Oko Nas
Kamp otprilike:
goo.gl/maps/otr7G9X1FgnGMTxr5
Cilj:
#kajak #kayak #adventure #canoe #veslanje #karas #rekakaras #dtd #dunav #banat #vojvodina #srbija #turizam #dobricevo #starpalanka #priroda #avantura
Video napravljen 21.5.2022.
Novi video, zbog muzike i prava na youtube.

Veslanje kajaka od Višegrada do Pančeva | 435 kilometara | 9 dana | Drina, Sava, Dunav, Tamiš | Organizator sa kojim smo veslali prva dva dana: kayak_green_vision- kayak_green_vision Lokacije- Dan 1. Od: goo.gl/maps/XraTYBCMicyvfvjt7 do: goo.gl/maps/M2fQv8ZkKu2mEFoAA Dan 2. Do: goo.gl/maps/B45tXJ257p2ESVW99 Dan 3. Do: goo.gl/maps/arv4SZLvsX6ENs4E6 Dan 4. Do: goo.gl/maps/R1wTtq2we...
Veslanje kajaka na reci Tamiš od Opova do Pančeva
Veslanje kajaka na reci Tamiš od Opova do Pančeva Organizacije koje organizuju veslačke ture na Tamišu: Sportiko klub Pančevo- sportiko_pancevo_ Lokacije: Start- goo.gl/maps/fXZA2o5p7moXj7PKA Restoran Koliba- goo.gl/maps/ciYjUWPRZ6DyE4Ak9 Cilj- goo.gl/maps/RiVG7LfqZgUG9pzP6 #kajak #kayak #canoe #veslanje #tamis #rekatamis #tamiš #srbija #srbija #turizam #priroda #pančevo #pancevo...
Jedrenje na Tamišu - Prvi put jedrimo
Prvi put smo jedrili, s obzirom da nemamo iskustva odlučili smo se da to uradimo na Tamišu. Veslali smo do mosta jer tamo nema čamaca ni splavova na obali pa smo bli slobodniji da probamo tamo. Vetar je bio oko 25 km/h , medjutim okolo je šuma , pa je vetar bio slabiji i stalno je menjao pravac. Uspeli smo da se vratimo samo sa jedrom do Pančevačkog keja. Sledeći put izlazimo na Dunav Video je ...
Veslanje kajaka u Ovčarsko Kablarskoj klisuri
Veslanje kajaka u Ovčarsko Kablarskoj klisuri Organizacije koje organizuju veslačke ture: Sportiko klub Pančevo- sportiko_pancevo_ kayak_green_vision- kayak_green_vision Lokacije: Start- goo.gl/maps/KMbypqyWzA92qnQL6 Cilj- goo.gl/maps/ucE3UsZWjz544MA36 #kajak #kayak #canoe #veslanje #morava #rekamorava #srbija #srbija #turizam #priroda #cacak #čačak #ovčarbanja #ov...
Veslanje kajaka na Jegričkoj bari
Veslanje kajaka na Jegričkoj bari kod mesta Žabalj Lokacija starta i cilja vesanja- goo.gl/maps/eLQLmCDVG52a45w29 #jegricka #kajak #kayak #veslanje #zabalj #srbija #priroda #turizam #crnacigra #reka #bara #backa #vojvodina Video napravljen 12.6.2022.

• @robertsrbin1884

Hvala

• @nikolica81
    @nikolica81 11 месяцев назад

bravo, steta sto nije detaljnije snimljeno....

@okonas 11 месяцев назад

Hvala

• @vekicpetar
    @vekicpetar 11 месяцев назад

Pozdrav, da li ste se mozda spustili Nerom do Dunava i treba li pokusavati? Hvala :)

@okonas 11 месяцев назад

Probali smo da odemo, ali granicna policija nece da pusti da se vesla pogranicni deo Nere, jer je reka nekad u Srbiji a nekad u Rumuniji.. Ukratko moze ako te ne uhapse... Taj kraj je problematican sa svercovanjem pa i granicnih policajaca ima puno.... Njihov odgovor je bio moze, ako se napravi regata pa se posalju zahtevi sa spiskom ucesnika nasoj i Rumunskoj granicnoj policiji, bog te pita sta sve jos bi trazili i koliko bi trebalo papirologije da se to sredi... Imamo zelju da probamo deo koji je u Rumuniji, ali ne znam koliko bi to bilo izvodljivo - koliko je velika i prohodna reka... Pozdrav

• @senoseno3592
    @senoseno3592 Год назад

Svaka vam čast prelep video ❤

Hvala ❤️

• @loshmi48
    @loshmi48 Год назад

Поз, где сте купили кајаке? Хвала

U firmi roto u Alibunaru. Pozz

• @senoseno3592
    @senoseno3592 Год назад

Prelep snimak Sad imam zelju da kupim kajak❤

Drago nam je da vam se dopada. Pozdrav 🛶

• @ser1tdc
    @ser1tdc Год назад

Super. Veslam ovde na prolece

• @BejnKelso
    @BejnKelso Год назад

Svaka cast na smjelosti za ovakvu avanturu i na duzini klipa, koji je dug taman koliko treba...Takodje mi se svidjaju kadrovi od Ljubovije prema Bratuncu, mi lokalci se cesto spustamo camcem tu i uzivanje je svaki put. Pozdrav od Drinskog vuka ;)

@okonas Год назад

Hvala. Jeste, taj deo je bas lep i zabavan za veslanje. 😊

• @cvetkostevic5259
    @cvetkostevic5259 Год назад

Pozdrav, koje su vam "marke" kajaci? Izgledaju opasno! Samo tako nastavite <3

Kajaci su marke Roto, model Buran. Hvala, pozdrav! ☺️

• @odiblue77
    @odiblue77 Год назад

Pozdrav, da li moze neki mini opis opreme koju ste imali. Npr kajaci, gde ste kupili, koja je ovo vrsta kajaka, neki saveti pri kupovini,...itd. Inace video je odlican, sve najbolje

@okonas Год назад

Bojanin kajak je Roto Buran 433 - 4,33 metara je dugacak. Cena mu je oko 800 eura nov Moj kajak je Roto Buran 488 - 4.88 metara je dugacak, to je kajak za vecu kilazu, za ljude od 120 kg, ali ja sam ga uzeo da bi mogao staviti sto vise stvari. Cena mu je preko 1000 eura za nov. -Roto kajake mozete kupiti u Alibunaru, nekad imaju akciju pa prodaju neke vec koriscene www.roto-srbija.rs/products/group/kajaci-kanui-i-camci -Ovaj kajak nije los EXO Artic 4.4 metara, moze da poveze malo tezeg veslaca. Kvalitet plastike je solidan, nije kao top camci iz Nemacke tipa Prijon i drugi ali za taj novac solidan. Ima veoma plovno korito www.kupujemprodajem.com/kajako-beograd/svi-oglasi/314445/1 -Takodje i ovaj kajak Aquarius Trek nije los. Malo ima ravnije korito, nije toliko plovan ali je udoban i plastika je kvalitetnija od oba prethodno navedena. www.kupujemprodajem.com/plovni-objekti/kajaci-i-kanui/sit-in-kajak-aquarius-trek/oglas/139972903?filter_id=1937254886 To je ono sto sam ja licno probao i sto mi se dopada, Prijon je uvek najbolja opcija ali bez 1500 eura ne moze da se kupi. Clanovi smo kluba Sportiko iz Panceva, ali ovo su nasi privatni kajaci. Moj savet je da probate kod nas, pa kad sami osetiti razliku izmedju kajaka onda odredite koji da kupite. Kod nas u klubu mozete probati razne modele, rentirate i probate sve pa kupite sta vam se najvise svidi. Vesla imamo Kajner, moje je XL velicine , dok je Bojanino M velicine. Sto se tice opreme za kampovanje to smo uglavnom kupovali u Decathlon-u. U buducnosti cemo napraviti jedan video opreme koju mi koristimo. U principu sve je prosecno sto koristimo, nista top klase.. Smatram da je tako bolje jer onda ti nije žao da vučes to po kamenju i gde god treba.. Kad platis nesto papreno onda pazis jako, trazis idealne uslove, a ako hoces avanturu onda to mora da bude lom, inace nije zabavno :D Pa onda taj pun camac stvari vuces po plaži ili preko stabala na reci i bas te briga sto je izgreban :D

Ako imate jos neka pitanja, slobodno pitajte. Pozdrav

• @odiblue77
      @odiblue77 Год назад

@@okonas Hvala puno na brzom i detaljnom odgovoru 😊sve najbolje

• @vinceoliver562
    @vinceoliver562 Год назад

Svaka cast. Ako nadjete vremena podelite sa nama i neke tehnicke detalje tipa sta ste pakovali u camac od opreme. Ili sta niste a dobro bi doslo. Kao poseban video materijal. Ili da ukljucite takve detalje u video materijal sledece avanture. Puno pozdrava.

@okonas Год назад

Hvala :) Hocemo, imamo citav spisak. Snimicemo sta nosimona nekoj od sledecih avantura. Hvala na predlogu Pozdrav

• @DB_drag_race
    @DB_drag_race Год назад

Svaka cast uzivao sam u svakoj sekundi videa samo naprijed....

• @metodimilev439
    @metodimilev439 Год назад

Bravo, respect

• @MrSarajevo82
    @MrSarajevo82 Год назад

dobro dosli u nasu lijepu BOSNU svi dobri ljudi❤️💪🇧🇦🇧🇦🇧🇦🇧🇦🇧🇦🇧🇦🇧🇦🇧🇦

• @user-dx4cj9uz9f
    @user-dx4cj9uz9f Год назад

Браво!

• @phiber9
    @phiber9 Год назад

Jako lijepo. Predlozio bi da kad pokazujes karte i napredak po trasi da prikazes prvo uvecanu, onda animiranu liniju trase koju ste prosli taj dan i onda zoom na odrediste tog dana.

• @Dusan4666
    @Dusan4666 Год назад

Hvala za prilog. Svaka cast. Salute.

Hvala, Pozdrav

• @Dusan4666
      @Dusan4666 Год назад

Mozda niste ni svesni. Ali ovakvim poduhvatima budite nadu, uzbudjujete srce i najvaznije otvarate vrata za ostale da mastaju da ce i oni jednog dana uciniti tako nesto. Samo napred. Salute.

@okonas Год назад

Drago nam je ako je tako. Svesni smo da jedna avantura ne moze ni da stane niti da se naibolje opise jednim kratkim videom, i ako on i takav uspe nekog da inspirise da se uputi u slicne poduhvate, nasa misija je uspesna! Srca su i nama puna ako uspevamo u tome da promovisemo jednu lepu i zdravu aktivnost koja podrazumeva boravak u prirodi. Hvala jos jednom na lepim recima i vidimo se u nekoj novoj avanturi!

• @BratislavBoskovic
    @BratislavBoskovic Год назад

BRAVO!!!

• @UndeathSilence
    @UndeathSilence Год назад

Dobar vam je video ali mi se cini da bi mozda trebalo poraditi malo na naraciji ili dozvoliti curi da prica :) Eventualno neka muzika u pozadini tiha.

@okonas Год назад

Hvala. Slazem se, nemam ja zivaca da radim to, ja snimim pa kako bude. Sto se tice muzike to namerno nije ubaceno zbog prava na youtube, ubacis muziku bez prava pa za par meseci ti video ode na mute zbog toga, dok je ova youtube muzika losa. A ukupno, ko god misli da moze bolje neka napravi :D Veslali smo 7 sati svaki dan, tako da i ovo sto sam snimio je previse, nekad mi nije bilo do zivota, a ne do snimanja. Ovaj video je stavljen za promociju ovog sporta, kao i uputstvo za ljude koji hoce da urade slicno, da vide gde smo spavali jeli i ostalo. Ja nisam kamerman, montazer, narator bavim se posve nekim drugim poslom :D Vama hvala na sugestijama, slazem se sa Vama potpuno.

• @djovak3236
    @djovak3236 Год назад

preko kojeg prevoznika ste isli(da postoji mogucnost da se poveze kajak)? Ja sam iz Zrenjanina i planiram naredne godine da radim slicne ruke, svaka cast na ideji

@okonas Год назад

Nismo isli preko prevoznika, koliko znamo ne postoji mogucnost da se preveze autobusom kajak, niti nekim privatnim prevoznikom. Mi smo prva dva dana ove ture veslali sa instagram.com/kayak_green_vision/?hl=en, oni organozuju turu veslanja kroz kanjon Drine (od Visegrada do brane u Peruccu), tako da su nam oni prevezli i kajake a i nas od Beograda do Visegrada :) Ujedno nam je to olaksalo i put jer nismo morali da se sami prijavljujemo granicnoj policiji, vec je to odradio organizator. Mi kada idemo na neke ture uglavnom camce vozimo na paktregeru svojih kola, pa neko od prijatelja dodje po nas, ako je to potrebno, odnosno ako ne pravimo turu u kojj veslamo i istim putem nazad. Pozdrav

• @djovak3236
      @djovak3236 Год назад

@@okonas Pretpostavio sam, zapratio sam profil, hvala na odgovoru :))

Sledeća tura Žabljak Horgoš

mozda biciklom :)

@protestant8419 Год назад

@@okonas Plovno je sve od ispod Žabljaka pa do Horgoša.

Hvala za predlog :)

@protestant8419 Год назад

@@okonas Nema na čemu i drugi put. Opcija je mnogo zaista. Može se ići recimo opcija pritoke Save iz Slo i Hrv i BiH pa Sava pa negde u Vojvodini. Ili kao sad Drina Tara Lim tu su opcije Ibar Morava pa Vojvodina. Pozdrav za Pančevce ako vas ima. Evangelistička crkva Svetislava Kasapinovića i to.

• @djordjejanjic488
    @djordjejanjic488 Год назад

Svaka čast na trudu i na ovakvoj avanturi. Zamolio bih vas da mi kažete gde se u Srbiji mogu kupiti Kajner vesla poput ovih što koristite? U potrazi sam već neko vreme za ozbiljnim veslom koje bih koristio za touring kajak, umesto običnog aluminijumskog sa plastičnim lopaticama. Hvala unapred. Srdačan pozdrav i još puno ovakvih avantura vam želim. :)

@okonas Год назад

Hvala puno, Kajner vesla smo kuppili preko kluba iz Panceva, ne znam tacno od koje osobe, ali cu saznati, koliko se secam bila su 200 i neki euro nova. Pisi mi na mail stefanzeljkic@yahoo.com i cim nadjem kontakt broj prosledicu ti. Pozdrav

• @hakaake356
    @hakaake356 Год назад

Svaka čast i sve pohvale!!! Oduševljen sam samoj ideji i svemu ostalom ...

• @user-hj8mr3si2s
    @user-hj8mr3si2s Год назад

😲

• @stefan8774
    @stefan8774 Год назад

Svaka cast! Prava avantura

• @1matijevic
    @1matijevic Год назад

moze da se vesla po jezeru ali je obala okupirana sa bespravno izgradjenim objektima tako da samo na par mesta mozete spustiti kajak u vodu. sramota jad i beda od srbije

• @mladenlazic793
    @mladenlazic793 Год назад

Svaka vam čast! Hvala vam što ste podelili sa nama ovo iskustvo.

@RibljaKostVaralice Год назад

svaka čast za ovaj podvig !!

@okonas Год назад

Hvala, svaka čast i vama na vašim, gledali smo. Pozdrav

@RibljaKostVaralice Год назад

@@okonas eto, možemo nekad i zajedno da se organizujemo !!

@okonas Год назад

Zašto da ne. Pisi na mail stefanzeljkic@yahoo.com pa cu ti proslediti tamo broj telefona.

• @caveman1334

Свака част на путовању!

• @petarstojic7295
    @petarstojic7295 Год назад

Lepi predeli i jaki ljudi. 💪

da jako lepi :) Hvala

• @vukizbeograda7977
    @vukizbeograda7977 Год назад

Pozdrav! Imam kajak otvorene palube, domace proizvodnje, duzine 4.30. Pecam iz njega 15 i vise godina. Bio sam s njim na Drini, Dunavu, Savi , Tamisu , Karasu... Glavna i jedina neugodnost mi je neudobno sediste. Mozete li da mi preporucite gde moze da se nabavi udobno sediste? Po mogucstvu, na koje bih mogao i da naslonim ledja. Krupan sam i tezak covek, tako i da bi sediste moralo biti jako. Hvala vam puno i veliki pozdrav! Vuk.

@okonas Год назад

Pozdrav Vuce, Stvarno ne znam tacno, pogledajte u kayakhouse.rs/ iz Novog Sada , mozda on moze da vam nabavi nesto. Ili mozda neki majstor da vam napravi bas kako vi zelite, pa da to pricvrstite na kajak :)

• @vukizbeograda7977
      @vukizbeograda7977 Год назад

@@okonas Puno vam hvala!

• @wildeast3180
    @wildeast3180 Год назад

Svako cast momče ! Sta preporucujes za ovakve ture kajak ili kanu ? Hvala

Hvala :) Moze oba! Kanu je samo nesto sporiji. Pozdrav

@RibljaKostVaralice Год назад

prep izlet.. kad te vidim u ovom kajaku, kao da vidim sebe 🙂.. pozdrav!

• @marinazlatovic2196
      @marinazlatovic2196 10 месяцев назад

Koji je kajak u pitanju

@okonas 10 месяцев назад

Roto attivo buran 5 metara, čamac je za osobe od 120kg.

• @TheSreckovic
    @TheSreckovic Год назад

Bravoooo

Hvala, pozdrav 🙂

@Darkezz-nk9ro Год назад

Snimci su vam super! Sve sam pregledao sa uzivanjem.. Samo da ti kajaci imaju malo pristupacniju cenu.... ☹️ Koliko kostaju ti koje vozite vas dvoje,i koji su? I,posto vidim da ste vi iz kluba,ili imate veze sa tim klubom iz panceva,da li znate ima li gde da se kupe takvi polovni kajaci? Na oglasima nisam vidjao. Hvala unapred. Pocetnik kajakas

@okonas Год назад

Hvala puno :) Bojanin kajak je Roto Buran 433 - 4,33 metara je dugacak. Cena mu je oko 800 eura nov Moj kajak je Roto Buran 488 - 4.88 metara je dugacak, to je kajak za vecu kilazu, za ljude od 120 kg, ali ja sam ga uzeo da bi mogao staviti sto vise stvari. Cena mu je preko 1000 eura za nov. Polovne cete testko naci, nekad naleti na kupujem prodajem sajtu i budu od 500 pa na vise eura. Da, clanovi smo kluba Sportiko iz Panceva, ali ovo su nasi privatni kajaci. Kod nas u klubu mozete probati razne modele, rentirate i probate sve pa kupite sta vam se najvise svidi. -Roto kajake mozete kupiti u Alibunaru, nekad imaju akciju pa prodaju neke vec koriscene www.roto-srbija.rs/products/group/kajaci-kanui-i-camci -Ovaj kajak nije los EXO Artic 4.4 metara, moze da poveze malo tezeg veslaca. Kvalitet plastike je solidan, nije kao top camci iz Nemacke tipa Prijon i drugi ali za taj novac solidan. Ima veoma plovno korito www.kupujemprodajem.com/kajako-beograd/svi-oglasi/314445/1 -Takodje i ovaj kajak Aquarius Trek nije los. Malo ima ravnije korito, nije toliko plovan ali je udoban i plastika je kvalitetnija od oba prethodno navedena. www.kupujemprodajem.com/plovni-objekti/kajaci-i-kanui/sit-in-kajak-aquarius-trek/oglas/139972903?filter_id=1937254886 To je ono sto sam ja licno probao i sto mi se dopada, Prijon je uvek najbolja opcija ali bez 1500 eura ne moze da se kupi. Moj savet je da probate kod nas, pa kad sami osetiti razliku izmedju kajaka onda odredite koji da kupite. Pozdrav,

btw, kajaci i nisu toliko skupi, s obzirom da to kupite i imate i 20 godina. Necu da pominjem da ljudi vise novca izdvoje za telefon koji se pokvari za 2 godine :D

@Darkezz-nk9ro Год назад

Hvala vam puno na opsirnom odgovoru i sugestijama. Da,u pravu ste za telefone... Gledacu da dodjem do kluba jedan dan,da probam,pa da vidimo... Hvala jos jednom i ocekujem nove snimke 😉 pozdrav

• @TheInferno550
      @TheInferno550 Год назад

Nazalost cene kajaka su otisle na gore, izbor kod nas je los imas roto kajake iz Slovenije kod predstavnika u Alibunaru, Kayak House ili SeaBird kajake kod uvoznika u N.S znatno skuplja varijanta 150-170k +. Da sad kupujem kajak kupio bi ga u Madjarskoj taman bi ga probao na Balatonu😁. Tip ne stedeti na veslu razlika drasticna u upotrebi, sami tim i zadovoljstvo.

@Darkezz-nk9ro Год назад

@@TheInferno550 Da..preleteo sam danas kroz sve te prodavnice..video sa i kako...ako znas gde ima,ostavi mi sajtove da pogledam tamo ponudu. Hvala ti

• @damjankerekes2026
    @damjankerekes2026 Год назад

Прајслес 😍

• @ser1tdc
    @ser1tdc Год назад

Bravo

• @radovanstojkovic3968
    @radovanstojkovic3968 Год назад

sto niste stali nA sunčanu reku

@okonas Год назад

Nismo stigli, provodili smo u camcu oko 7 sati dnevno. Ako budemo isli sledeci put veslacemo manje kilometara dnevno, pa cemo svratiti sigurno.

• @radovanstojkovic3968
      @radovanstojkovic3968 Год назад

@@okonas mnogo naporno... bas zato treba da odvojite vreme tj. dan da odmorite... svaka čast na podvigu nije mala stvar

@okonas Год назад

Potpuno ste u pravu, i iskustvo je tako pokazalo da je potrebno malo vise odmora, a na kraju i malo vise vremena za uzivanje u okruzenju i van kajaka. Ova tura je imala gust raspored jer smo imali samo 9 slobodnih dana, pa da bismo doveslali kuci do Panceva morali smo vise da veslamo. 🙂 Hvala najlepse, pozdrav

• @burazerpetar2770
    @burazerpetar2770 Год назад

Prekrasna priroda ,pozdrav ekipi..

Hvala, pozdrav!

• @vojislavmeduric3690
    @vojislavmeduric3690 Год назад

Bravooooo

@AzamKek Год назад

Rijeka Sava je u svom toku do Zagreba pitka rijeka, a poslije Zagreba zabranjeno je kupanje u Savi . Video vam je prelijep. Ipak je ovo bila avantura za pamćenje. Lp !

Hvala lepo. Pozdrav

@@okonas 👍

• @milanputnik7984
      @milanputnik7984 Год назад

@Lex l Zašto je posle Zagreba zabranjeno kupanje u Savi? Zbog zagađenja ili nečeg drugog? Pozdrav iz Novog Sada!

@AzamKek Год назад

@@milanputnik7984 Isključivo zbog zagađenosti fekalijama, bakterijem ešerihija koli i dr. bakterijama. Grad Zagreb nikad do kraja nije završio gradnju sistema za prečišćavanje otpadnih voda. Veliki problem je i industrijski otpad, a i na Jarunu je često zabranjeno kupanje zbog zagađenosti vode iako je Jarun napravljen tako da se Zagrepčani u ljetnim mjesecima mogu rashladiti. Ništa manje i ostali gradovi ne zagađuju rijeku Savu sa Bosanske i Hrvatske strane ! Lp !

• @milanputnik7984
      @milanputnik7984 Год назад

@@AzamKek Hvala na brzom i opširnom odgovoru. Žao mi je što je tako. Čovek svesno i nesvesno uništava prirodu,i ko zna da li će uspeti da se opameti dok ne bude kasno. Ista ili slična situacija je i sa rekama u Srbiji. Mada ima jedna NEVEROVATNA ČINJENICA: video sam Dunav u Vukovaru,Bačkoj Palanci,Beogradu,naravno i u Novom Sadu. I svugde je mutan,prljav i neprovidan već posle oko 25 cm dubine. A,u Đerdapskoj klisuri i pre i posle elektrane "Đerdap 1" - je lep,plav i bistar! Ne znam kako je to moguće,ali je BAŠ TAKO. Prvi put sam bio u Zagrebu sada već davne 1981. Vraćajući se s mora zadržali smo se u Zagrebu nekoliko dana. Pošto smo bili kamperi,bili smo smešteni u Autokampu "Mladost." Divno smo se proveli šetajući Ilicom,kroz Kamenita vrata do crkve Svetog Marka u Gornjem gradu,kroz Gornji Grad,vožnja "ZET" - ovom uspinjačom ... Predivno sam se proveo. Nažalost,jedna stvar me je već tada razočarala: zainteresovao sam se kako izgleda reka Sava u Zagrebu kada se posmatra sa mosta. Najbliži most do kampa "Mladost" - bio je onaj železnički,preko kog ide pruga za Karlovac. Pogledavši sa mosta ka vodi,očekivao sam da ću videti bistru plavu reku,možda i ribe u njoj! A,umesto toga,razočarenja: Sava u Zagrebu prljava kao i Dunav u Novom Sadu. Kako je to moguće? Kako je uspela da se tako isprlja od izvora podno Alpa u Sloveniji? A,bojim se da je i sada tako. Pozdrav iz Novog Sada.

• @user-iu2gk3is2k
    @user-iu2gk3is2k Год назад

Nikad nisam veslao sa kajakom,vozio kako vec da se izrazim :D Ali deluje da ide brzo

@okonas Год назад

Ide brzo ako brzo veslaš :D Šala naravno , prosecna brzina od 5 km/h (na jezeru ) do 10 km/h (na rekama) ako se vesla više sati. Zavisi od protoka same reke, ovo je nešto okvirno :)

• @user-iu2gk3is2k
      @user-iu2gk3is2k Год назад

@@okonas Deluje jako zabavno.. voleo bih da probam nekad 😅

• @slobodanzoric9519
    @slobodanzoric9519 Год назад

Koliko vam je vremena trebalo da stignete do Panceva?

@okonas Год назад

3 sata i 15 minuta kretanja, dok smo sa pauzama bili na celoj turi 5 sati i 15 minuta Evo linka sa merenja , ali je malo zabagovala aplikacija , pa nije bas precizno www.strava.com/activities/7045291856

prelepi Tamiš

• @slobodanzoric9519
    @slobodanzoric9519 Год назад

Prelepo druzenje i priroda. Mogli ste Tamisom do Opova.

@okonas Год назад

Hvala, Mi smo iz Panceva, pa smo tu zavrsili :) A u drugom videu na nasem kanalu smo veslali od Opova do Panceva, pa mozete pogledati :) Pozdrav

• @user-ul9ns6ky3l
    @user-ul9ns6ky3l Год назад

Svaka čast za podvig !

Hvala puno, pozdrav! 🙂

• @molder72
    @molder72 Год назад

Браво! Дубок наклон и поштовање за ову вашу авантуру.

Najlepse hvala. 🤗

@branislavbabic4579 Год назад

Koliko ima lijepih mjesta na našem dijelu planete, a mnogi se tiskaju među solitere i kao zabavu gledaju pregustu i preglasnu diskoteku... Svaka čast za video, nisam znao da je Jegrička ovolika (a mnogi ne znaju ni da postoji 😉)

@okonas Год назад

Tacno tako. Hvala puno, da Jegricka je prelepa :)

@branislavbabic4579 Год назад

Dobro to ide... O kako smo zaboravili da postoji prevoz i bez kapi bilo kakvog goriva 😉

Hvala :) Nece vise niko da se muci, svi bi motor od 200 konja :D

@branislavbabic4579 Год назад

@@okonas ako je već motor, nek bude do 4 ks, a ovi od 200 je samo silovanje i sebe i odmora i prirode, hranjenje ega.