Familia Victory
Am ajuns la Marea Neagră -Mamaia Constanta🇷🇴 care pare pare pustie în 2024
#mamaia #constanta #mareaneagra #familyvlog #călătorie #familie
Am ajuns la CONSTANTA Mamaia sa vedem cum arată ,ne-am bucurat de biciclete la mare .
🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe + clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume.
✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍
💰 Cei ce vor să susțină proiectul Familia Victory ne poate ajuta prin :
- REVOLUT accesand linkul :
revolut.me/victorjsht
-PayPal accesand linkul :
www.paypal.me/victorjsht
Mulțumim de susținere!🤗🤟

KRABI | THAILANDA 🇹🇭 prima impresie din cea mai căutată destinație din lume 🏖 【4K】
#krabi #krabithailand #aonangbeach #aonang #thailand #thailandtravel Prima impresie din super destinația- KRABI | THAILANDA 🇹🇭 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 Alte vloguri alte noastre aici: ruclips.net/channel/UCaZgH6Z...
Am descoperit cascada secreta din Ubud Bali 🇮🇩 Indonesia 【4K】
#waterfalls #bali #ubud #secretwaterfall #familyvlog Am găsit cascada secreta din jungla din Ubud 🇮🇩Bali fiind plăcut surprinși de ceea ce am avazut acolo . 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 Alte vloguri alte noastre aici...
Rataciti pe cararile junglei dintre palmieri și orezarii din UBUD 🇮🇩 Bali 【4K】
#ubud #ubudlife #ubudbali #rice #ricefield #bali #family #familyvlog Rataciti pe cararile junglei dintre palmieri și orezării din UBUD 🇮🇩 Bali 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 Alte vloguri alte noastre aici: ruclips.net/...
Super plaja de localnici în Bali 🇮🇩 Indonesia ,Sanur Beach 【4K】
Просмотров 2044 месяца назад
#bali #baliindonesia #calatorie #family Am descoperit o super plaja de localnici în 🇮🇩Bali fiind plăcut surprinși de ceea ce am avazut acolo . 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 Alte vloguri alte noastre aici: ruclips.net/...
Am ajuns în Bali 🇮🇩 Indonesia misterioasa Insula a Zeilor 【4K】
#bali #baliindonesia #baliunited #indonesia #indonesian #calatorie #trip #family #familyvlog Am reușit sa ajungem în Indonesia 🇮🇩Bali fiind plăcut surprinși de ceea ce am avazut acolo . 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 A...
Cum ajungi și ce poți vizita într-o zi în Paris 🇫🇷 Franța la pas top obiective 【4K】
#paris #eiffeltower #eiffel #france #family Top obiective care se pot vizita într-o zi în Paris Franța la pas . 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 Alte vloguri alte noastre aici: ruclips.net/channel/UCaZgH6ZnpRViLtouNTbgBM...
Super petrecere cu focuri de artificii de revelion în Brașov 2024 【4K】
#brasov #brașov #revelion #2024 #petrecere Am petrecut cu super focuri de artificii revelionul 2024 în Brașov . 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 Alte vloguri alte noastre aici: ruclips.net/channel/UCaZgH6ZnpRViLtouNTbgBM...
Uimiți la piața în Xiamen 🇨🇳 China -NU este ceea ce ne așteptam...厦门 【4K】
#xiamen #china #chinatown #chinanews #chinafood #chinatravel #china #厦门 Uimiți la piața în Xiamen 🇨🇳 China -NU este ceea ce ne așteptam... 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 Alte vloguri alte noastre aici: ruclips.net/chan...
COCHI cel mai modern oras din India🇮🇳 am mers cu vestitul Water Metro 【4K】{ कोच्ची केरला }
#cochin #kochi #watermetro #cochininternationalairport #kochiport Cochi este unul din cel mai moderne orașe din India🇮🇳 am mers cu metroul pe apa care este unic în India . 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 Alte vloguri al...
Realitatea din Batumi 🇬🇪 Georgia un Las Vegas de la Marea Neagră 【4K】
#batumi #georgia #batumi2023 #calatorie Realitatea din Batumi 🇬🇪 Georgia un Las Vegas de la Marea Neagră 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 Alte vloguri alte noastre aici: ruclips.net/channel/UCaZgH6ZnpRViLtouNTbgBMQvideos...
Uimiti de călătoria cu metroul în Dubai 🇦🇪 UAE Burj Khalifa Museum of The Future【4K】
#dubai #dubaicity #dubailife #dubaivlog #burjkhalifa #dubaiframe #dubaimuseumofthefuture Am străbătut metropola din Dubai 🇦🇪 UAE în cel mai ieftin mod cu metrul ,am reușit sa vedem câteva obiective importante . 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta ...
Larnaca -Paphos ,Cipru 🇨🇾 super ieftin o destinație de iarna cu un autobuz local 【4K】
#ciprus #larnaca #paphos #paphoscyprus #bus #calatorie Am făcut o super plimbare Larnaca-Paphos Cipru 🇨🇾 cu autobuzul local 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 Alte vloguri alte noastre aici: ruclips.net/channel/UCaZgH6ZnpR...
Am mers cu super trenul GR Kutaisi-Batumi Georgia 🇬🇪 care da clasa la CFR 【4K】
#georgia #batumi #kutaisi #cfr #calatorie Am mers cu trenul GR Kutaisi-Batumi Georgia care da clasa la CFR 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅ un LIKE ajuta tare mult la ALGORITM 👍 Alte vloguri alte noastre aici: ruclips.net/channel/UCaZgH6ZnpRViLtouNTbgBMQvide...
Dezamăgiți de Adevarata fata din insulele Maldive 🇲🇻 Hulhumale 【4K】
#maldives #maldivesbeach #maldivesislands #familyvlog #hulhumale Am plecat pe buget spre Insulele Maldive singurele insule formate din recif de corali care oferta o imagine unica în lume .Am văzut adevarata fata din Maldive . 🔔 Te invitam să te abonezi si ti-am fi recunoscatori daca ai apasa pe butonul de like si subscribe clopotel pentru a fi alaturi de noi in urmatoarele aventuri prin lume. ✅...
Drumul către Marble Beach 🏖 Prima data în Thasos Grecia 🇬🇷 Insula de smarald 💙 【4K】
Просмотров 81911 месяцев назад
Drumul către Marble Beach Prima data în Thasos Grecia 🇬🇷 Insula de smarald 💙 【4K】
Perla Tunisiei Sidi Bou Saïd 🇹🇳 un oraș superb de asemanator cu Grecia【4K】سيدي بو سعيد ، تونس
Просмотров 19511 месяцев назад
Hammamet Tunisia🇹🇳 cel mai apreciat oraș 🏖 de la marea Mediterana,Medina 【4K】الحمامات تونس
Hammamet Tunisia🇹🇳 cel mai apreciat oraș de la marea Mediterana,Medina 【4K】الحمامات تونس
Am ajuns în Tunisia🇹🇳 perla nedescoperită de la marea Mediterana 【4K】
Train BDZ Sofia - Ruse( Русе) 🇧🇬 Bulgaria /am călătorit cu metroul și trenul 400 km【4K】
Kuala Lumpur ,MALAYSIA! 🇲🇾Merita sa vizitezi un super Megalopolis /Amazing Places to visit 【4K】
Un Mic Boracay Insula Bantayan 🏖 🇵🇭 Filipine o super insula neașteptat de interesanta I 【4K】
Un Mic Boracay Insula Bantayan 🇵🇭 Filipine o super insula neașteptat de interesanta I 【4K】
Cu un Bus 🚐 local și ferry🛳🌊în Filipine🇵🇭 , Cebu City to Bantayan Island 🌍【4K】
❌ Aventuri reale în Mahalaua din Cebu City Filipine 🇵🇭 First Impressions 🌏 4K】
Lady Buddha & Linh Ung Pagoda Da Nang🇻🇳 Vietnam un super loc alergati de maimute 【4K】
Tehnici de pescuit în Da Nang 🇻🇳Vietnam ,Preturi bune în bazarul de haine 【4K】
Sărbătorile de iarna în 🇹🇷 Edirne Turcia, cumparaturi la piața locala【4K】
Podul Dragonului Đà Nẵng 🇻🇳Vietnam 🏖 super piața de noapte SON TRA ,Marble Mountains 【4K】
Podul Dragonului Đà Nẵng 🇻🇳Vietnam super piața de noapte SON TRA ,Marble Mountains 【4K】
Malacca ,MALAYSIA! 🇲🇾 Cel mai curat oraș din Asia /Amazing Places to visit 【4K】
Aqaba -Marea Rosie 🏖 ,Iordania 🇯🇴 city center, o experinta unica și fascinata 【4K】العقبة
Aqaba -Marea Rosie ,Iordania 🇯🇴 city center, o experinta unica și fascinata 【4K】العقبة

• @pefaza9990
    @pefaza9990 Месяц назад

E foarte frumos in Mamaia . Nu ma deranjează sa merg putin pana la apa

• @AnaXAlinVlogs
    @AnaXAlinVlogs Месяц назад

Cum vi s-a părut hotelul în care ați stat? 🤗

@familiavictory Месяц назад

Un raport excelent calitate-pret ,arata mai bine ca in poze fata de alte hoteluri din zona care sunt tocmai invers .

• @AnaXAlinVlogs
      @AnaXAlinVlogs Месяц назад

@@familiavictory mulțumim🤗

• @Ayjkuiwiwe
    @Ayjkuiwiwe Месяц назад

daca e pustie nu e bine, daca e aglomerata nu e bine.

• @bunnychalange3557
      @bunnychalange3557 Месяц назад

ar fi bine sa fie la jumatate!

• @Ayjkuiwiwe
      @Ayjkuiwiwe Месяц назад

@@bunnychalange3557 daca e la jumatate inseamna ca e jumatate goala sau jumatate plina ?

@deprinlumeadunate8821 Месяц назад

Frumos oras!❤

• @user-yu6hg8gg1z
    @user-yu6hg8gg1z Месяц назад

Cel mai fain oras din România!!! Super video...felicitări !!!

• @FlorinRusu
    @FlorinRusu Месяц назад

Câți ani are fetița? Nu a fost cald în perioada aia?

@familiavictory Месяц назад

5 ani si au fost 33 de grade in luna iulie 2023 .

• @purplehazebeatz1827
    @purplehazebeatz1827 2 месяца назад

Merci beaucoup pour cette vidéo ❤tunisia 😂😂😂😂😂

• @RubyF93
    @RubyF93 2 месяца назад

Ce hotel e asta?

• @user-lk7oo4hx9n
    @user-lk7oo4hx9n 2 месяца назад

In,Iasi sint 100 de biserici si minastiri de ce nu vizitatisi Palatul Culturii si turnul cu ceas cit despre statuia lui Stefan cel Mare nu este statuia lui Stefan cel Mare ci al unui cneaz polon si care are pe cap o coroana catolica Iasiul mai este numit si orasul israelit aici inainte de pogromul de la Iasi din 29 iunie 1941 si cind au fost adusi in curtea chesturii de politie si asasinati.

• @tomaconstantin7370
    @tomaconstantin7370 2 месяца назад

Casa ladics,cofetaria de 100 ani,centru pieronal

Casa ladics

• @soniatunisienne2919
    @soniatunisienne2919 3 месяца назад

• @Ukwemustcarryonok
    @Ukwemustcarryonok 4 месяца назад

Pretty place and not too crowded😂

@deprinlumeadunate8821 4 месяца назад

@narcisnistor8866 5 месяцев назад

Știți cumva dacă piața din Edirne este zilnica??

@familiavictory 5 месяцев назад

Din ce am citit piață de alimente ar fi miercuri și sâmbătă deschisă .Noi am fost duminica pe 1 ianuarie .Aici aveți adresa : maps.app.goo.gl/SYs22yZbgmXcbLt26 . În schimb cele 2 bazaruri din centru sunt zilnice ruclips.net/video/4YuzuWerJJg/видео.html. .

@@familiavictory mulțumesc.

@@familiavictory va deranjes cu o alta întrebare. Ati intampinat dificultati la granite dintre Turcia și Grecia? Am inteles ca ar fi ceva probleme cu emigranti..

@familiavictory 5 месяцев назад

Vama Pazarkule dintre Grecia si Turcia care duce direct în Edirne se trece ceva mai greu insa Vama Ipsala dinspre Alexandroupoli Grecia -Turcia (ruclips.net/video/MyZDdzl8o9Y/видео.htmlsi=XBA6l2KjXmRXbkIB ) se trece destul de ușor insa daca veniți dinspre România cel mai ușor se trece prin Vama dintre Bulgaria spre Turcia -Hamzabeyli .

@narcisnistor8866 5 месяцев назад

@@familiavictory mulțumesc mult pentru informatii. Venim din București la Edirne și din Edirne la Alexandroupoli și bineinteles retur.

• @remusbucsaremus8850
    @remusbucsaremus8850 5 месяцев назад

De ce ai filmat doar strada horea și memorandumului sa ne faci de ras?Filmează clujul în întregime dacă tot ai trecut prin cluj...

• @zorekeskovska4912
    @zorekeskovska4912 5 месяцев назад

Merci for the video...wich beach(hotel) is this at the and of the video

• @TutorBenea
    @TutorBenea 6 месяцев назад

Ce mutre de proşti aveți amîndoi !!!

• @santhoshkarunakaran2515
    @santhoshkarunakaran2515 6 месяцев назад

Gracias

• @liviu3481
    @liviu3481 6 месяцев назад

Salut! Superb si mizerie in aceiasi propozitie, nu e in regula, mie imi da cu virgulă! E normal ca la low cost sa fie asa! Părerile sunt împărțite, nu știu ce sa zic. Una e sa fii Leonardo di Caprio si sa ai insula ta si alta e sa mergi la lowbuget sau ultralow pe o insulă a localnicilor cu cazare airbnb. E ok atâta timp cât îți asumi alegerea facuta! Nu stiu de ce dar localnicii ăia mi se par cam puturoși si cred ca asta cam e explicația, omul sfințește locul, dar la ei nu se vede! Una peste alta măcar v-ati făcut o idee despre cum stă treaba acolo! Părerea mea e ca nu merita nici măcar pentru 5-600 de euro pentru că e foarte departe, e obositor iar cu copil mic in niciun caz! Desi cred ca ati sarit lejer de 1k de euro. Si un sfat, daca vreti sa faceti bloguri de travel, mai mult decât pentru familie și prieteni, ar fi sa investiti in niste microfoane, chiar mai de buget dar tot ar fi mai bine decât asa, sunt portiuni unde se aude foarte încet. Toate bune!

• @artemischannel1634
    @artemischannel1634 6 месяцев назад

Alexandroupoli is between Athens and Bucharest, in distaste

• @electra1920
    @electra1920 6 месяцев назад

It's beautiful video!!! Thank you for this trip, I got excited and I remember the holidays as a child with my family... Thank you very much

• @josephraju7223
    @josephraju7223 7 месяцев назад

Love from kerala plz add english subtitle❤

• @arjunraj823
    @arjunraj823 7 месяцев назад

There is a Fort Kochi area with more European, Jewish history on the other side. Water metro to Fort Kochi is yet to start.

@familiavictory 7 месяцев назад

Thank you for the information .

• @arjunraj823
    @arjunraj823 7 месяцев назад

Welcome to Kerala ❤️

@deprinlumeadunate8821 7 месяцев назад

@deprinlumeadunate8821 8 месяцев назад

• @liviu-sorindunca4799
    @liviu-sorindunca4799 9 месяцев назад

Iarna cum este temperatura pe acolo??

@familiavictory 9 месяцев назад

Noi am fost la sf lui octombrie si au fost 29 grd acum sunt 27 grd pe timpul zilei .