Rodzinka w kamperze
Wracamy z wakacji 🏝️🇭🇷🚍 #64 #camper #campervan #holiday #croatia
Kończymy nasze wakacje. Opuszczamy Chorwację i po drodze zatrzymujemy się na kempingu w miejscowości Mikulov 🇨🇿.
Bardzo dziękuję, że nas oglądasz. Staramy się pokazywać fajne miejsca, które udało nam się zwiedzić zarówno w Polsce jak i za granicą. Z racji tego, że mamy dwóch chłopców, których rozpiera energia wybieramy takie miejsca, żeby dostarczały im mnóstwa atrakcji i nie było czasu na nudę. Rozpoczynamy dopiero naszą przygodę z kanałem podróżniczym. Mam nadzieję, że nasze filmiki się podobają i zachęcą do odwiedzenia miejsc w których byliśmy naszą rodzinką.
Zapraszamy gorąco do oglądania oraz subskrypcji kanału, pozwoli nam to na jego rozwój. Kliknij także na „dzwoneczek” aby dostawać...

Wracamy z wakacji 🏝️🇭🇷🚍 #63 #camper #croatia #holiday
Powoli kończymy nasze wakacje. Opuszczamy Chorwację i zatrzymujemy się na chwilę w Grazu 🇦🇹. Bardzo dziękuję, że nas oglądasz. Staramy się pokazywać fajne miejsca, które udało nam się zwiedzić zarówno w Polsce jak i za granicą. Z racji tego, że mamy dwóch chłopców, których rozpiera energia wybieramy takie miejsca, żeby dostarczały im mnóstwa atrakcji i nie było czasu na nudę. Rozpoczynamy dopie...
Koniec wakacji w Chorwacji 🇭🇷 Wracamy do domu. #62 #camper #croatia #holiday
Powoli kończymy nasze wakacje. Opuszczamy kemping w Chorwacji - Aminess Avalona Camping Resort, wyspa Pag. Bardzo dziękuję, że nas oglądasz. Staramy się pokazywać fajne miejsca, które udało nam się zwiedzić zarówno w Polsce jak i za granicą. Z racji tego, że mamy dwóch chłopców, których rozpiera energia wybieramy takie miejsca, żeby dostarczały im mnóstwa atrakcji i nie było czasu na nudę. Rozp...
Wakacje 2024. Chorwacja 🇭🇷 Wyspa Pag. Aminess Avalona Camping #61 #camper #croatia #holiday
Jedziemy na długo wyczekiwane wakacje. Miały być Włochy 🇮🇹 ale ostatecznie padło na Chorwację 🇭🇷. Kemping - Aminess Avalona Camping Resort, wyspa Pag. Bardzo dziękuję, że nas oglądasz. Staramy się pokazywać fajne miejsca, które udało nam się zwiedzić zarówno w Polsce jak i za granicą. Z racji tego, że mamy dwóch chłopców, których rozpiera energia wybieramy takie miejsca, żeby dostarczały im mnó...
Wakacje 2024. Chorwacja 🇭🇷 Wyspa Pag. Camping Aminess Avalona #60 #camper #camping #holiday
Просмотров 2 тыс.Месяц назад
Wakacje 2024. Chorwacja🇭🇷Wyspa Pag. Aminess Avalona Camping #59 #camping #croatia #camper #holiday
Pożar na Chorwackiej wyspie Vir. Widok z wyspy Pag Camping Aminess Avalona
Wakacje 2024. Chorwacja 🇭🇷 Aminess Avalona Camping Resort #58 #camping #camper #carthago #holiday
Wakacje 2024. Chorwacja 🇭🇷 Aminess Avalona Camping #57 #camping #camper #croatia #holiday
Wakacje 2024. Chorwacja 🇭🇷 Aminess Avalona Camping Resort #56 #camping #camper #croatia #holiday
Просмотров 2 тыс.Месяц назад
Wakacje 2024. Chorwacja 🇭🇷 Aminess Avalona Camping Resort #55 #camping #camper #croatia #holiday
Jedziemy na wakacje. Kierunek Chorwacja 🇭🇷 #54 Camping Aminess Avalona #camper #croatia #holiday
Jedziemy na wakacje. Kierunek Chorwacja 🇭🇷 Camping Aminess Avalona #53 #camper #croatia #holiday
Jedziemy na długo wyczekiwane wakacje. Miały być Włochy 🇮🇹 ale ostatecznie padło na Chorwację 🇭🇷. Przystanek Słowenia i miejscowość Vinica. Poniżej pizenka miejsca, w którym zatrzymaliśmy sie na jeden dzień. maps.app.goo.gl/n7m5ZzmY65f4Ujzn8?g_st=i Bardzo dziękuję, że nas oglądasz. Staramy się pokazywać fajne miejsca, które udało nam się zwiedzić zarówno w Polsce jak i za granicą. Z racji tego,...
Jedziemy na wakacje. Kierunek Chorwacja 🇭🇷 #52 #camper #croatia #holiday
Jedziemy na długo wyczekiwane wakacje. Miały być Włochy 🇮🇹 ale ostatecznie padło na Chorwację 🇭🇷. Dwa dni spędziliśmy na kempimgu w Klagenfurcie - Camping Klagenfurt Worthersee, który zarezerwalismy z miesięcznym wyprzedzeniem z uwagi na sezon wakacyjny. Teraz ruszamy do Slowenii. Cel Vinica. Bardzo dziękuję, że nas oglądasz. Staramy się pokazywać fajne miejsca, które udało nam się zwiedzić zar...
Jedziemy na wakacje. Kierunek Chorwacja 🇭🇷 #51 #camper #croatia #holiday #klagenfurt
Jedziemy na długo wyczekiwane wakacje. Miały być Włochy 🇮🇹 ale ostatecznie padło na Chorwację 🇭🇷. Dwa dni spędzilismy na kempimgu w Klagenfurcie - Camping Klagenfurt Worthersee, który zarezerwalismy z miesięcznym wyprzedzeniem z uwagi na sezon wakacyjny. Bardzo dziękuję, że nas oglądasz. Staramy się pokazywać fajne miejsca, które udało nam się zwiedzić zarówno w Polsce jak i za granicą. Z racji...
Jedziemy na wakacje. Kierunek Chorwacja 🇭🇷 #50 #camper #croatia #holiday #klagenfurt
Jedziemy na wakacje. Kierunek Chorwacja 🇭🇷 #49 # camper #croatia #holiday
Majówka kamperem🚍 #camper #carthago #kamper #poland #cieszyn #48
Majówka kamperem🚍 #camper #carthago #poland #ustroń #wisła #47
Majówka kamperem🚍 #camper #carthago #poland #ustroń #46
Majówka kamperem🚍#camper #carthago #poland #ustroń #wisła #45
Ferie kamperem 🏔️⛷️🏂 #44 @CampingCaravanParkSextenSesto #camper #carthago #italy #dolomites
Ferie kamperem 🏔️🇮🇹⛷️#43@CampingCaravanParkSextenSesto zwiedzanie campingu #italy #dolomites
Ferie kamperem 🏂⛷️🏔️ #42 @CampingCaravanParkSextenSesto #camper #camping #italy #dolomites
Ferie kamperem⛷️🏂🎿 #41​ @CampingCaravanParkSextenSesto #camper #carthago #dolomites #italy
Ferie kamperem 🎿🏂⛷️ #camper #carthago @CampingCaravanParkSextenSesto #40 #dolomites #italy
Jedziemy na ferie🏂🎿⛷️🚍 #camper #carthago @CampingCaravanParkSextenSesto #39 #dolomites #italy