Zaspani Vlog
Neapol, spacerując uliczkami - jak wygląda naprawdę?
Jest to nasz drugi z dwóch odcinków z weekendu w Neapolu.
W tej części zwiedzimy trochę Neapolu, a konkretniej centrum historyczne, dzielnicę Vomero z przepięknym widokiem na całe miasto. Nie zabraknie też innych perełek, no i oczywiście przepysznej włoskiej kuchni.
Zdajemy sobie sprawę, że nie pokazaliśmy wszystkiego co chcieliśmy, ale weekend to jednak trochę za mało na Neapol i okolice. Jedno jest pewne, na pewno będziemy chcieli tam wrócić.
Zapraszamy do zwiedzania z nami!
Więcej informacji znajdziecie na naszym Instagramie: zaspani.vlog

Neapol, Sorrento i Positano - ależ tu pięknie!
Jest to nasz pierwszy z dwóch odcinków z weekendu w Neapolu. W tym odcinku zaczniemy naszą eksploatacje tego pięknego miasta w swojej "brzydocie", zjemy tradycyjną pastę, uraczymy się neapolitańska pizzą. W dalszej części odcinka zajedziemy do Sorrento, miasta cytryn, oraz zobaczymy piękne Positano. Zapraszamy do zwiedzania z nami! Więcej informacji znajdziecie na naszym Instagramie: zaspani.vlog
Flamenco w Sewilli i koncert w Maladze - #4 Andaluzja, Hiszpania
Jest to nasz ostatni odcinek serii z Andaluzji. W tym odcinku będziemy kontynuować zwiedzanie Sewilli, a zaczniemy od Placu Hiszpańskiego gdzie zobaczymy uliczny pokaz Flamenco. Następnie zobaczymy najstarszą arenę walk z bykiem, trochę się poszwendamy i powrócimy do Malagi na nasz ostatni dzień. W Maladze czeka na nas inauguracyjny pokaz ozdób świątecznych połączony z koncertem. Oczywiście nie...
Sewilla - pierwszy dzień - #3 Andaluzja, Hiszpania
W tym odcinku rozpoczniemy zwiedzanie Sewilli, w której spędzimy dwie noce. Przejdziemy się nabrzeżem, zjemy tapasy i generalnie będziemy się szwendać, bez żadnych fajerwerków. W następnym odcinku będziemy kontynuować zwiedzanie Sewilli i wrócimy do Malagi, gdzie zakończy się nasza podróż w Andaluzji. Zapraszamy! Nasz Instagram: zaspani.vlog Credits: TheLastOneOnEarth - Salsa 90 BPM
Ronda i Setenil de las Bodegas - #2 Andaluzja, Hiszpania
W tym odcinku zwiedzimy Setenil de las Bodegas i Rondę, w której mamy jeden nocleg. Standardowo będziemy się szwendać, pójdziemy na punkt widokowy i pokażemy wam parę ładnych widoczków. A już w następnym odcinku pojedziemy do Sewilli, gdzie będziemy mieli dwa noclegi. Zapraszamy! Nasz Instagram: zaspani.vlog Credits: TheLastOneOnEarth - Salsa 90 BPM Evandrogomes - acoustic solo music
Trafiliśmy na procesję w Marbelli - #1 Andaluzja, Hiszpania
Zapraszamy do oglądania naszej nowej serii z Andaluzji w Hiszpanii. Pierwszy odcinek jest poświęcony naszej wizycie w Maladze oraz w Marbelli. Trochę się poszwendamy, wpadniemy na tapasy, zjemy churrosy i finalnie trafimy na procesję w Marbelli. A już w następnym odcinku pojedziemy do Rondy oraz Setenil de las Bodegas. Zapraszamy! Nasz Instagram: zaspani.vlog Credits: TheLastOneOnEarth - Salsa ...
Domek nad jeziorem Szkoderskim i Podgorica #5 - Czarnogóra, Zaspani
Jest to nasz piąty i ostatni film z serii z Czarnogóry, gdzie spędziliśmy tydzień. W tym filmie pojedziemy do domku nad jeziorem Szkoderskim, który mieliśmy wynajęty na jedną noc. Następnego dnia skierowaliśmy się do Podgoricy gdzie nasza wyprawa dobiegła końca. Nasz Instagram: zaspani.vlog
Riwiera Czarnogórska #4 - Czarnogóra, Zaspani
Jest to nasz czwarty film z serii z Czarnogóry, gdzie spędziliśmy tydzień. W tym filmie odwiedzimy takie miejscowości jak: Tivat, Budva, Sveti Stefan, Petrovac i Stary Bar. Nasz Instagram: zaspani.vlog
Wyjazd do Dubrownika #3 - Czarnogóra (i Chorwacja), Zaspani
Jest to nasz trzeci film z serii z Czarnogóry, gdzie spędziliśmy tydzień. W tym filmie pojedziemy do Chorwacji, aby zwiedzić Dubrownik. Nasz Instagram: zaspani.vlog
Perast i Mauzoleum #2 - Czarnogóra, Zaspani
Jest to nasz drugi film z serii z Czarnogóry, gdzie spędziliśmy tydzień. W tym filmie zwiedzimy Perast, popłyniemy łódką na wyspę Matki Boskiej na skale oraz pojedziemy do Mauzoleum Piotra II Petrowicia-Niegosza. Nasz Instagram: zaspani.vlog
Przywitanie z Czarnogórą i Kotorem #1 - Czarnogóra, Zaspani
Jest to nasz pierwszy film z serii z Czarnogóry, gdzie spędziliśmy tydzień. W tym filmie przylecimy do Czarnogóry i pozwiedzamy Kotor, który będzie naszą baza wypadową na cztery noce. Nasz Instagram: zaspani.vlog
Wschód słońca na Pico do Arieiro i ostatnie spotkanie z Funchal - Madera, Zaspani
Jest to nasz ósmy film z Madery i zarazem ostatni z tej serii. W tym filmie zobaczycie wschód słońca na Pico do Arieiro oraz nasze ostatnie spotkanie z Funchal, pod koniec filmu opuszczamy tą piękną wyspę po jedenastu dniach. Nasz Instagram: zaspani.vlog muzyka: lessless / ariadna laddy - bubble (www.youtube.com/@lessless) Link do naszego apartamentu z airbnb: www.airbnb.pl/rooms/21009078
Wodospad Aniołów, Szlak wśród bananów, Levada dos Balcões, Santana i Porto da Cruz - Madera, Zaspani
Jest to nasz siódmy film z serii z Madery, na której spędziliśmy jedenaście dni. W tym filmie czeka nas szereg atrakcji. Przejdziemy się szlakiem wśród bananów (RB1: Vereda da Ladeira) oraz Levada dos Balcões, "wykąpiemy" się pod wodospadem aniołów, zobaczymy słynne maderskie domki w Santanie oraz zwiedzimy Porto da Cruz, gdzie zajrzymy do nadal działającej destylarni rumu. Nasz Instagram: zasp...
Levada das 25 Fontes i Levada do Risco - Zaspani, Madera, część szósta
Jest to nasz szósty film z serii z Madery, na której spędziliśmy jedenaście dni. W tym filmie przejdziemy się Levadą das 25 Fontes oraz Levada do Risco. Nasz Instagram: zaspani.vlog
Cabo Girão, Câmara de Lobos i Curral das Freiras - Zaspani, Madera, część piąta
Jest to nasz piąty film z serii z Madery, na której spędziliśmy jedenaście dni. W tym filmie zobaczymy taras widokowy na klifie Cabo Girão, pojedziemy do malowniczej Câmara de Lobos oraz odwiedzimy Dolinę Zakonnic (Curral das Freiras). Nasz Instagram: zaspani.vlog
Levada do Moinho i Levada Nova (Ponta do Sol) - Zaspani, Madera, część czwarta
Półwysep Św. Wawrzyńca - Zaspani, Madera, część trzecia
Achadas da Cruz, Fanal forest i Porto Moniz - Zaspani, Madera, część druga
Nasze pierwsze spotkanie z Maderą oraz problemy z lotem - Funchal, Madera

• @PeoMadek
    @PeoMadek 4 месяца назад

przy barze coperto za kawe zawsze 0 zł, pamiętajcie o tym, zwłaszcza, że jako klient macie prawo do darmowego wc, bo na stacjach metra nie ma wc. Do do pizzy jest na każdym rogu, ale dopiero pizza powyżej 10 euro to gwarant dobrych składników, w przeciwnym razie za 5-6,5 euro dostaniecie pizzę z marnej jakości składnikami, albo samą margheritę albo pizzę z mięsnymi ścinkami niestety :/ Do Da Michele najlepiej ustawić się 30 min przed otwarciem, wtedy 45 osób wchodzi od razu z buta do środka, partiami co 5 min po 15 osób (3 sale, od wejściowej do ostatniej w samym końcu pizzerii). Nie od wiary, młodzi ludzie, a drzemią w środku dnia :) szkoda dnia na zwiedzanie.

@Zaspani 4 месяца назад

Tak, wiemy o tym, że nie ma coperto przy barze, ale nie chcieliśmy stać pijąc dużą kawę (a nie espresso) i jedząc ciastko, więc zanieśliśmy sobie to do stolika. Coperto to z wł. nakrycie stołowe, a więc gdy takiego nakrycia nie ma w kawiarni, naszym zdaniem - nie powinni doliczać takiej opłaty. Co do spania, to byliśmy na nogach od piątej rano, więc chcieliśmy się zdrzemnąć, żeby "dłużej" wytrzymać wieczorem. Tak się zdarza, ale jednak nazwa kanału też do czegoś zobowiązuje :) Dzięki za tipy do Da Michele!

• @Pretty_flak
      @Pretty_flak 15 дней назад

Bzdura, właśnie wracam z neapolu. Wczoraj jadłam pizzę za 6,5€ przecudowna, przed lokalem stali sami tutejsi Włosi całymi rodzinami. Najdrożej kompozycje były po 9,5€. Da się. Pizzeria nazywała się Pizzeria Del Popolo blisko portu w centrum Neapolu.

• @Gamaoyabi
    @Gamaoyabi 5 месяцев назад

Mówiąc krótko i zwięźle, Neapol to kibel, ale każda potwora znajdzie swojego amatora ;)

• @wuem86
    @wuem86 5 месяцев назад

Już we wtorek lecimy z rodziną na tydzień do Neapolu 😊 Dzięki za vlogi 👋🏻

@Zaspani 5 месяцев назад

Oo, super 😊 Pamiętajcie, aby wcześniej kupić bilety online na różne atrakcje, jak np. Wezuwiusz czy podziemne miasto. Miłego zwiedzania i smaczej pizzy! 😁

• @wuem86
      @wuem86 5 месяцев назад

@@Zaspani obczaimy koniecznie Wezuwiusza, a podziemne miasto odpuścimy raczej, bo lecimy z dziećmi 😊

@@Zaspani dziękuję i pozdrawiam 😊

• @romanwitkowski2266
    @romanwitkowski2266 5 месяцев назад

witam. dzięki za przypomnienie tych miejsc. Byliśmy tam na wakacjach 5 lat temu i mamy wspaniałe wspomnienia. Nie wyobrażam sobie abyście nie weszli na Wezuwiusza skąd roztacza się najwspanialszy widok na całą Zatokę Neapolitańską, Półwysep Sorrento , Capri, Neapol, Pompeje itd. Pozdrawiam i zostawiam suba.

@Zaspani 5 месяцев назад

Witamy, niestety nie wszystko poszło po naszej myśli. Wezuwiusz początkowo był na naszej liście, ale finalnie nie udało nam się tego zrobić, zresztą nie tylko tego. Co do Wezuwiusza, nie wiemy jak było pięć lat temu, ale teraz bilety można kupić tylko online. Wobec tego nie radzimy czekać na fajną pogodę tego samego dnia, bo jak się potem okazuje, nie ma już dostępnych biletów na ten sam dzień. Ale patrząc na to wszystko z innej strony, jeszcze bardziej będziemy chcieli wrócić, aby zwiedzić to wszystko czego nie daliśmy rady. Jednak weekend to trochę mało na Neapol i okolice. Również pozdrawiamy i dziękujemy.

• @romanwitkowski2266
      @romanwitkowski2266 5 месяцев назад

@@Zaspani faktycznie weekend w tym miejscu to mało . My byliśmy 2 tygodnie i było to adekwatne do miejsc godnych zwiedzenia. Co do biletów online to trochę słabo. Były dni że pogoda była piękna a szczyt wulkanu był w chmurach. Z tego powodu 2 razy zmienialiśmy plany bo zapłacić , wejść i niewiele zobaczyć mija się z celem moim zdaniem ale 5 lat temu bilety kupowało się na miejscu. Jeszcze raz pozdrawiam i róbcie swoje...

• @martauparta9888
    @martauparta9888 5 месяцев назад

jaka mieliście pogode?

@Zaspani 5 месяцев назад

W najcieplejszym momencie dnia około 20-22 stopni. Rano/w nocy spadało do ok. 10-12 stopni, więc wtedy jakas kurtka wskazana. Do zwiedzania pogoda idealna, nic nie padało 😄

• @szekedymas7321
    @szekedymas7321 5 месяцев назад

Zieliński jeszcze gra kolego po tym sezonie odchodzi pozdrawiam

@Zaspani 5 месяцев назад

Tak, to prawda, zanim o tym wspomniałem to sprawdziłem na Wikipedii i było, że już nie gra. W historii artykułu na wiki można sprawdzić, że zmienili tą informację.

• @kasia-cb4bn
    @kasia-cb4bn 5 месяцев назад

super film! kocham Wlochy 😃

• @megawhitemaster7740
    @megawhitemaster7740 5 месяцев назад

nie jest pięknie,nie moje klimaty.

• @Skokwnieznane
    @Skokwnieznane 5 месяцев назад

Spoko materiał i miejsce warte polecenia. Wspomnienia wracają Pozdro 🫡

• @PeoMadek
    @PeoMadek 5 месяцев назад

Jaka ricotta w ragu a'la bolonese? Ricottę dodaje się do calzone i smażonej pizzy fritty, bo po upieczeniu jest twarożkowa, gdyby do środka dodać zwykłej mozzarellli, to cały środek od razu by wypłynął po ugryzieniu i groziłoby to mocnym poparzeniem ust. Zieliński nadal gra w Napoli, jeszcze nigdzie oficjalnie nie odszedł, ma umowę do 30 czerwca :) Do Positano trzeba jechać z samego rana, gdyż ostatni autobus odjeżdża do Sorrento o 17:50, a ostatnio pociąg do Neapolu z Sorrento o 21 z minutami. Na Sorrento warto poświęcić jeden dzień i zrobić sobie pieszą wycieczkę na Bagni Regina Giovanna. Nocleg w wiejskich gospodarstwach agroturystycznych w wzgórzu w Ageroli to koszt około 200 zł za pokój dwuosobowy. A promu nie polecam, jest drogi i daleko od linii brzegowej, siedzi się w środku, szyby są brudne, a w dodatku odbijające się słońce od wody mocno oślepia. No i tak cud, że mieliście miejsca siedzące w busie, gdy jest korek czasami bus przyjeżdża jeden za drugim, raz w Fior Di Furore czekałem 1,5h :)

@Zaspani 5 месяцев назад

Hello :) Tak, w moim ragu była ricotta, z resztą z polecenia Pana kelnera, warto sobie przejrzeć menu restauracji Tandem, jak widać można w nim znaleźć różne połączenia. Dzięki za pozostałe komentarze i wskazówki! Ps. My wycieczkę do Positano zaczelismy z Neapolu około 10 i było ok więc to chyba wszystko zależy od pory i szczęścia, nie ma reguły. Pozdrawiamy gorąco z Gdańska! Oliwia :)

• @asia3139
      @asia3139 5 месяцев назад

Masz literowke albo kiepska znajomosc jezyka wloskiego BOLOGNESE.Mowili cos o ragu???

• @marcintyszkiewicz5318
    @marcintyszkiewicz5318 5 месяцев назад

Super filmik i czekamy za następnymi. Italia kozacka ❤ Pozdrawiam

• @KarolinaKokot-ce1sv
    @KarolinaKokot-ce1sv 5 месяцев назад

Czy mozecie podac namiary na Wasze noclegi w Maladze ?

@Zaspani 5 месяцев назад

Hej, w samej Maladze mieliśmy dwa noclegi, pierwszy to był: Picnic Dreams Boutique Hostel A drugi (ten z łazienką na korytarzu z ostatniego odcinka) to był: Hostal Vidamia Obydwa były zarezerwowane przez booking i można je tam odnaleźć.

• @franciscobenjumea3519
    @franciscobenjumea3519 6 месяцев назад

Sevilla una ciudad única

• @mili9518
    @mili9518 6 месяцев назад

Jie

• @hedwigstenka1948
    @hedwigstenka1948 6 месяцев назад

Czy tam są polscy księża? Ktoś coś wie?

@Zaspani 5 месяцев назад

Niestety brak nam wiedzy na ten temat, na pewno są takie misje w Hiszpanii: misjawhiszpanii.es/kapelanie-polskie-w-hiszpanii/

• @hoosomio
    @hoosomio 6 месяцев назад

Triada noooooo Triana

@Zaspani 6 месяцев назад

You're right, our mistake

• @annas610
    @annas610 6 месяцев назад

To kadxidlo to x tad wysxlo chyba.....przrprasxam...moze z tego.kosciolka....piekna procesja...

• @danahepnar3019
    @danahepnar3019 7 месяцев назад

Komentarz o kelnerze na emeryturze? jesteście ignorantami ,okropne.

• @TheMariodeblas
    @TheMariodeblas 7 месяцев назад

❤️💛💛❤️

• @jumariejuana
    @jumariejuana 7 месяцев назад

Mega filmik! Fajnie nakręcone, ekstra jakość i długość vlogu idealna. Fajnie "z wami podróżować" 🥰 Pozdrooo, Julia

Dziękujemy i również pozdrawiamy 🥰

• @annaanchim7307
    @annaanchim7307 7 месяцев назад

Mam kolejne pytanie jesli chodzi o samochód.Czy wynajeliscie go online czy szukaliscie na miejscu wypozyczalnie.Chodzi o karte kredytowa??!!wiadomo slyszy sie rozne historie.Dzieki za podpowiedz.

@Zaspani 7 месяцев назад

Autko wynajęliśmy przez ich stronę, a dokładniej wybraliśmy opcję jako punkt odbioru "malaga train station", ponieważ autko chcieliśmy od drugiego dnia pobytu. Pan odebrał nas z "Málaga María Zambrano Train Station" i zawiózł do ich bazy przy lotnisku - skąd odebraliśmy nasz samochód. W tej firmie nie wymagali od nas żadnej karty kredytowej, więc nie było też żadnej blokady na koncie. Wypożyczalni szukamy zazwyczaj przed wyjazdem, bo wtedy można zrobić większy research i znaleźć najlepszą opcje, a i ceny potrafią być niższe niż z dnia na dzień na miejscu.

• @noemitatar4140
    @noemitatar4140 7 месяцев назад

Ale piękna procesja. ❤

• @annaanchim7307
    @annaanchim7307 7 месяцев назад

Hejka. Mam pytanie.Gdzie wynajmowaliscie samochod i czy nie mieliscie problemow. Przepiekne miejsca.

@Zaspani 7 месяцев назад

Hej, auto wynajęliśmy w firmie malagacar.com, bo była najtańsza z tych co oferowały pełne ubezpieczenie i jednocześnie nie wymagali karty kredytowej. Nie mieliśmy żadnych problemów.

• @ZbigniewSikora-p4z
    @ZbigniewSikora-p4z 9 месяцев назад

fajny film, w tym roku chce odwiedzic czarnogore, pozdrawiam

• @1highcontrast
    @1highcontrast 10 месяцев назад

Akurat mialem lecieć z Madery 6 czerwca ale lot odowlany, dopiero wieczorem udalo sie wyleciec do Paryza I stamtad do domu. Wyspa jednak zrobila na nas ogromne wrazenie i na pewno wrócimy.

@Zaspani 10 месяцев назад

No niestety "Oskar" pokrzyżował plany wielu osobom, ale taki już urok Madery. Co do wyspy, na nas oczywiście również zrobiła ogromne wrażenie i nie wykluczamy kiedyś powrotu 😉

• @earthmaniacs
    @earthmaniacs 10 месяцев назад

Bardzo fajna relacja z Czarnogóry ☺️ w jakim byliście tam miesiącu? Pozdrawiamy ❤️

@Zaspani 10 месяцев назад

Hej, byliśmy od 30 października do 6 listopada, również pozdrawiamy ❤

• @earthmaniacs
    @earthmaniacs 10 месяцев назад

Oo super relacja ☺️ Czarnogóra tez na naszej liście ☺️ pozdrawiamy !

• @marcintyszkiewicz5318
    @marcintyszkiewicz5318 10 месяцев назад

Mlodzi podroznicy 🤩 Życzę dookoła świata i popularność jak Pieprz i wanilia.

• @teresavanroosendaal
    @teresavanroosendaal 10 месяцев назад

Madera to imposante kraj ,ma duzo do zaoferowania ,zrobiliscie super filmik

• @KamKos69
    @KamKos69 10 месяцев назад

Bardzo dobry film 🙂😊🎞️ super zmontowany 🙂 pozdrowionka dla Was

• @oskarnowak5523
    @oskarnowak5523 10 месяцев назад

Świetny film i czekam na kolejny !!! Pozdrawiam !!!

• @manuelpita5319

4:09 Których* doglądaja właściciele Adik :P

• @marcinczerepko4929
    @marcinczerepko4929 Год назад

Nie mialem szansy jeszcze oglądać drugiej części ale z gory mogę dac kciuka w górę👌

• @naalistudio
    @naalistudio Год назад

Ale super❤❤❤ czekam na kolejną część!