Nature activities
Where was my first trail Marathon?
Προετοιμαζόμουν από καιρό. Ήθελα να τρέξω έναν ορεινό Μαραθώνιο και η ευκαιρία βρέθηκε. Οπότε μαζί με την παρέα οργανώσαμε και πήγαμε τελικά στα τέλη Ιουνίου 2024 στο εξωτερικό για να δοκιμάσουμε κι αυτήν την εμπειρία.
Δείτε στο επεισόδιο ποιοι και πώς πήγαμε και βεβαίως όλα τα χιλιόμετρα και τις περιγραφές της διαδρομής με όλες τις καιρικές συνθήκες που μας επιφύλασσε.
Ενότητες:
20:13 Στο αλπικό πεδίο
25:12 Κατέβασμα από το χιονοδρομικό
27:17 Στην καταιγίδα
31:31 Το δεύτερο βουνό...

River crossing to find the waterfall Great Lagadi - Greece
Το καλοκαίρι η καλύτερη λύση για δροσιά είναι ένα δροσερό ποτάμι και οι καταρράκτες που βρίσκεις σ' αυτό. Έτσι αποφασίσαμε να πάμε με την παρέα μια ημερήσια εκδρομή στο Αίγιο και στον ποταμό Σελινούντα για να βρούμε τον καταρράκτη Μεγάλο Λαγκάδι. Εκεί θα βρίσκαμε τη δροσιά και την ομορφιά που μας έδωσε απλόχερα η φύση. Ενότητες: 00:00 Εισαγωγή 00:55 Στο μοναστήρι Ταξιαρχών 01:59 Μπαίνοντας στο ...
Lake and mountains of Agrafa (Greece)
Την άνοιξη είναι η ιδανική εποχή για να ανέβουμε στα Άγραφα και να θαυμάσουμε από τις κορυφές τους τη θέα γύρω μας. Πριν πιάσουμε όμως τις κορυφές, μια στάση στη λίμνη Ταυρωπού ή αλλιώς λίμνη Πλαστήρα ήταν απαραίτητη για να δούμε κι αυτό το μέρος. Την παρέα αποτελούσαν οι Κώστας, Άγγελος, Κώστας, Άννα, Κλειώ, Μανώλης (εγώ), Στάθης, Νίκη, Στάθης και Χρυσάνθη. Δείτε ποιοι και τί δραστηριότητες κά...
Running or Steeplechase?
Είναι άνοιξη και είπαμε με την παρέα να πάμε στο Αλεποχώρι για λίγο ορεινό τρέξιμο. Το πεδίο που θα τρέχαμε όμως είχε καεί πρόσφατα με αποτελέσματα που δεν τα είχαμε προβλέψει. Τελικά καταφέραμε να τρέξουμε; Ενότητες: 00:00 Εισαγωγή 01:00 Συνάντηση στην παραλία 02:41 Παραλιακό τρέξιμο 04:47 Στο στοιχειωμένο δάσος 09:02 Το τελευταίο ανέβασμα 10:07 Το γρήγορο κατέβασμα 12:21 Επίλογος Εξοπλισμός: ...
Mountaineering at Greek - Albanian borders - Nemertsika
Ήρθε τριήμερο; Φύγαμε για πιο μακρινές περιοχές και αυτή τη φορά η επιλογή μας ήταν η Κόνιτσα. Από εκεί είχαμε πολλά μέρη να επισκεφθούμε με πιο επιβλητικό το βουνό Νεμέρτσικα. Είναι ένα επιμήκες όρος με το μεγαλύτερο μέρος του να ανήκει στην Αλβανία. Δυο από τις κορυφές όμως βρίσκονται και σε ελληνικό έδαφος αποτελώντας τα σύνορα μεταξύ της Ελλάδας και της γειτονικής χώρας. Ενότητες: 00:00 Εισ...
Half Marathon trail at Kastori - Greece
Λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2023 τρέξαμε τον ορεινό αγώνα στο Καστόρι Λακωνίας. 22 χιλιόμετρα στο βόρειο Ταΰγετο σε μια διαδρομή με πολλές εναλλαγές και τους ντόπιους να υποστηρίζουν τον αγώνα στήνοντας τους σταθμούς ανεφοδιασμού με πολλά καλούδια όπως θα δείτε και στο βίντεο. Ενότητες: 00:00 Εισαγωγή 00:42 Αναχώρηση από την Αθήνα 01:41 Στη Σπάρτη την προηγούμενη μέρα 03:53 Στο Καστόρι πριν τ...
Arctic circle - 3rd part, the northern lights
Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της σειράς για τον αρκτικό κύκλο, επιστρέφουμε στη Σουηδία και στην Κίρουνα με τη θερμοκρασία να έχει πέσει αρκετά. Το βράδυ λόγω και της ξαστεριάς έκανε πολύ κρύο αλλά οι συνθήκες ήταν ιδανικές για την εμφάνιση του βόρειου σέλαος. Μετά το εκπληκτικό τελευταίο μας βράδυ στον αρκτικό κύκλο πήγαμε στη Στοκχόλμη όπου κι εκεί δεν έχασα την ευκαιρία να κάνω ένα σύντομο ...
Arctic circle - part 2, the frozen lakes of Rovaniemi
Στο δεύτερο επεισόδιο της σειράς του ταξιδιού στον αρκτικό κύκλο, αναχωρούμε από τα νησιά Λοφότεν και πηγαίνουμε στο Abisko της Σουηδίας πάλι ως ενδιάμεσο σταθμό. Επόμενος προορισμός μας είναι το Ροβανιέμι και οι παγωμένες λίμνες και ποτάμια της περιοχής. Εκεί θα κάνουμε διάφορες ενδιαφέρουσες δραστηριότητες πάνω στους πάγους και τα χιόνια. Βεβαίως δεν ξεχνάμε και το στόχο να δούμε και να αποτυ...
Arctic sircle - part 1, Lofoten islands
Πόσα ταξίδια θα έχουμε χαραγμένα στη μνήμη μας για πάντα; Μπορεί να είναι πολλά ή λίγα αλλά κάποια είναι εύκολο να τα προσδιορίσουμε. Ένα τέτοιο είναι και το ταξίδι που ξεκινάει σε αυτό το επεισόδιο. Με τη Σοφία και τον Μπάμπη από το thelifetimeexperience.gr/ διασχίσαμε τρεις χώρες στη βόρεια Ευρώπη μέσα στον αρκτικό κύκλο ζώντας μέσα σε τοπία πρωτόγνωρα για εμάς τους κατοίκους της Μεσογείου. Ε...
Crossing Flega in Pindos ridge, Valia Kalda and Arkoudorema (Bear-stream), Greece
Ο Ιούνιος ήταν ένας βροχερός και σχετικά ψυχρός μήνας αλλά τα διάφορα τερτίπια του καιρού τελικά δεν κατάφεραν να μας εμποδίσουν να κάνουμε τη διάσχιση. Σχεδόν 25 χιλιόμετρα με πολλές εναλλαγές τοπίων και καιρού. Ξεκινήσαμε από τη λίμνη Αώου, ανεβήκαμε στην κορυφή Φλέγκα (Μαυροβούνι), κατεβήκαμε στις αλπικές λίμνες Φλέγκες κι από εκεί στην καρδιά της Πίνδου που είναι η Βάλια Κάλντα, το Αρκουδόρ...
Lot of uphills at Moschopodi trail - Thiva, Greece
Πρώτο Σαββατοκύριακο μετά το Πάσχα και μου είχαν λείψει οι ανηφόρες οπότε είπα, "δεν πάω στον ορεινό αγώνα στο Μοσχοπόδι"; Ξεκίνησα νωρίς από την Αθήνα κι έφτασα στο ανοιχτό θεατράκι της Θήβας λίγο μετά τις 8 το πρωί. Δείτε στο επεισόδιο τον αγώνα των 21 χιλιομέτρων και τη διαδρομή του στο λόφο και το δάσος του Μοσχοποδίου. Ενότητες: 00:00 Εισαγωγή 01:17 Άφιξη στο Μοσχοπόδι 03:00 Εκκίνηση του α...
How many activities we are able to do at Meteora?
Ο καλύτερος τρόπος να ευχαριστηθείς τα Μετέωρα είναι με καλή παρέα και να πας να ανέβεις σε αυτά μέσα από τα μονοπάτια και τις αναρριχητικές διαδρομές. Δείτε σε αυτό το επεισόδιο τις δραστηριότητές μας για ένα ολόκληρο διήμερο κατά τη διάρκεια του οποίου κάναμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Ευχαριστώ πολύ τον Κοσμά και τη Βανέσα από την www.upandout.gr για την άρτια διοργάνωση των δράσεών μας. Ε...
Real adventure at Meteora - Greece (coming soon)
Fast climb to Dirfi mountain (Greece)
Sunrise on top o Ziria mountain - Greece
Snowy running 2023 in Pallini - Athens suburb
First snow on Taygetos mountain (Greece)
Mountain half-marathon - Hellevoros (Greece)
Rafting at Lousios and Alpheus rivers
Λαμπαδηδρομία στη μνήμη του Ιάσωνα για τη δωρεά οργάνων
Via Ferrata in Konitsa, Greece
Olympus as winter
Hiking to Madero from Doksa lake
Snowy hiking on Penteli mountain - Greece in March
Snowboard on Penteli (Athens)