Petříková Miroslava
Jeseníky - Jedlová sedlo, Sokolí skály 29.9.2024
Túra po žluté značce z Heřmanovic k Sokolím skalám nad Ptáčníkem a Sokolákem. Při cestě údolím jsme viděli, jaké škody způsobil malinký potůček, který se rozvodnil při povodních. Ze sedla Jedlová pokračuje turistická značka kolem linie obranných bunkrů. Na jejich výrobu se zde těžil kámen ( Jezírko). Z drtiče kamene zůstal jen zbytek betonového podstavce. U Sokolích skal jsme se otočili a stejnou cestou se vrátili zpět.

Malá Fatra - Hnilická Kýčera 1.9.2024
Malá Fatra - Klak, Ostrá skala 9.8.2024
Malá Fatra - Žihlavník 8.8.2024
Jeseníky - Medvědí skála 14. 7. 2024
Medvědí skála je na hřebínku mezi Jezevčím kotlem a údolím pod Suchým vrchem. Když jsme přicházeli, přišel se na nás ze skály podívat kamzík. Bohužel jsem nestihla vytáhnout kameru.
Jeseníky - Jelení loučky, Hnědý vrch 5.7.2024
Orlické hory - Zemská brána, Pěticestí, Kunštátská kaple 22.6.-23.6 2024
Naše první zastávka na cestě do Orlických hor byla u Zemské brány. Řeka Divoká Orlice pramenící v Polsku se tady stáčí do vnitrozemí a její údolí tvoří pomyslnou bránu do země České. Na přespání jsme si našli tábořiště v Černé vodě, které nemělo chybu. Druhý den ráno jsme vyrazili přímo od tábořiště na hlavní hřeben, přes Pěticestí ke Kunštátské kapli z roku 1760. Kolem kaple prochází po hřeben...
Jeseníky - Větrná, náprstníková výprava 16.6.2024
Gran Canaria 5.5.-11.5.2024
Intenzivní turistická dovolená na ostrově Gran Canaria s CK Alpina.
Jeseníky - Suchý vrch 14.4.2024
Suchý vrch je výrazný vrchol, který se nachází v Hrubém Jeseníku (geomorfologický podcelek Medvědská hornatina). Na Suchý vrch nevede žádná turistická značka. Borovice na jeho vrcholu jsou velmi staré, nejstarší jedinci mají dosahovat věku až 350 let. Vrchol je také nalezištěm zkamenělých ramenonožců, ale i trilobitů z období prvohor. Jsou zde zbytky zákopů prvorepublikového opevnění, které nav...
Volovské vrchy - Skalisko, Volovec 31.3.2024
Náš druhý výstup na Skalisko v pohoří Volovské vrchy. Tentokrát z obce Čučma. Navštívili jsme po cestě chatu Volovec, která je dúležitou zastávkou pro trekaře na Cestě SNP. Hodná paní chatárka nás po chatě provedla. Na Skalisku hodně foukalo. Výhledy nám bohužel kazil saharský prach.
Slovenský kras - Silická planina - Dievčenská a Brzotinska skala 29.3.2024
Už delší dobu jsme si přáli najít na Silické planině kvetoucí vzácnou kytičku Kandík psí zub. Víme, že kvete brzy na jaře a tak jsme se sem vydali. Naše tůra začala v Krásnohorské Dlhé Lúce. Nahoru na Dievčienskú a potom na Brzotínskou skalu. Odtud byl nádherný pohled přes celé Slovensko od maďarských hranic až k Polsku. Přiblížně jsme věděli kde Kandík psí zub hladat, ale po nějaké chvíli jsme...
Cerová vrchovina - Soví hrádek, Belinské skaly, Tilič, Pohanský hrad 27.3.-28.3.2024
Ráno jsme z obce Šurice vylezli na Soví hrádek, který je hned nad ní. Potom jsme autem přejeli do Čakanovic, prozkoumat přírodní památku Čakanovský profil.To moc nevyšlo, protože vzdálit se od auta bylo nemyslitelné. Další cíl byl Belinské skaly z obce Belice. Jejich vrcholový hřebínek nám nahradil zklamání z Čakanovského profilu a pohled na zpáteční cestě do lomu pod nimi byl fascinující. Dalš...
Cerová vrchovina - Hajnáčka, Zaboda, Steblová skala 26.3.2024
Hrad Hajnáčka je zřícenina původního gotického hradu z 13. století, který stojí na čedičovém skalisku. Odtud jsme šli přes planinu Lapoš , přes vrchol Zaboda na Steblovou skalu. Vrchol Zabody tvoří zbytek lávového proudu, který sa vylil z vulkánu Ostrej skaly směrem na východ. Po okraji Zabody jsou strmé bralnaté svahy. Poslední vrchol naší túry byla topka, Steblová skala. Jedná se o ukázkově v...
Cerová vrchovina - Mačacia, Šomoška, Salgó 25.3.2024
Malá Fatra - Krpelianský kanál, Kľačianská Magura, Jezero Ontario 20.8.2023
Bachureň, Parkaň, Marduňa 23.7 -24.7.2023

@helenazavesicka8263 7 дней назад

Video, kde kromě své krásy ukazuje priroda svoji sílu a tu drsnější tvář....jak je mocná a my proti ní nicotní ....

Slovensko je opravdu nadherné,a vy dva sedící pod stromem....absolutní souznění duší....souznění vás dvou a přírody....❤

@helenazavesicka8263 7 дней назад

Komentovat tva videa je velmi těžké,protože je jedno hezčí než druhé a nechci se opakovat....umíš dokonale zachytit krasu a jedinečnost přírody...at uz nádherné husté lesy,gejzir....nebo detail krasnych ocúnů ❤

Zvuk deště na začátku byl velice příjemný a vyplatilo se vydrzet....opět jste navštívili krásná místa.....a jak na konci utíkáš s vidinou chlazeného moku....ještě,že ti ho ta vosa nevysílá 😊😅

• @NorwayHikesTrails
    @NorwayHikesTrails 11 дней назад

Nice video. Thank you for sharing 😊

• @chosekyjov162
    @chosekyjov162 12 дней назад

no to je paraaaaada THX

@olgapouchova1627 12 дней назад

Ahoj Mirko a Libore ❤. Máte opět moc krásné záběry z drona, krajina je tam úžasná a na místech kudy prošla velká voda je vidět, jakou sílu v sobě voda ukrývá. Díky za krásný let s Vámi 🙂🙂. Olga a Libor 🙋‍♀️🙋‍♂️.

@petrikovamiroslava6835 8 дней назад

Ahoj Olgo a Libore. Děkujeme za komentář. Ano, krajina je v Jeseníkách krásná a nejen na hlavním hřebenu. Bohužel, teď po povodních je téměř vše zničené. Tím myslím i cesty , mosty...třeba od nás se ještě děti nedostanou do 10 km vzdálené školy. M.

@TuristikaPATaMAT 15 дней назад

Ahoj Mirka. Opäť parádne videjko z pekných miest. Veľmi sa mi páčili tie pekné a zvláštne skaly na Sokolích skalách. Ja som v Jeseníkoch (Hrubom či Nízkom) ešte nebol. Ale máme v spolku Lenku a tá tam bola. Ja som si v Čechách prešiel iba ten Pochod Praha Prčice. Prajem všetko dobré a držte sa obaja v zdraví Mirka.

@petrikovamiroslava6835 13 дней назад

Ahoj Vinco. Jeseníky jsou krásné a určitě stojí za návštěvu. Bohužel nyní je zde téměř vše zničené nedávnými povodněmi 😭😭😭. Tak ty jsi byl u nás v Čechách jen na pochodu Praha -Prčice? To my máme Slovensko hooodně prochozené. Je to krásná země stejně jako ta naše. Užívej krásné dny. M.

@ThePosik7 16 дней назад

Mirko opět pěkné video jako vždy 🌲 další klip by jste mohli natočit velmi pěknou trasu která vede s Linhartov přes zříceninu hradu Burkviz dále na Poutní horu kde se dá i opéct špekáček a pokud sily zbydou tak pokračovat až na Hraniční vrch a zpátky do Linhartov. Určitě by jste tak potěšili hodně diváků touto krasnou podzimní trasou🌲

@petrikovamiroslava6835 13 дней назад

Zdravím Radomíre . Děkujeme za komentář. Trasa o které píšeš bude určitě krásná a zajímavá. Tak snad někdy...měj se hezky.

• @MarieStiebitzová
    @MarieStiebitzová 16 дней назад

" DEN POTÉ" !!! ... správně asi pár dnů, ale hodně mě to zasáhlo, Jeseníky miluji 💓💓💓.... Mirko, snad bude lépe 🍀🍀🍀

@petrikovamiroslava6835 13 дней назад

Ahoj Maruško. Děkuji za shlédnutí videa a komentář. Nechce se mi psát o tom, jak hrozně se povodně podepsaly na našem okolí. Jsou to velmi smutné pohledy a hlavně příběhy lidí. Ale určitě bude líp. Měj se krásně. Mirka.

@ValkoBranislav 16 дней назад

Žiaľ retenčná schopnosť našej krajiny (je jedno či ČR, alebo SR) je mizerná. Ale videjko je krásne nafilmované a spracované.

@petrikovamiroslava6835 13 дней назад

Zdravím Braňo. Děkujeme za komentář. Bohužel je to tak, jak píšeš. Nedávné povodně nás velice zasáhly. Tady jme točili jen zničené malé mostíky a lesní cesty. Jen kousíček pod námi jsou zničené nejen silnice a mosty, ale také domy. A to je opravdu katastrofa.

• @janametysova1591
    @janametysova1591 17 дней назад

Tak známá místa, a přesto je chvílemi skoro nepoznávám.... Video skvěle zpracované, nádherná krajina...

@studioheartofeurope 17 дней назад

Ahojte, miestami apokalyptické video, ale niekedy je možno také treba. Ďakujeme za zdokumentovanie. Video sa nám páčilo. PS: 4:25 Kameraman asi za Tebou nešiel po blate ale najskôr sedel niekde v trávičke 😁

@petrikovamiroslava6835 16 дней назад

Ahoj. Potřebovali jsme někam aspoň na chvíli vypadnout. Tak jsme šli z domu bez plánu rovnou za nosem a raději do kopce 😒😒😒. Ano, ano... kameraman si seděl na pařezu s podložkou pod zadkem 🙃😛🙃. Dobrý postřeh. Krásné podzimní dny přejeme a těšíme se na příště.

@davidkoci6616 17 дней назад

Skvělé videjko, díky za záběry i ty smutné... Ahoj a ať se daří 👍🍀🤠

@petrikovamiroslava6835 16 дней назад

Děkujeme za komentář. Příště snad něco veselejšího 😀i když tady v okolí nevím 😒

@davidkoci6616 16 дней назад

@@petrikovamiroslava6835 🍀👍🍀

• @FXGlobally
    @FXGlobally 23 дня назад

Wonderful drone footage. Awesome green and nice forest. Looks so magnificent. Beautiful walking tour. Great sharing. Sending support. Big like 31. New subs.

• @Silent__Hunter
    @Silent__Hunter Месяц назад

Macie cenny dar odnajdowania i pokazywania bezludnych, uroczych zakątków. Te potoczki, iglaczki, skałki w jagodach i mchach. Wyczuwam jakoś pokrewne dusze w tej sympatii do strumyków i wdrapywaniu się na każdą skałkę i większy głaz. Pozdrawiam was oboje, ale siłą rzeczy szczególne Wszystkiego Dobrego od Mirka dla Mirki :)

@olgapouchova1627 Месяц назад

Hleděli jsme na tu nádheru a ani "nedutali" 😊😊. Krásně jsme si ten čas s Vámi zase užili ❤❤. Děkujeme 🍀🍀.

• @4minuty_
    @4minuty_ Месяц назад

Dziękuję za ciekawy materiał ❤👍

@ThePosik7 Месяц назад

Moc pěkné vrcholy,na dvou z nich jsme už byli a to na Kamzičí a teď i na Ostrém vrchu z kterého byl vidět krásný západ slunce a když se dívám na vaše video tak se to tam hodně změnilo a celkově to tam zkrašnělo😊 Byl bych moc rad kdyby jste se tam někdy vratili a natočili nové video z těchto krásných vrcholů ❤

@petrikovamiroslava6835 Месяц назад

Děkuji za komentář a připomenutí. No to už je pěkně staré video, dlouho jsem ho neviděla. Jsou to opravdu krásné místa, která stojí za to navštívit znovu. Tak snad nám to někdy vyjde a bude nové videjko 😃

@ThePosik7 Месяц назад

@@petrikovamiroslava6835 super děkuji moc 😊

• @MarieStiebitzová
    @MarieStiebitzová Месяц назад

Mirko. M. F. je místo velkých zážitků a je rozhodně z čeho vybírat i z Lúčanské části, Hlinická K. docela ve finiši strmé stoupání, jinak super den ⛰️🌲👣☀️ Krásný začátek babího léta 🫶 Ahojky!

@petrikovamiroslava6835 Месяц назад

Ahoj Maruško, děkujeme za komentář. Opravdu to byl krásný vrchol a ty výhledy za ten stoupák stály. Moc tě zdravíme a taky užívej sluneční dny.

@TuristikaPATaMAT Месяц назад

Ahoj Mirka. Naozaj a vskutku nádherné video. Na Hnilickú Kýčeru si často spomínam, aký to bol brutál strmí výstup, keď som s kamarátmi šiel dvojdňovku zo Strečna do Fačkovského sedla. Nikdy na to nezabudnem, lebo to bol parádny zážitok. Proste Malá Fatra je nádherné pohorie a Vy ste si rozumne vybrali. Majte sa krásne obidvaja a hlavne zdravo.

@petrikovamiroslava6835 Месяц назад

Ahoj Vinco. Děkujeme za hezký komentář. Taky jsme si říkali, jaký je to pocit, když jdeš přechod, máš těžký batoh na zádech a koukáš, jaký máš před sebou stoupák. Jsou to krásné zážitky. Přejeme krásné babí léto a hlavně zdraví 😄

@davidkoci6616 Месяц назад

Paráda...Ahoj, Dav 👍🍀🤠

• @zdenkomiseje956
    @zdenkomiseje956 Месяц назад

A kde máte havkača,ešte si dajte túru na Kľak,neviem či už máte prejdené Súľovske skaly,Manisku tiesňavu,Vyšehrad(nenáročné,aj v šlapkách),Lysec,Vtáčnik,Velký a malý Gríč nad Handlovou,Bralová skala nad Handlovou,Vápeč nad Porubou,je toho veľa.☝️😉🤝

@petrikovamiroslava6835 Месяц назад

Díky za komentář. Tak to jsme dostali hodně úkolů, ale některé už máme splněné...třeba Klak před 3 týdny 🤪🤪🤪. Hafkáče už nemáme dva roky ruclips.net/video/rdEYFGxgd3s/видео.html , už jsme si zvykli...

@studioheartofeurope Месяц назад

Ahojte. Parádne miesta, krásne video. Záber 1:51 mal isť hneď po zábere 2:16. Po kávičke super rychla chôdza😁 Ako nám sa to teda do hôr brať nechce ale zas kavičkou by sme tam asi tiež nepohŕdli 🙂☕☕☕

@petrikovamiroslava6835 Месяц назад

Děkujeme za komentář. Kafíčko musí být, to je naše potěšení. Vždy se těšíme na první přestávku s kávičkou a nějakou dobrotkou. A pak to teda šlape 🤩🤩🤩, dokonce i v tom horku 😄😄😄. Hnilická Kýčera je moc krásný vrchol s úžasnými výhledy, ke konci pořádný stoupák...ale určitě stojí za to se sem vydrápat. Mějte se hezky.

@ValkoBranislav Месяц назад

Mirka, už len necelých 5 hodín na Martinské Hole, zbehnúť dole a mohli sme ísť na kávu...🤣🤣🤣 Krásne videjko ako vždy. Túra určite bola krásna. Pozdravujem Vás oboch, Braňo

@petrikovamiroslava6835 Месяц назад

Ahoj Braňo. Děkujeme za milý komentář. Tentokrát jsme spěchalí, hned po túře jsme se vraceli domů, to bychom nestihli . Ale možná příště 🤩🤩🤩. Hezký den !

@ValkoBranislav Месяц назад

@@petrikovamiroslava6835 👍

• @jarmilahajdinova707
    @jarmilahajdinova707 Месяц назад

Krásné video. Bylo to náročné?

@petrikovamiroslava6835 Месяц назад

Děkujeme. Náročná to túra ani nebyla, nahoru od Gejzíru jen něco málo přes 5km, ale převýšení skoro 700m. Na tak krátké vzdálenosti pořádný stoupák, hlavně v tom vedru a pak to stejné dolů 😀😀😀

@TuristikaPATaMAT Месяц назад

Ahoj Mirka. Tak to sa mi páči. Presne ako ja, chodíte na menej navštevované miesta - vrcholy. Iba na takejto "komornej" turistike sa môžem naplno ponoriť do nádherného diania v "lese". Iba vtedy si to viem naplno užiť. A práve Vy dvaja ste využili túto jedinečnú možnosť, ktorú naša Slovenská príroda ponúka. Môžeme iba ďakovať za túto možnosť Pani Prírode. Fandím Vám a ďakujem za ďalšie fascinujúce video, ktorým ste mi pohladili moju turistickú dušu. Ďakujem a prajem Vám všetko dobré - hlavne skalopevné zdravie.

Ahoj Mirka. Nádhernú trasu ste si vybrali a natočili okulahodiace video 👍👍 Ďakujem za skvelý zážitok a prajem pevné zdravíčko, tak potrebné na podobné krásne výlety. Dovidenia pri ďalšom Vašom videu 😀

@petrikovamiroslava6835 Месяц назад

Ahoj Vinco. Děkujeme za poslední dva krásné komentáře. Opravdu se to hezky čte a potěší to. Taky přejeme pevné zdraví, bez kterého se v turistice neobejdeme. Ještě toho chceme tolik stihnout a ještě nesčetněkrát se pokochat tou úžasnou přírodou. Ať se ti daří ❤️😉❤️

@TuristikaPATaMAT Месяц назад

Ďakujem Mirka za odpoveď. Ja práve strihám videa z Rudnej magistrály, ktorú som išiel s priateľom Radom 27.7. až 3.8.2024. Tak ak budeš zvedavá 😀 tak si potom videjká pozri.

@petrikovamiroslava6835 Месяц назад

No super...jasně, že budeme zvědaví, oba i s manželem. Budeme se těšit 😄😄😄 Ahoj.

• @krtonos
    @krtonos 2 месяца назад

Orlické hory jsem prošel ještě předtím než jsem začal natáčet je to tam pěkné 🙂

Pěkný kus přírody 🙂👍

• @vladoklucha4481
    @vladoklucha4481 2 месяца назад

Krásne, kúsok odtiaľ bývam. Škoda, že ste nemali lepšiu viditeľnosť. Z hora sú úchvatné výhľady. :)

@petrikovamiroslava6835 2 месяца назад

No super, kdybychom to věděli, stavíme se na kafe 😜😜😜. Díky za komentář.

• @krtonos
    @krtonos 2 месяца назад

To jsou moc krásné výhledy 🙂👍

@ValkoBranislav 2 месяца назад

Mirka, veľmi pekné video v Národnom parku Malá Fatra...

@petrikovamiroslava6835 2 месяца назад

Malá Fatra je celá překrásná a to i mimo Národní park, kde jsme se pohybovali....děkujeme za komentář.

• @mariestiebitzova6743
    @mariestiebitzova6743 2 месяца назад

Déšt si hraje svoje blus a poslal Vám super den !!!🌄🏔... stále jsme okouzleni krásou krajiny ...❤💚💛 Ahojky!

@petrikovamiroslava6835 2 месяца назад

Ano, ano...déšť nám poslal krásný den...a Maruška to umí hezky napsat. Děkujeme za komentář a přejeme samé krásné a radostné dny 💝💖💝

• @petr-podrouzek
    @petr-podrouzek 2 месяца назад

Nádhera Mirko 🙂

@davidkoci6616 2 месяца назад

Atmoška...Pohoda... Ahoj, Dav 🍀👍🤠🌲🔥

Parádní záběry, radost se dívat... Ahoj, Dav 🍀👍🤠

@petrikovamiroslava6835 2 месяца назад

Radost dostat takový komentář ❤❤❤. Děkuji, měj se hezky.

@studioheartofeurope 2 месяца назад

Ten ranný dážď vás /píšeme vždy za vás oboch/ zobudil do krásneho dňa 🙂ktorý naozaj stál za to. Človek sa nikdy moc nepoteší keď tam na vrchole vidí kopec ľudí ale tak čo už patrí nám to našťastie všetkým, resp. nikomu 😁výhľady famózne, zábery parádne ako napr . 3:40. pozdravujeme 👋 :

@petrikovamiroslava6835 2 месяца назад

Ahoj, děkujeme za komentář😅😅😅. Naštěstí víc lidí bylo jenom na vrcholu Klaku, jinak dál po trase jsme už skoro nikoho nepotkali. Jak píšete , je to pro všechny. Taky vás oslovujeme vy, jako vy dva. Myslím, že na tykání se známe už dost dlouho a prý turisti si tykají...to jsme se naučili u CK Alpina s kterou občas vyrazíme na nějaký turistický zájezd. Tak až se jednou na nějakém kopci náhodou potkáme, budeme si tykat 🤩🤩🤩. Mějte se krásně oba dva ❤❤❤.

@@petrikovamiroslava6835 Bereme vás teda za slovo, ahojte 🙂

• @mariestiebitzova6743
    @mariestiebitzova6743 2 месяца назад

Nejhorší den v horách je lepší , než nejlepší den v kanceláři !!! Mirko , znáš ten pocit , kdy se ocitneš na místě , kde se Ti zatajuje dech a chce se Ti plakat štěstím ? Je. to pro Tebe definice - Malá Fatra , Slovensko 🏔❤❤❤, ten pocit jsi tam zažila nesčetněkrát a proto se tam vracíme . .Žít se musí umět!!! Mirko , kpmplimenty jsou na cestě a ať se daří ....❤💚💛 Ahojky !

Ahoj Maruško. Děkujeme za překrásný komentář. Moc tě zdravíme ❤❤❤

@ValkoBranislav 2 месяца назад

Jeseň je uz tu... Mirka, krásne videjko. Pozdravujem Ťa, Braňo

@petrikovamiroslava6835 2 месяца назад

Ahoj Braňo, docela nás ten kvetoucí ocún překvapil. Asi ano, podzim je tady. Užívej tohle krasné období 😄

@studioheartofeurope 2 месяца назад

Vitajte opäť na Slovensku 🙂Túto oblasť nemáme ešte prechodenú, ale ukázali ste nám, že sa tam určite oplatí zastaviť. Paráda, video sa nám veľmi páčilo ❤💚🧡💜

@petrikovamiroslava6835 2 месяца назад

Na Slovenské hory a přírodu nedáme dopustit. Určitě se do těchto míst někdy podívejte , Lúčanská Fatra za to stojí. I my plánujeme, že se sem ještě vrátíme. Děkujeme za milý komentář ❤🧡❤

@olgapouchova1627 2 месяца назад

Je dobře, že jste se na ta krásná místa vrátili ( my o víkendu s partou na Šumavě opět po roce též zdolávali kopce) a tu nádheru nám svým videjkem sprostředkovali ❤. Nádherné záběry 2:06 a 3:46 a kouzlo 4:14 🫠. Děkujeme a srdečně Vás oba zdravíme ❤❤.

@petrikovamiroslava6835 2 месяца назад

Děkujeme za komentář a na vaši Šumavu určitě kouknem. Posíláme pozdrav s přáním, ať se vám daří.

• @jostran1961
    @jostran1961 2 месяца назад

Paráda, relax ako dve stratené duše. Nádherné detaily. Treba ísť za svojimi cieľmi. ❤

@petrikovamiroslava6835 2 месяца назад

Ahoj Jožko. Byl to relax, přesně jak píšeš. Hlavně nikde nikdo. To jsme potřebovali. Děkujeme za hezký komentář ❤️

• @JitkaSoučková-u3m
    @JitkaSoučková-u3m 2 месяца назад

Moc krásné...vracím se ráda takto vzpomínkami na týden prožitý v Bílých Karpatech ❤😊😂

Jedním slovem.. nádhera ❤😊..hudba úplně úžasná

• @ladislavtatkotomastik7958
    @ladislavtatkotomastik7958 2 месяца назад

Parádní výlet

@helenazavesicka8263 3 месяца назад

Díky tvému videu jsem se prošla nádhernou přírodou,doprovazela mě krasna písnička a k tomu všemu jsi mi umožnila vznášet se a vidět veskerou tu krasu z výšky ....děkuji😊

Krásná procházka, zurčící horský potok,zelené lesy a krasný hudebni doprovod....video které potěší oči i ucho 😊

• @hanakovacova2139
    @hanakovacova2139 3 месяца назад

Podmanivá hudba, střídání perspektivy a skromně krásná místa ukázaná tím nejlepším možným způsobem dělají z videa skutečný zážitek ❤