Pescuit pe Ape Sălbatice
Dunare Giurgiu Teleorman Sesiune DIFICILA si o RASPLATA binemeritata
In aceasta sesiune ne aflam intr-o situatie foarte complicata, unde am apelat la aproape toate cunostintele pe care le aveam, atat in pescuitul crapului, cat si al feeder-ului, unde, se pare ca Dunarea avea alte planuri pentru noi.
Urmariti acest videoclip pentru a vedea si alte situatii in afara de pescuitul in sine!
Inspiring Indie Pop by Infraction [No Copyright Music] The River
ruclips.net/video/p9SKPYkQJKA/видео.html&ab_channel=Infraction-NoCopyrightMusic
Infraction is one of the safest RUclips channels dedicated to no copyright music for content creators.
►Get UNLIMITED Downloads (WAV+Licence) to my WHOLE LIBRARY: inaudio.org/
►This track: inaudio.org/track/the-river-p...
4 versions are in...

DUNARE BRAILA Insula Mare si Strategia care mi-a adus pestii !
Prima data la Braila, loc in care am cunoscut o Dunare nemiloasa, dar si incredibil de frumoasa, unde a trebuit sa apelez la tot arsenalul pe care il stiam in ceea ce priveste pescuitul la crap ! In acest videoclip o sa vedeti multe strategii pe care le-am aplicat in aceasta sesiune de aproape 5 zile si cum toata munca mea a dat roade! Va urez vizionare placuta! Sport Energetic Upbeat Rock by I...
DUNARE SFANTUL GHEORGHE 6 Zile fara Mancare ! Record Salau si Multi Crapi !
Va prezentam aceasta magnifica sesiune, unde am avut obiectivul de a captura mai multe specii de peste pentru a-l gati in diverse moduri. A fost destul de greu si de solicitant, dar totul a decurs conform planului si ne-am distrat de minune. In acest videoclip nu prea va ofer ponturi si nu prezint anumite accesorii, dar va aratam pesti, mancare si distractie pe cinste . Vizionare placuta!! (No ...
O Luna la DUNARE pe 3 Locatii DIVERSE
O sa facem un Maraton al Dunarii, in care o sa schimbam 3 Locatii. Prima va fi pe Sfantul Gheorghe care va fi o Sesiune Speciala, dupa care vom merge la Braila si la final in zona Giurgiu. Vom practica mai multe stiluri de pescuit dar nu o sa lipseasca distractia si mancare buna facuta pe malul apei !
Cum sa-ti faci PLUMBI acasa ! Toti pasii pentru REALIZAREA PLUMBILOR GRIPA !
Aici gasiti toti pasii pe care eu i-am urmat in realizarea Plumbilor Gripa. Sper sa va fie de folos,chiar merita ! (No Copyright Music) Soft Lo-Fi [Lo-Fi Beat] by MokkaMusic Foggy ruclips.net/video/AENPQUBJydU/видео.html&ab_channel=Mokka-NoCopyrightMusic MokkaMusic is one of the safest RUclips channels dedicated to no copyright music for content creators. ►Get UNLIMITED Downloads (WAV Licence) ...
Nadirea Masiva in luna Octombrie ?! De INCERCAT sau de EVITAT ?
(No Copyright Music) Atmospheric Trap [Commercial Beat] by MOKKA Dreams ruclips.net/video/_6KBljXxH5s/видео.html&ab_channel=Mokka-NoCopyrightMusic MokkaMusic is one of the safest RUclips channels dedicated to no copyright music for content creators. ►Get UNLIMITED Downloads (WAV Licence) to my WHOLE LIBRARY: inaudio.org/ ►This track: inaudio.org/track/dreams-atmo... 1. You will get access to 70...
SESIUNEA care NU vrei sa se TERMINE ! Multi CRAPI si o ZI de NASTERE sarbatorita intr-un mod UNIC !
Fashion Deep House Guitar by Infraction [No Copyright Music] Forgive ruclips.net/video/n7lbgTS1xRI/видео.html&ab_channel=Infraction-NoCopyrightMusic Infraction is one of the safest RUclips channels dedicated with no copyright music for content creators. ►Get UNLIMITED Downloads (WAV Licence) to my WHOLE LIBRARY: inaudio.org/ ►This track: inaudio.org/track/forgive-dee... 4 versions are included!...
Candeasca Lake . CPK . Strategie si Nadire + Forfacul in Fluorocarbon care a adus crapi dupa crapi !
Cinematic Action Trailer by Infraction [No Copyright Music] Skylight ruclips.net/video/FO4Db7MyCvE/видео.html&ab_channel=Infraction-NoCopyrightMusic Infraction is one of the safest RUclips channels dedicated with no copyright music for content creators. ►Get UNLIMITED Downloads (WAV Licence) to my WHOLE LIBRARY: inaudio.org/ ►This track: inaudio.org/track/skylight-epic/ Join our community: bit....
DUNARE CHILIA Pescuit la CRAP 8 ZILE ! Reteta MAMALIGA Magica ! Zeci de CRAPI ! Delicatese PESTE !
Ce sa mai zic despre aceasta sesiune ? Ne-am distrat precum niste copii cu crapii.Feeder-ul a fost genial,mamaliga a facut restul ! La boiles a mancat destul de bine si a venit si ceea ce cautam.Mancarea pe care am facut-o a fost delicioasa,locatia de vis..Urmariti videoclipul pentru a vedea toate aceste lucruri superbe ! Vizionare Placuta ! Chill Electronic Trap by Infraction [No Copyright Mus...
PLANURI pentru 8 ZILE pe CHILIA ! CANDEASCA LAKE si RADACINELE PESCUITULUI MEU !
Un RAU DE MUNTE PLIN cu CRAPI ! Un video COMPLET ! MONTURI , FORFACE si NADE !
Un video EXCEPȚIONAL ! Vizionare Plăcută ! Cars Night Hardwave Trap by Infraction [No Copyright Music] Kawaii Wave ruclips.net/video/J3iGWTHGpS4/видео.html&ab_channel=Infraction-NoCopyrightMusic Infraction is one of the safest RUclips channels dedicated with no copyright music for content creators. ►Get UNLIMITED Downloads (WAV Licence) to my WHOLE LIBRARY: inaudio.org/ ►This track (FREE): inau...
Pescuit la PLUTA cu UN VIERME ! MONTURA de Finete si MULTI PESTI ! TRASATURI in Direct !
Un pescuit de finețe în care încercăm să prindem mai multe specii de pești , pescuind cu un singur vierme , maxim doi .Țintele principale au fost mrenele și carașii , dar și clenii și-au făcut apariția. Vă mai prezentăm și montura de la A la Z , pe care vă sfătuiesc să o folosiți cu mare încredere . Garantez că nu o să rămâneți dezamăgiți ! Vizionare plăcută și fire întinse ! Cinematic Drone Li...
CARASI la Feeder pe CANAL ! NADA,MONTURA,GLUME si Distractie !
În acest videoclip vă prezint pescuitul la feeder strict după carași . Chiar dacă perioada nu a fost cea mai potrivită , totuși am reușit să aducem destui carași la mal ! Vă urăm vizionare plăcută și la acest videoclip chiar dacă nu este acel gen cu care v-am obișnuit,dar să nu uităm că este tot un PESCUIT PE APE SĂLBATICE ! Vizionare plăcută ! Cyberpunk Computer Game Music by Infraction [No Co...
Pescuit la PLUTA dupa CLENI si MRENE _ MONTURA Castigatoare _ Un RAU ca in Povesti si PESTI SUPERBI
Am plecat în căutarea unui loc magic pe un râu pe care nu îl cunoșteam , despre care am auzit că deține cleni și mrene de dimensiuni considerabile și am decis să îl vizităm . Ne-am oprit prima dată , dar nu se putea pescui prea bine , după care ne-am dus pe a doua locație , dar nici acolo nu a fost așa cum ne-am dorit și până la urmă am găsit acest loc unde am reușit să scoatem pești minunați ....
LOCUL de Pescuit ,cum l-am ALES si AMENAJAT , Plus SURPRIZELE pe care le-am avut deja din prima zi !
Aici veți găsi toți pașii pe care i-am urmat în crearea locului de pescuit pe care l-ați tot văzut în videoclipurile anterioare . Am făcut acest loc din motivele de pandemie , acesta aflându-se în orașul în care locuiesc , plus , fiind foare aproape , mi-a permis să îl nădesc constant și să-l întrețin destul de ușor, acest fapt datorându-se distanței casă-loc . Cars And Bikes Sport Music by MOK...
PLATICI si CARASI ENORMI ! O NADA Perfecta,RETETA Porumb,Drilluri superbe si Mancare pe Cinste !
Crapi dupa Crapi la BOILES pe RAU ! Test Bucovina Baits si Prezentare Lansete cu GARANTIE PE VIATA !
Pescuit la CRAP ! 4 PONTURI si NADIREA pe ape CURGATOARE ! + PREZENTARE Mulinete Mitchell MX6 9000
Pescuit la CRAP ! 4 PONTURI si NADIREA pe ape CURGATOARE ! PREZENTARE Mulinete Mitchell MX6 9000
Crapi peste 15 kg pe Rau ! Abia i-am scos din apa ! Drilluri de senzatie !
Crapi pe Banda Rulanta ! Nu am facut fata trasaturilor,aproape că scoteam lansetele din apa !!
Crapi MARI la Inceput de Martie pe RAU !! Monstrii de Rau !
Pescuit la Crap în Februarie + tehnica break-line (era sa-mi traga lanseta in apa)
Pescuit la Crap în Februarie tehnica break-line (era sa-mi traga lanseta in apa)
Pescuit cu PLUTA si BAMBINA dupa Pastrav dar a venit si un STURION
Pescuit in conditii extreme Prezentare Rod Pod NGT Dual Line
Recordul iubitei mele la Crap + Prezentarea Incalzitorul de Cort
Recordul iubitei mele la Crap Prezentarea Incalzitorul de Cort
Cel mai CRUNT drill din viața mea !!

• @paraliv
    @paraliv Месяц назад

Mare grijă, plumbul este extrem de toxic, recomand o mască!

• @sccadgivelimastersrl3730
    @sccadgivelimastersrl3730 3 месяца назад

O frumusețe de crap sălbatic. M a încântat clipul care mi a adus aminte că acum ceva timp brațele Dunării din insula mare bubuiau de pește.

• @divin777
    @divin777 3 месяца назад

Ce faină filmare! Și muzica și tot! Exact ce aveam nevoie să mă destind la £ seara

• @MergPeDrumInspirTalent
    @MergPeDrumInspirTalent 4 месяца назад

Salut! Este cel de 330x330x270?

• @deliuioan7222
    @deliuioan7222 5 месяцев назад

😂Apropo am si eu un cutit ca cel cu imitatie de os si spatele de aluminiu...l am primit cadou de la un cumnat...il tin numai de balta

😂Arădădădăm băgăjelu nostru" ...astea sunt cele mai frumoase amintiri ! Va invidiez pentru iesirile pe care le ati facut si le faceti incontinuare !❤ Acum mă abonez direrererect ! 😅😅😅

• @deliuioan7222
    @deliuioan7222 5 месяцев назад

😂Forfacul de 50 de cm nu sa ridicat tot din cauza buretilor ? Si craput îl ia la 50cm de la sol ? Ori ai pus o bobiță de plumb in apropierea cîrligului sa nu se ridice asa mult ! Este o ideie ok...bine ca a funcționat !😊

Vopseaua aceea cum se cheama...sau de unde o pot procura ? Mi a placut mult prezentarea ta !...succes in continuare !

• @alexandrudumitru2698

Cat costa o matrita

• @costelserban7490
    @costelserban7490 6 месяцев назад

Frumoasă locația,partida,intenția,dar look-ul tău lasă de dorit!!! Scuze,dar așa pare

• @virgilstefan1049
    @virgilstefan1049 6 месяцев назад

De unde ai luato?

• @florentinokinggeorgescu8499
    @florentinokinggeorgescu8499 7 месяцев назад

Spania este paradisul pescarilor sportivi 🖐️ Locuiesc de mai bine de 16 ani și de fiecare dată am fost motivat numai de acest hobby 😂

Crap Royal din Spania?

• @eugentrailer9153
    @eugentrailer9153 8 месяцев назад

Nu ai spus nimic de vopsea ....

• @petricabeganu2614
    @petricabeganu2614 8 месяцев назад

Felicitări colegii pentru frumoasele capturi, mai rar vezi asa ceva, fire întinse în continuare Doamne ajută!

• @georgegeorgicacaldararu2541

Fir întins!!!.❤

• @gigelciuca966
    @gigelciuca966 11 месяцев назад

Ai pescuit la cirlig cu bile tari

• @ThePikeHunter1
    @ThePikeHunter1 Год назад

Revad aceste filme cu mare drag de fiecare data. Impresionant.......!

• @user-im8vt9im4k
    @user-im8vt9im4k Год назад

Salut, ce rod pod ai Alex?Multumesc

• @ionutalexandru2674
    @ionutalexandru2674 Год назад

Felicitari, un mare si big like!!!

• @ionutlupulescu
    @ionutlupulescu Год назад

Salut poți sa imi spui te rog ce rodpod folosești ??

• @chanelmusic5243
    @chanelmusic5243 Год назад

De unde putem cumpăra matriță ?

•  Год назад

Salutare ! Eu am gasit-o pe Ebay ! In comentarii gasiti link-ul cu tot ce va trebuie !

• @augustinbalint4206
    @augustinbalint4206 Год назад

Și unde putem găsi acest boilis Solver

•  Год назад

Salutare ! Eu l-am luat de la baietii de la Balls Revolution ! Sunt de la Roma ! Super boiles !

• @mariangruianu7690
    @mariangruianu7690 Год назад

Superb

• @traianpetri3757
    @traianpetri3757 Год назад

Sinteti cumva la lacul Sacile,in Italia.

Salutare ! Nu,am fost la Lacul Nievole,Serravalle Pistoiese

• @gherghisansuperfishsrl
    @gherghisansuperfishsrl Год назад

Fire întinse

Multumim !

• @mirceastan7727
    @mirceastan7727 Год назад

Bă cumetre vino și hn Romaniea să vezi dacă mai prinzi așa pești acolooo nu se bagă nu se scoate peste la noi hn țară se bagă plase și curent electric hn apă

• @lucamarian7416
    @lucamarian7416 Год назад

Dacă ai trecut bacul prin centrul Brăilei cum spui că e Gropeni.😂😂😂😂

•  Год назад

Pai daca te uitai la tot clipul vedeai ca am gresit,chiar de 3 ori...ne place sa comentam aiurea..

• @marcelmelinte6214
    @marcelmelinte6214 Год назад

Salut foarte frumos filmulețul numai ca nu ai fost unde trebuie ai fost in zona unde era multă intinsura eu sunt din Zina și cunosc foarte bine … oricum felicitări ma bucur de aventura și de timpul petrecut in zona Brăilei 👏🏻👏🏻

•  Год назад

Salutare ! Multumesc frumos in primul rand.. Da,stiu ai dreptate,dar din pacate eram cu fetele dupa mine si voiau sa stea neaparat pe plaja,plus ca am gasit ocupat pe toate zonele bune...asa a fost sa fie ! Data viitoare o sa fiu mai pregatit !

• @mirceamihai1152
    @mirceamihai1152 Год назад

Salut! Am nevoie de sfatul/ajutorul tau in ceea ce priveste acest cort, te rog frumos! Cum pot lua legatura cu tine pentru a putea discuta cateva idei? Respect 🙏🙏

• @09sus
    @09sus Год назад

salut pe mulinetă ce fir folosești?

•  Год назад

Salutare ! Sincer nu ma uit la marca dar mai mult la diametru,minim 0,40 !

• @VideoFotoEditare
    @VideoFotoEditare Год назад

cortul asta este ca al tau ?

ce dimensiuni ara cortul am gasit pe emag si nustiu care este dimesinile tale. poate poti da o geana pe emag si im dai lincul .

•  Год назад

Salutare,te rog imi poti scrie pe Facebook sau Instagram ca ne descurcam mai bine ?!

• @vladrusu5822
    @vladrusu5822 Год назад

Felicitări Alex pentru tot ceea ce faci și ma bucura enorm faptul ca încă mai sunt pescari care știu sa facă curățenie și sa aprecieze locul de pescuit 🙏🏻❤️ fire întinse și jos pălăria 🎣🥇

•  Год назад

Salut Vlad ! Multumim frumos,cred ca asa trebuie sa procedeze fiecare.. pt a avea un loc de pescuit frumos dar si pesti ! Multumim !

• @toaderjecu8766
    @toaderjecu8766 Год назад

Îmi place felul și comportamentul vostru la pescuit Sunteți ordonati si va place curățenia. Eliberarea capturilor ați făcut-o cu mare transparență în filmările voastre. Fire întinse!

•  Год назад

Va multumim frumos ! Trebuie sa respectam Natura ! Ne face mare placere ca v-a placut !

• @sorinbudulan6117
    @sorinbudulan6117 Год назад

În ce zona ați pescuit

La Ferrara !

• @senil5906
    @senil5906 Год назад

Chiar daca comentez la un an de la această filmare, pot doar sa spun , oameni frumoși , obiceiuri sănătoase, omul sfințește locul. Aștept ale filmări de la voi !

•  Год назад

Salut ! Nu conteaza cand raspundeti,imi face placere ca ati apreciat clipul si imi pare rau sa va spun ca pe canalul acesta nu o sa mai public dar va astept pe cel de Italia unde lumea respecta ma mult ! PESCA IN ACQUE LIBERE !

• @IoanaDia
    @IoanaDia Год назад

Extraordinar de frumoasă această aventura la pescuit și echipa de nota10. Unul dintre cele mai mișto videoclipuri de pescuit pe care le-am văzut! Și eu pescuiesc alături de soțul meu care este un mare consumator de pește, eu nu așa că se echilibrează situatia🤭 M-am abonat forever ❤❤❤

•  Год назад

Buna ziua !! Scuze ca nu am raspuns mai devreme dar am cam abandonat acest canal din cauza unor mentalitati gresite...In fine,nu asta conteza.ma bucur ca v-a placut clipul,a fost chiar de vis sesiunea aceea ! Va asteptam pe aici !

• @IoanaDia
      @IoanaDia Год назад

@ Îmi pare rău să aud asta, mentalitate unora nu trebuie să vă influențeze, ceea ce faceți este foarte frumos și noua ne place foarte mult! Și noi am întâmpina fel și fel dar nu ne interesează!😁❤

• @perfectstranger490
    @perfectstranger490 Год назад

Foarte tare! Felicitari!

Multumesc frumos !!!

• @DragosOtalDunarePescuit
    @DragosOtalDunarePescuit Год назад

Ponturile ca ponturile dar Warsteiner-ul ala ...

Bestial 🥰 il ador,adica 😅 ador berea aia 😉

• @inSaNe_44
    @inSaNe_44 Год назад

Atât timp cât ești pe catch and release ai tot respectul meu! Felicitări și fir întins 🎣 💪 🍻

Atâta timp cât vad pescari de tip "catch and release" creste inima in mine de bucurie și ma rog la împărăție ca acest trend sa înceapă sa prindă și la noi cât mai mult pentru ca suntem în urma rău de tot la capitolul acesta! Încă ne "luptam" destul de mult cu factorul "pescari sacosari". Pentru asta aveți tot respectul din partea mea și fir întins 🎣 💪 🍻 🎊 🇷🇴!

• @GabrielIvanflyesfishing

Multumesc frumos 🥰

• @eupara5721
    @eupara5721 Год назад

Este o sobă care merge pe petrol nu pe superetanol scoate gaze chiar daca f puține scoate

•  Год назад

💪 stim asta 😉 oricum nu dormim niciodata cu ea aprinsa si cu cortul inchis 👍