To się nagrywa
Jak wejść na Rysy od Słowackiej Strony? Wyprawa z Popradzkiego Stawu! [Przewodnik]
Nasza przygoda zaczyna się w malowniczym Popradzkim Jeziorz. Można tam dotrzeć łatwym, około godzinny spacerem ze stacji kolejki elektrycznej „Popradské Pleso”, która jest połączona z głównymi miejscowościami w Tatrach słowackich. Jest noc, kierujemy się niebieskim szlakiem nad Żabi Potok, gdzie zaczyna się film.
Dalej ruszamy czerwonym szlakiem, który będzie nam towarzyszył aż na sam szczyt. Szybko zaczynamy nabierać wysokości i krajobraz staje się bardziej surowy. Są łańcuchy i drabinka, ale nie jest trudno przejść.
Wreszcie docieramy do Schroniska pod Rysmi, które znajduje się na wysokości 2 250 m n.p.m. To idealne miejsce na chwilę odpoczynku przed ostatnim, bardziej stromym podejściem....

OSTERWA - Tatry Wysokie 2024 - Popradské pleso - Sedlo pod Ostrvou - Slovakian Tatras - Osterva PassOSTERWA - Tatry Wysokie 2024 - Popradské pleso - Sedlo pod Ostrvou - Slovakian Tatras - Osterva Pass
Koniec sierpnia 2024. Zaraz po przybyciu do Popradzkiego Jeziora w Tatrach Wysokich chcieliśmy zrobić sobie rozgrzewkę przed wejściem na Rysy następnego dnia. Zbocze Osterwy, imponującego szczytu wznoszącego się na 1984 m n.p.m., skusiło nas swoimi zakosami i pozorną łatwością wejścia. Osterwa okazała się idealnym wyborem na start. Im wyżej wspinaliśmy się po jej zboczach, tym bardziej zapieraj...
Potrójna Korona Beskidzka 2024Potrójna Korona Beskidzka 2024
Potrójna Korona Beskidzka 2024
Potrójna Korona Beskidzka prowadzi przez najwyższe szczyty Beskidu Śląskiego (Skrzyczne) oraz Beskidu Małego (Czupel), a także obejmuje wejście na kultowe Pilsko. Edycja 2024 oferuje dwie trasy: dużą o długości ok. 80 km i przewyższeniu 3800 m, z limitem czasu 28 godzin (start w piątek wieczorem) oraz małą, o długości ok. 45 km i przewyższeniu 2200 m, z limitem 16 godzin (start w sobotę rano). ...
Orla Perć 2024 - przegląd trasy - Polskie Tatry Solo hike through the most challenging Polish trailOrla Perć 2024 - przegląd trasy - Polskie Tatry Solo hike through the most challenging Polish trail
4.08. Orla Perć - marzenie chyba każdego górołaza. O 2:30 wyszedłem z hotelu, by ok. 3 zacząć wędrówkę w Kuźnicach. Była to moja solowa akcja. Dojście na Zawrat zajęło 3 godziny. Potem wspólna wędrówka z poznanymi na szlaku kolegami. To jest ciekawe, że jak się w górach spotyka kogoś, to rozmawia się z nim tak, jakby był kumplem całe życie. Przejście Orlej zajęło nam ok. 6 godzin. Potem pożegna...
Wschód Słońca Giewont 2024 - Kopa Kondracka - Kasprowy Wierch - Tatry PolskieWschód Słońca Giewont 2024 - Kopa Kondracka - Kasprowy Wierch - Tatry Polskie
Wschód Słońca Giewont 2024 - Kopa Kondracka - Kasprowy Wierch - Tatry Polskie
7 sierpnia 2024. Wschód słońca na Giewoncie to wydarzenie, które niemal codziennie ściąga na Giewont miłośników wyjątkowych widoków. Jednak żeby doświadczyć takiej przygody, trzeba wstać jeszcze w nocy. Po Giewoncie poszedłem na Kopę Kondracką. Spacer w samotności i to jeszcze w tak widokowo genialnym miejscu jest zawsze wyjątkowy. Nigdzie się nie można spieszyć. Pustka na szlaku, słońce i deli...
Śnieżka 2024 Dolina ŁomniczkiŚnieżka 2024 Dolina Łomniczki
Śnieżka 2024 Dolina Łomniczki
Jeden z najbardziej widokowych szlaków w Karkonoszach. Jednodniowy wypad na Śnieżkę przez Dolinę Łomniczki. Zaczęliśmy wcześnie rano jak jeszcze nie było turystów po drodze. Piękna mgła co chwilę odsłaniała nam wyjątkowe widoki. Ciepła kawa w Domu Śląskim i zanim wejdziemy na Śnieżkę, chodźmy obejrzeć Kocioł Wielkiego Stawu. Potem obiad w Lucni Bouda - klasyka! I powrót do Domu Śląskiego niebie...
Babia Góra przez Perć Akademików. Babia Góra & Perć Akademików: Epic Trail in Polish BeskidsBabia Góra przez Perć Akademików. Babia Góra & Perć Akademików: Epic Trail in Polish Beskids
Nasza wyprawa w Beskidzie Żywieckim rozpoczęła się na Przełęczy Krowiarki. Wchodząc na Sokolicę, spotkaliśmy się z mgłą i pierwszymi kroplami deszczu na Perci Przyrodników. Perć Akademików okazała się wyzwaniem - deszcz i wiatr utrudniały wędrówkę. Jednak trud się opłacił, gdy na szczycie Babiej Góry ujrzeliśmy imponującą panoramę Tatr. Zejście przez Małą Babią Górę zakończyło pierwszy dzień. N...
Góry Stołowe - Pasterka - Božanovský špičák - Koruna - Skalna Brama - Szczeliniec Wielki.Góry Stołowe - Pasterka - Božanovský špičák - Koruna - Skalna Brama - Szczeliniec Wielki.
Marzec 2023. Pasterka - Koruna - Skalna Brama i powrót do Pasterki, potem jeszcze Szczeliniec Wielki.
Winobranie2022 - scena Winne WzgórzaWinobranie2022 - scena Winne Wzgórza
Winobranie2022 - scena Winne Wzgórza
Winobranie 2022 - scena przy Palmiarni. Zdjęcia: Tomi Montaż: Tomi Muzyka: DJ Chris Grubizna "Daydreams"
Dariusz Rączka - Gala MFC20 2022 Zielona GóraDariusz Rączka - Gala MFC20 2022 Zielona Góra
Dariusz Rączka - Gala MFC20 2022 Zielona Góra
Dariusz Rączka - Jakub Szymański 01.10.2022 - Gala MFC20 Makowski Fighting Championship MOSiR Zielona Góra ul. Sulechowska 41, 65-022 Zielona Góra Muzyka: Ry23 - Jestem Zwycięzcą (prod. Wild West Productions) ruclips.net/video/Umpoofm9TxE/видео.html Video: Grzegorz Hryniewicz Tomi Montaż: Tomi

• @agatkatralala8901
    @agatkatralala8901 6 дней назад

❤️‍🔥❤️‍🔥

@dariuszdrozdz9900 20 дней назад

O, witam kolegów, mijaliśmy się na Magurce Wiślańskiej, wspominałeś, że czas przejścia do Węgierskiej Górki 3 godz 15 min to dla amatorów, a my "zawodowcy" zrobimy to szybciej. Jestem na Twoim filmie 7.58. Na mecie zameldowałem się 17.00. Super relacja, pozdrawiam, mój nr startowy 1967, do zobaczenia na Śnieżnickiej, o ile się odbędzie.

@tosienagrywa 20 дней назад

dzięki za komentarz - właśnie miałem to sprawdzić. Tak na oko - wyszło 2h30min z tego znaku do amfiteatru. A spotkanie pamiętam, chyba powiedziałeś wtedy, że jesteśmy półzawodowcami, co w sumie jest najbliżej prawdy chyba.

@dariuszdrozdz9900 7 дней назад

@@tosienagrywa Sprawdziłem, o której zrobiłem zdjęcie w amfiteatrze w Węgierskiej Górce, była godzina 8.26. Do zobaczenia na Śnięznickiej.

@tosienagrywa 6 дней назад

@@dariuszdrozdz9900 my też tak coś koło tego byliśmy na amfiteatrze. Mam nadzieję, że się widzimy na śnieżnickiej, bo u mnie trochę ten termin niepewny :/

@dariuszdrozdz9900 2 дня назад

@@tosienagrywa Dla mnie, to będzie czwarta wyrypa w tym roku, więc jest szansa na złotą przypinkę. A po Śnieżnickiej w niedzielę ran w planie wschód słońca na Trójmorskim Wierchu, oby pogoda dopisała. Na przyszły rok mam trochę inne plany. Między innymi Ultra Pieniny, Sudecka Żyleta, Beskida i Przejście dookoła Kotliny Jeleniogórskiej na które byłem w tym roku zapisany, ale zostało odwołane.

@tosienagrywa День назад

@@dariuszdrozdz9900 to musimy toast z herbaty wznieść na śnieżnickiej za pomyślność w przyszłym sezonie, skoro w 2025 na potrójnej się być może nie zobaczymy :) zazdroszczę tej złotej, to na pewno mój cel na następny rok. Z drugiej strony w tym roku debiutowałem na wałbrzyskiej i wyszło póki co dość przyzwoicie. Szkoda z jednej strony orlickiej, ale czytałem co tam się działo i może lepiej że nie debiutowałem wtedy. Tym bardziej, że Jagodna czy Orlica to nie są moje ulubione górki z KGP. O żylecie myślałem, kotlina jeszcze z sezon poczeka (chociaż kto wie), zobaczymy na co będę mógł pojechać :) tak czy inaczej, my zawodowcy gdzieś na pewno się spotkamy :D

• @kakatom1972
    @kakatom1972 Месяц назад

Pięknie!

• @dariuszbak3534
    @dariuszbak3534 Месяц назад

Super film🫡Dziękujemy . Pozdrawiam

• @KrzysztofMaciaszek-v4j
    @KrzysztofMaciaszek-v4j Месяц назад

Akurat tam byłem tydzień temu przecudnie👍👍

• @diegoon5315
    @diegoon5315 Месяц назад

👍👍👍

• @krystian6117
    @krystian6117 Месяц назад

GÓRY o każdej porze roku sa piękne 😍. Dzieki za filmik

• @mateuszmirek459
    @mateuszmirek459 Месяц назад

Świetnie :D

@tosienagrywa Месяц назад

podaj chłopakom! Pozdro i do zobaczenia na szlaku!

• @piotrbertram9176
    @piotrbertram9176 Год назад

Super Bracie :) mam nadzieję że wrzesień też będzie twój, Powodzenia z całego serducha.

• @adamkonczak9826
    @adamkonczak9826 Год назад

Czekamy!!

•  2 года назад

Super ! Dareczku ! dobrze to wyglądało !