Plemię Apacza
Zadziwiające miejsca na zachodnim wybrzeżu Danii
Cześć!
Przychodzimy do Was z filmem z naszej podróży z początku września. Tym razem pokażemy Wam 9-cio metrowych mężczyzn wpatrzonych w morze, krzywy eksperymentalny las z magicznym widokiem i kurort dla niemieckich bunkrów na duńskiej plaży.
Subskrybuj nasz kanał: ruclips.net/channel/UCY3x_vr6XKn74243TMW6jaQ
Możesz śledzić nas również tutaj:
Instagram: plemieapacza
Facebook: plemieapacza
Kontakt: plemieapacza@gmail.com
0:00 - wstęp
0:21 - 9-cio metrowi mężczyźni
1:10 - krzywy las
4:35 - kurort dla bunkrów

CAMPER OFFROAD TEST - FIAT DUCATO DANGEL 4X4
Mimo wielu negatywnych opinii na temat dzielności terenowej napędu DANGEL postanowiliśmy zaryzykować i wypróbować go na własnej skórze. Wybraliśmy się w niedalekie od nas miejsca, w których można legalnie pojeździć offroadowo i przy okazji nagraliśmy trochę materiału. W naszym odczuciu auto zdecydowanie zasługuję na szacunek za to co jest w stanie przejechać. Chwilami wątpiliśmy w to czy da rad...
Kamperujemy na dziko w deszczowych górach
Cześć! Tym razem zapraszamy Was na bardzo przyjemny weekend w górach! 3 dni, 3 szczyty KGP, 2 psy i my, 2 długie wieczory w WigVanie i jedno utknięcie w błocie.. co by zbyt nudno nie było :D Subskrybuj nasz kanał: ruclips.net/channel/UCY3x_vr6XKn74243TMW6jaQ Możesz śledzić nas również tutaj: Instagram: plemieapacza Facebook: plemieapacza Kontakt: plemieapacza@gmail.com
Co źle się zaczyna to się dobrze kończy ;)
Drugi raz w ciągu 12 godzin zdobyliśmy najwyższy szczyt Beskidu Wyspowego. Taki tytuł przyszedł mi na myśl ale byłby zdecydowanie zbyt wyolbrzymiony. Spaliśmy przecież raptem 90 metrów pod szczytem Mogielicy. O świcie (znów bez kropli wody) ruszamy już w drogę powrotną do naszego luksusowego WigVana :) Choć to wcale nie oznacza końca podróży bo przed nami jeszcze jeden szlak na ,,górę zakochany...
Szlak, który zrujnował naszą miłość do gór.
Beskid Wyspowy nas szczerze zaskoczył! Nie tylko wyjątkowo wysoką temperaturą na początek listopada ale też mega stromymi podejściami na szczyty. Planowaliśmy przejść 70 km w 4 dni. Z całym dobytkiem i rozkładanym mini domkiem (w sumie to było jakieś 35 kg) w dwóch plecakach. W tym filmie będzie dużo emocji i to nie tylko tych kolorowych. Czy plan się powiódł? Czy się poddaliśmy? Zapraszamy do ...
Zlot par młodych na Górze Zborów :)
Mimo, że na Jurę Krakowsko-Częstochowską mamy zaledwie jakieś 2 godziny drogi od domu to do tej pory jej nie zwiedziliśmy.. Karygodne! :) A jest to idealne miejsce na piękny jesienny weekend. Nie we wszystkie turystyczne punkty można wejść z pieskami ale wiele z nich jest dostępnych również dla psiarzy. W tym filmie pokażemy Wam jakie szlaki i góry wybraliśmy na pierwszy ogień bo liczę, że jesz...
Dzięki psom trafiali do Valhalli
Cofnęliśmy się w czasie o 1200 lat - wioska wikingów!
Jednym z powodów, dla których wybraliśmy się do Dani byli WIKINGOWIE! Dziś pokażemy Wam jedno z muzeów, które zwiedziliśmy. Oprócz mentalnego przeniesienia się w czasie Norbi wziął udział w teście na prawdziwego wikinga! Pojedynek był bardzo zawzięty :) Subskrybuj nasz kanał: ruclips.net/channel/UCY3x_vr6XKn74243TMW6jaQ Możesz śledzić nas również tutaj: Instagram: plemieapacza Fa...
Prawie zakopaliśmy się na największej plaży w Europie!
Cześć! Przychodzimy do Was z filmem z naszej podróży z początku września. Na pierwszy wyjazd po generalnym remoncie silnika (kto pamięta tą kraksę na angielskiej autostradzie?) wybraliśmy Danię. Dojechaliśmy na największą plażę jaką w życiu widziałam i prawie się zakopaliśmy :D Mam nadzieję, że wybaczycie nam długość tego vloga i doczekacie do końca! Subskrybuj nasz kanał: ruclips.net/channel/U...
Stara łajba bardzo nie chciała z nami płynąć..
W pewien upalny sierpniowy weekend chcieliśmy połączyć vanlife z żeglugą aby poczuć trochę chłodu i wiatru we włosach. Plan był dobry z wykonaniem jednak wyszło.. różnie. Żaglówka na początku mocno się buntowała i nie chciała z nami współpracować. Wszystko co mogło się poplątać, urwać i zaczepić plątało się, urywało i zaczepiało. Część tych przygód udało się pokazać na filmie. Zapraszamy do ogl...
Oklejamy vana i robimy skrzynię wyprawową!
Błoto nocą już nam nie straszne :)
Dziś film, w którym ulepszamy naszego WigVana aby podróżowało nam się jeszcze lepiej :) Subskrybuj nasz kanał: ruclips.net/channel/UCY3x_vr6XKn74243TMW6jaQ Możesz śledzić nas również tutaj: Instagram: plemieapacza Facebook: plemieapacza Kontakt: plemieapacza@gmail.com
Wyskoczyłem z samolotu!
Na swoje 30. urodziny dostałem prezent. Tandemowy skok ze spadochronem. Kilka dni później już wchodziłem na pokład desantowego SKYVANa który wzbił mnie na wysokość 4200m i stamtąd razem ze swoim skoczkiem i kamerzystą wyskoczyliśmy, Moglem nacieszyć się prawie minutą wolnego lotu z prędkością ~200km/h a już później, po otwarciu spadochronu ochłonałem i nacieszyłem się widokiem z góry. Czy mi si...
Biebrzański PN z dwoma psami
Majówka bez tłumów ludzi
Wielkanoc po naszemu - w górach!
Mamy drugiego pieska ♥
Film na konkurs którego nie wygraliśmy :)
WSKRZESZENIE WIGVANA. Czy przeszczep drugiego "serca" się przyjmie?
Wszyscy nas zatrzymują! Francuska straż graniczna i niemiecka policja!
Zamieszkaliśmy na parkingu - nie z wyboru!
WigVan zdechł 2 tysiące kilometrów od domu! Nie tak miał wyglądać koniec naszej podróży.. :(
Przydał się napęd na 4 koła! Deszczowa Szkocja..
Pokonujemy najpiękniejszą trasę na północy Szkocji!
Doszliśmy do największej atrakcji wyspy, ostatnie dni na Isle od Skye!
Zwiedzamy najpiękniejszą wyspę Szkocji - Isle of Skye - cz.1
Nietypowy film z Irlandii Północnej
Płyniemy na wyspy!
Mamy dość bałkańskich upałów i wracamy do pierwotnego planu wyjazdu!
Wodospady, restauracja z widokiem i największe, sztuczne jezioro w Europie!