TXP motovlog
Papuk Prirode Park - Ismét 1 nap Horvátországban
Sziasztok, ma ismét Horvátországba jártunk. Papuk-hegység, Jankovac erdőrezervátumába túráztunk egy kicsit. A hely és az oda vezető út gyönyörű, ha lehetőségetek van ne hagyjátok ki. Közel a magyar határhoz és olcsó is. ( 2fő és a motor 6 euróba került. )

Sarajevo view apartmens
Просмотров 3021 час назад
Ebben a videóban Láthatjátok a szállást : Sarajevo view apartment In this video You can see the accommodation: Sarajevo view apartment #apartment #apartments #sarajevo
Neretva völgye, Mostar/ Bosnyák-Horvát 5 napos túránk 3.rész/Ugróbajnok, Kánikula
Просмотров 254День назад
Sziasztok, a mai részben láthatjátok a Szarajevói szállásunkat, majd elindulunk a Neretva mentén Mostar-ba, ahol pokolian meleg volt. 12:00kor 42'C és ott megnézzük az öreg hidat.
Kirándulás Szarajevóban /Bosnyák-Horvát 5 napos túránk 2.rész/Zanica, Taxi
Bosnyák-Horvát túránk második részét láthatjátok. Szarajevóban átvettük a szállást, bevásároltunk ,taxiztunk ,kirándultunk, meglepetés Petrának :), vacsoráztunk és várostnéztünk. #sarajevo #gondola #taxi #zanica #yamaha #fazer #motorcycle #motovlog
Út Szarajevóig /Bosnyák-Horvát 5 napos túránk 1.rész/ Határ, Rendőr, Eltévedés
Sziasztok Túl vagyunk az első nagyobb túránkon. 5nap 1608 km Boszniában és Horvátországban. Sorozatként töltjük majd fel a videókat. Próbáltuk informatívra csinálni a videót a saját tapasztalatunkből és szemszögünkből. Íme az első rész : Út Szarajevóig. #sarajevo #bosnia #fazer #motovlog #apartment
Suzuki DL 1000 / BMW F800 GS gyors próbakör
Lehetőségem volt kipróbálni ma egy 2007-es Suzuki V-strom Dl 1000 motort, erről mondom el a tapasztalataimat, illetve barátom tesztelt egy 2009-es BMW F800 GS-t, elvittük lemosni illetve fotózni, mert eladóak lesznek. BMW F800 GS: www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/f_800_gs/bmw_f_800_gs-20896522#sid=8d9dbb67-84c2-4b08-98a3-f82e6e126676 Suzuki V-strom 1000 Dl : www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/dl_100...
Néhány szóban a nyári tervekről - Boya BY-UM4 mikrofont próbálgattam
Mai videóban tesztelgettem a sisakba szeret BOYA BY-UM4 mikrofont, vegyes érzelmeim vannak vele kapcsolatban, sajnos a szélzaj nagyobb tempónál hallatszik. A videóban elhangzik még, hogy milyen tartalmakkal készülünk, merre gurulunk, miket vásároltunk még, ha tetszett dobj egy like-t, iratkozz fel, kövess minket facebookon is! #boya #motovlog #fazer
Balatoni csobbanás motorral
Sziasztok, mai utunkra két páros is elkísért minket, akiket tavaly ősszel a Visegrádi guruláson ismertünk meg. Úti célúnk Tihany Tihanyi Rév Siófok volt. Nagyon meleg volt ezért hűsítettük magunkat a Siófoki szabadstrandon egy jó kis csobbanás erejéig. #tihany #siófok #rév #yamaha #fazer #motovlog #glutenfree
Felnicsík ragasztás, Mosás, Motoros házszám...
Mosás, Felnicsík ragasztás #motovlog #yamaha #fazer
Kalocsa - Paks Új Duna híd -- IV. Országos Motoros Fagyizás Soltvadkerten -- Motoros múzeum
Ma Soltvadkertre látogattunk a IV. Országos Motoros fagyizásra az új Kalocsa- Paks Duna híd ( Tomori Pál ) érintésével. Motoroztunk, fagyiztunk és ettünk egy jót. Láttunk jó pár érdekességet, különleges járgányokat. #paks #kalocsa #duna #híd #soltvadkert #motovlog #yamaha #fazer
Motorülés felújítás - huzat csere és memória habszivacs/ Yamaha FZS 1000
Sziasztok felújítottuk a motorunk ülését, erről láthattok egy rövid videót. Memória habszivaccsal béleltünk plusz gyapjú és szivacsos UV-víz lepergetős szivacsos műbőr. Zselés ülésről olvastunk negatívumokat is ezért döntöttünk a memória hab mellett. Az eredmény szuper , kicsit magasabbon ülök és tényleg nagyon kényelmes, bár a hosszú távú próba csak ezután jön. #motovlog #fazer #yamaha #motul
DODOR motoros tesztnap és grillparty - Kalocsa reptér
Sziasztok ma ellátogattunk a Kalocsai reptérre a Dodor által szervezett tesztnap és grill partyra. #dodor #motovlog #fazer #yamaha #kalocsa #reptéri
Ali-s telefontartó / Phone holder BMW R1250gs R1200gs F900r S1000xr F850gs F750gs ( Fox Wolf)
Sziasztok Aliexpress-ről rendeltem a barátomnak egy telefontartót a BMW R1200gs motorjához, erről láthattok most egy kis bemutatót. (kicsomagolás, üzembehelyezés) A készülék minősé jó. Következő modellek gps tartókkal is kompatibilis : R1250gs R1200gs F900r S1000xr F850gs F750gs Eng.: Fox Wolf Wireless Motorcycle Phone Charger #motovlog #bmwr1250gs #bmw1250gsa #bmw1250 #bmw1200gs #bmwf900r #bmw...
XIII.Pécs Szezonnyitó gurulás // Vajon tényleg ez lesz a jövő ?
Sziasztok, ma Pécsre látogattunk, a Dél-Dunántúli Motoros Egyesület által szervezett XIII. szezonnyitó gurulásra. A gurulás célja figyelemfelhívás volt a forgalomban résztvevő többi jármű felé, hogy figyeljenek oda újra itt a jó idő, újra az utakon vannak a motorosok, számítsanak, vigyázzanak ránk. Több mint 1000 motoros gyűlt össze, kicsiktől a nagyokig. A szervezők sok színes programmal készü...
Légszűrő csere / air filter replacement (Yamaha FZS 1000 Exup )
Légszűrő cseréjéről láthattok egy rövid videót. #motovlog #yamaha #fazer #fzs1000 #airfilter
2024 tavaszi karbantartás

@tamas8890 22 дня назад

hangod az kegyetlen rossz

@TXPmotovlog 22 дня назад

@@tamas8890 Dolgozom, rajta , hogy jó legyen, de még nem sikerült kideríteni, hogy a technika melyik eleme nem az igazi.

• @FoxiMotovlog
    @FoxiMotovlog 26 дней назад

Amikor a lámpánál álltál akkor nagyon franko volt,meg mikor a csomagfelvetel utan kikanyarodtal. Szerintem eddigi legtisztabb hang. De mar mikor emlitetted a szembe napot ott valami nagyon elvitte a minoseget. Hol helyezted el a mikit vegul?

@TXPmotovlog 26 дней назад

@@FoxiMotovlog sisak jobb felén begudtam az arcpárna alá. 30-50 tempóig jó kb de szerintem a menetszél miatt romlott, kihajolhattam a plexi takarásból, vagy még a sisak szellőzés zavar be. Átfogom helyezni, hátha máshol jobb helyen lesz.

@TXPmotovlog Месяц назад

Sziasztok, többen is kérdeztétek, hogy hol van az a placc/parkoló Siófokon ahol megálltunk fürödni. --> Siófok csúszda utca vége .

• @TXPmotovlog

Memória habszivacsot, ragasztót, gyapjút innen rendeltük: www.melli.hu/termek/habszivacs-tabla-t3545/ A műbőrt : szovetfutar.hu/ Van sok fajta, nálunk a fő szempont az a magas kopásállóság illetve Uv állóság volt. Talán ami nem szivacsos pluszba , azt könnyebb és szebben lehet kifeszíteni.

• @hashtaggs1985
    @hashtaggs1985 Месяц назад

Egy link a memória habszivacshoz de jó lenne :) Jó lett a videó :)

@TXPmotovlog Месяц назад

Köszi, holnapra be linkelem.

• @hashtaggs1985
      @hashtaggs1985 Месяц назад

@@TXPmotovlog Köszike :)

@nondermotovlog466 Месяц назад

Engem is érdekelne hasonló felszerelés😊​@@TXPmotovlog

• @kevinkoroknay9243
    @kevinkoroknay9243 Месяц назад

⚠ Mocskos beteg balkáni alj. Ja nép.

Ott voltam 😊😊

@TXPmotovlog Месяц назад

Igen, láttam a te videódat is.

@nondermotovlog466 Месяц назад

@@TXPmotovlog ja jó sajnos nem találkoztunk de majd legközelebb 🤟☺️

nagyon jo lett a videó :D

• @tomofarmja
    @tomofarmja 2 месяца назад

Nagyon jó lett! Csak így tovább!❤❤

@nondermotovlog466 2 месяца назад

Nagyon jó lett a 🎉 videó 😊

• @upflash1
    @upflash1 2 месяца назад

19:25 nél siklóernyős csőrlés... Én is azt csinálom, de most motorral voltam Dodor rendezvényén.

@TXPmotovlog 2 месяца назад

Az is egy élvezetes hobby lehet😉

• @BenceSchik

Sena saját app-ját.

• @kavir87
      @kavir87 3 месяца назад

@@TXPmotovlog Sena motorcycle vagy utilyti appra gondolok ahol külön lehet állítani a hangzást meg pár dolgot

@TXPmotovlog 3 месяца назад

@@kavir87 Sena motorcycle, de hamarosan lesz egy videó a tapasztalatokról, ott részletesebben említem majd az app-ot

• @KarolyHalwax
    @KarolyHalwax 3 месяца назад

Nagyon vagány kérünk még sok ilyen képeket és videókat , Gumifákat és nagyon széles utat !