Mateusz P.
Wycieczka do Kairu i Gizy (Egipt 2021)
W trakcie naszego pobytu w Egipcie w maju 2021 wybraliśmy się z Hurghady na dwie wycieczki fakultatywne. Drugą z nich z nich był Kair. W programie m.in. rejs po Nilu w centrum miasta, Muzeum Egipskie oraz piramidy i Sfinks. Enjoy!
0:00 Podróż
- Cold Funk - Funkorama - Kevin MacLeod
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Instagram ► mat.puchala
Witajcie! Nazywam się Mateusz i wraz z moją żoną Gosią uwielbiamy podróżować. Jeśli akurat zabieramy ze sobą sprzęt do nagrywania, to na tym kanale lądują zmontowane vlogi. Zapr...

Skok spadochronowy w tandemie z 4000m
Skok ze spadochronem w tandemie, z lotniska Nowym Targu - Tatry widać w oddali :) Dzień 6 czerwca 2021 r. Film autorstwa dobrych ludzi ze skoczek.eu
Wycieczka do Luksoru (Egipt 2021)
W trakcie naszego pobytu w Egipcie w maju 2021 wybraliśmy się z Hurghady na dwie wycieczki fakultatywne. Pierwszą z nich był Luksor. W programie m.in. zespół świątyń Karnaku, przeprawa przez Nil, Dolina Królów i świątynia Hatszepsut. Enjoy! 0:00 Podróż 4:25 Karnak 10:03 Muzeum papirusów 11:23 Przeprawa przez Nil 12:50 Dolina królów 16:11 Świątynia Hatszepsut 19:15 Galeria alabastru 19:42 Kolosy...
Wieża Widokowa i Słotwiny Arena (Krynica-Zdrój) - Zima 2020/21
Otwarta w 2019 r. wieża widokowa wraz z prowadzącą do niej ścieżką w koronach drzew to pierwszy tego typu obiekt w Polsce. Właściciele szczycą się, że to najwyższa drewniana wieża widokowa zaprojektowana i wykonana przez polskich konstruktorów, architektów i cieśli (choć patrząc z bliska kluczowe elementy konstrukcji wcale drewniane nie są). U jej stóp rozpościera się jeden z większych ośrodków...
Krynica-Zdrój w czasach koronawirusa (this Polish spa resort is a ghost town in COVID lockdown)
Normalnie to jedna z najpiękniejszych miejscowości tego rodzaju w Polsce. Materiał nagrany w listopadzie 2020. / Normally it is one of the most beautiful spa towns in Poland. Video filmed in November 2020. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Instagram ► mat.puchala Witajcie! Nazywam się Mateusz i wraz z moją żoną Gosią uwielbiamy podróżować. Jeśli akurat zabieramy ze sobą sprzęt do nagrywan...
Protesty kobiet, Katowice Październik 2020 (Women protests, Katowice Poland October 2020)
Protesty trwają.
Wakacje Polska Wschodnia 2020 - trzy dni nad jeziorem Kalejty (Augustów, Suwałki, Wigry)
Covid zrobił swoje i w tym roku, może troszkę zachowawczo, zdecydowaliśmy się zwiedzić nieco własnego kraju. Wybór padł na tę część Polski, która jest nam najmniej znana - czyli ściana wschodnia. No więc tegoroczne wakacje kończymy na Suwalszczyźnie - spędzając kilka dni pod namiotem nad malowniczym jeziorem Kalejty. Jako że jednak nie umiemy usiedzieć w miejscu, to w międzyczasie zwiedzamy tro...
Wakacje Polska Wschodnia 2020 - spływ Narwią, Kruszyniany i Bohoniki
Covid zrobił swoje i w tym roku, może troszkę zachowawczo, zdecydowaliśmy się zwiedzić nieco własnego kraju. Wybór padł na tę część Polski, która jest nam najmniej znana - czyli ściana wschodnia. Tym razem kontynuujemy objazdówkę po Podlasiu - zaliczamy Narwiański Park Narodowy, który zwiedzamy i kajakiem i pieszo kładkami, a następnie zmierzamy do Kruszynian i Bohonik - "Mekki i Medyny polskic...
Wakacje Polska Wschodnia 2020 - Białowieża, BPN, klasztor w Grabarce
Covid zrobił swoje i w tym roku, może troszkę zachowawczo, zdecydowaliśmy się zwiedzić nieco własnego kraju. Wybór padł na tę część Polski, która jest nam najmniej znana - czyli ściana wschodnia. W tym odcinku opuszczamy Lubelskie i wkraczamy na Podlasie, odwiedzając jedną z jego największych atrakcji - Białowieski PN. Przed spotkaniem z żubrami odwiedzamy jeszcze klasztor w miejscowości Grabar...
Wakacje Polska Wschodnia 2020 - Lublin i Poleski Park Narodowy
Covid zrobił swoje i w tym roku, może troszkę zachowawczo, zdecydowaliśmy się zwiedzić nieco własnego kraju. Wybór padł na tę część Polski, która jest nam najmniej znana - czyli ściana wschodnia. W tym odcinku nie zwalniamy i wciąż zmierzamy wzdłuż wschodniej granicy na północ. Po drodze odwiedzamy jedne z największych atrakcji regionu lubelskiego - czyli Poleski Park Narodowy i sam Lublin. Muz...
Wakacje Polska Wschodnia 2020 - Zamość, Zwierzyniec, Roztocze
Covid zrobił swoje i w tym roku, może troszkę zachowawczo, zdecydowaliśmy się zwiedzić nieco własnego kraju. Wybór padł na tę część Polski, która jest nam najmniej znana - czyli ściana wschodnia. W tym odcinku porzucamy Bieszczady i kierujemy się wzdłuż wschodniej granicy na północ, w kierunku Zamościa. Następnego dnia odwiedzamy Zwierzyniec i okalający go Roztoczański Park Narodowy. Muzyka: - ...
Wakacje Polska Wschodnia 2020 - Solina, klasztor w Zagórzu, trójstyk na Krzemieńcu
Covid zrobił swoje i w tym roku, może troszkę zachowawczo, zdecydowaliśmy się zwiedzić nieco własnego kraju. Wybór padł na tę część Polski, która jest nam najmniej znana - czyli ściana wschodnia. W trzecim odcinku naszej "Trylogii Bieszczadzkiej" odwiedzamy Solinę (wraz z jej znaną zaporą), Myczkowce (i tamtejszą trochę mniej znaną zaporę), ruiny pokarmelickiego klasztoru z Zagórzu oraz kupujem...
Wakacje Polska Wschodnia 2020 - Cisna, cerkwie, Bukowe Berdo
Covid zrobił swoje i w tym roku, może troszkę zachowawczo, zdecydowaliśmy się zwiedzić nieco własnego kraju. Wybór padł na tę część Polski, która jest nam najmniej znana - czyli ściana wschodnia. W tym odcinku relacja ze sporej części naszego pobytu w Bieszczadach, w tym: Cisna i okolice, przejazd Bieszczadzką Kolejką Leśną (Majdan-Balnica), a także wejście na zamglone Bukowe Berdo. Po drodze o...
Wakacje Polska Wschodnia 2020 - Droga w Bieszczady
Просмотров 1924 года назад
Covid zrobił swoje i w tym roku, może troszkę zachowawczo, zdecydowaliśmy się zwiedzić nieco własnego kraju. Wybór padł na tę część Polski, która jest nam najmniej znana - czyli ściana wschodnia. W tym odcinku zaledwie początek, tj. relacja z drogi w Bieszczady, w trakcie której przy okazji zobaczyliśmy kawałek Podkarpacia - w tym Sanok, galeria Beksińskiego, zamek Sobień z widokiem na San oraz...
Autostopem do Sztokholmu! - #9 (powrót do Polski)
Ostatni odcinek z tej serii! Materiał nagrany w sierpniu 2017. Muzyka: Bensound - Moose MBB - Feel Good
Autostopem do Sztokholmu! - #8 (Sztokholm dzień 3.)
Autostopem do Sztokholmu! - #7 (Sztokholm dzień 2.)
Autostopem do Sztokholmu! - #6 (Sztokholm dzień 1.)
Autostopem do Sztokholmu! - #5 (droga przez Szwecję)
Autostopem do Sztokholmu! - #4 (dwa dni w Kopenhadze)
Autostopem do Sztokholmu! - #3 (droga do Kopenhagi)
Autostopem do Sztokholmu! - #2 (Berlin dzień 2.)
Rome - January 2018 - last day
Rome - January 2018 - day 3.
Rome - January 2018 - day 2.
Rome - January 2018 - day 1.
Rome - January 2018 - day 0.

• @frankdrebin1358
    @frankdrebin1358 Год назад

Mam lęk wysokosci dlatego musze to zrobić. 😅

• @valdiiaga
    @valdiiaga Год назад

Dzień dobry, w jakim miesiącu byliście?

• @teresaflak-9145
    @teresaflak-9145 Год назад

Bardzo dziękuję Wam za ten film 10 lat temu byłam tam i dokładnie tą samą trasą tylko w tedy jechaliśmy pod nadzorem wojska i filmowanie było całkowicie zabronione. Super

• @berdardfiszer6197
    @berdardfiszer6197 Год назад

Dzięki za filmik niesamowite jak oni to wszystko zrobili 5 tysięcy lat temu dłutkiem z z brązu i młotkiem z kamienia chyba nie znamy chstori z tego okresu na ziemi pozdrowienia

• @nelak9239
    @nelak9239 Год назад

Słyszę Józka🙃👍

• @paulinarygula653
    @paulinarygula653 Год назад

Ale tam ładnie🙂fajny filmik, bez zbędnego gadania o historii. Super 👍

• @laaalaal2016
    @laaalaal2016 2 года назад

A ja chciałem pooglądać luksora

• @mytripUK
    @mytripUK 2 года назад

Ale piekne miejsce do zwiedzenia, pozazdrościć tylko takiej wyprawy :):), pogoda super, obcowanie ze starożytną kulturą bezcenne, kawałHistorii tego Świata ,pozdrawiam serdecznie z UK

• @sebolkasia
    @sebolkasia 2 года назад

Jest Moc Super💪

• @przemysawk3817
    @przemysawk3817 2 года назад

Z jakim biurem podróży ta wycieczka?

• @michagowacki2503
    @michagowacki2503 2 года назад

Byłem w Luxorze z tym przewodnikiem

• @engimabaits
    @engimabaits 2 года назад

O takiej porze roku (zima) piesza droga na wieże bywa „przyjemna” nie ma żadnych problemów ?

@mateuszp.6109 2 года назад

Jak słońce świeci to przy wchodzeniu z wyższych pieter się leje woda. Poza tym super :)

• @engimabaits
      @engimabaits 2 года назад

@@mateuszp.6109 tzn. Chodzi mi o drogę nie korzystając z wyciągu bo w jakimś komentarzu wyczytałem, ze są piękne widoki a teraz zima, problem z noga więc lepiej ostrożnie podejść do tematu / dziękuje za szybka odpowiedź

@mateuszp.6109 2 года назад

@@engimabaits ciężko powiedzieć, byliśmy na nartach, więc na wieżę wchodziłem z górnej stacji wyciągu

• @mirosawfabinski6974
    @mirosawfabinski6974 2 года назад

Jak niewielu ludzi ma ten medialny drive. Jak trudno jest zrobić dobry film.

• @MrSCHADOK
    @MrSCHADOK 2 года назад

cześć witam czy wycieczki do Kairu i do Gizy kupowaliście na miejscu czy przez buro turystyczne i jaki było koszt jeśli to nie tajemnica

@mateuszp.6109 2 года назад

Jedną kupowaliśmy przez biuro, drugą dokupiliśmy na miejscu. Na miejscu było odrobinę taniej, ale nie jakaś duża różnica. Cena wycieczki za osobę bodajże ok 90 dolarów, ale nie pamiętam dokładnie

• @micharuminski4116
    @micharuminski4116 3 года назад

nie lubię muzeum

• @anetabrozek4663
    @anetabrozek4663 3 года назад

Jak pojedziesz raz do Egiptu to potem przyciąga jak magnes , polecam rejs statkiem z Luxoru do Asuanu ale bez pośrednika rejs trwa 4 dni w dwie strony albo drugą opcję rejs do Asuamu w jedna a spowrotem pociągiem do Luxoru. Po drodze jest postuj w kom ombo świątyni krokodyli a w Asuanie polecam bazar i wyspę elefantyne..pozdrawiam

• @Fahmy_ali
    @Fahmy_ali 3 года назад

🥰

• @olatarczykowski
    @olatarczykowski 3 года назад

Hej, super filmik :) przede mną właśnie wycieczka do hotelu Jaz Aquamarine (chyba dobrze dojrzałam, że też tam byliście) i mam pytanie, bo droga do Kairu długa, czy można się w hotelu jakoś zaopatrzyć w napoje i jedzenie na drogę?

@mateuszp.6109 3 года назад

Tak dokładnie, byliśmy w Jaz Aquamarine. Hotel bardzo fajny, nie mieliśmy zarzutów. Droga do Kairu dość długa, cała wycieczka zaczynała się o 1.30 w nocy a kończyła o 21 wieczorem. Więc pół nocy i cały kolejny dzień z głowy - tylko dla wytrwałych :) W cenie wycieczki dostaliśmy prowiant w hotelu plus obiad w Kairze. Prowiant niestety nie najlepszy (dwie małe i niedobre bułki, muffinka, woda). Ale tak czy inaczej najważniejsza jest woda, a ją można dokupić wszędzie (w hotelu, na trasie, nawet u kierowcy w autokarze).

• @olatarczykowski
      @olatarczykowski 3 года назад

Dziękuję za odpowiedź :)

• @TheHayabusa1990
      @TheHayabusa1990 3 года назад

A ile kosztuje taka wycieczka ? Chodzi o to czy lepiej kupić wycieczkę przy bookowaniu wycieczki czy lepiej kupić na miejscu ?

@mateuszp.6109 3 года назад

@@TheHayabusa1990 Zdaje się ok 90 dolarów za osobę. Na miejscu było parę dolarów taniej niż zamawiając przez internet z góry.

• @TheHayabusa1990
      @TheHayabusa1990 3 года назад

@@mateuszp.6109 dzięki za info ;)

• @MarcinGajowiakfotograf
    @MarcinGajowiakfotograf 3 года назад

Super są te drogi bez asfaltu. Liczę ze jest ich trochę bo właśnie się tam wybieram :)

@mateuszp.6109 3 года назад

Na pewno jeszcze trochę ich się znajdzie, a im bliżej wschodniej granicy tym większa szansa ;)

@dariuszpuchala7702 3 года назад

Jak zwykle ciekawie... W pewnym momencie zorientowałem się że czekam kiedy wleziesz na tę piramidę 🤔 i nie zawiodłem się 😉 A Gosia na tle piramid.... "boska", w końcu Egipt... Poza tym niesamowity kapelusz Gosi raz kojarzył mi się z muszkieterami a raz z piratami. Zależy jak zawiało 😁 Budownictwo w Kairze, po prostu dziwnie niedokończone, nawet te "prestiżowe". Uff, tyle . Czekam na cd 😎

• @oguzhandurmaz1096
    @oguzhandurmaz1096 3 года назад

I will be traveling to hurghada in the middle of july. Would you recommend the luxor tour? Does the heat bother you too much in Luxor? is it so hot in hurghada

@mateuszp.6109 3 года назад

I think in Hurghada it is always more or less ok, since you are near the sea, swimming pool, with cold drinks etc. :D In Luxor it might be too hot for me in July, but this is totally individual question - maybe you have more heat resistance :)

Niesamowite 🙆‍♀️, brawa za odwagę 👏👏👏

Ale czad!!! Professional💪

• @Sebastian-zf4qs
    @Sebastian-zf4qs 3 года назад

Pierwszy raz bylem w Egipcie w 2006r.Widac ze od tego czasu charmonogram wycieczki do Luxoru sie nie zmienil... Polecam bardzo jesli ktos lubi takie klimaty.Sadze ze jest o wiele atrakcyjniejsza niz Kair i Giza.Ale uwazam ze obydwa miejsca trzeba zaliczyc...Pozdrawiam serdecznie.

@mateuszp.6109 3 года назад

Też uważam że Luksor jest atrakcyjniejszy, niemniej Kair też zaliczyliśmy i będzie to kolejny filmik na kanale :)

• @Sebastian-zf4qs
      @Sebastian-zf4qs 3 года назад

@@mateuszp.6109 Napewno,sadze ze bedac w Egipcie nawet trzeba je zaliczyc...A w ramach luzu nurkowanie🙂Ja uwielbiam Egipt

• @joannaborowczak7512
    @joannaborowczak7512 3 года назад

Cudnie,też to przeżyłam już kilka razy 🤪 kiedy byliście na tej wycieczce ?

Świetna robota💪

• @madonnamichel
    @madonnamichel 3 года назад

Beautiful Egypt 🇪🇬 Very nice video showing a passionate tour guide 👍 Remon 😍 great work buddy

• @magiceye6705
    @magiceye6705 3 года назад

Super like for remon our little Pharoah 💪💪

• @martamazur4659
    @martamazur4659 3 года назад

Super 😍 pozdrawiam serdecznie towarzyszy podróży

@dariuszpuchala7702 3 года назад

Po raz pierwszy byliście wykończeni zwiedzaniem 😲 ale warto było moim zdaniem wybrać się i zobaczyć TO WSZYSTKO 👍 Poza tym 40° i No photo jak u Hotchcocka 😉

• @annamoczek8399
    @annamoczek8399 3 года назад

A tak, ulica Chłodna wcale nie jest chłodna.

Super, kocham to miasto..

Śliczny filmik, miło powspominać 💕

Wow! Alpejskie klimaty!

• @arturr4566
    @arturr4566 3 года назад

Fajny kanał, z potencjałem. Zainwestujcie w lepszy sprzęt i macie szanse się wybić. Trzymam kciuki!

@dariuszpuchala7702 3 года назад

Faktycznie "miasto duchów"👻👻👻 Niesamowite, fajnie dobrana muzyka podkreśla ten specyficzny klimat... Ogólnie inaczej ale 👍👍👍 Będzie pamiątka z "dziwnych" czasów...

• @adamtomasiak4450
    @adamtomasiak4450 3 года назад

Tak działa pandemio-psychoza i korona-panika

Przepiękny film ❤

• @wojciechtomaszek
    @wojciechtomaszek 3 года назад

Po nowej lepszej stabilizacji obrazu widać, że kanał się rozwija. Propsy ❤

@karinapuchala7012 3 года назад

Świadectwo czasu😒 oby za rok było tylko przykrym wspomnieniem.

• @kogut4011
    @kogut4011 3 года назад

W tvp nie pokazywali. Tylko znow o niby sztucznych zamieszkach a miliony ludzi na ulicach i co to daje? Splywa po nich jak ciepla woda-.-

@mateuszp.6109 3 года назад

Niestety nie pierwszy raz obecna władza totalnie ignoruje protesty i nastroje społeczne. Chyba przyspawali się do tych stołków. Ale to nie znaczy jeszcze że należy się poddawać. Nie będą rządzić wiecznie. Jeśli nie teraz, to może za parę lat...

• @ellawisch2709
    @ellawisch2709 3 года назад

Brawo super !

• @jarob1720
    @jarob1720 3 года назад

Brawa dla młodzieży jesteśmy z Wami. Szacunek za mądrość i odwagę⚡️⚡️⚡️

• @nina-po3rx
    @nina-po3rx 3 года назад

Wspaniala młodzież a gdzie reszta tj.starsza młodzież przed telewizorem?

@mateuszp.6109 3 года назад

"Starsza młodzież" też jak najbardziej pojawia się na protestach, i to wcale w niemałych ilościach :)

• @nina-po3rx
      @nina-po3rx 3 года назад

@@mateuszp.6109Brawo tak trzymajcie pozdrawiam

• @Сусанин-ю5к
    @Сусанин-ю5к 3 года назад

Умнички !

Jestem z Was dumna - szacun👍dla młodzieży👌

No i szkoda, że już koniec! Czekam na nowe miejsca...

• @cavior44
    @cavior44 4 года назад

Ten "kościółek" pw. św. Michała Archanioła na placu po farze miał ponad 60 metrów wysokości i był nieznacznie mniejszy niż katedra na rynku w Krakowie, kolego.

@karinapuchala7012 4 года назад

Fajnie jest zobaczyć miejsca w Polsce, które są takie inne i przez to takie bardzo ciekawe! I tak super pokazane przez Was!