van_tastic_van
2024 ZWEDEN #2
Deel 2 van onze reis naar Zweden. Een compilatie van dag 5 tot en met dag 9 met toevoeging van plaatsnamen en coördinaten. In dit deel belanden we eindelijk in Zweden. Onze eerste stop is er eentje voor de middag bij het kerkje van Södra Sollerup (S). Overnachten doen we deze avond in Skepplanda (S). Nu we toch in de buurt komen vinden we het de moeite om eens de afslag naar 'Camping Coppens' te nemen, maar eerst maken we nog een tussenstop aan de kerk van Mo (S). In Norane (S) volgen we de borden 'Camp Grinsby', de officiële naam van Camping Coppens. We boeken ineens twee overnachtingen, zodat we aan het einde van onze eerste week onderweg eens een rustdag kunnen inlassen. Op maandagmorg...

2024 ZWEDEN #1
Deel 1 van onze reis naar Zweden. Een compilatie van dag 1 tot en met dag 4 met toevoeging van plaatsnamen en coördinaten. In dit deel overnachten we een eerste maal in Kempen (D). Dag twee houden we enkele uren halt voor de middag op een droomplekje bij een rustig meer in Bakum (D) en overnachten in Groß Vollstedt (D). Op dag drie rijden we Denemarken binnen en koken ons potje in Middelfart (D...
2023 Duitsland Romantische Strasse Schwarzwald #4 dag 15 - 18
Dit is deel 4, het laatste deel van onze reis langs de Romantische Strasse en het Schwarzwald. Een compilatie van dag 15 tot en met dag 18 met toevoeging van plaatsnamen en coördinaten. We beginnen in Baiersbronn waar we de nacht doorbrachten en bezoeken Ottenhöfen im Schwarzwald. Dan keren we even terug naar Seebach voor de nacht en gaan terug wandelen in Ottenhöfen im Schwarzwald. Door bij to...
2023 Duitsland Romantische Strasse Schwarzwald #3 dag 10 - 14
Dit is deel 3 van onze reis langs de Romantische Strasse en het Schwarzwald. Een compilatie van dag 10 tot en met dag 14 met toevoeging van plaatsnamen en coördinaten. Dit deel beginnen we met een eerste overnachting in Peiting. We zijn bijna aan het einde van de Romantische Strasse en zijn toe aan een rustdag, ja... zelfs op reis moet je soms eens uitrusten! 😜. We overnachten hier nogmaals en ...
2023 Duitsland Romantische Strasse Schwarzwald #2 dag 6 - 9
Deel 2 van onze reis langs de Romantische Strasse en het Schwarzwald. Een compilatie van dag 6 tot en met dag 9 met toevoeging van plaatsnamen en coördinaten. Dit deel beginnen we waar we in deel 1 geëindigd zijn met onze overnachting in Adelshofen. Vervolgens bezoeken we Rothenburg ob der Tauber, daarna bezoeken we en overnachten we in Dinkelsbühl. Verder reizen we nog langs Nördlingen en Land...
2023 Duitsland Romantische Strasse Schwarzwald #1 (dag 1 tot 5)
Deel 1 van onze reis langs de Romantische Strasse en het Schwarzwald. Een compilatie van dag 1 tot en met dag 5 met toevoeging van plaatsnamen en coördinaten. In dit deel overnachten we in Troisdorf, bezoeken we Rodgau, overnachten in Veitshöchheim en bezoeken we en overnachten in Würzburg. Verder brengen we een bezoek aan Wertheim am Main, overnachten in Dittigheim en bezoeken Tauberbischofshe...
2023 Bosnië en Herzegovina #6 (dag 22 tot 26)
Deze video bevat dag 22 tot dag 26. Van onze laatste overnachting in Bosnië & Herzegovina tot onze thuiskomst Muziek gebruikt bij de beelden: GOOD MORNING MUSIC ➤ No Copyright Meditation Music van Nature Healing Society.
2023 Bosnië en Herzegovina #5 (dag 17 tot 21)
Deze video bevat dag 17 tot dag 21 van onze reis met de camper door Bosnië & Herzegovina Muziek gebruikt bij de beelden: GOOD MORNING MUSIC ➤ No Copyright Meditation Music van Nature Healing Society.
2023 Bosnië en Herzegovina #4 (dag 12 tot 16)
Deze video bevat dag 12 tot dag 16 van onze reis met de camper door Bosnië & Herzegovina Muziek gebruikt bij de beelden: GOOD MORNING MUSIC ➤ No Copyright Meditation Music van Nature Healing Society.
2023 Bosnië en Herzegovina #3 (dag 9 tot 11)
Deze video bevat dag 9 tot dag 11 van onze reis met de camper door Bosnië & Herzegovina Muziek gebruikt bij de beelden: GOOD MORNING MUSIC ➤ No Copyright Meditation Music van Nature Healing Society.
2023 Bosnië en Herzegovina #2 (Dag 6 tot 8)
Deze video bevat dag 6 tot dag 8 van onze reis met de camper door Bosnië & Herzegovina Muziek gebruikt bij de beelden: GOOD MORNING MUSIC ➤ No Copyright Meditation Music van Nature Healing Society.
2023 Bosnië en Herzegovina #1 (Dag 1 tot 5)
Deze video bevat dag 1 tot dag 5 van onze reis met de camper door Bosnië & Herzegovina Muziek gebruikt bij de beelden: GOOD MORNING MUSIC ➤ No Copyright Meditation Music van Nature Healing Society.
2022 Slovenië Deel 4 (dag 15 tot dag 18)
Deze video is het vierde en laatste deel en bevat dag 15 tot dag 18 van onze reis met de camper door Slovenië. Dit deel begint in Golling Am Der Salzach. We bezoeken het Hans-Peter Porsche traumwerk, slapen in Welden, Birkweiler, bezoeken Annweiler Am Trifels en slapen een laatste nacht te Habay, terug in België. De muziek: Copyright Free Piano Music | Flowing River Background | Relax Music Med...
2022 Slovenië Deel 3 (dag 10 tot 14)
Deze video bevat dag 6 tot dag 9 van onze reis met de camper door Slovenië. Dit deel begint in Jeruzalem en gaat via Podsreda, Kostanjevica na Krki, Kocevje en Straza naar Ljubljana en eindigt terug over de Oostenrijkse grens in Sankt Jakob Im Rosental. De muziek: [ Sad Piano ] Cinematic, Epic, Soundtrack, Chill Type Instrumentals - [ FREE NO COPYRIGHT MUSIC ]
2022 Slovenië Deel 2 (Dag 6 - 9)
Deze video bevat dag 6 tot dag 9 van onze reis met de camper door Slovenië. In dit deel: Bled, Radovljica, Kropa, Gornji Grad, Keblj, Ptuj tot Jeruzalem (SI) De muziek: Guitar music no copyright - acoustic guitar background music
2022 Slovenië Deel 1 (Dag 1 - 5)