MitMaciek
Rozkładam pierwszy raz nowy (dla mnie) przedsionek - na plaży znalazłem srebrny łańcuszek QUEST Q30
Witam was wszystkich,
dzisiaj zabieram sie rozkładanie przedsionka po raz pierwszy i sprawdzam czy wszystko jest ok.
Między czasie idziemy z Dominikiem na plaże, i z wykrywaczem.
Znajduje srebrny łańcuszek, wykrywacz dał bardzo dziwny odgłos bez żadnego id i postanowiłem go włożyć z powrotem do piasku żeby pokazać i o mały włos go nie zgubiłem.
Na koniec dnia Dominik uczył się jeździć na rowerze.
Następnego dnia jedziemy na drugą stronę zalewu i płyniemy na rowerku wodnym.
Zapraszamy do oglądania.

Aktualizacja Obiektu po miesiącu - powódź, ehhhh tylko współczuć - Family Camp kemping 153 Sielpia
Просмотров 37919 часов назад
Witajcie na naszym kanale Dzisiaj wybieramy się na kemping do Sielpi Wielkiej nad zalew share/SqvAmPUHQtqhsgLL/ byliśmy tam miesiąc temu i bardzo nam się spodobało a teraz jedziemy zaktualizować obiekt ponieważ dużo rzeczy się zmieniło na plus. Jedziemy przez Ojców który jest bardzo często zalewany przy intensywnych opadach. Zapraszamy do oglądania Muzyka: Ghost Waltz Muzyk: SoulPr...
Montuje nowy bagażnik rowerowy na dach i naprawiam roletę okna dachowego (bo nowa nie pasuje 🥴)
Witajcie! Mamy nowy zakup jakim jest zbyt mała roleta do okna dachowego i fajny bagażnik rowerowy na dach. Jeśli jesteś ciekawy jak go zakładam i jak męczę się z roletą to zapraszam do oglądania🙂
Zalew Sielpia na rowerku wodnym i górskim - jedziemy popływać 4/4
Witajcie, Dzisiaj jedziemy na drugą stronę zalewu, do wypożyczalni rowerków wodnych. Koszt wypożyczenia 40zł za godzinę ale jeśli jesteś zameldowany na kempingu to masz 10zeta taniej. Opływamy zalew do okoła co zajmuje około godzinki i wracamy do dom 0:00 śniadanie i jazda z przyczepką rowerową 3:07 pływamy z wyspy na wyspę 7:45 moje zdanie o kempingu
Wycieczka rowerowa na drugą stronę - Zalew Sielpia 3/4
Hejo Dzisiaj jedziemy na rowerach na drugą stronę zalewu zobaczyć co tam się znajduje, jest tam park linowy i takie mini wesołe miasteczko z kolejką (chyba była rozklekotana bo coś bardzo się tłukło) Kornelia bardzo się bała i płakała więc minęliśmy ją szerokim łukiem. Kupiliśmy kilka zabaweczek i w drodze powrotnej wyprzedzili nas motocykliści którzy zostali zatrzymani bo jest zakaz wjazdu🙂. K...
Objazd na rowerze po - Family Camp kemping 153 Sielpia - kemping nad zalewem 2/4
Hello Dzisiaj robimy objazd na rowerach po kempingu. Z dnia na dzień wszystkiego przybywa ponieważ jest to nowo otwarty obiekt i właściciel chce udogodnić pobyt wszystkim bywalcom, przy wyjezdzie z kempingu można wrzucic karteczke do skrzyneczki co byśmy chceieli na nim zmienić, ulepszyć lub dodać Zapraszamy i pozdrawiamy🙂 Muzyka: Blue window Muzyk: Jeff Kaale Muzyka: light Muzyk: Jeff Kaale Mu...
Wyjazd na majówkę - Jezioro Sielpia 1/4
Witajcie Wyjeżdżamy na majówke na nowo otwarty kemping Family Camp kemping 153 Sielpia zapraszamy do oglądania🙂
Dzień przed wyjazdem na nowy kemping i pierwszy wyjazd z tą przyczepą - Lamax X10 taurus
Witajcie, dzisiaj troszke musiałem pomarudzić bo nic nam nie szło zgodnie z planem, brak czasu na wszystko daje właśnie takie oznaki Kamerka wydaje się być spoko tylko kwestia wprawy👍 allegro.pl/oferta/rozdzielacz-zapalniczki-woltomierz-ladowarka-usb-12v-24v-qc-3-0-14548771646 allegro.pl/oferta/lampka-do-czytania-nocna-na-biurko-biurkowa-kreslarska-dlugi-kabel-180cm-15078098694 zapraszamy!!!
Problem z badaniem technicznym, lusterka reich i kuna w nocy. Śmiechu warte😂
Cześć, dzisiaj zobaczysz jak usunąłem jedyną usterkę którą miałem do podbicia badania technicznego, było troszke śmiesznie z tymi przyczłapkami.....i nie tylko😂😂😂😂no i tak już zostało🙂 lampy i bojler również podłączone więc ZAPRASZAM do oglądania🙂👍 Dlaczego wybrałem takie lusterka? lepsza widoczność a za tym idzie bezpieczeństwo, na wyścigi nigdy nie jezdzimy a myśle że przy tych 80-85km/h będz...
Przeróbki, ulepszenia i zakupy, ciąg dalszy
HEJOO Ciągle coś dokupuje, jak nie to, to to, to tamto. Chyba będą jeszcze dwa odcineczki z tych zakupów i pierdułek 0:00 wstęp 2:04 płyta elektryczna 2:19 piekarnik 3:32 wstyd straszny😂😉 4:53 żaróweczki 5:38 lampy 7:07 podnośniki 9:08 żona mnie śledzi i the end Zapraszam do oglądania😎
Pierwsze przeróbki w starej - nowej przyczepie kempingowej
Witajcie, zacząłem przygotowywać przyczepę do stanu jakiego oczekuje. Będą z tego 3 odcinki, a na koniec będzie podliczenie kosztów wszystkiego oraz przy ostatnim odcinku będą wrzucone linki do wszystkiego co kupiłem Zapraszam do oglądania 0:00 Wstęp 0:40 Dominik prezentuje sprzęt ogrodniczy😉 1:33 Jak podłczyłem mover 3:29 Gniazo przyłączenia do prądu 3:48 Instalacja wodna 5:03 Podłączenie świa...
Sprzedaliśmy ELDDISA i Kupiliśmy ADRIE - czy to dobry wybór?
Hello, W dniu wczorajszym pożegnaliśmy się z naszą pierwszą przyczepą, która służyła nam 4,5roku. Teraz zaczynamy przygodę z adrią w której będziemy spędzać każdy nasz wyjazd weekendowy czy wakacyjny dłuższy. Zapraszamy do oglądania i pozostawienia subika😎🥳
Korneś na pokładzie - kupiłem wage sprawdzania nacisku na hak👍
HEJOOO!!🙋 Poznajcie naszą maleńką pocieche Kornelie która skończone 7 miesięcy. Troszke się obawialiśmy jak to będzie w takiej małej przyczepie ale spisaliśmy się na 5 Na koniec sprawdzam jaki jest nacisk na hak. ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA
Przeszukuje pole kempingowe wykrywaczem. Co tu się gubi?
Dzień dobry, Zabieram się za szukanie wykrywaczem metalu na kempingu. Wybierałem miejsca gdzie jest piasek dla tego ze jak cos spadnie to ciężej znaleść i poprostu łatwiej grzebnąć za sygnałem. Zapraszam do oglądania i subskrybowania🙂
Pada deszcz, wieje silny wiatr a ja składam przedsionek
🤜CZEŚĆ!!!🤛 Nadszedł czas by zakończyć nasz urlop nad morzem. Sładam przedsionek w beznadziejnej pogodzie i wracamy do domkuu! Muzyka: Dear Autumn Muzyk: @iksonmusic Zapraszam do oglądania i subskrybowania🙂
SREBRO ZŁOTÓWY I INNE SKARBY NAD MORZEM BAŁTYCKIM
Cyklon PEGGY na kempingu, przygotowujemy się do ekstrymalnej pogody
Kemping Blisko Morza BIAŁA MEWA Dźwirzyno Jak Tu Jest
Plaga śmierdzących robaków w przyczepie kempingowej i spacer po plaży z wykrywaczem
Pierwsze złotówy z Quest q30 #poszukiwania na plaży po sezonie
ALE JANUSZ😅 - Włącznik termostatyczny do gniazdka - Boya mikrofon i latarnia Kołobrzeg
Przyczepa kempingowa opróżniam kasete wc
Rozkładam przedsionek na kempingu nad morzem
PIĘKNE WIDOKI z zamku w Czorsztynie
Kemping nad zalewem - Niedzica z przyczepą kempingową i rowerami
Pakujemy przyczepę na kolejny długi weekend i wyjeżdżamy na kemping...
Jakie opony do przyczepy kempingowej? - reduktor gazowy do przyczepy kempingowej z manometrem
Zabawki, spacerek i inne pierdołki na kempingu🙂 Kemping Uroczysko Borków
Kemping Uroczysko Borków - Majówka z 2,5 latkiem oraz przyczepą kempingową #skończył nam się gaz
Pierwsza wycieczka w tym roku z przyczepą - MAJÓWKA - przygotowanie

@dariuszjedrzejowski216 3 дня назад

Przypomnij mi ...gdzie jesteście? Darek z Bajkowozu

@mitmaciek 3 дня назад

Family Camp kemping 153 Sielpia

@dariuszjedrzejowski216 3 дня назад

@@mitmaciek Bardzo dziękuję. Staram się zobaczyć jak najwięcej miejscówek i w miarę blisko Krakowa.

@Gerwazgarage 3 дня назад

Siemanko

@BielskiKarawaning 8 дней назад

Miły gest od żony ❤

@mitmaciek 8 дней назад

Prawie po dwudziestu latach w związku, tak to u nas jest😉

@BielskiKarawaning 8 дней назад

Pozdrawiam ❤

Dziękujemy, również pozdrawiamy🙂

@Gerwazgarage 8 дней назад

Elegancko a ja na początku lipca zamierzam tam się wybrac😊

@mitmaciek 8 дней назад

Polecamy to miejsce, cisza, spokój, blisko do wody... Chyba będzie to nasze główne miejsce wypadowe🙂

@Gerwazgarage 8 дней назад

No ja mam niedaleko ok 100km

• @lukaszOMD
    @lukaszOMD 29 дней назад

Kurcze Sielpia😍 Jeździłem tam w latach 80' i początku 90'tych. Ale to było miejsce. Osrodki pracownicze, kino letnie i lody jagodowe... Grzyby. Ale się tam pozmieniało. Pozdrawiam serdecznie.

@mitmaciek 29 дней назад

Dziękujemy, pozdrawiamy

@Gerwazgarage Месяц назад

Siemanko na którym kempingu w sielpi jesteście bo też zamierzamy w połowie czerwca tam pojechac

Byliśmy w FAMILY CAMP KEMPING 153

• @lukaszkobylanski6216
    @lukaszkobylanski6216 Месяц назад

Witaj, nie masz może zdjęcia placu zabaw? Bo na planie jest ale zdjęć nigdzie nie widziałem

@mitmaciek Месяц назад

Hejo, generalnie objechałem cały do okoła i jest tylko to co widać, kemping jest cały czas ulepszany i placu zabaw jeszcze nie ma zrobionego, w pierwszym dniu została też wyłączona jedna z dużych łazienek, są plany żeby dorobić jeszcze jeden budynek z łazienkami bo prysznic jest jeden damski, jeden męski i jeden wspólny i to było bardzo słabe na więcej ludzi

• @ukaszszeremeta422
    @ukaszszeremeta422 Месяц назад

Tych lodówek nie ogarnie, ja od 2 lat mam kompresorowa 230v i na trase przetwornica. W poprzedniej temperatura raz -2 raz 10' i non stop kombinowanie, może dysza może ją obrócić, raz na wakacjach to już szukalem używanej na ogloszeniach żeby do przedsionka wstawic. Ogólny zamysł niby spoko że przyczepa dziala bez prądu bo nawet lampki gazowe były kiedys montowane, ale czasy sie zmieniaja, każdy ma teraz aku bo przecież telefon trzeba naladowac to i lodówki czas wymienic na " normalne" Mała lodówka+ przetwornica 500W = spokój

@mitmaciek Месяц назад

Na pierwszym wyjezdzie się troszke temperatura unormowała, spróbuje ją wyciągnąć i wyczyścić wszystko co się da, może pomoże

• @lisalis9057
    @lisalis9057 Месяц назад

Miałem takie same lusterka i podczas jazdy jedno odpadło

@mitmaciek Месяц назад

Ja dobrze że sprawdziłem przed wyjazdem bo chyba Dominik majstrował przy nich i poluzował śrube od napinania pasków, też by pewnie poleciało🙂

• @DanielKarcz
    @DanielKarcz Месяц назад

A gdzie nagranie z rybkami 😅

@mitmaciek Месяц назад

brudna woda, a jak kamerke na dnie położyłem i naganiałem rybki to tylko dzieci sie zlatywały i rybki ... uciekały🤷😂

@dariuszjedrzejowski216 Месяц назад

Widać że ta przyczepa sprawia Wam dużo radosci😊 i bardzo dobrze. Ja spędziłem 3dni na ,,Nasza Dolina,, to był mój pierwszy wyjazd w życiu z taką wielka przyczepą (1500dmc) musiałem zrobić B96. Cudowna przygoda! Moja żonka była bardzo zła że kupiłem te przyczepę ale teraz już organizuje a to jakiś ręczniczek a to szmatki pod nogi..wypucowala każdą poleczke😅. Jest super! Pozdrawiam Was i..bawcie się dobrze❤

@mitmaciek Месяц назад

oj sprawia sprawia, 17lat temu byliśmy pierwszy raz z namiotami i chodzilismy po kempingach i marzyliśmy o przyczepie a od 6 lat jesteśmy w posiadaniu swojej. Z adrią jesteśmy pierwszy raz🙂 pozdrawiamy z Sielpi

• @user-zt2ip6jb9q
    @user-zt2ip6jb9q Месяц назад

Udanej majówki :D,

@falconfrontylakierowane2627 Месяц назад

Z tą jedną firanką to tak samo miałem :) hehe

• @pawemielcarek3816
    @pawemielcarek3816 Месяц назад

tez mam takie lusterka daja rade pozdrawiam

to super🙂, pozdrawiamy

• @januszostaszewski4210
    @januszostaszewski4210 Месяц назад

a nie łatwiej było kupić naklejkę z literkami PL ? nakleić jedną na drugą nikt złego słowa nie powie ... :)

• @piotrs241
    @piotrs241 Месяц назад

Na klej z naklejek WD40 lub inny olej i wacik kosmetyczny lub wata kosmetyczna do ścierania kleju.

jeszcze nie zmyte tak że spróbuje z tym wd40

@LudekVlog Месяц назад

Oo widzę, że też masz lusterka od Żuka - podobnie jak ja - zobacz u mnie na vlogu, wspominam tam też o Reich-ach, które są super, ale do mnie nie pasowały… dlatego teraz też mam takie od Żuka 😂😅

@mitmaciek Месяц назад

widziałem widziałem, komentarze też😂, tak w sumie ja chciałem takie duże a jak się będą zachowywać w trakcie jazdy to się okaże😉

@LudekVlog Месяц назад

@@mitmaciek podobno pod uchwyty, te przyssawki co przylegają do lusterek warto podłożyć takie matki antypoślizgowe - kiedyś było to popularne do telefonów w aucie, przyklejały się do konsoli a telefon się nie ślizgał. Także te matki podobno poprawiają trzymanie lusterek i chronią te samochodowe.

@mitmaciek Месяц назад

@@LudekVlogdobry pomysł, zobaczymy jak to będzie bo ostatecznie w dobrze siadły i się trzymały

@BielskiKarawaning Месяц назад

Widzisz jak pisałem naklejka do ściągnięcia 😊

@mitmaciek Месяц назад

mogłem od razu ściągnąć, a rano przed pracą to szybko szybko, dobra nie da sie i pojechałem🙂

@BielskiKarawaning Месяц назад

@@mitmaciek no tak to jest napisz kiedyś czy z lusterek jesteś zadowolony 😃 jak w trakcie jazdy 80-90 km/h

@mitmaciek Месяц назад

@@BielskiKarawaning przy pierwszym wyjezdzie wspomne jak się będą zachowywać😉

@BielskiKarawaning 2 месяца назад

Truma boiler pęknięty to normalka rozmroziło ten tym tak ma ją na zimę owijam folią bąbelkową i sposzczam wodę 2 sezon nie rozmroziło

@mitmaciek 2 месяца назад

niestety z takim kupiliśmy, trzeba będzie zadbać o to przed zimą

@LudekVlog 2 месяца назад

Widzę, że przyczepa już coraz bardziej funkcjonalna :) brawo :) Powiedz co to za wsporniki do okien kupiłeś :) - ja też muszę ;( także chętnie przygarnę poradę od bardziej doświadczonego kolegi :) 🍻🍻🍻

@mitmaciek 2 месяца назад

z tymi podnośnikami to bylo tak że zamawiałem na innych aukcjach i po dwuch-trzech tygodniach był zwrot środków i zamówiłem na allegro ale też z Chin i w końcu dotarły, nie ma już tej aukcji ale to jest coś takiego allegro.pl/oferta/podnosnik-okna-teleskopowy-ramie-310-435mm-2szt-15462793034

Zdejmij tą nalepkę DK za to jest 100 mandatu

@mitmaciek 2 месяца назад

tą pod rejestracją? szok!! dzięki wielkie za podpowiedź

@BielskiKarawaning 2 месяца назад

@@mitmaciek tak nie wolno mieć jesteś zarejestrowany w PL więc nalepka tylko Pl

@@BielskiKarawaning wow

@LudekVlog 2 месяца назад

Super, że jest nowa przyczepa, teraz jest moc :) Mam nadzieję, że będzie Wam sprawiała radość :) Odnośnie mgielnego i prądu z auta do przyczepy to zrób osobno bez kombinacji, nie będzie Ci się chciało zatrzymywać żeby włączać mgielne :) zwłaszcza na przeglądzie technicznym ;). Masz 13 pin więc gdzieś na necie musi być schemat który kabel do którego pinu, ot walnij jak do wstecznego mgielne dorzuć bezpiecznik nawet na kablu i git :) a zasilanie lodówki też pod odpowiedni pin :) Przynajmniej tak mnie się wydaje, chociaż ja i elektryka to raczej dwa inne bieguny, ale lubię robić najlepiej jak potrafię :) Ps zapraszam też do siebie na seans :) może, jako bardziej doświadczony „przyczepowiec” też coś podpowiesz ;)

@mitmaciek 2 месяца назад

Dzięki za podpowiedź ale przegląd mam za trzy dni i moge nie mieć zbyt duzo czasu żeby to przeprowadzić, na szybkiego musze to w ten sposób podpiąć, moze być tak że nigdy nie użyjemy tego prądu w przyczepie (do tej pory nigdy nam nie był do niczego potrzebny). Haka do samochodu zakładałem z kolegą tak ze z podłączeniem nie było by problemu (chyba pod 9 jest stały +) dopiero jak podłączyłem wsteczny zorientowałem sie że nie ma mgilnych 🤦 ehhh bo bym od razu dwużyłowy przeciągną

@LudekVlog 2 месяца назад

@@mitmaciek no to trzymam kciuki, żeby przegląd poszedł gładko :) Ja w sumie z gniazdem też mam zagwozdke, bo przyczepa to anglik - 2 wtyczki, mam adapter niby, w aucie mam 13 pin i tak sie zastanawiać czy w przyczepie nie przerobić właśnie na 13 pin, zwłaszcza że nie mam (fabrycznie) świateł wstecznych w przyczepie … i tu rozkmina czy takie trzeba dołożyć? Czy bawić się w przerabianie wtyczek… sam nie wiem ;)

@mitmaciek 2 месяца назад

@@LudekVlog Przy wcześniejszej tez mieliśmy dwie wtyczki ale przyczepa była zarejestrowana jako lekka i z tego co mi wiadomo przy takich do 750kg nie jest wymagane wsteczne ale juz mgłowe musi być. Przy większej wadze musi już ono być

Pozdrawiam

@mitmaciek 2 месяца назад

odnośnie tego bojlera to prąd był na działce i był sprawdzony czy grzeje ale pęknięcia nie było widać, cosik źle powiedziałem😉

@falconfrontylakierowane2627 2 месяца назад

A w tym roku będziecie ?

@mitmaciek 2 месяца назад

raczej tak, ale czas pokaże kiedy😉 może za nie długo do Ciechocinka zawitamy😉

@falconfrontylakierowane2627 2 месяца назад

@@mitmaciek my też jeździmy z 12 lat do Dźwirzyna, może będzie okazja się poznać:) Pozdro

• @jarosawkisiaa4867
    @jarosawkisiaa4867 3 месяца назад

O kemping u Anny. Super Miejsce i Gospodarze. Polecam

@mitmaciek 3 месяца назад

też byliśmy bardzo zadoweleni

• @MaxMax-gm5je
    @MaxMax-gm5je 4 месяца назад

Tez kupil mi brat taki sam dzis na olx za 220 w Katowicach. Juz nie moge sie doczekac kiedy wezme go w trasę. Do tej pory mialem taki rowerek przez kilka lat ale na kolach 16"

@BielskiKarawaning 4 месяца назад

Komedia z tą jajecznica ale się uśmiałem 😂😂😂 co do ośrodka to niestety Polska komuno wróć 😮

• @petros2824
    @petros2824 5 месяцев назад

Witaj powiedz mi gdzie kupiłeś te taśmę białą-zaślepkę do okien

@mitmaciek 5 месяцев назад

Witaj, nie do końca wiem o którą chodzi ale jesli masz na mysli tą wsuwaną w uszczelkę przez którą później przykręcane są uchwyty od podnośników to nie wymieniałem jej

• @petros2824
      @petros2824 5 месяцев назад

@@mitmaciek tak właśnie tą ,u mnie jest tak twarda że pęka,a powiedz mi na dachu pod płytami co miałeś wełnę czy styropian i jak są mocowane te płyty w tej pierwszej przyczepie ,bo idą takie listwy ozdobne .

@mitmaciek 5 месяцев назад

@@petros2824styropian jest wciśnięty między stelaż, na pewno nie był przyklejony ani do dach ani do sufitu, a te listwy ozdobne na suficie to przykręcane są na połączeniach płyt tych laminowanych. Przy oknach listwy to mozna zastąpić okleiną pcv do mebli, są rózne szerokości i grubości i kolory😉

• @jwcarion
    @jwcarion 5 месяцев назад

To tak z kolegą na ryby to można, ale z rodziną... to współczuję...😂

@mitmaciek 2 месяца назад

jeździłem z dziewczyną, teraz jest moją żoną i jest rodzina, ale tak z kolegą to nie moje klimaty

• @tomaszfingas8349
    @tomaszfingas8349 5 месяцев назад

Fajna ta przyczepa. Super materiał. Bardzo milo się słucha...

@BielskiKarawaning 7 месяцев назад

Na tak krótką przyczepę powinno wyjść około max 70kg możliwe że źle załadowana miałeś, ale to nie problem ważne że się kochacie dajecie radę i cieszycie się tym mimo że przyczepa ma swoje lata❤ szacun bo nie jeden ma nowe szpanerskie przyczepy ale w głowie siano i na kampingu po sąsiedzku nie potrafi powiedzieć dzień dobry. Życzę powodzenia ❤️‍🩹 😊

@mitmaciek 7 месяцев назад

Dziękujemy bardzo (przyczepa 1994r😉)

• @54bady
    @54bady 7 месяцев назад

Witam a jakie szerokości kli ów do listew bo też muszę uszczelnić u siebie,pozdrawiam

@mitmaciek 7 месяцев назад

trzeba zmierzyć bo są różne szerokości, u mnie były dwa rozmiary ale nie pamiętam jakie🤔

• @stefanlasota9087
    @stefanlasota9087 8 месяцев назад

Super powodzenia pozdrowienia z Melbourne

• @AntoniMarecki-vk4xe
    @AntoniMarecki-vk4xe 8 месяцев назад

Adria pewnie lepiej ocieplona scianki

@mitmaciek 8 месяцев назад

w elddisie jest 3cm styropianu podłoga, ściany i dach, myślę że tu będzie podobnie, a przy pierwszym chłodniejszym wyjeździe się okaże czy jest takich samy parametrów🙂

dodam jeszcze że w elddisie i adri okna są podwójne (dwie szyby)

• @TheEndriu166
    @TheEndriu166 9 месяцев назад

hello, to co pokazujesz na początku filmu , chodzi o te czrne ślady od małego kółka przedniego , to mozesz wyczyścić to pastą polerską najlepiej 3M Z ZIELONYM KORKIEM.

• @4x4adventure_pl
    @4x4adventure_pl 9 месяцев назад

Jeśli szukasz przygody, to kemping pod namiotem w górach to strzał w dziesiątkę. Zachód słońca z namiotu to magia!

• @tomasz90748
    @tomasz90748 9 месяцев назад

trochę dużo Ci wyszło. Z tego co wiem to większość dobrych haków ma w okolicach 75 KG

@mitmaciek 9 месяцев назад

mój co prawda ma do 80kg na kule, następnym razem doleje do pełna spłuczke od wc albo jakiś baniak z wodą na droge wezme i wsadze do tyłu, bo z przodu już nie bardzo mam co wyciągnąć

• @outlawrec7030
    @outlawrec7030 9 месяцев назад

Super. Powodzenia i zdrówka dla Was wszystkich. Pozdrawiam

@mitmaciek 9 месяцев назад

Dziękujemy bardzo, miło nam widzieć takie komentarze🙂

• @maciekczechura1078
    @maciekczechura1078 9 месяцев назад

ZDRÓWKA DLA RODZINKI !!!

@mitmaciek 9 месяцев назад

Dziękujemy bardzo, przydało by się troszke więcej bo po przyjeździe wyszło zapalenie tchawicy i zapalenie górnych dróg oddechowych🤷 a i Dominik z Kornelką bardzo przeziębieni🙁

• @4x4adventure_pl
    @4x4adventure_pl 9 месяцев назад

Ten kemping ma świetne udogodnienia, ale nic nie przebije brzęczenia świerszczy na dobranoc.

• @historiaktoradotykamyhkd9209
    @historiaktoradotykamyhkd9209 9 месяцев назад

Witam serdecznie 😁 quest daje radę 👍pozdro i zapraszam do siebie 😁

• @kamilroslaniec6713
    @kamilroslaniec6713 11 месяцев назад

Witam. Takie nietypowe pytanie posiadam takiego questa q30 i prze czułości powyżej 80 strasznie sie wzbudza i pojekuje jak nim potrzasam w powietrzu tez. Czy cos jest z nim nie tak czy tak ma byc?

• @Grzechu607
    @Grzechu607 Год назад

Czesc Sebastian, nie niszczy zdrowych drzew pod patyki do przedsionka.

• @nero2313
    @nero2313 Год назад

Fajnie ze sam starasz się naprawić przyczepę, ale z całym szacunkiem, Twoja robota to jak nakrycie kupy papierem. Niby nie widać, a śmierdzi...

• @MilianaSowa
    @MilianaSowa Год назад

Ponawiam pytanie o tapete😁 Jak sie trzyma?

@mitmaciek Год назад

tapeta się trzyma, do póki nie pojawi się woda myślę ze sie nie odklei

• @damianszymanski5193
    @damianszymanski5193 Год назад

Na plażę tylko program Field albo park ewentualnie gold2. Na wet sand przy samym morzu jak zacznie się wzbudzać. Na pewno wiele ominełeś głębszych sygnałów.

@mitmaciek Год назад

Hejo, wode do picia zawsze w czystej 5litrowej bierzemy a do przepłukania kubka czy przemycia się tak na szybko to w tej dużej białej🙂 bez obaw😁

• @andrzejoklski9124
    @andrzejoklski9124 Год назад

Siemka, no musze przyznać że ja po obejżeniu tego filmu kawy bym u Ciebie nie wypił słysząc w jakiej bańce wodę bierzesz