NotToGet
  • Просмотров 2 233 970
🇵🇱PARKING z dziwnymi zasadami❗KAMPER czy AUTOBUS ❓Widoki rekompensują Rusinowa Polana i Gęsia Szyja
#rusinowapolana #gęsiaszyja #camperlife #automobile #kamper #campervan #niedozajechania #starykamper #lmc #fiatducato #fiatducatocamper #zakopane #tpn #kiry #dolinakościeliska #podróże #travel #poland #nadzikojestdziko #nadzikonajlepiej #parkingkiry #mroźna #jaskiniamylna
Odcinek 1 w tym linku⬇️:
ruclips.net/video/zFxDUT9BfPU/видео.html
Data nagrania filmu 07.04.2024
Ps. po zgłoszonej reklamacji dotyczącej naliczonej opłaty za parking, otrzymaliśmy zwrotów z TPN 30 zł
ZAPRASZAMY DO OGLĄDANIA
00:00 Wstęp
00:35 Gdzie jedziemy?
02:04 Jedziesz nie pij !
05:15 Parking przy wyjści...

🇵🇱 KAMPER nie za wszelką cenę❗Dolina Kościeliska⛰️Staw Smreczyński ✅Hala Ornak
Просмотров 7 тыс.19 часов назад
#camperlife #automobile #kamper #campervan #niedozajechania #starykamper #lmc #fiatducato #fiatducatocamper #zakopane #tpn #kiry #dolinakościeliska #podróże #travel #poland #nadzikojestdziko #nadzikonajlepiej #parkingkiry #mroźna #jaskiniamylna Dziś wyruszamy w Tatry z ciekawą propozycją na wycieczkę po dolinach czyli coś dla mniej wprawionych w górskich wędrówkach. Data nagrania filmu 06.04.20...
🇵🇱Pierwszy wyjazd nowo zakupionym KAMPEREM🚙4⃣ MIEJSCÓWKI NA DZIKO w Beskidach
Просмотров 14 тыс.14 дней назад
#campery #sprowadzanykamper #kamperzfinlandii #krainakamperów #kamperynasprzedaż #camperlife #kamper #niedozajechania #starekampery #rollerteam #beskidśląski #beskidy #śląsk #podróże #travel #poland Kamper kupiony więc wyruszamy w dziewiczy rejs. Pokręcimy się po okolicy, sprawdzimy miejscówki na dziko w rejonach jeziora żywieckiego i nie tylko Data nagrania filmu 22.06.2024 ZAPRASZAMY DO OGLĄD...
🇵🇱Zakup UŻYWANEGO kampera*** NOWY KAMPER dla kogo❓ OGLĘDZINY i odbiór z KRAINY KAMPERÓW
Просмотров 17 тыс.14 дней назад
#campery #sprowadzanykamper #kamperzfinlandii #krainakamperów #kamperynasprzedaż #camperlife #kamper #niedozajechania #starekampery #rollerteam #dethleffs Odbieramy kampera z Krainy Kamperów w Siedlcach. Data nagrania filmu 16.06.2024 ZAPRASZAMY DO OGLĄDANIA 00:00 Wstęp 00:29 Kamper Roller Team 10:05 Dethleffs na sprzedaż 14:30 Powrót do domu 13:55 Podsumowanie 20:57 Bez cenzury ✅Serię odcinków...
🇵🇱🇫🇮🇱🇻🇱🇹🇪🇪KAMPERY 🚙na SPRZEDAŻ💲 Wracamy do POLSKI❗ PROMEM z Finlandii**KRAINA KAMPERÓW Siedlce
Просмотров 8 тыс.21 день назад
#campery #sprowadzanykamper #kamperzfinlandii #krainakamperów #kamperynasprzedaż #camperlife #kamper #niedozajechania #starekampery #burstner #rotec #hymer #rimor #fiatducatocamper #używanykamper #sprzedażkamperów Majówkowy trip do Finlandii wraz z Krainą Kamperów Sielce może oznaczać tylko jedno❗ DOSTAWA KOLEJNYCH KAMPERÓW DO POLSKI. Oddajemy kamera do wypożyczalni Camper_Fin_Fun a wracamy czt...
🇫🇮🇦🇽Czy FINLANDIA to tylko LAPONIA i Św. MIKOŁAJ🎅❓ KAMPEREM z wypożyczalni Camper_Fin_Fun🚙 na Alandy
Просмотров 3,9 тыс.28 дней назад
#camper_fin_fun #wypożyczalniakamperów #finlandia #kamper #wakacjekamperem #niedozajechania #camperlife #rauma #turku #alandy #åland #alands #wyspyalandzkie #cozobaczyćwFinlandii #inio #brando #finlandia #saunafińska Uwielbiamy odkrywać ciekawe miejsca i dzielić się nimi z Wami ❗ W dzisiejszym odcinku zabieramy Was na Wyspy Alandzkie , będziemy szukać dzikich miejscówek kamperem z wypożyczalni ...
🇫🇮🇦🇽Płyniemy na Wyspy ALANDZKIE🏝️Ale tu jest pięknie ❗ KAMPEREM po FINLANDII ✅ Camper_Fin_Fun🚙
Просмотров 5 тыс.Месяц назад
#camper_fin_fun #wypożyczalniakamperów #finlandia #kamper #wakacjekamperem #niedozajechania #camperlife #rauma #turku #wizzair #alandy #åland #alands Uwielbiamy odkrywać ciekawe miejsca i dzielić się nimi z Wami ❗ W dzisiejszym odcinku zabieramy Was do Finlandii do Turku, będziemy szukać dzikich miejscówek kamperem z wypożyczalni @Camper_Fin_Fun Tu macie namiary na wypożyczalnię, którą prowadzi...
🇫🇮🚙Oglądamy KAMPERY na sprzedaż* BESTCARAVAN Finlandia HELSINKI
Просмотров 12 тыс.Месяц назад
#campery #sprowadzanykamper #kamperzfinlandii #krainakamperów #kamperynasprzedaż #camperlife #kamper #niedozajechania #starekampery #burstner #lmc #mclouis #hymer #knaus #hobby #carado #rapido Podczas naszego tripu po Finlandii połączonego z zakupem kamperów przez Krainę Kamperów Siedlce zatrzymujemy się przy Centrum Karawaningowym BestCaravan. Pokażemy kilka kamperów, powiemy o cenach pokażemy...
🇫🇮 Jeździmy TRAKTOREM🚜❗Jak wygląda SAUNA FIŃSKA ❓ CAMPER FIN FUN wypożyczalnia kamperów w FINLANDII
Просмотров 3 тыс.Месяц назад
#camper_fin_fun #wypożyczalniakamperów #finlandia #kamper #wakacjekamperem #niedozajechania #camperlife #saunafińska Uwielbiamy odkrywać ciekawe miejsca i dzielić się nimi z Wami ❗ W dzisiejszym odcinku zabieramy Was do Finlandii w okolice Turku, będziemy szukać dzikich miejscówek kamperem z wypożyczalni @Camper_Fin_Fun Tu macie namiary na wypożyczalnię, którą prowadzi Polak mieszkający w Finla...
🇫🇮 Wypożyczyliśmy KAMPERA w FINLANDII🚙❗Ile to kosztuje ❓ Ceny w sklepach🛒 FINLANDIA na DZIKO
Просмотров 11 тыс.Месяц назад
#camper_fin_fun #wypożyczalniakamperów #finlandia #kamper #wakacjekamperem #niedozajechania #camperlife #rauma #turku #wizzair Uwielbiamy odkrywać ciekawe miejsca i dzielić się nimi z Wami ❗ W dzisiejszym odcinku zabieramy Was do Finlandii do Turku, będziemy szukać dzikich miejscówek kamperem z wypożyczalni @Camper_Fin_Fun Tu macie namiary na wypożyczalnię, którą prowadzi Polak mieszkający w Fi...
🇵🇱Czy to koniec kanału ❓ Ustronie Morskie * Ustka KAMPEREM🚙 ❗
Просмотров 16 тыс.Месяц назад
#vanlife #camperlife #camper #kamper # #polska #poland #lmc #fiatducato #ustroniemorskie #ustka #bałtyk #niedozajechania #nadziko Uwielbiamy odkrywać ciekawe miejsca i dzielić się nimi z Wami ❗ W dzisiejszym odcinku pojedziemy wzdłuż zachodniego wybrzeża, będziemy szukać dzikich miejscówek. Czy coś znajdziemy? ✅Parking Podczele 📍maps.app.goo.gl/EJFegvy1CPyspUgF8 ✅Parking płatny przy promenadzie...
Losujemy piekarnik turystyczny z Lidla
Nadszedł dzień losowania LidlOmnii 😎 Przed chwilą Filip uroczyście dokonał zwolnienia blokady i uruchomienia maszyny losującej🥰 Szczęśliwym nowym posiadaczem Omnii z Lidla okazała się @mariakruk7224 Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w losowaniu a szczęśliwej laureatce gratulujemy wygranej💪 Prosimy odezwać się w wiadomości prywatnej w celu uzgodnienia szczegółów gdzie mamy przesłać wygr...
🇵🇱🇫🇮KAMPERY🚙 na sprzedaż DLA SPRAGNIONYCH❗ Do kogo trafią❓ Skąd są i ile mają LAT❓
#campery #sprowadzanykamper #kamperzfinlandii #krainakamperów #kamperynasprzedaż #camperlife #kamper #niedozajechania #starekampery #burstner #rotec #hymer #rimor #fiatducatocamper Majówkowy trip do Finlandii wraz z Krainą Kamperów Sielce może oznaczać tylko jedno❗ DOSTAWA KOLEJNYCH KAMPERÓW DO POLSKI. ZAPRASZAMY DO OGLĄDANIA 00:00 Wstęp 00:25 Fiat Ducato Rotec 04:54 Fiat Ducato Hymer 09:23 Fia...
🇵🇱 ZAWIEDLIŚMY SIĘ ❗KAMPEREM nad MORZE🌊 Odwiedzamy ciekawe KLIFY
#vanlife #camperlife #camper #kamper # #polska #poland #lmc #fiatducato #międzyzdroje #stawamłyny #klif #kawczagóra #gosań #camping #grzybowo #wybrzeżezachodnie #niedozajechania Uwielbiamy odkrywać ciekawe miejsca i dzielić się nimi z Wami ❗ W dzisiejszym odcinku pojedziemy wzdłuż zachodniego wybrzeża, będziemy szukać dzikich miejscówek. Czy coś znajdziemy? ✅Parking Kwasowo 📍maps.app.goo.gl/LcH...
🇵🇱Oszukali nas❗KAMPEREM nad MORZE🌊 Rowerem po R10🚴
🇵🇱Konkurs u NieDoZajechania ❗ Co jest do wygrania❓ OMNIA Z LIDLA jak działa ❓
🇵🇱 Co kupiliśmy do kampera? NA DZIKO KAMPEREM 🚙Plaża Karolinów Zalew Sulejowski
🇵🇱 KAMPER U MECHANIKA🚙. Co zostało NAPRAWIONE❓ Kamera REOLINK Argus Track
🇵🇱 Ela za kierownicą❗Trudny dojazd, noc NA DZIKO🚙Co zobaczyć na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej❓
🇵🇱KAMPEREM NA DZIKO🚙 do KOPALNI *** Ledwo zdążyliśmy❗*** SZTOLNIA LUIZA*** Szychta Rodzinna
🇵🇱KAMPEREM NA DZIKO🚙 do KOPALNI Ledwo zdążyliśmy❗ SZTOLNIA LUIZA Szychta Rodzinna
🇵🇱Co kupiliśmy❓Muzeum Powstania Warszawskiego👨‍🎓 Centrum Nauki Kopernik 🏰Pałac Kultury i Nauki
🇵🇱Po co jedziemy do Warszawy❓ * Syrenka* Stadion Narodowy*Ikony Motoryzacji* Metro**Pałac Wilanowski
🇵🇱Po co jedziemy do Warszawy❓ * Syrenka* Stadion Narodowy*Ikony Motoryzacji* Metro Pałac Wilanowski
🇵🇱Twierdza Kłodzko*** Dolny Śląsk*** Czy wejdziemy do Krasnala ? Kamperem Ducato LMC
🇵🇱Twierdza Kłodzko Dolny Śląsk Czy wejdziemy do Krasnala ? Kamperem Ducato LMC
🔥Sanfou akumulator LiFePO4 *** Zabudowy KAMPERÓW🚙 Furgon Dla Ciebie*** Kampervan od @bandi_swiat❓
🔥Sanfou akumulator LiFePO4 Zabudowy KAMPERÓW🚙 Furgon Dla Ciebie Kampervan od @bandi_swiat❓
🇨🇿🇵🇱 KAMPEREM do SKALNEGO MIASTA🚙❗🔥 Grzyb NIEDOZAJECHANIA❓ Adršpašské Skalne Miasto ** Skalne GRZYBY
🇨🇿🇵🇱 KAMPEREM do SKALNEGO MIASTA🚙❗🔥 Grzyb NIEDOZAJECHANIA❓ Adršpašské Skalne Miasto Skalne GRZYBY
🇵🇱 KAMPEREM na DOLNY ŚLĄSK🚙❗🔥 JASKINIA czy KOPALNIA co LEPSZE❓ Błądzimy w CZECHACH🇨🇿
🇨🇿 Test kuchenki turystycznej❗🔥 Pustevny *** Radegast *** Radhost KAMPEREM🚙
🇨🇿 Test kuchenki turystycznej❗🔥 Pustevny Radegast Radhost KAMPEREM🚙
🇵🇱 Ciekawe miejsca na śląsku❗ Jura Krakowsko-Częstochowska❓ KAMEREM na jedną NOC🌙
🇵🇱🇸🇰🇨🇿Nie da się przejechać❗CZY to kataklizm❓TRZY państwa w jeden dzień KAMPEREM❗
🇱🇻 #10 RYGA Kamperami** Zabrakło PALIWA❗ ** Wróciliśmy do POLSKI ** Siedlecka Kraina Kamperów.
🇱🇻 #10 RYGA Kamperami Zabrakło PALIWA❗ Wróciliśmy do POLSKI Siedlecka Kraina Kamperów.

• @Nozycoreky
    @Nozycoreky 42 минуты назад

Jak zawsze Kawał dobrej roboty wasze filmy wyglądają tak naturalnie że aż chce się wsiąść w kampera i jechać z wami. Szkoda Grzesiu że nie Wtrącił się do rozmowy Bo ty jako doświadczony kierowca zawodowy być może małolatów trochę wyprostował i czegoś By się nauczyli. A co do parkingowego to trzeba tępić takie sytuacje dzwonić na policję zgłaszać oszustwo. Pozdrawiam do nastepnego.

• @gluskamrat3498
    @gluskamrat3498 6 часов назад

Najebany harnaś mogłaś wziąść fakturę

Młodzi się teraz dymają w odbyt

• @sebastiangebal9662
    @sebastiangebal9662 10 часов назад

Najgorzej jak cieć uważa się za Boga, kij mu w ryj, pozdrawiam Was gorąco✌

• @jurekzmalopolski8309
    @jurekzmalopolski8309 10 часов назад

Witajcie, szkoda że się nie spotkaliśmy. Byłem tam 14 kwietnia. A dwa lata temu 14 sierpnia wieczorem sugerowali mi grzecznie żebym pojechał za rondo na większy dodatkowy parking. Tam wskazali mi miejsce w kąciku i dopiero rano przed wyjściem na szlak pobrali 30 zeta. Nie widzieli problemu w nocowaniu, bo się już zwijali i było im to rybka. Zależy na kogo trafisz. Pozdrawiam z Tarnowa i do zobaczenia na trasie.

• @user-kw2lv5ve4k
    @user-kw2lv5ve4k 11 часов назад

Witam ,parkingowi w Zakopanem są okropni.Przekonałem się o tym kilka razy.Pozdrawiam.

• @EwaSarnowska-b3n
    @EwaSarnowska-b3n 11 часов назад

Zwykle nie komentuję. Ale was bardzo lubię i jak prosicie o komentarze, to komentuję 😁 I, mam nadzieję, do zobaczenia na trasie

• @darektumiel7447
    @darektumiel7447 11 часов назад

Dzieńdobry bardzo, pozdrawiam serdecznie 😊

• @mariuszmarcinkowski8090
    @mariuszmarcinkowski8090 13 часов назад

Siema, parkingowy obrósł w piórka. A kiedy na wakacje? POZDRO!!!

@NieDoZajechania 11 часов назад

Aktualnie😁Pozdrawiamy z Norweskich Lofotów😁 z okolic Leknes

• @agatazakowicz3358
    @agatazakowicz3358 15 часов назад

😊👍👍👍🍀

• @magorzatacimoch9658
    @magorzatacimoch9658 15 часов назад

Super wycieczka z Wami i zawsze jest wesoło😆 Dziękuję za pokazanie tych pięknych widoków na nasze Tatry 🤗 Synek bardzo dzielny tyle przejść 💪👋

@NieDoZajechania 11 часов назад

Bardzo dziękujemy🥰. Filip tak, mega dzielny💪

• @Silesia1961
    @Silesia1961 15 часов назад

Jak juz kiedys pisalem ze goralom odbilo. 60 zl za kampera bo niby Autobus 😠. Ja byn nie zaplacil. Mam swoje zasady i moga mnie w ...... pocalowac. Dzis zaspiewa 60 a jutro 100. Dojic to moga oni sobie swoje barany a ich oscypki sa dobrze wymiarowe aby je wcisnac do...... . Pozdrawiam was z Stgt 👋

• @PiotrBrzezinski-xh3lh
    @PiotrBrzezinski-xh3lh 19 часов назад

albo smieją się z tobą ,albo smiejesz się z nich !!!!

• @jacekmalenski6650
    @jacekmalenski6650 19 часов назад

Witam serdecznie ❤ Co do tej sytuacji na parkingu,to jest szok, ja i to jest tylko moje zdanie nie został bym tam i poprostu wyjechał,trudno. A co do Zakopanego i tych chciwych i pazernych ludzi brak słów. Ludzie powinni się zmówić i przestać tam masowo jeździć. My niedawno byliśmy na urlopie w Polsce i pojechaliśmy w Bory Tucholskie. Poszliśmy na obiad do restauracji i wszystko wydawało się ok, dostaliśmy meni i doznałem szoku, zwykła szklanka wody,to tylko woda 20zł,szklanka wody. Nie jestem dusigroszem i na urlopie nie odmawiamy sobie, ale to już przerosło mnie i te ceny w Polsce, poprostu wyszliśmy z żoną z tej restauracja. Bo to poprosyu była jawna kradzież nie biznes,poprosyu kradzież, za szklanka wody 20zł gdzie w wielu krajach wodę podają za darmo w wielkich dzbankach i nie raz z lodem. Myślcie o mnie co chcecie ale to jest poprosu okradanie człowieka ,postawienie pod ścianą, płać albo wypad. Szok poprosyu Szok. Życzę szerokiej drogi i przyjemnego zwiedzania.

• @rwielebny
    @rwielebny 20 часов назад

Tu komentarz :-) o który prosiliście !!!!

• @karolinamisiowiec281
    @karolinamisiowiec281 21 час назад

Fajny filmik super przkaz pozdrwiam

• @msz6505
    @msz6505 21 час назад

Tatry są przepiękne, na szczęście zdążyłem je poznać nieźle wcześniej. Zakopane omijam, ostatnio byłem tam w1995 ...Pozdrawiam! ❤

• @grzegorzgrazynagil4151
    @grzegorzgrazynagil4151 21 час назад

To oglądamy.Jazda po alkoholu na styku- chyba już mogę, to Polska codzienność,niestety😒A pan parkingowy-zmęczony życiem.🤔Filip-szacun👏😄Przesyłamy pozdrowienia do Norwegii👋😄

• @STRABSEN
    @STRABSEN 21 час назад

Bulwersujące są te poglądy młodych na jazdę po piwie czy innym alkoholu. Parkingowy chamski, ale takich niestety nie brakuje. Piękny, ale bardzo wyczerpujący szlak na Gęsią Szyję ze wspaniałymi widokami. Dobrze, że to Wy idziecie, a nie ja. 😉 Filip dzielny, wielkie brawa za wytrzymałość. Sarny miedzy domami i na drodze to raczej rzadki widok. Pozdrawiam.😀

• @slatine1977
    @slatine1977 22 часа назад

Komentuje komentuje. Choć powiem szczerze że mam lekkie zaniedbanie w oglądaniu czegokolwiek i kogokolwiek. A co do limitu alkoholu, wydaje mi się że chodzi o to żeby zająca łapać, ale go nie złapać. Jaki jest problem z ustaleniem prawa jedziesz pod wpływem zabierają prawko.

• @stasiustaszeniek8367
    @stasiustaszeniek8367 23 часа назад

👍🤓

• @Gabcio66
    @Gabcio66 День назад

W zakopanym panuje milosc blizniego , az koszula spadnie z niego . Pozdrawiam

• @ziomek8371
    @ziomek8371 День назад

Wycieczka jak zawsze super. Rusinowa Polana i widoki z niej są niesamowite. Zdarzyło się nam na razie tylko raz, że byliśmy przy świetnej pogodzie na całej polanie sami z żoną. O parkingu nic nie powiem, szkoda słów. Generalnie jest bardzo mały. Tak więc lokales wszystko zrobi aby zarobić. Oczywiście nic nie usprawiedliwia sposobu komunikacji. Jeszcze jedno pytanko. Wiem, że zazwyczaj śpicie na dzikusa. Ale czy spaliście kiedyś na Camper Park Olimp pod Krokwią ? Do następnego 😁

• @barbaramajsterek6297
    @barbaramajsterek6297 День назад

Fajną rodzinką jestrście❤

• @gluskamrat3498
    @gluskamrat3498 День назад

To wszystko kosztuje majątek. I to dla tych co go posiadają. Pamiętajcie żeby doceniać to co się posiada. RODZINĘ

• @Marcin-wg2jy
    @Marcin-wg2jy День назад

Witam, ja bym na tego nie miłego Pana złożył skargę. Znalazł się Pan i władca. Nie dość że niemiły to jeszcze się nie zna na przepisach. Niech sie nauczy rozróżniać pojazd specjalny kempingowy od autobusu.

• @piter2204
      @piter2204 23 часа назад

Gdzie byś złożył skargę? Oni mają wyjebane na to.

@NieDoZajechania 22 часа назад

Napisalismy maila z reklamacja i zostalo to uznane przez TPN i zwrocono nam polowe oplaty🙂

• @kamilkraft3641
    @kamilkraft3641 День назад

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

• @Marcinkrawiec
    @Marcinkrawiec День назад

Grzegorz Tak to ogromny problem z takim myśleniem i podejściem młodych ( i nietylko ) kierowców. Na szczęście są też osoby, które potrafią wydać kilkaset złotych na alkomat lub ruszyć 4litery i podejśc do komisariatu, aby zbadać swój stan trzeźwości. Takie cwaniaki nie rozumieją, że "ja nie chciałem" alb "przepraszam" po fakcie nie cofną czasu. Pozdrawiam Wszystkich szanujących Te zasady.

@NieDoZajechania 22 часа назад

No dokladnie. Rosnie teraz pokolenie takie jak by to nazwac...luznych zasad. Strach myslec co z tego wyjdzie. Zasada jest jedna, piłeś nie jedz😎

• @piotrslek107
    @piotrslek107 День назад

Pozdrawiam. Trzeba było parkingowe mu złamać nogę 😅

@NieDoZajechania 22 часа назад

🤣🤣🤣 kopa w zadek i papa🤣. Nie no, my wyznajemy zasade ze do czlowieka to wraca. I do niego wroci to jak sie odnosi do innych😎

• @Paraptaszeek
    @Paraptaszeek День назад

A młodzi gdzie się bez rodziców „zadekowali”😊?

@NieDoZajechania 22 часа назад

U babci😁. Babcia im obiadek ugotowała, na lody wziela i nie wymyslala zadan jak my🤣🤣 Dobrze sie z nia maja

• @Paraptaszeek
    @Paraptaszeek День назад

Oglądam zawsze dla ostatnich ujęć xd🎉😂 nikt nie lubi być 🎉(?) hahahahahahhahahah😅

• @mirosawskorpion711
    @mirosawskorpion711 День назад

Rzeczywiście niektórzy jak się urodzili burakami to raczej się tego nie zmieni😢 Pozdrowienia

@NieDoZajechania 22 часа назад

Karma wraca😁Ta zasade wyznajemy i sprawdza sie to🙂

No dobra - ja nadrobię brak komentarzy - w TYM pozdrawiam wszystkich 😀👍

@NieDoZajechania 22 часа назад

Alutka, jako przedstawiciele wszystkich...dziekujemy za pozdrowionka😁

Klaustroschodia 😂😂😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣 dokładnie🤣 klaustroschodia🤣

Taaa ... inne miejsce jest zawsze ciekawsze niż poprzednie 😀

On po prostu Grzesia zna i wie, że jest kierowcą autobusu, a w związku z tym - niejako z urzędu - Wasz kamper to autobus - logiczne ... 🤦😂

@NieDoZajechania 22 часа назад

🤣🤣 ciakawa i logiczna koncepcja🤣. Niech tylko czeka az mu zawine tam 15m "stodołą" na 65 miejsc🤣

• @skadanek7085
    @skadanek7085 День назад

To, że okolica jest piękna czy średnio piękna nie ma w tym momencie znaczenia. Ważniejsze, że łobuz wprowadza własne prawa, bierze gotówkę by następnie nigdzie jej nie zgłosić, szantażuje gości albo płacisz jak ja chcę i ile ja chcę, albo won stąd... PKP. Pięknie ...rwa, Pięknie! Pamietacie jaką nazwę nosili ci ludzie w latach 40-tych ubiegłego wieku czyli za Niemca? Najwidoczniej to im zostało do dzisiaj. Ciekawe kto i kiedy się za ten narodek weźmie poważnie...

• @kazimierzgrygier7736
    @kazimierzgrygier7736 День назад

Zawsze prosić fakturę ! I wolac policję.

• @leszekpawlikowski4854
    @leszekpawlikowski4854 День назад

Gdzie kupiliscie półkę na kokpit pytam drugi i ostatni raz

@NieDoZajechania 22 часа назад

Kolejny raz odpiszemy ze juz była. Ale sa takie na allegro, w sklepach karawaningowych i podamy ci kolejny raz link. Ps sprawdzaj odp na swoje komentarze😉 sklep.elcamp.pl/pl/p/POLKA-DO-FIATA-DUCATO-OD-95-R/10691

• @janchok1373
    @janchok1373 День назад

I dyspozytora Zbigniewa O 😂😂😂😂😂

• @piotrsipa9066
    @piotrsipa9066 День назад

❤❤❤❤ pozdrawiam

• @bogdanzet2653
    @bogdanzet2653 День назад

na tym najgorszym parkingu w uni w razie naciągania dzwoni się na policję,

• @piter2204
      @piter2204 23 часа назад

I co policja pomoże? To jedna mafia...

@NieDoZajechania 22 часа назад

Szkoda czasu na dziada. Reklamacje zlozylismy mailowo jak pisalo na parkingu w regulaminie i TPN oddal polowe oplaty

• @krzysztofmos7664
    @krzysztofmos7664 День назад

Hej

• @user-yx4to6kn4c
    @user-yx4to6kn4c День назад

Brawo dla Filipa 👏👏👏. Filip to twardy Gość 🎉🎉🎉

• @krzysztofpietrzko1381
    @krzysztofpietrzko1381 День назад

Dlatego do Zachytrzonego się nie jeździ. Drogo, hamsko i do luftu, a apropos jeżdzenia po alkocholu uważam że za jazdę po Alkocholu powinna być D O Ż Y W O T N I O branzoleta i zakaz jazdy D O Ż Y W O T N I O. Za Branzolete płacisz jak za zboże dla zasady, a dodatkowo jeżeli jedzie w samochodzie M A T O Ł, który ma zabrane uprawnienia za jazdę pod wpływem to wszystkie slżby powinny na jakieś urządzenia w pojazdach, tablety powinny dostawać powiadomienie że jedzie taki. Dwa nieuchronność kary musi być.

• @tasiekkk1
    @tasiekkk1 День назад

• @BeBeK-
    @BeBeK- День назад

Witamy i pozdrawiamy 😊

• @Przygody_Bialych
    @Przygody_Bialych День назад

Filip NDZ 😊 to było poprosić Pana Parkingowego o bilecik i rachunek 😅 Chyba nie sarny tylko jelenie, sarna trochę mniejsza 😊 niskopienni albo bagienni 😊 nikt nie lubi być dymany 😅

• @pholda
    @pholda День назад

Chyba nie przywykliście jeszcze do mentalności Górali :)

• @grzegorzgrazynagil4151
      @grzegorzgrazynagil4151 21 час назад

My na szczęści do tej pory spotykaliśmy większość bardzo miłych górali,z którymi utrzymujemy wieloletni kontakt.

• @arkadym6012
    @arkadym6012 День назад

To jest ta góralska gościnność 😂.Kiedyś jedna kobieta spytała się czy pojadę z nią w góry odpowiedziałem a co ja niedźwiedź żeby po górach chodzić .Rozmawiałem z Andrzejem D mówił że was nie ogląda ale nadrobi zaległości