BIKE TRIP
Vratislavice Vapark
Tak jsme zase vyrazili do Vratislavic, máme to tady rádi a z Prahy jsme tam za hoďku, takže super. Bohužel bylo po vydatných deštích a to se podepsalo jak na stoupacím trailu, tak i na samotných trailech. Ale počasí se nakonec umoudřilo traily vyschli a bylo vedro. Tak jsme pojezdili a užili si to. Doufám, že se sem ještě letos podíváme.

Jílovské vyhlídky
V dnešním BikeTripu jsem se vydal kousek za Prahu, a to do města Jílové u Prahy. Ve středověku zde byly významné zlaté doly. A jelikož leží v krásné, ale kopcovité krajině a celé město se dá kolem do kola objet po červené turistické trase, co nese název Jílovské vyhlídky. Volba byla jasná. Trasa má sice jenom 16km, ale po trase se nachází několik vydatných stoupání, které dají fakt zabrat, ale ...
Rychlovka na Šemberkách
Tak po roce, jsme opět vyrazily na Šemberský stezky, máme to kousek a je to tam super. Jezdily jsme pouze Hlásku a plynovod, na černou jsem nešel sice je fajn, ale nedávám usek u stromu. Tak jsme jezdily ty, co nás baví. Jednou sem vystoupil z kola, ale v pohodě bylo to spíš úsměvný. Prostě parádní den.
Kokostezky Tuboh
Tak asi po roce, co jsem byl na kokostezkách, a to na okruhu Kytička, který pro mě tenkrát byl fyzicky dost náročný, ale technicky byl v pohodě, jsme vyrazily na další okruh a tentokrát na Tuboh. Musím říct, že okruh je nádherný, příroda skály atd, prostě super. i sil bylo tentokrát dost, akorát mě zaskočila obtížnost, co se týká techniky. Pro nás to byl dost náročný okruh, hlavně jeho první pů...
Krátký sestřih z nadcházejícího videa Kokostezky Tuboh.
Jízda na Rač a tlačení na Nedvězí
Dnešní BikeTrip jsme začali v obci Tupadly, odkud jsme vyjeli na Slavín a po zelené pokračovali až na rozcestí Rač. Tady jsme odbočily na červenou a jeli se podívat na vyhlídku Rač. Poté jsme se vrátily zpět na rozcestí, ale tentokrát jsme se drželi červené až do Nedvězí. Až jsem to byla celkem pohoda, pod kopcem na Nedvězí se ale cyklistika změnila na hustou turistiku a až na vrchol, jsme tlač...
Tupadly, Rač, Nedvězí, Želízy
Trailer z víkendového ježdění k videu, co vyjde příští týden cca.
Zvole a okolí
Dnešní krátký výlet, začíná v obci zvole u kostela, kde jsem počkal na kámoše. Odtud jsme vyrazili po cyklostezce do Nové Březové. Tam jsme najeli na červenou a té jsme se drželi až do Libřice. Po sjezdu do Libřice jsme odbočili do leva a najeli na modrou, té jsme se drželi až do Záhořan. Ze Záhořan jsme vystoupali cestičkami a kousek po žlutý až do Okrouhla. Tam jsme najeli na asfalt jeden z m...
Zbraslav a okolí
Tentokrát jsem vyrazil na Zbraslav, kde na mě čekal kámoš a z náměstí jsme si udělali takoví menší okruh. Samej kopec a vyhlídky. Ale nakonec to bylo super i přes tu zimu a nic moc počasí. Po cestě domu jsem měl menší krizi a nohy odmítaly šlapat. Hold to chce lepší kondičku.
Šemberské stezky 2023
Ahoj lidi, tak opět přibližně po roce na Šemberkách. Máme to tady rádi a máme to kousek od Prahy takže super. Projeli jsme si tři staré traily a z nových pouze jeden červený, ale to není na videu, protože se jednalo spíš o přežití než o sjezd na který by se dalo koukat. tak třeba příště.
Bikepark Klíny
Tak tohle byl náš první kontakt s bikeparkem. Počasí nám vyšlo a vcelku bylo poloprázdno, což bylo super. Musím říct ,že jsme si to fakt užily. Kola, boby i zipline vše bylo super, včetně ubytování. Jediné malé mínus byli moje dva pády, které mě vyřadily na měsíc z kola. A ani po dvou měsících to nebylo úplně super. Hlavně že nebylo nic zlomeného. Příště prostě víc opatrně. Rozhodně se do Klínu...
Lázně Libverda den 2
Na druhý den, jsme toho měli naplánováno dost ,ale bohužel křeče a únava si vybrali své. Přišel držkopád a ten ukončil ten den ježdění. Ale i tak jsme se od Sudu Libverda dostali na Rapický okruh a taky jsme si projeli trasu Okolo Měděnce. Držkopád naštěstí skončil pouze naraženinama a nic vážnějšího se nestalo. Už se těším až sem příští rok zajedeme zase a projedeme zbytek. Bylo to super
Lázně Libverda Den 1
Tak jsme se vydali na tři dny do Lázní Libverda, aby jsme tady pojezdily zdejší Singltreky. Jelikož jsme přijeli až odpoledne tak jsme první den dali pouze Hejnický hřeben. Za mně zatím nejhezčí singltrek tady.
Jetřichovice den 2
Den druhý, jsme se vydali po linii bunkrů.
Jetřichovice Den 1
V tomto videu, se vydáme z Jetřichovic na Českou silnici a po ní až do Zadních Jetřichovic. Pak se kousek vrátíme a vystoupáme na Tokáň, odkud se pak dlouhým sjezdem dostaneme zpět do Jetřichovic. Trasa má 20km
Sjezd podruhé a snad trochu lépe
Kokostezky Kytička

Doporučím Toulcovi Maštale. Je to tam super ježdění. 🚴 🤩

@BikeTripCzech 10 дней назад

Dík podívám se. 👍

A máš nějakou oblíbenou trasu, nebo random po turistických.

@robertbrunclik7110 9 дней назад

@@BikeTripCzech Mám dvě trasy, ale je tam dost možností. Celkem cca 70Km. Dá se to různě kombinovat a jen tak to neomrzí.

@BikeTripCzech 9 дней назад

Podívám se a něco naplánuj. Dík za tip.

@robertbrunclik7110 Месяц назад

To musel být sakra rozdíl z toho levnýho Rockridera.

@BikeTripCzech Месяц назад

To je pravda, na takové běžné ježdění sice stačil, ale pak na traily to spíš asi bylo o život.

@robertbrunclik7110 Месяц назад

Nazdar chlapi, Kokostezky jsou krásný, ale žel bohu zdevastovaný a ubývá trailů po kterých se dá jezdit tím jak se zhoršuje stav a přibývá zákazů. Ten začátek co jste jeli to byl bývalý černý trail Zkaměnělý zámek. Ten už je dneska ilegál, je vyškrtnutý z Trailforks a není už ani na Kokostezkách. Byl jsem tam na inspekci zu fus někdy zkraje jara a bylo to tragický. Nespočet popadaných stromů a pak se cesta úplně ztratila a měl jsem obavy abych se neztratil úplně. Z vašeho videa je vidět, že už to někdo pročistil i když nevím nakolik jste to prostříhali. Bloudění na Koko je už místním folklórem. Traily nejsou značené záměrně, aby to nekolidovalo a nevyvolávalo problémy a nejezdilo tam víc bikerů než bylo problematický. Oficiálně toho tam už moc legálně nezbývá. Nad Autocampem problém, Blaženka Problém, od hradu dál problém, Milča problém, Zkamenělý Zámek problém. Je to přírodní reservace Kokořínský důl a chtějí z toho udělat režim jak na Šumavě tj. bez údržby. Jinak obsahově video pěkný jen bylo třeba ještě nějak zapracovat na kvalitě. Dost se to seká a maže. Přeji mnoho skvělých zážitků na biku a bez úrazů a závěrem bych doporučil pěknou lokalitu kde je až 70km tras v Toulcovy Maštale včetně těch pro MTB.

@BikeTripCzech Месяц назад

Ahoj, diky za komentář. Hele že by se to sekalo, slyším poprvé, a s kvalitou víc neudělám je to full HD, 4k mi počítač nesestříhá je to starej krám. A ty Kokostezky, to je škoda je to tam nádherný. A díky za tip podívám se.

• @tondamach7525
    @tondamach7525 Месяц назад

Ahoj,fajn dobrý video. Zdraví Tonda z H ostinného 👌🏻👍🏻😉👋🏻

• @MaraHoris
    @MaraHoris Месяц назад

Jo na Kokořínsku to mám hodně rad 🤗

@BikeTripCzech Месяц назад

Je to tam super. Už se těším na Staráky.

• @RadekUlma-wh3ks
      @RadekUlma-wh3ks Месяц назад

@@BikeTripCzech Na okruhu Staráky je aktuálně dost popadaných stromů..cca 3 týdny zpátky

@BikeTripCzech Месяц назад

Aha, díky za info. Tenhle problém je teď skoro všude.

@robertbrunclik7110 Месяц назад

Já taky, ale je to bolavý. 😥

@janreha9702 3 месяца назад

Kolego, dík za sdílení a pár komentářů :-) Trošičku si tam polaďte tu češtinu v popisu "nohy odmítaly šlapat" pěkně prosím. Okolo 18:50 jste již přejeli z modré na červenou a 34:35 jeďte doprava po ulici, u vody se vám to potká, není nutné jít tou myší dírou. Tuším, že tam kde se vyjde u vody, tam je stejně zákaz vjezdu cyklistům, tedy min. z druhé strany a opačně se šlape také spíše ta ulice. Jinak slušný výkon, celou trasu znám osobně a s aerobní částí u vody pěkná jízda na začátku sezóny :-)

@BikeTripCzech 3 месяца назад

Dík za upozornění, příště musím dávat bacha. Jinak jízda byla super, ale kondička ne. Tak snad už to bude jenom lepší.

• @Grellsutcliff18
    @Grellsutcliff18 11 месяцев назад

Nádherná scenérie!

@BikeTripCzech 11 месяцев назад

Jo jo, tam je nádherně. Jezdím tam strašně rád.

• @klarajonasova1656
    @klarajonasova1656 Год назад

🤦‍♀️

@janreha9702 Год назад

Pěkná trasa, dík za sdílení...

BTW tu "červenou" jsem jel jednou opačně, půl jízda/půl tlačení, tedy stejná zkušenost...

@janreha9702 Год назад

Pánové, v 0:38 hrubá chyba, schválně, jestli ji najdete :-)

@BikeTripCzech Год назад

Tak to bude asi nějaká v textu. Podívám se.

• @MaraHoris
    @MaraHoris 2 года назад

ŠS jsou super tam to mám rád 🤗🚴💯🏞️

@BikeTripCzech 2 года назад

Jo to je pravda, fakt jsme si to užili. 👍

• @dqvxyy5485
    @dqvxyy5485 2 года назад

Kvalitní videa, nechápu jak můžete mít tak málo odběratelů, tak vám tam aspoň jeden přídám. :D

@BikeTripCzech 2 года назад

Díky moc, děláme to jen pro radost a zábavu.