Nasz Kamper Wymiata
#5 Kemping Jezevac premium przy mieście Krk. Wyspa Krk. Chorwacja 2024 kamperem. Camp in Croatia.
Kempin Jezevac opanowany w 80% przez Niemców. Polaków kamperami czy przyczepami tam nie spotkaliśmy.
Oceńcie sami.
Nam się podobało, ale następnym razem juz wiemy jaka parcele wybrać :) wakacje kamperem w Chorwacji.
#karawaning #camp #camping #croatia #wakacjekamperem #kamper #kampervan #chorwacja #kemping #krk #island #travelwithkids

#4 Kemping Baska. Publiczna plaża i tłum. Warto w sezonie? Chorwacja kamperem. Wyspa Krk #kamper
Просмотров 24316 часов назад
Na kemping Baska pojechaliśmy…. Bo naoglądaliśmy sie vlogow i bardzo nam sie tam spodobało. W szczególności bliskość miasteczka Baska. Wszystkie te vlogi, które obejrzeliśmy były z pobytów poza sezonem. My na kemping Baska pojechaliśmy w sierpniu 2024. I sami zobaczcie ile tam było ludzi ?!!! Fajne miejsce, ale w sezonie już nas tam nie zobaczycie :) #krk #croatia #island #camper #kamper #kampe...
#3 Kemping Omišalj parcela na plaży. Zwiedzamy Omišalj. Wyspa Krk w Chorwacji. Wakacje kamperem #krk
Просмотров 18319 часов назад
Kemping Omišalj w Chorwacji na wyspie Krk. Bardzo polecamy ten kemping z parcela nadmorska. Całe dnie spędzane na plaży. Śniadanka, obiadki i kolacje z przecudownym widokiem. Kamper na plaży to nie tylko widoki a przedewszytskim wygoda. Siedząc przed kamperem jesteś na plaży. Chcąc się wykąpać w morzu nie zabierasz rzeczy z kampera a baaaa nawet go nie zamykasz bo z morza masz na niego widok. W...
#2 Zwiedzamy Malinska, wyspa Krk, Chorwacja. Śpimy na kempingu Draga w centrum. #croatia #kamper
Zwiedzamy Malinska na wyspie Krk w Chorwacji. Ze względu na brak miejsc na dużych kempingach lub dostępności tylko miejsc luksusowych za ponad 200 euro za noc za parcele- znaleźliśmy sie tu całkiem przypadkiem :) Kemping Draga - to rodzinny, działkowy kemping w samym centrum miejscowości nadmorskiej Malinska. Idealny na 1 noc. Malinska to tętniące życiem nocnym miasteczko, w którym od razu pocz...
#1 Pierwszy nocleg na dziko na Mopie w Mszanie. Wakacje kamperem. Kierunek: Chorwacja, Wyspa Krk.
Ruszamy do Chorwacji 15 sierpnia 2024r. Kierunek to wyspa Krk. Pierwszy nocleg to mop Mszana przy granicy z Czechami na stacji BP. Czuliśmy sie tam bezpiecznie. Wakacje kamperem z dziećmi. #kamper #camping #kampervan #travel #travelwithkids #campingcroatia #karawaning #camp #camps #camplife #croatia #krk Camping car • family camping in Europe• kamper
#8 Toskania. Kemping Etruria Camping Village. Włoskie wakacje kamperem z dziećmi #italy #toscany
Ten kemping zaliczamy do dzikich. Odpoczęliśmy tu w spokoju i bez pospiechu. Wybraliśmy parcelę nadmorską, która de facto nie miała nic wspólnego z nadmorska, ale mimo tego byliśmy zadowoleni. W pobliskim miasteczku jest super restauracja, która polecamy odwiedzić:) Do miasteczka spacerkiem jest 15-20min. #kemping #camping #italy #włochy #kamper #camp #travelwithkids #toskania #toscany
#5 Florencja. Kemping Hu Firenze. Włoskie wakacje kamperem z dziećmi #italy #kamper #camping #camp
Super kemping blisko centrum Florencji. Jeszcze tu wrócimy! Ciepłe baseny, duży market i przepiękna Florencja ! #kamper #firenze #florencja #italy #włochy #campervan #camping #camp #kemping
#7 Toskania. Kemping hu Park Albatros Village. Włochy. Włoskie wakacje kamperem #italy #włochy
Piękne drzewa i klimat Florencji. Jedyny minus to odległość plaży od kempingu:) #kamper #camp #camping #kampervan #camps
#6 Piza. Krzywa Wieża w Pizie. włoskie wakacje kamperem travel #italy #pisa #piza
Szybkie zwiedzanie Krzywej Wieży w Pizie. Straszny upał ale pięknie. podróże z dziećmi #kamper #campervan #camper #camp #camping
#4 Bolonia. Kemping Centro Turistico Citta di Bologna. #kamper włoskie wakacje kamperem
Nasz jednodniowy pobyt w Bolonii. Kemping cichy, blisko centrum miasta. Przystanek autobusowy na kempingu. Nie pokazaliśmy za dużo- nasza forma oraz upał 40-stopniowy dal popalić. Kemping czysty, ciepła woda i cichy. Idealny do zwiedzania i odpoczynku przed zwiedzaniem :) #kempingi #bolonia #bologna #italy #włochy #kampervan #kemping #camping
#3 Kemping UNION Lido blisko Wenecji. #italy #kamper #camper Włoskie wakacje kamperem
#2 KinderWelt Znojmo #kamper #karawaning #kampervan włoskie wakacje kamperem z dziećmi
#1 Ruszamy do Włoch! Włoskie wakacje kamperem z dziećmi. #kamper #italy #ahoj #przygodo
#11 Wakacje kamperem z dziećmi. Ostatni przystanek Wiedeń kemping Neue Donau przy metrze
#10 Wakacje kamperem z dziećmi. Lanterna Premium Camping Resort w jeden dzień. #kemping #camping
#9 Wakacje kamperem z dziećmi. Zwiedzamy Zadar i ruszamy w stronę Polski. #kamper #zadar #kemping
#8 Wakacje kamperem z dziećmi. Zaton Holiday Resort. Czas na kempingu. #camping #holiday #kampervan
#7 Kierunek Chorwacja. Kemping Zaton Holiday Resort - Atrakcje dla dzieci Wakacje kamperem.
#6 Kierunek Chorwacja. Kemping Zaton Holiday Resort - Nocne atrakcje. Wakacje kamperem z dziećmi.
#5 Kierunek Chorwacja. Kemping Zaton Holiday Resort - Plaża i baseny. Wakacje kamperem z dziećmi.
#4 Kierunek Chorwacja. Kemping Zaton Holiday Resort. Kolejka na recepcji. Wakacje kamperem z dziećmi
#3 Wakacje kamperem. Kierunek Chorwacja. Piknik na Orlenie na Węgrzech. Kamper z dziećmi.
#1 Kierunek Chorwacja. Nocleg na dziko w Polsce. Wakacje kamperem z dziećmi. Nasz Kamper Wymiata.