Dual-Sport Chronicles
Expedice Balkán 2023 - 11. díl - Kotor a konec | Mototrip | KTM 890 Adventure R
Ráno se budím v malém hotelu u cesty ve městě Škoder na severu Albánie. Rychle balím a vydávám se vstříc hranicím s Černou Horou. Dnešní cíl je město Kotor, které leží ve velkém zálivu Boka Kotorská. Po cestě jdu ještě prozkoumat staré ponorkové bunkry, které kdysi vybudovala jugoslávská armáda.
V Kotoru nacházím předem zabookované ubytko a jdu na průzkum města.
Ráno se budím se solidní kocovinou po probdělé noci a vydávám se na cestu zpět domů.

Expedice Balkán 2023 - 10. díl - TET Albánie - Théth | Mototrip | KTM 890 Adventure R
Ráno v rozumném čase balím věci a opouštím hotel, kde jsem strávil fajn noc v klimatizovaném pokoji. Ve skříni v hotelovém pokoji nacházím 150 Euro a to je fajn přilepšená :) Následuje obligátní ranní tankování motorky a napojení mé maličkosti RedBullem a vyrážím směr albánské hranice, které jsou hned za rohem. Dnešní cíl je národní park Théth, kde se hory tyčí do výšky i přes 2 000 metrů. Celo...
Expedice Balkán 2023 - 9. díl - TET Černá Hora - Do Albánie | Mototrip | KTM 890 Adventure R
Po celodenním odpočinku v hotelu Doković ve městě Šavnik se plný enregie vydávám na poslední úsek Černou Horou směrem k Albánským Hranicím. Cílem dnešního dne je Škadarské jezero. Po pár kilometrech asfaltu začínám stoupat prudce do hor a brzy jsem v 1 700 m.n.m. Krajina je úžasná. Rozkvetlé louky, krásné výhledy, perfektní terén. Cestou narážím na kostel svatého Eliáše v osadě Lukavica a odtud...
Expedice Balkán 2023 - 8. díl - TET Černá Hora - Pivsko jezero - Durmitor | KTM 890 Adventure R
Ráno se s Viktorem budíme v hotelu ve městě Foča, jdeme umýt zabahněné motorky z předešlého dne a po pár kilometrech si dáváme poslední sbohem. Viktor se vydává směr Chorvatsko za rodinou a já pokračuji na TET Černá Hora. Celý den ujíždím před nesčetnými bouřkami. Jedu nad nádherným Pivským jezerem a nečekaně projíždím i celý Durmitor a večer se ubytovávám ve městě Šavnik, kde strávím následují...
Expedice Balkán 2023 - 7. díl - TET Bosna a Hercegovina - Bjelašnica - Foča | KTM 890 Adventure R
Ráno se budíme ve dvou tisících na hoře Bjelašnici a prozkoumáváme rozpadlou radarovou stanici. Pak vyrážíme po TET směr Foča, ale narážíme na uzavřenou cestu a hledáme objízdnou trasu, na které se pořádně zapotíme. sorry, v 04:50 mi vypadl kousek voice overu 🤦‍♂️🤷 #transeurotrail #tet #bosnia #ktm #offroad #ktm890adventure
Albánie s Milda Adventure Gang a Pepou Sršněm - průřez celým týdnem
Průřez celým týdnem stráveným na jihu Albánie s Milda Adventure Gang a Pepou Sršněm. První pokus o voice over... Albánie - "Kráska se špatnou pověstí". Albánie je země, která toho má opravdu hodně co nabídnout. Od divoké přírody, vysokých hor, jezer, brodů, termálních pramenů až po bílé pláže a tyrkysové moře jako v Karibiku. Jedinečná akce s Milda Adventure gang a týmem jeho instruktorů je 6 d...
Caffe Mio a Wacaco Nanopresso
Kamarád mě poprosil, jestli bych mu nezkusil udělat nějakou krátkou reklamu na skvělou kávu, kterou prodává a taky na velmi šikovný cestovní presovač na kávu, který se jistě musí líbit všem motorkářům, kteří si rádi pochutnají na dobré kávě i na svých cestách ;) A jako dárek tu pro vás máme při použití slevového kódu "dual-sport" slevu 10% na veškerý sortiment na e-shopu www.caffemio.store/
To nejlepší z Albánie s Milda Adventure Gang a Pepou Sršněm
Albánie - "Kráska se špatnou pověstí". Albánie je země, která toho má opravdu hodně co nabídnout. Od divoké přírody, vysokých hor, jezer, brodů, termálních pramenů až po bílé pláže a tyrkysové moře jako v Karibiku. Jedinečná akce s Milda Adventure gang a týmem jeho instruktorů je 6 dní plného offroad ježdění. Akce je učená pro různě pokročilé jezdce, kteří jezdí ve skupinách podle zkušeností. J...
Albánie s Milda Adventure Gang a Pepou Sršněm
Stíhací jízda za Pepou Sršněm
ano, je to tak... zase jsem byl v Albánii s Milda Albanian Gang (kdysi Adventure Challenge) a Pepou Sršněm :D Týden ježdění po úžasných trasách s neuvěřitelnými výhledy. Tady máte kousíček z předposlední trasy. Pochopitelně, kdyby Pepa chtěl, tak mě hodně rychle setřese... ale on nechtěl a užili jsme si super jízdu :)
Expedice Balkán 2023 - 6. díl - TET Bosna - Konjic - Bjelašnica | Mototrip | KTM 890 Adventure R
Ráno se budíme brzy, protože nás čeká náročný den. Z Konjice vyrážíme strmě do hor a užíváme si neuvěřitelné výhledy do rokle, kde protéká řeka. Po přejetí hřebene se dostáváme na náhorní plošinu a zanedlouho přijíždíme do nejvýše položené trvale obydlené osady v Bosně - Lukomiru. Užíváme si dechberoucí výhled, ale neztrácíme moc času a ve svižném tempu pádíme směr Sarajevo. Míjíme horu Bjelašn...
Dovolená Albánie 2023
Durres, Albánie Kotor, Černá Hora Dubrovník, Chorvatsko
Expedice Balkán 2023 - 5. díl - TET Bosna - Mostar - Konjic | Mototrip | KTM 890 Adventure R
Po noční párty se budíme o něco později, ale o půl dvanácté jsme zase v sedle a po rychlé snídani míříme rychle do hor nad Mostar, kde se doufáme trochu ochladíme. Prozkoumáváme starou pevnost a stoupáme výš. Roman bohužel hodně bojuje s motorkou i fyzičkou a vůbec si jízdu neužívá. Naopak :( Protože nám cesta ubíhá hrozně pomalu, Viktor se s námi loučí s tím, že ho snad dohoním u cca 50 km vzd...
Expedice Balkán 2023 - 4. díl - TET Bosna - Mostar | Mototrip | KTM 890 Adventure R
Ráno se budíme u krásného Ramského jezera a balíme stany. Romana necháváme za sebou, protože ho bolí pohmožděná noha po včerejším pádu. Roman tedy tráví víc času u jezera a pak jede po asfaltu směr Mostar. Já s Viktorem hned najíždíme zpět na TET a rychle stoupáme do blízkých kopců. Prozkoumáváme staré pohřebiště z roku 1300 a zdoláváme zdánlivě malý, ale v realitě opravdu prudký kopec s křížem...
Expedice Balkán 2023 - 3. díl - TET Bosna - Ramské jezero | Mototrip | KTM 890 Adventure R
Třetí den expedice začíná odjezdem z hotelu Split v malém bosenském městečku Glamoč. Pár kilometrů od města se napojujeme zpět na TET. První zastávka je Veliki Vitorog, kde prozkoumáváme zbytky asi vojenské pevnosti. Pokračujeme dál a cílem dne je Ramské jezero. Zastavujeme na vyhlídce nad jezerem, kde sbíráme poslední zbytky sil na náročnější sjezd dolů k jezeru. Cesta je velmi prudká s velkým...
Expedice Balkán 2023 - 2. díl - TET Bosna - Šatorské jezero | Mototrip | KTM 890 Adventure R
Expedice Balkán 2023 - 1. díl - Chorvatsko | Mototrip | KTM 890 Adventure R
Albánie s Adventure Challenge a Pepou Sršněm - díl #2 - Kolem řeckých hranic
Albánie s Adventure Challenge a Pepou Sršněm - díl #1 - Voda
Adventure Challenge Albánie 2023
Pat a mat na silných strojích 😂 | 2 pády v přímém přenosu 🤦‍♂️| KTM 890 Adventure R
Krátký tréning ve staré pískovně | KTM 890 Adventure R | Offroad
KTM 890 Adventure R | plány na sezónu | pár rychlých polňaček a pád | první motovlog

• @eveing1
    @eveing1 4 дня назад

parádní video

• @tomoidbart2273
    @tomoidbart2273 5 дней назад

Nádherné záběry. Místo té šílené “hudby” raději bublání motorů! 👍

@Dual-SportChronicles 5 дней назад

@@tomoidbart2273 díky. Koukni na playlist z Balkánu, posledních pár dílů jeyslim celkem fajn 😉

@Lezcinacestach 27 дней назад

Super video, moc se mi to líbí. Měl bych dotaz - mohl bys mi prosím dát tip na pneumatiky, na kterých jezdíš? Mám 890R, ale chtěl bych to obout na něco lepšího. Díky moc za radu!

• @kominikrp7089
    @kominikrp7089 Месяц назад

pecka, my před 14dny jeli offroad obráceně, z Prekalu do Thethi s přenocováním v kempu pod vysílačem...nádhera...pivo, rakije...díky za parádní video 👋👌👍

@Lezcinacestach Месяц назад

Moc pekny

• @Xfantasycz
    @Xfantasycz Месяц назад

Podle google je nápis něco jako Oblastní studna, zdroj pitné vody

• @nielshelms
    @nielshelms Месяц назад

Nice video! We did some of the same tracks last September with a Patrol and motorbikes. ruclips.net/video/hDfVdQF_qSk/видео.htmlsi=2dxkGWnynv9cTf5S

• @dejanstanimirovic
    @dejanstanimirovic Месяц назад

Bravo, divan je snimak, odgledao sam ga sa uživanjem. Jako lepo snimaš i montiraš kadrove. Veliki respekt za 800km u jednom danu, ali poslednji kadrovi su sve objasnili! Budi siguran i suv drum! Veliki pozdrav iz Srbije!

@renk1jitsu Месяц назад

Masakr, klobouk dolů.. Ale ty výhledy nahoře za to určitě stály :)

Nádhera :) snad už brzy taky někam vyrazím, snídaně na pláži top

Neváhej a jeď! A díky 😉

@renk1jitsu Месяц назад

@@Dual-SportChronicles Rozšiřuju doklady za týden , a pak uvažuju, co do začátku si projet a zažít. Mám xt660z, a jsou tam docela silniční pneu. Tak uvažuju že pocestuju po ČR SK a PL zatím, než se vydám na něco podobného. Ale radost koukat opravdu, moc hezká tvorba

• @hrdasek2357
    @hrdasek2357 Месяц назад

Ahoj, jaké pneu jsi měl obuté (předek / zadek) na trip po Balkáně ? Díky za odpověď

@Dual-SportChronicles Месяц назад

Ahoj, předek i zadek Motoz RallZ a ultra heavy duše. 👌 Už mám třetí sadu.

• @vaclavnovak4181
    @vaclavnovak4181 Месяц назад

Moc pěkný, smekám. Kolik dní jsi vlastně byl na cestě? Díky Venca.

@Dual-SportChronicles Месяц назад

moc díky! celkem jsem na cestě strávil 16 dní, když počítám cestu vlakem tam a 2 dny cestu po dálnici zpět.

@marekbasala6253 Месяц назад

Krasne video ako vzdy 👌👌👌

• @LukasStane
    @LukasStane Месяц назад

Ahoj, nikdy jsem nic nekomentoval ale tady udělám výjimku 🙂 Tvoje videa jsou super, baví mě záběry, výběr hudby i to ze je ti skvěle rozumět. Je to asi jediný kanál kde vydrzim koukat na cele půlhodinové video aniž bych měl potřebu to přetáčet. Doufám, ze po uzdravení budeš v natáčení pokračovat 😉

@Dual-SportChronicles Месяц назад

AHoj, horzně moc děkuji za velikou poklonu! mám fakt radost :) Dneska se konečně pouštím do stříhání posledního dílu, tak snad někdy příští týden vyjde ;) jinak díky za podporu, dávám se dohromady a nemůžu se dočkat, až na to zase sednu ;)

• @davidprachar5222
    @davidprachar5222 Месяц назад

Jak se chovají na silnici? A kolik ti cca vydrželi km s porovnáním jízda silnice/offroad. Dík za odpověď

@Dual-SportChronicles Месяц назад

Ahoj. Na silnici jsem s nimi prakticky nejezdil, tak nedokážu posoudit. Nájezd záleží na povrchu. U nás na hlíně a blátě vydrží dost, ale vzal jsem je do Albánie do kamení a za týden a cca 800 km bylo po nich. Pravda, nešetřil jsem je. Zklamal mě ale předek, kde se totálně orvaly prakticky všechny boční špunty 🙈

@Lezcinacestach Месяц назад

Moc pekny 👍

@TondaZZ Месяц назад

Ahoj, zdravím 🙋🏼‍♂️ Zkouším tě nějak zkontaktovat, protože jsem chtěl ti chtěl po zhlédnutí tvých videí z cesty přes TET po Balkánu vyjádřit totální obdiv a dík. Jsou to fakt pecka videa a nemohl jsem se o nich odtrhnout. Přesně to jsem potřeboval vidět.😇🤞🍀🤘 Tonda

Ahoj Tondo, to mě nesmírně těší! Diky! 😉

@TondaZZ Месяц назад

@@Dual-SportChronicles Těmi záběry z dronu to dostává úplně jiný rozměr. Krásu celku ze země není vidět... jedině z kopce, a tak se člověk podvědomě snaží vydrápat na každou vyvýšeninu v dohledu, aby se mohl pokochat.

@Dual-SportChronicles Месяц назад

@@TondaZZ je to přesně tak 🫵😉

@TondaZZ Месяц назад

@@Dual-SportChronicles Točíš ve 4k a 60 snímků/s? To mi přijde optimální.👌🏼 Jedeme do Albánie na podzim. Okolí Sarandy, tak už se šíleně moc těším.🙏🏼🍀

@@Dual-SportChronicles Výjezd k vysílačům je masakr 🙈👌🏼🏆

@renk1jitsu 2 месяца назад

To je pecka, snad jednoou <3

• @MOTO-ADVENTURERS-AIGIO
    @MOTO-ADVENTURERS-AIGIO 2 месяца назад

Πολυ ωραιο βιντεο και πανέμορφοι προορισμοί 😊😊

• @eightg8g
    @eightg8g 2 месяца назад

Nejlepší série videí s TET témtikou. Super příběh o rozdělení skupiny, který napsal sám život, nádherné záběry z dronu a gopra, offroad skill řidiče a moc příjemný hlas ve voice overu. Prostě boží. Fakt jsem si to moc užil a nemůžu se dočkat pokračování. Moc díky.

@Dual-SportChronicles 2 месяца назад

Wow, tak to mě opravdu hrozně těší! 🙏 bohužel z této série už bude jen poslední díl a další sérii budu kvůli úrazu moc točit až příští rok 🙄 Ještě jednou děkuji za milý komentář, tohle mě rozhodně motivuje pokračovat v tom dál 😉

• @franekovci
    @franekovci 2 месяца назад

Perfektní video 👌 super spracovane palec hore!👍 🏁 13.5.2024 jedu na 10dni🏁 nemužu se dočkat .. diky za pekne video a rady

Moc děkuji! Cestu si moc užij a hlavně opatrně 😉🤘

Nádhera

• @OrdinaryGraveller
    @OrdinaryGraveller 2 месяца назад

Wow, really nice video! Need to check out your earlier ones! I am planning to come to Balkans this summer with my KTM 790 AdvR to ride the TET and other trails. Greetings from 🇫🇮!

@Dual-SportChronicles 2 месяца назад

Thanks a lot 😉 I love Balkans And I hope to come back next year again. Enjoy the trip and ride safe 😉🤘 greetings from Czech Republic

• @pollfilm8239
    @pollfilm8239 2 месяца назад

Paráda , z Tethu jsme jeli naprosto stejnou trasu a bylo to výživné a úplně stejně jsme se radovali z asfaltky jako ty😀 Balkán je pecka ...

• @ManTheAtom
    @ManTheAtom 2 месяца назад

Super motorka, super video , všetko super.... Obdivujem ludí čo dokážu sadnúť na mašinu a ísť... Ja by som to asi gule nemal.

@Dual-SportChronicles 2 месяца назад

díky :) hele ono na tom vlastně nic není... základ je asi být schopen se nějak domluvit a ostatní jde samo. Lidi jsou všude vlídní a Albánie ještě není žádná exotika, kam by se člověk měl bát ;) pořád je to civilizovaná země. Takže zahoď obavy, sedni na motorku a jeď! ;)

@Krata14 2 месяца назад

@@Dual-SportChronicles Přesně, sednout a jet. Člověk potom zjistí, že to měl udělat už dávno. Nejkrásnější pohled na svět je z motorky 🙂

• @zdenekstary1
    @zdenekstary1 3 месяца назад

Slušná hardcore zkratka hned na začátku :) tam ani na kole neprojedeš :D

Perfektní videa, perfektní práce. Díky za to :)

• @thescandiflicktv
    @thescandiflicktv 3 месяца назад

Wow, Montenegro just got added to the list of places to go, what a beautiful place to ride. Thanks for the video (and the subtiles) otherwise it would have been hard to keep up 😜

• @Mirlly1000
    @Mirlly1000 3 месяца назад

čau, díky za video. Nějaký typ na brašny apod příslušenství co jsi na KTM Adventure používal? Díky moc

@Dual-SportChronicles 2 месяца назад

Ahoj, promiň, nějak mi tvůj dotaz unikl. Na delší tripy mám měkké brašny Givi grt 709 a jsou fajn. Na nádrži mám mosko moto nomax. Je hodně vychytanej, ale mám ho Hlavně na můj velký foťák. Dron a nepromoky vozím v malém tailbagu od sw motech. Kdyby tě ještě cokoliv zajímalo, ozvi se, rád se podělím o zkušenosti

• @danikcz
    @danikcz 4 месяца назад

Taky znám😂

• @Marta_Alder
    @Marta_Alder 4 месяца назад

Such great riding skills! Thank you, I really enjoyed it, even though I was a bit afraid of you at times. It seems like a very cohesive team, which is perfect. The views were stunning. And your language! Thanks for it. I didn't understand much, but the context is clear. Your language is very beautiful!

• @cousinsadventures
    @cousinsadventures 4 месяца назад

Luxusní pane :) Taky se chystáme

• @Junker83
    @Junker83 4 месяца назад

Krásné videa. Super. Už se nemůžu dočkat na další. Co máš prosím za batoh. Díky.

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

Moc děkuju! Batoh je tento www.motostar.cz/obleceni-a-chranice/kolekce-trika-mikiny-a-doplnky/red-bull-ktm/doplnky-ktm-red-bull/red-bull-racing-hydratacni-batoh-baja/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw-_mvBhDwARIsAA-Q0Q6s2VMvAbhFvZYJ3NUdRCwdPWp2BNoHAfz7Q_UN38I6l57zFZlaD2MaAoV-EALw_wcB

@Krata14 4 месяца назад

Video strašně fajn, rád se na ně dívám. Jen si myslím, že fotky vzkládané do videa by zasloužily více světla. Přijdou mi takové tmavé, což je za mě docela škoda.

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

ahoj, díky za pochvalu i kritiku. Celá série fotek z balkánu je v tomto duchu, takže do videa jsem je už víc neupravoval. Vždycky je to pochopitelně o vkusu každého, ale díky za postřeh! ;)

@Krata14 4 месяца назад

@@Dual-SportChronicles Je možnost se na všechny fotky z Balkánu někde podívat?

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

@@Krata14 zkus, jestli ti to bude fungovat facebook.com/share/p/kSWbrvMT3CAcLAin/ Je to jen výběr par fotek. Celkem jich bylo mnohem víc, ale ty jsem nezverejnoval

@jansadlon1510 4 месяца назад

Mozem poprosit este bod alebo trasu na mape kde ste na tej vyhliadke nad Ramskym jezerom? Dakujem.

• @alesholeysovsky4109
    @alesholeysovsky4109 4 месяца назад

Nádhera Pane tvá videa jsou Strop!!👍👍

@jansadlon1510 4 месяца назад

Velky Bitorok mi ani Google nenaslo. Mozes prosim dat suradnice? Vdaka moc.

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

Nenašlo, protože tam mám chybu :/ Je to Velky Vitorog 44.11987273049203, 17.044313329071507.

Vdaka

Super videa. Klobuk dole, ze ste to takto dali tym singl trakom k tankom... My sme to otocili a isli dole do prava... Nechali sme si energiu na neskor... ;-) Aky mic mas v helme do gopro? Mas to priamo do kamery, ci cez ten prevodnik? Vdaka!

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

AHoj, díky :) další díly jsou snad ještě lepší.. Ten singletrack nebyl tak hrozný. jen ta jedna zatáčka byla pro ty těžké motorky trochu komplikovaná :) Do hlemy mám přes redukci z gopro vyvedený mikrofon Rode Lavalier 2. Funguje to celkem v pohodě, jen při vyšších rychlostech při otevřené helmě už je zvuk kvůli větru horší.

@@Dual-SportChronicles Prave na tej zatacke sme to otocili... :D

@@jansadlon1510 :D

• @lukassalac3218
    @lukassalac3218 4 месяца назад

Ahoj a z čeho jsou tam ty díry? 16:27 😁

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

Ahoj. Zkoušel jsem cokoliv najít, ale nepodařilo se 🤷 zůstane mi to asi záhadou 😁

Vidím lajk a jaka náhoda, minulý týden mi kamarád říkal, že je to rozsáhlá krasova oblast a ty krátery jsou propadliny po vymleti vodou 😉

• @lukassalac3218
      @lukassalac3218 4 месяца назад

@@Dual-SportChronicles super vypadalo to jak po válce nebo po testování bomb

• @hera1603
    @hera1603 4 месяца назад

I enjoyed it a lot and cannot wait for summer to hit that route as well!

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

Thanks 😉 for me it is definitely one of the top destinations I've been to so far 👌

• @hera1603
      @hera1603 4 месяца назад

@@Dual-SportChronicles I tried it last year starting from the south and finished 40 kms behind Rikavacko Lake and I was astonished with the viewes. This year I have to do the complete one and the move forward to Albanian part.

• @tmaxsj06
    @tmaxsj06 4 месяца назад

@Dual-Sport Chronicles And not all of us were locals, some of us were also guests :)

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

I know 😁 i was speaking about it in Czech language, but I was too lazy to transparentní it to english in subtitles 😁 my appologies 😉

• @tmaxsj06
      @tmaxsj06 4 месяца назад

@@Dual-SportChronicles It's nice to see that we became famous in your film 😅. All of us from SLO wish You many more beautiful kilometers 👍

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

@@tmaxsj06 thank you :) It was really nice to meet all of you and you never know.. maybe I will meet you again one day ;)

@marekbasala6253 4 месяца назад

Žeriem tvoje videa, dalšie kedy ?😁

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

@@marekbasala6253 tak to mě těší 😁😉 ještě budou dva díly z této série, ale kdy, to nedokážu slíbit 🫤 není teď moc času na střih. Ale posnažím se 😉 Další série bude asi až na podzim kdy pojedeme Rumunsko.

• @medenicamikan
    @medenicamikan 4 месяца назад

Greetings from one of the cyclists that met you on bbq. Amazing video, take care and have a nice trip! @medenicam

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

Wow! It is amazing that you've seen the video 👏 thank you one more time for your hospitality!❤️

• @kavadateamzbynektoman8501
    @kavadateamzbynektoman8501 4 месяца назад

to Pločno je docela masakr, my tam jeli jako parta na plně naložených GS, dojeli jsme dva, já to dal i ve dvou, ale bylo to místama o fous:-) Nahoře jsem drona pustit nemohl, hodně tam foukalo, což mě mrzí, ale tvoje záběry to vynahradí, každopádně zážitek a ten pocit když se tam vyškábeš na 350 kg těžké motorce je k nezaplacení :-) ruclips.net/video/JKdUiAjY-c8/видео.html

@Dual-SportChronicles 4 месяца назад

nebyla to rozhodně nejjednodušší cesta a jestli jsi to dal na GS, tak jsi dobrej ;) ten výhled nahoře stojí za to.

• @0mt4s
    @0mt4s 5 месяцев назад

oprav si pak do buducna v titulkoch to beatifull...je to tam hodnekrat :) inak super zabery

*beautifull

@marekbasala6253 5 месяцев назад

Velmi pekne videjko, nahodov. Gps stopy tejto trasy?

@Dual-SportChronicles 5 месяцев назад

Díky 🤘 všechny gpx trasy jsou na transeurotrail.org

• @BigBikeBoy
    @BigBikeBoy 5 месяцев назад

Vapencove podlozi, ktere se postupne erozi rozpada a propada a vznikaji kratery 🙂

• @TheStepan84
    @TheStepan84 6 месяцев назад

paradni video! jake mas pneu? motoz? ve velikosti 150/70-R18 je to slozite najit nejakou dobrou gumu. Budu obednavat factory kola a dam 140/80 na zadek, ostrou endurovou gumu. nemas zkusenost?

@Dual-SportChronicles 6 месяцев назад

Ahoj díky, jsem rád, že se líbí ;) Je to tak, mám Motoz Tractionator RallZ v rozměru 150/70/18 a předek taky rallz. Jsou to super gumy. v terénu drží perfektně a dá se snimi jezdit úplně v pohodě i po dálnici. Za mokra jsou hroší, ale to je většina gum. Nájezd na nich je fakt hodně slušný. Na doma mám druhou sadu kovaných úzkých kol a na nich enduro gumu. To už ale není na to, aby s tím člověk jel nějakou dlouhou štreku po silnici.. bohužel.

• @TheStepan84
      @TheStepan84 6 месяцев назад

mam tvoje videa docela projeté :) rád bych taky takhle jel. Jednou jak jsi byl nekde sám a trochu si litoval že nejsi s dětma u moře, to bylo dost emotivní, přesně to je ten důvod proč se na takovou cestu nemůžu odhodlat … jak to řešíš :)?

@Dual-SportChronicles 5 месяцев назад

@@TheStepan84 opouštět děti a ženu je vždycky složité... ale někdy to je prostě potřeba. Chybí mi vždycky hned druhý den, ale o to víc se na ně pak těším. Loni, když jsem jel tady ten Balkán na 14 dní, tak jsem děti a ženu poslal i s babičkou na hlídání k moři ;)

• @Antivir123
    @Antivir123 6 месяцев назад

Pěkný, my jsme jeli podobnou trasu v sestavě Hq 701 a XT600 ale na podzim (poslední dny uz moc pršelo tak uz to na off moc nebylo), baví mě jak se vse mění s ročním období. Aneb musíme užívat dokud to jde 👍

• @mahorn22
    @mahorn22 6 месяцев назад

Dobrý . Moc dík

• @Matouch
    @Matouch 6 месяцев назад

Díky za úsměv, když jsem si vzpomněl jak jsem tam v září jel taky .)