Sławomir Matczak - MatisNaszeRodos i Dron
Przygoda z dronem cz.28 Ognisko, kociołek, Nasze rodos, Manieczki nocą i impreza z pyrką 20.09.2024
Witam wszystkich serdecznie,
Dzisiaj filmik z lotów nad naszym rodos gdzie urządziliśmy ognisko wraz z kociołkowaniem ( przepis poniżej w linku).
Dodatkowo kilka przelotów wieczornych nad Manieczkami i imprezą organizowaną dla mieszkańców przez Koło Gospodyń z pyrkami i gzikiem.
Przyjemnego oglądania.
Pozdrawiam Matis.
ruclips.net/video/LoR4hUTNqBk/видео.html

Nasze rodos cz.48 Modliszka zwyczajna z cyklu odwiedziny dzikich zwierząt.
Witam serdecznie, Dzisiejszym filmikiem wracamy na nasze "rodos" czyli działkę rekreacyjną. Tym razem odwiedziła nas nasza rodzima modliszka zwyczajna czyli Mantis religiosa. Nasze modliszki są pod ochroną, dlatego została nakarmiona muchą i wypuszczona na wolność . Przyjemnego oglądania. Pozdrawiam Matis
Nasze rodos cz.47 Świeradów-Zdrój, Góry Izerskie, Sky Walk, Czarci Młyn, Zamek Czocha 24/25.08.2024r
Witam wszystkich serdecznie, Dzisiaj film nieco dłuższy z kamerki sportowej, podsumowywujący nasz 2 dniowy wyjazd do Świeradów-Zdrój a w nim : Kolej Gondolowa na Stóg Izerski, Góry Izerskie - Stóg Izerski, Schronisko na Stogu Izerskim, Łącznik, Wieża widokowa na Młynicy, Dom wypoczynkowy Averon, Czarny Potok, Sky Walk, Deptak uzdrowiskowy słynne żabki, Dom Zdrojowy Hala Spacerowa, Czarci Młyn i...
Przygoda z dronem cz.27 Świeradów-Zdrój, Dom wypoczynkowy AVERON, Zamek Czocha 24/25.08.2024 r
Witam ponownie. To już ostatni z serii filmików z naszego pobytu w Świeradowie-Zdroju. Na początek Dom wypoczynkowy AVERON gdzie spędziliśmy noc. Miła obsługa i fajna atmosfera. Polecamy wykupić sobie śniadanie które podawane jest w klimatycznym pomieszczeniu z muzyką jazzową i bluesową. Następnie kilka przelotów nad Świeradowem-Zdrój . W drodze powrotnej zwiedziliśmy Zamek Czocha który powstał...
Przygoda z dronem cz.26 Świeradów-Zdrój SKY WALK-ścieżka w chmurach wieża widokowa. 24/25.08.2024r
Witam serdecznie. Kolejna część z mini serii filmów z wypadu do Świeradów-Zdrój. Dzisiaj SKY WALK - ścieżka w chmurach. Wysokość wieży to 62 m. Kładka długości 850 m i 105-metrowa zjeżdżalnia którą polecam wszystkim aby z niej skorzystać, wrażenia niesamowite. Przyjemnego oglądania. Pozdrawiam Matis
Przygoda z dronem cz.25 Góry Izerskie. Czarny Potok - zapora przeciwrumoszowa, kaskada i wodospad.
Witam serdecznie. Dalsza część mini serii filmów z Gór Izerski. Dzisiaj Czarny Potok - zapora przeciwrumoszowa, kaskada i wodospad. Przyjemnego oglądania. Pozdrawiam Matis
Przygoda z dronem cz.24 Góry Izerskie. Młynica - wieża widokowa 24/25.08. 2024 r
Witam serdecznie. Dzisiaj kontynuacja serii lotów w Górach Izerskich. Tym razem Młynica - wieża widokowa i jej okolice. Przyjemnego oglądania. Pozdrawiam Matis
Przygoda z dronem cz.23 Świeradów-Zdrój. Góry Izerskie 24/25.08.2024 r
Witam wszystkich serdecznie. Dzisiejszym filmem rozpocznę mini serię poświęconą naszemu wyjazdowi w Góry Izerskie a dokładnie do Świeradów-Zdrój. Przepiękna okolica, mnóstwo atrakcji i możliwości aktywnego wypoczynku. Trasy rowerowe, trasy biegowe, trasy górskie a zimą trasy zjazdowe. W dzisiejszy odcinku : Stóg Izerski, schronisko na Stogu Izerskim, Kolej Gondolowa, wieża radiowa na Stogu Izer...
Nasze rodos cz.46 Z cyklu wyzwania kulinarne Kurczak z rożna na grillu i pieca do pizzy VII.2024 r
Witam serdecznie, Dzisiaj filmik z cyklu kulinarne wyzwania kurczak w całości z rożna na grillu jak i pieczony w całości w piecyku do pizzy. Kurczaki zostały zamarynowane w dwóch różnych przyprawach. Przed grillowanie i pieczeniem kurczaki zostały nafaszerowane przyprawami a także pokrojonymi jabłkami co dało wspaniały smak. Filmiku proszę nie traktować jako instruktażowego , dlatego nie podaję...
Przygoda z dronem cz.22 Spotkanie z liskiem w Grzybowie. Lipiec 2024 r.
Witam , Dzisiaj ostatni filmik z naszego pobytu w Grzybowie. Tym razem spotkany lisek po porannych lotach. Przyjemnego oglądania. Pozdrawiam Matis
Przygoda z dronem cz.20 Grzybowo, plaża i pensjonat Valor. Lipiec 2024 r
Witam, Dzisiaj kolejny krótki filmik z wakacyjnych lotów nad morzem. Miejscowość Grzybowo, plaża a także pensjonat Valor w którym odpoczywaliśmy. Tak jak to widać na filmiku umiejscowiony jest bardzo blisko plaży. Polecamy. Przyjemnego oglądania. Pozdrawiam Matis
Przygoda z dronem cz.19 Wschód słońca. Grzybowo 2024 r
Witam, Kolejny krótki filmik z pobytu nad morzem. Tym razem wschód słońca. Życzę przyjemnych wrażeń podczas oglądania. Pozdrawiam Matis
Przygoda z dronem cz.18 Zachód słońca - Grzybowo 2024 r
Witam wszystkich serdecznie. Dzisiaj krótki filmik z lotów nad morzem. Tym razem zachód słońca w Grzybowie. Przyjemnego oglądania. Pozdrawiam Matis
Nasze rodos cz.45 Nasze wycieczki rowerowe cz.2 Trasa rowerowa Grzybowo-Kołobrzeg-Sianożęty - 18 km
Witam ponownie. Tak jak wcześniej obiecałem teraz druga część z naszych wycieczek rowerowych. Tym razem jest to trasa Grzybowo - Kołobrzeg - Sianożęty o długości 18 km. o nazwie Ku Słońcu. Jest jeszcze bardziej malownicza i przepiękna zwłaszcza odcinek ścieżki z Kołobrzegu do Sianożęty. Trasa miejscami biegnie przy samym morzu. Po drodze można również zobaczyć rozlewiska i bagna w Eko Parku - r...
Nasze rodos cz.44 Nasze wycieczki rowerowe cz.1 Trasa rowerowa Grzybowo - Dźwirzyno - Rogowo - 11 km
Przygoda z dronem cz.17 ,,Dzieci,, kukurydzy Czerwiec 2024 r
Nasze rodos cz.43 Wiata / zadaszenie miejsca pod grilla. BBQ Outdoor Kitchen w stylu loftowym 2024 r
Nasze rodos cz.42 Odnowienie tunelu foliowego, nawodnienie kropelkowe Kwiecień Maj 2024 r
Nasze rodos cz.41 Rodos majową porą. Maj 2024 r
Przygoda z dronem cz.16 Mosty nad rozlewiskami rz. Warty i rodzinka łabędzi 12.05.2024 r
Nasze rodos cz.40 Kudowa Zdrój Muzeum zabawek 27.04.2024 r
Nasze rodos cz.39 Kudowa Zdrój 27.04.2024 r Góry Stołowe , Błędne Skały.
Przygoda z dronem cz.15 Początek wiosny okiem drona 07.04.2024 r
Nasze rodos cz.38 Świąteczno wiosenny spacerek po rodos. 31.marca.2024 r
Просмотров 1945 месяцев назад
Nasze rodos cz.37 Pierwsze koszenie trawy w hyperlapse 14.03.2024 r
Nasze rodos cz.36 + Test kamerki Viran V9 i urządzenia śledzącego marki Telesin
Просмотров 1966 месяцев назад
Nasze rodos cz.36 Test kamerki Viran V9 i urządzenia śledzącego marki Telesin
Przygoda z dronem cz.14 28.01.2024 r Pola i rozlewiska przy Manieczkach.
Nasze rodos cz.34 Karpniki 13.01.2024 r cz.2 Krzyżna Góra - Schronisko Szwajcarka