a pálmafás utca és tér. Tavaly én is nézegettem ezt a környéket, de végül Chalkidiki más részére esett a választás, őszintén szólva nem bánom. Bár ebben a részben szép tengerparti rész is volt. Tök jó, hogy elfogulatlanul mutatod be a környéket, ezért is értékes ez a sorozatod.

@videoworksLaci 3 дня назад

Szia Ildi! Folyton bosszantott ez a viharos szél, máskor meg a partra sodort szemét. Na de szerencsére mindig sikerült kivételes helyeket, eldugott partokat találnom ahol ezek a zavaró tényezők már nem voltak. De volt egy part: Amos Beach, ahol a szél tette élvezetessé a hullámokat. Majd vmelyik részben benne is lesz. Igyekszem pártatlanul mutatni, azokat a benyomásokat átadni ahogy láttam. Persze kinek a pap, kinek a papné, de görögben mindenki megtalálja a "számítását".😀Köszönöm most is a megtekintést, szeretettel várlak benneteket a folytatásra!😀Üdv, Laci

@zsuzsannaviola2359 4 дня назад

Ismét csodás helyeket mutattál meg,köszönöm szépen!

@videoworksLaci 4 дня назад

Szia! Nagyon örülök, h tetszett ez a rész is, köszönöm szépen a megtekintést!😀 Üdv, Laci

• @gyongyiconicica9044
    @gyongyiconicica9044 4 дня назад

Szia Laci,kőszőnőm szépen a videot,az idén voltam én is most előszőr Parálián és nagy hasznát vetem a mult években amit feltetél.Tőbb kiránduláson voltam,Edessa,Pozár,Meteora,hajokirándulás a Skiathoson,a Zeus kádját kiveték sajnos,azt mondták hogy tul kevesen akarják.Ami megjelent az idén az a Ioanninei,Nisaki,Metsovo falu,hajon elérhető.Majus 28-Junius 8 kőzőt voltam akkorára már beindult az élet és nagyon meleg volt,11-kor sűtőte a homok a talpomat.Őrűlők hogy jol vagy,minden jot és szépet neked🙂

@videoworksLaci 4 дня назад

Szia Gyöngyi! Nagyon örülök, h voltál Parálián és tudtam pár tippet/kedvcsinálót adni a fakultatív programokból.😀Nekem nagyon tetszett a hely, és az is, h ennyi lehetőség van a szabadidő aktív eltöltésére. Remélem a meleg ellenére Te is jól érezted magad, és sok-sok csodás élménnyel, kellemes kikapcsolódással gazdagodtál. Neked is minden jót, szépet és sok hasonló utat kívánok!😀Üdv, Laci

• @gyongyiconicica9044
      @gyongyiconicica9044 3 дня назад

@@videoworksLaci Kőszőnőm szépen😊

@csikosjutkaveresne 4 дня назад

Szia Laci! Már nagyon váratott magára ez a rész is. Jó volt, van valami varázsa A kihalt településeknek is. Szép teljesítmény w amit letekertel. Sovány vagy, eszel te eleget?(!)😊 Jöhet a következő rész. A szél szinte folyamatosan fúj, mit fúj őrjöngő amit művel a telken. 😘😀🌞⛱️😍

@videoworksLaci 4 дня назад

Szia Jutka! Köszönöm most is a kitartó várakozásod és a megtekintést! Megint megcsúsztam a szerkesztéssel, de folyton minden közbejön... Ááá, ez még nem volt nagy táv, a komolyabb bringások a kisujjukból kirázzák, de nekem pont elég volt aznapra.☺Hát igen, ez az evés "dolog" mindig valahogy hátrasorolódik, gyermek koromban sem győztek noszogatni szüleim, ez ügyben.😁Jaj, na ezzel a széllel nekem is meggyűlt a bajom! Stavroson 1-2 kivételtől eltekintve folyton fújt, ha volt csendes időszak az is csak átmeneti volt. Igyekeztem is kevésbé szeles partokra találni a környéken, Ofrinia pont ilyen volt. Üdv, Laci

@moncsikissne6189 4 дня назад

Köszönöm. Nagyon jó lett ez a videó is.Jövőre Nei Pori és Toló lesz nekem a cél. ❤

@videoworksLaci 4 дня назад

Szia! Köszönöm most is a megtekintést!😀Ezeken a helyeken még nem jártam, remélem szuper nyaralásod lesz, biztosan nagyon szép helyek!😀Üdv, Laci

@moncsikissne6189 3 дня назад

Köszönöm. ❤

• @tamasakosnagy8948
    @tamasakosnagy8948 4 дня назад

köszönöm a feltöltést

• @z.gergoa.216
    @z.gergoa.216 7 дней назад

Köszönöm ezt a sorozatot! Nagyon meghoztad a kedvem egy ilyen úthoz, pedig mindig féltem busszal utazni. Még jó, hogy most lettem buszsofőr! 🤣 De lehet, hogy az idén benevezek egy ilyenre utasként.

@videoworksLaci 7 дней назад

Szia! Örülök, h tetszett a kis sorozat! Sztem nem fogsz csalódni Sartiban, élőben még szebb! Jó utat, kellemes nyaralást kívánok! 😀Üdv, Laci

• @tamasakosnagy8948
    @tamasakosnagy8948 8 дней назад

jó video

@AzenNevem 12 дней назад

Hát én ennek az útnak egy részét ismerem! Nemrég néztem meg egy vidódban :)) Jó volt ez is.

Minden út Rómába vezet...😄Köszi a megtekintéseket most is! Üdv, Laci

@AzenNevem 12 дней назад

Tetszik nekem ez az útvonal. Talán majd valamikor eljutok ide, hogy tekerjek erre.

@videoworksLaci 12 дней назад

Érdemes, nagyon szép vidék.

@AzenNevem 8 дней назад

@@videoworksLaci A szép tiszta idő is hozzátesz a jó hangulathoz.

@videoworksLaci 8 дней назад

@@AzenNevem Mindenképpen! Az ember hangulata is mindjárt más!

Ez is tetszett 👍 Köszi!

@videoworksLaci 12 дней назад

Szia! Örülök neki, köszi a megtekintést!😀

• @tippmixathkalman2091
    @tippmixathkalman2091 14 дней назад

Szia.melxik utazasi iroda jött le pécsre érted???jaa kozben benne van a videóban

@videoworksLaci 14 дней назад

Szia! Az Apollón és az IBUSZ jól kooperál egymással. A transzfert az Apollón adja.

• @tippmixathkalman2091
      @tippmixathkalman2091 14 дней назад

@@videoworksLaci de a nagy busz is apollonos volt nem?Mert sz ibusz sajna csak paraliára és sartira megy busszal.apollon meg csak +2 helyre biztosit oda-vissza pécsi fel/leszállaszt.Ugyhogy ha már pestre kell menni akkor repülő

@videoworksLaci 14 дней назад

@@tippmixathkalman2091 Igen, a szürke Appollonos, a másik IBUSZ-os. A transzfert Pécs-Szeged között az Apollon adja az IBUSZ-os utasok számára is. Sajna az IBUSZ valóban csak Paráliára és Sartira vállal buszos utakat. A többi röpzis...

@AzenNevem 14 дней назад

Jó kis túra volt. Szerintem én nem merészkedtem volna egykézzel a gáton át :)) Nem vagyok egy 26-os bringa fan, de ez bringa tetszik.

@videoworksLaci 14 дней назад

Szia! Köszi, jó kis tavaszi túra volt, emlékszem! A gát kis teszt volt, mennyire jó az egyensúlyozásom. Ha nem parázik rá az ember simán átmegy mindenen, ami legalább gumi szélességű. :) A korhadt stég viszont inkább volt rizikós! Ja, köszi én is meg vagyok elégedve e masinával, igénytelen, masszív és megbízható. Szeretem e miatt ezt a vasat is. :) Üdv, Laci

@AzenNevem 13 дней назад

@@videoworksLaci 👍👍👌

• @katalinborcsokne9632
    @katalinborcsokne9632 14 дней назад

Jó volt ujra látni köszönöm.

Szia! Örülök, h tetszett, csodás hely!😀 Üdv, Laci

@h_kartagoi 19 дней назад

Szia Laci! Jó kalandozást a bringával. Néha elgondolkodom azon, hogy a balkáni népek (de mások is) megérdemlik- e azt a természeti szépséget, ami körülveszi őket. Ha becsülnék, akkor tisztán tartanák és nem csak a szezonra. Olaszországban is a szabadstrand mocskos, a fizetős tiszta. Na de, fel a fejjel, mert még így is Görögországban a legszebb a tenger🙂! Üdv Tomi

@videoworksLaci 19 дней назад

Szia Tomi! Köszi-köszi!😀Sajnos sok helyen és parton láttam szemetet, ez kicsit lehangoló volt, de igyekeztem tisztább és kevésbe látogatottabb helyekre bukkanni. Ebben nagy segítségemre volt a bringa. 😀Köszi a megtekintést, kerékpártúrákban és videó felvételekben gazdag nyarat kívánok, remélem idén is lesz Alpok túrátok!😀Üdv, Laci

@h_kartagoi 18 дней назад

@@videoworksLaci Rajta leszek a dolgon😄

@zsuzsannaviola2359 22 дня назад

Ez is nagyon szép volt,köszönöm,hogy megmutattad!

@videoworksLaci 21 день назад

Szia Zsuzsanna! Örülök, h tetszett! Üdv, Laci

• @istenesanna
    @istenesanna 29 дней назад

Szia, örülök, hogy kellemesen telt az itt töltött nyaralásod és bicajra is sikerült szert tenned. ❤

@videoworksLaci 28 дней назад

Szia, az előszezon "ellenére" nagyon jól éreztem magam, Stavros az eredetisége miatt nagyon tetszett.😀Üdv, Laci

• @istenesanna
    @istenesanna 29 дней назад

Szia, miután első alkalommal jártál Stavrosban, így pár dolgot megjegyeznék, mert én itt élek. Sarti és Stavros között van különbség. Nyaraltam már ott régen és dolgoztam is. Részemről én nem voltam Sarti rajongó, de mindenkinek más a szép❤. A partunk ebben az időszakban még nem rendezett, mert szezon előtt kezdődik csak a part takarítás a a változó időjárás miatt. Biciklikölcsönző van Asprovaltán is, ha oda atmentél volna😉 Szervezett programok már csak szerb irodával szerveznek, de magyarok is igénybe veszik és én is viszem oda a vendégeimet. Hajókázás már nincs, viszont van más lehetőség, amit ki lehet próbálni motorcsónakkal és így nincsenek sokan (lehet horgászni, buvárkodni, sütnek halat családias légkörben, elvisznek a lakatlan szigetre stb...) A kilátóból lábunk előtt hever Stavros és ahogy mondtad Vrasna, Asprovalta, Kerdilia és lehetne tovább sorolni a falakat. Ano Vrasna a hegyen helyezkedik el pár kilométerre a parttól. A központban az anfiteátrumban nyári időszakban sok programokat szerveznek. Az épület, ahol a koszobor volt az Dimos vagyis az Onkorm) ányzat épülete. Ajánlom az oldalamat, ami szerintem tartalmas a programok keretében Stavros és környékén. Hegyi túrákat is lehet csinálni, vagy akár lovaglás a tengerparton. Www.facebook.com/xristosapartmanstavros

@videoworksLaci 29 дней назад

Szia Anna! Köszönöm az infót a helyi viszonyokról, először jártam itt de nekem tetszett a hely, és annak meg pláne nagyon örülök, h szezonban már karban van tartva a part! Az idegenvezetőnk megérkezéskor jelezte, h ezen a héten még nem indulnak fakultatív programok, viszont Asprovaltán sikerült másnap jó bringát kölcsönöznöm, így megoldottam a hetemet. Köszi a részletes leírást a helyi programokról, ha egyszer ismét arra vetődöm, nem árt tudni! 😀Üdv, Laci

• @1szabadember
    @1szabadember Месяц назад

Szia Laci! Ma reggel a videód alapján megcsináltuk ezt a túrát. Nagyon hasznos volt minden, amit a videóban mondtál, mutattál. Szeretjük a videóidat, köszönjük, hogy sok mindent megmutat az Pécs környékén(is)! További jó bringázást kívánunk!😊Tücsi és Tamás

@videoworksLaci Месяц назад

Sziasztok! Nagyon örülök, h hasznosnak találtátok ezt a filmet és segített, illetve kedvet adott a túra megvalósításához!😀Rengeteg szép hely van itt a Mecsek és Villányi-hg. környékén, szeretem ezt a régiót. Megtisztelő, amit írtatok, remélem az elkövetkező filmek is elnyerik majd a tetszéseteket, vagy ismét hasznos tippeket adnak. További jó túrákat, kerékpározást kívánok Nektek!😀Üdv, Laci

@csabaszili1569 Месяц назад

Helló Laci! Nagyon szuper videó lett ez is! Már vártuk! Örülök,hogy lett bringa(bevallom,volt egy olyan érzésem,hogy úgyis szerzel valahonnan egyet😊) Utólag is boldog névnapot kívánunk! Üdv,Hajni és Csabi!

@videoworksLaci Месяц назад

Sziasztok-sziasztok! Nagyon szépen köszönöm a névnapi üdvözletet!😀Örülök, h ez a rész is tetszett, bár kicsit több volt benne a zene. Igen, jól sejtettétek, nem akartam volna ilyen könnyen lemondani a tervemről, ez a kölcsönző volt a "B" terv, nagyon örültem, h végül sikerült a dolog!☺ A bringa nagyban meghatározta a következő napok "menetét".😀 Köszönöm a megtekintést, jó pihenést, szép 7végét kívánok Nektek, és természetesen nagy szeretettel várlak benneteket a folytatásra is!😀Üdv, Laci

Köszönjük! Neked is jó hétvégét! Természetesen itt leszünk,várjuk izgatottan😉

@@csabaszili1569 Köszönöm szépen, igazi V.I.P. nézőim vagytok!😀

• @janooo35
    @janooo35 Месяц назад

Szia Laci ! Hajduszoboszlon 20.000/ nap bol mar nem jossz ki stranddal egyutt. Akkor nagyon jo ar Gorigorszag. Valamikor Tesaloniki ben voltam. De mar akkor is elvarazsolt a tenger latvanya es a kupolas epuletek. Bringas vagyok mar inkabb mint autos..😏🥰🙏

@videoworksLaci Месяц назад

Szia Janó! Ez bizony nem olcsó! Ha egy család 2 gyerekkel elmegy egy hétre, az komoly összeg lehet, bele sem merek gondolni! Sztem is jó ár Görögország, és főleg látványban! Csodás partjai, hegyei vannak engem is mindig lenyűgöz!😀 Igen, kerékpárról többet lát és hall az ember! Jó dolog a bringa! 👍😀Üdv, Laci

• @sandordobsa9539
    @sandordobsa9539 Месяц назад

Szia.Nagyon jók a videóid,várom a szeptemberit remélhetőleg lesz. 😉

@videoworksLaci Месяц назад

Szia Sándor! Örülök, h tetszenek a filmek!😀Remélem szeptemberre is sikerül vmit összehozni. Addig is jó nyarat, és jó 7végét kívánok! Üdv, Laci

Köszönöm szépen!

@videoworksLaci Месяц назад

Szia! Köszönöm a megtekintést most is, várlak szeretettel a köv. részre is! Üdv, Laci

@zsuzsannaviola2359 Месяц назад

@@videoworksLaci Szia, alig várom a következő videót!:)

@videoworksLaci Месяц назад

@@zsuzsannaviola2359 Szia, igazán megtisztelő!😀A következő részben kicsit messzebbre gurulunk, túl Amphipolisz Oroszlánján is. Üdv, Laci

@moncsikissne6189 Месяц назад

Nagyon vártam a videót. Én 2007. ben jártam a lányaimmal Nea Vrasnan. Rengeteget változott azóta. Most is olyan finom a gyros? Akkor lángos tésztában adták. Szuper a bringa. Várom a folytatást.🎉❤

@videoworksLaci Месяц назад

Szia! Köszönöm a türelmet, kicsit megcsúsztam a filmmel. Remélem Neked is tetszett anno Nea Vrasna és jól éreztétek magatokat! A gyrost nem kóstoltam, de a városka nagyon szép volt! A bringa tényleg jobb lett, mint amire számítottam, mindvégig megbízható társ volt.😀 Köszönöm most is a megtekintést, szeretettel várlak a folytatásra! Üdv, Laci

@moncsikissne6189 Месяц назад

@@videoworksLaci várom a folytatást. Tényleg nagyon jól éreztük magunkat. Sajnos mikor júniusban ott voltunk akkor is nagyon koszos volt a part

@videoworksLaci Месяц назад

@@moncsikissne6189 Köszönöm a várakozást, igazán megtisztelő! Örülök, h jól éreztétek magatokat!😀 Viszont a szemetes part elszomorít. Titkon bíztam benne, h főszezonban már összeszedik. Köszi az infót erről. Üdv, Laci

• @krisztinavaczula5042
    @krisztinavaczula5042 Месяц назад

Szia Laci, nagyon szuper rész lett ez is. De jó, hogy lett bringa végül! 😊

@videoworksLaci Месяц назад

Szia Krisztina! Igen, bíztam benne, nem adtam fel a reményt.😀 Ha már az első héten nem indítanak fakultatív kirándulásokat, akkor legalább tudok kicsit túrázni a környéken magam is.😀 Üdv, Laci

• @peterperza4629
    @peterperza4629 Месяц назад

Érdekes videó! Romet a kerékpár márkája. Én is vettem egy új ilyen márkájú segédmotorkerékpárt, lengyel eredetű.

@videoworksLaci Месяц назад

Szia! Azaz! Anno gyerekként nekem is volt egy kétütemű Romet segéd motorkerékpárom, azzal tanultam először motorozni. Szerettem, rengeteget mentem vele a földúton.

• @peterperza4629
      @peterperza4629 Месяц назад

@@videoworksLaci Szia! Most is lehet vásárolni új motorokat ettől a márkától. A honlapjukon láttam, hogy kerékpárokat is gyártanak, de ezeket tudomásom szerint nem forgalmazzák Magyarországon. Görögországban ezek szerint igen.

@videoworksLaci Месяц назад

@@peterperza4629 Látod, én össze sem kötöttem a kettőt! Totál azt hittem, pusztán véletlen egybeesés a bringa márkaneve a régi jó Romet névvel. Ezek szerint nem! Köszi, mindig tanul vmit az ember! Anno akinek Simsonja volt az nagyon menőnek számított, MZ-s volt a császár. Nekünk haverokkal Rigánk, Rometünk illetve a pedálos kis sárga Java babettánk volt. :)

• @happytripssite
    @happytripssite Месяц назад

Juhééé, van bringa!🚴‍♂️😀 Szia Laci! Örülök, hogy összejött, megérte gyalogolni érte, jó kis gépnek tűnik. Remélem klassz helyekre viszel majd vele minket. 😊 Azért ez a sok szemét elég lehangoló. Tavaly Chalkidikin, szezonban nem volt jellemző. De most a bringával jó helyeket tudsz keresni. Azért látom, hogy itt-ott már van némi élet. És igen, láttam már leander fát, Olaszországban a Garda-tónál. 😊 Várom a folytatást, szerintem az igazi kaland most kezdődik. Üdv. Ildikó

@videoworksLaci Месяц назад

Szia Ildi! Nagyon örültem ennek a gépnek, így most nem estek kútba a terveim. Igen, szeretek eldugottabb partokat felkeresni messzebb a frekventáltabb helyektől, ahol talán szemét sincs már annyi és ez a folyton fújó viharos szél is mérsékeltebb. De majd persze lesz ilyen is és olyan is.😀Ha nincsenek sokan, annak csak örülök, a "tömegjelenetek" nem túl vonzóak számomra.🤣Köszi a megtekintést, várlak a folytatásra! Üdv, Laci

@csikosjutkaveresne Месяц назад

Szia Laci! Már azt hittem elvesztel. Jó kis bringát szereztek, érdemes volt gyalogolni érte. Kissé kihalt a környék, de a biciklis falu nagyon csinos volt. Utólag is köszöntelek László napon! 🎉😘☀️🚣⛱️🌻🥂

@videoworksLaci Месяц назад

Szia Jutka! Nagyon szépen köszönöm a névnapi köszöntést!😀Nem vesztem el, csak kicsit összetorlódtak a dolgok. Nagyon érződött az előszezon, de bringával már minden rendbe jött, tudtam hozni az elképzeléseim, illetve megvolt a napi sport.😀Üdv, Laci

• @fulcimpa
    @fulcimpa Месяц назад

Hahó! Mikor jön a második rész? Remélem nincs semmi gond, csak pozitív! 😊

@videoworksLaci Месяц назад

Helló, szia! Ááá, nincs semmi gond, már folyamatban van, csak picit megcsúsztam. Kert, fűnyírások, EB stb. Viszont ha minden ok, ma estére fent lesz a 2. is.😀 Üdv, Laci

• @fulcimpa
      @fulcimpa Месяц назад

@@videoworksLaci Akkor meg van az esti program 🙂

@@fulcimpa 😀

• @EvaDiko-ks8wc
    @EvaDiko-ks8wc Месяц назад

Nagyon tetszett ez a videó

Szia! Örülök, h tetszett! Üdv, Laci

• @divitalivello1872
    @divitalivello1872 Месяц назад

Üdv.Lesz valamikor folytatása a videónak?

Szia! Igen, már készül, a héten fent lesz. Üdv, Laci

@zsuzsannaviola2359 Месяц назад

Nagyon szép helyeket mutattál megint,köszönöm szépen!

@videoworksLaci Месяц назад

Szia! Nincs mit, örülök h tetszett!😀

Ez fantasztikus,köszönöm!

@videoworksLaci Месяц назад

Köszi, nagyon örülök, h tetszett!😀

Szuper jó volt!Köszönöm.

@videoworksLaci Месяц назад

Szia! Örülök, h ez is tetszett annak ellenére, h ezek a részek még gyengébb minőségű kamerával lettek felvéve. Köszi a megtekintést! 😀Üdv, Laci

• @charliefirpo8045
    @charliefirpo8045 Месяц назад

Stavros...30 éve voltam ott, de még jól emlékszem. Jó kis hely, érdekes látni most a videódon. Ami az egyedül utazást illeti, mai eszemmel, tapasztalatommal: a legjobb. Nem részletezem miért, úgyis tudod 😅

@videoworksLaci Месяц назад

Szia! Örülök, h tetszett Stavros és kicsit felidézhettem a filmmel. Én most jártam itt először, nekem is bejött, bár volt egy kis szemét a parton előszezon kezdetén. Ezt leszámítva viszont nagyon szép kis hely volt! Köszi a megtekintést a további részekben elnézünk a környező településekre, partokra is.😀 Üdv, Laci

Ez csodás volt!

@videoworksLaci Месяц назад

Ez a hely, nekem is nagyon tetszett! Nem volt tervszerű, csak úgy ráakadtam útközben.😀

@zsuzsannaviola2359 Месяц назад

Elkezdtem a sorozatot és nem tudom abbahagyni,köszönöm az élményeket!

@videoworksLaci Месяц назад

Szia! Örülök, h tetszik a kis sorozat.😀 Most kb. egy hete indult a legfrissebb hasonló sorozat Stavrosról. Ott még csak egy rész van, kevésbé látványos hely, de ha van kedved nézz majd rá! Üdv, Laci

@zsuzsannaviola2359 Месяц назад

@@videoworksLaci Szia Laci, köszi az ajánlást de már megnéztem! Nekem tetszett .szeretem a nyugodt helyeket.

@@zsuzsannaviola2359 Én is a nyugis helyeket szeretem, köszi a megtekintést!😀

• @DorinaTomcsanyi
    @DorinaTomcsanyi Месяц назад

Szuper videó, lesz több rész is?

@videoworksLaci Месяц назад

Köszönöm Dorina! Örülök h tetszett!😀Igen, több részes lesz, mint a 2022-es Sarti-s sorozat. Egy részben egy nap történései lesznek. Üdv, Laci

• @csabanemajor7510
    @csabanemajor7510 Месяц назад

Ma turas mentes volt a kert.😊😊,👍😁😆😄♥️😍😍😘

@videoworksLaci Месяц назад

Ennek örülök, egy hátránya van, h hamar megszokják, vagy ha nem fúj a szél.

@csabaszili1569 Месяц назад

Újra Görögország,hu de király! Helló Laci! Örülök,hogy újra eljutottál az istenek földjére! Annak meg legalább annyira,hogy videósorozat is lesz belőle😉 Milyen jó is az az érzés,amikor leszállsz a buszról,és beszippantod a jó kis tengerillatú levegőt! Sajnos,ez az érzés,egy jó ideig,most kimarad az életünkből,a 12 éves tacsink hirtelen leromlott állapota miatt! De most,ő a fontos mindenek felett🙂 Hiánypótló lesz most számunkra ez a sorozat🙂 Várjuk izgatottan a folytatást! Üdv,Hajni és Csabi! Ui:a Horvát gurulásod is nagyon tetszett!

@videoworksLaci Месяц назад

Ááá! Sziasztok-sziasztok! Mindig örülök, amikor jelentkeztek, bár most nem jó hír, hogy szegény tacsintoknak lerolmlott az állapota. Tudom milyen ez, nekünk is volt kutyusunk. Igazi családtagok, mindent értenek, csak éppen beszélni nem tudnak szegények. Kívánom neki a gyógyulást és a mielőbbi felépülést!🙏 Ez a nyaralás, illetve sorozat most nem lesz olyan "fényes" mint Sartin, de megpróbáltam kihozni belőle, amit lehetett.😊Remélem azért majd így is tetszeni fog! Ha az Oscart nem is, de szerény társaságom most is ajánlani tudom részről-részre!🤣Örülök, h a Horvátos "szösszenetek" is tetszettek, továbbra is várlak benneteket a folytatásokra nagy szeretettel, és gyógyulást kívánok a kutyusnak, h Ti is tudjatok majd kikapcsolódni kicsit! Üdv nektek, Laci😀

@csabaszili1569 Месяц назад

Szívből köszönjük a jókívánságot! Ő valóban egy családtag! Sőt,ő a mi 4lábú szőrös gyerekünk😊 Sajnos,már nem fog felépülni! Megvakult,kezdődő agysorvadása van,és szívbeteg is lett!😔 A videók miatt ne aggódj! Mi tudjuk,hogy P.F. lesz!😉 Te még nem csináltál rossz videót!

@videoworksLaci Месяц назад

@@csabaszili1569 Hát tényleg sajnálom szegénykét, remélem azért jobban lesz, vagy stabilizálódik az állapota! Előre is köszönöm a bizalmat, igyekszem most is megszolgálni! A legjobbakat kívánom nektek, és kitartást minden téren! Üdv nektek, Laci

@h_kartagoi Месяц назад

Szia Laci! Úgy látom, májusban Görögország még egészen zöld. Szerencsés vagy, hogy ilyenkor lehetsz ott. Egy hátránya van csak, hogy a tenger még hűvös. Tipikus görög probléma, hogy nem tudják megoldani a problémát😁. Remélem sikerül majd tovább kalandoznod. Várom a folytatást. Üdv. T

@videoworksLaci Месяц назад

Szia Tomi! Nagyon szép zöld és madárdalos volt minden!😀No igen, első és második nap sem úsztam a tengerben, max csak bokáig sétáltam benne. Nekem akkor még túl hideg volt, de a későbbiekben már lassan-lassan belemerészkedtem.😄Köszi a megtekintést, várlak a folytatásra! Üdv, Laci

• @rozsif
    @rozsif Месяц назад

Szia Laci! Ha legközelebb utazol, akkor Thassos szigetét ajánlom. Apollonnal voltam nagyon régen, busszal és jobban tetszett Sartinál.

@videoworksLaci Месяц назад

Szia! Köszönöm szépen a tippet, ott még nem jártam! Nem kizárt, h egyszer oda is elnézek akkor, mert Sarti tényleg nagyon tetszett! Köszi! :) Üdv, Laci

• @viktoriakorosi7296
      @viktoriakorosi7296 10 дней назад

Thassos nagy szép feltétlenül menj el ha teheted😊

@videoworksLaci 10 дней назад

@@viktoriakorosi7296 Szia! Köszi a tippet, már más is ajánlotta, biztosan szép lehet!😀Üdv, Laci

• @JegecskeJegesmaci-qd8sv
    @JegecskeJegesmaci-qd8sv Месяц назад

Örülök, hogy újra eljutottál Görögbe, nagyon jók szoktak lenni a videóid! Mi szeptemberben megyünk Krétára és Athénba, addig pedig a videóiddal hangolódunk az utazásra. Várjuk a video folytatását, kellemes nyarat és bicajozásokat neked! :)

@videoworksLaci Месяц назад

Szia Jegecske! Óhh! Nagyon szépen köszönöm, igazán megtisztelő! 😀Nagyszerű nyaralási tervetek van, Görögország csodás hely! Jó nyaralást, szép időt és sok-sok kellemes élményt kívánok nektek, addig is szeretettel várlak benneteket a folytatásra!😀Üdv, Laci

• @JegecskeJegesmaci-qd8sv
      @JegecskeJegesmaci-qd8sv Месяц назад

Köszi szépen, remèlem úgy lesz, nagyon várjuk már az utazást, mivel mi is hasonlóan imádjuk Görögországot. Szerintem alapvető emberi jog minden évben elmenni ebbe a gyönyörű országba. Izgatottan várjuk a következő videòt, remèlem mèg sokszor lesz részed ilyen klassz görög utazásokban. Szia Laci és Kalimera! :)

@videoworksLaci Месяц назад

@@JegecskeJegesmaci-qd8sv Köszönöm szépen, azaz "Efariszto"! :) Remélem Ti is sokszor fogtok eljutni szebbnél szebb görög utakra! Igazat kell adnom, alapvető joga lenne mindenkinek! :) Jó éjt nektek, azaz "Kalinyihta" (Bocsánat, kiejtés szerint írtam:)) Vár a kaland, vár Görögország! :)

@csikosjutkaveresne Месяц назад

Szia Laci! Már nagyon vartam, de azt hittem a szeptember a te hónapod. Nem rossz, valószínűleg hozzájárul az emberek jelenléte a filimghez. A gorogok nagyon lazák, de néked nem kell mondani. Varom a többi videót ❤🌻🌺🌞🌷😍🚣🌞⛱️

@videoworksLaci Месяц назад

Szia Jutka! A szeptember is az "én hónapom", nagyon szeretem, már kevesebb gond van a kerttel és talán már nincs akkora hőség. Most a májusi "eltáv" problémásabb volt a kert szempontjából, de az eső megoldotta a dolgot. Igaz, jó nagy gaz várt otthon jutalmul...🤣De így is megérte. Jó időbe telt, mire utolértem magam ismét.😀Szeretettel várlak a folytatásra! Üdv, Laci

@moncsikissne6189 Месяц назад

❤ Szia. Szerdán jöttem haza Paráliáról. Én csak a Grand Tourssal utazom. 1,54 1 karton ásványvíz. Az idegenforgalmi adó tavaly 3,5 volt. Az idén lett 10,5 . Stavroson isteni finom a gyros.❤

@videoworksLaci Месяц назад

Szia! Remélem szép időd volt és jól érezted magad! Parália nagyon tetszett nekem is! 😀Sajna felment az IFA, de az ásványvíz még mindig kiváló ár! 😄Üdv, Laci

• @janooo35
      @janooo35 Месяц назад

Kezcsok és Üdv ! Milyen volt a társaság ? És árakról infót kérhetnek ? Kb.egyedul mindenre szerényen 300-400 eu.t tudnék rászánni jelenleg. Mire elég ? És robogót, quad ,vagy ebike ot bérelnek. Köszönöm szépen. 🥰

@videoworksLaci Месяц назад

@@janooo35 Szia Janó! A kézcsóktól tekintsünk el, nem vagyok Pápa!🤣Ez az említett összeg szerintem elő/ utószezonban bőven elegendő! 20 Euró a moped/nap a bringa 15 Euró/nap de alkudj, lehet velük beszélni! Quadot, E-bikeot nem láttam ott, de lehet h még előszezonban nem vették elő. Stavroson nem voltam megelégedve a kölcsönzővel, inkább Asprovaltán szereztem be a bringát. A kaják sem vészesek, pár árat láthatsz a videóban. Csak ajánlani tudom a görög utakat, bármelyik várost is választod. Igaz, itt Stavros környékén kissé szemetes volt a part, de voltak kivételek is. Állítólag szezonban már szedik, de a frekventáltabb, és magára adó Beach Bárok, napernyős strandok előtt tiszta a part. Köszi a megtekintést!😀Üdv, Laci