Maarja Rikkand
🐮☀️ VLOG | Avatud Talude Päev 🍃🐑 | Imeline loomaenergia! 🥰 Mis mulle Instagrami kirjutati?! 🙄
Avatud Talude Päev 2024! 👩‍🌾
Teist aastat järjest käisime koos Mattiasega Avatud Talude raames läbi erinevaid talusi Eestimaal. 🇪🇪 See aasta võtsime suuna Peipsi järve äärde ning külastsime teepeale jäävaid talusi. 🐮
Ööbisime taaskord telgis ning saime kinnitust, et seltskonnad telkimisaladel on tõesti väga kirjud ning igav ei hakka.. 😂⛺️
Ole armas - subscribe, like ning kommenteer 🤍🥰
Aitäh, et vaatasid!
Music from #Uppbeat (free for Creators!):
uppbeat.io/t/sky-toes/the-long-ride-home
License code: S0N17QMRMNVESDBW

⛺️🌿 HIIUMAA VLOG 🌞🌊 | Politsei ja kiirabi?! 🚓 Telkimise seiklused 🤯
Minu ja Mattiase minipuhkus Hiiumaal! 🌱 Pakkisime asjad kokku ning suundusime Hiiumaa poole, kus kaks ööd telkides ja päeval ringi seigeldes veetsime. ⛺️ Juhtus ja toimus palju ning ehk leiad videost huvitavaid kohti, mida isegi Hiiumaal külastada! 😊 Endiselt sinu kommentaar, like ning subscribe tähendab minule palju! 🤍 Aitäh, et vaatasid ja näeme juba varsti uues videos! 🥰
☀️🌊 KÜPROS 2024 reisivlog ✈️🏝️ | Kaks blondi reisil 💁🏼‍♀️ Palju matkamist ja avastamist 🌏
Minu esimene video! 🥹 Võtan teid kaasa oma Küprose reisile, kus koos emmega käisime. Emme on minu lemmik reisikaaslane ja tuhat tänu temale selle imelise koosveedetud aja eest. 🤍 Kommenteeri, like ja subscribe - see tähendab minule palju! Muidugi juba näen ka ise kohti, mida järgmine kord paremini teha, kuid igasugune konstruktiivne kriitika on teretulnud. ☺️ Aitäh, et vaatasid! 🥰

• @lililiinev
    @lililiinev Месяц назад

Nii tore video!🥰 Ise olin nii kurb, et sel aastal ei saanud avatud talude päevadel osaleda (muidu olen iga aasta käinud), niiet nii äge, et sain su vlogi kaudu natuke siiski näha! Ja ärge laske sellistel kommentaaridel hinge pugeda, olete väga armsad ja palju armastust teile!☀️🫶🏽

• @maietonsing1614
    @maietonsing1614 Месяц назад

Aitäh, tore vaadata. Tublid, jätkake samas vaimus.

• @jannop37
    @jannop37 Месяц назад

Hea töö, peaaegu nagu "Kaks kanget Küprosel "😎

• @maarjarikkand
      @maarjarikkand Месяц назад

Nii armas kommentaar, aitäh sulle!! 🤍

• @kairikruus7495
    @kairikruus7495 2 месяца назад

Hey. Ei tea kas oled teadlik või huvitab aga juhtusid mainima ohatist ja kuna ise töötan õena valguseteraapias siis nende ennetamiseks suvel ja puhkustel aitab spf 50 huultele sest need tihtipeale valgusega aktiveeruvad ja tüütult alati siis päikeselisel puhkusel☀️jne ja võivad ka levida teistesse piirkondadesse naha puudutamisel 🙂 tore video ja küpros nüüd ka enda reisi listis 😎

• @maarjarikkand
      @maarjarikkand Месяц назад

Hei! Suur aitäh sulle nii hea nõu eest, pole ise varem sellele isegi mõelnud, aga nüüd kõlab küll väga loogiliselt. Küprost soovitan tõesti väga! 😊