Marika Kiss

Madagaszkári utazásunk 30.rész Nosy Be Hell-Vill
Utolsó szálláshely egy a repülőtér közelében lévő üdülőközpont a Wings Hotels volt.
Madagaszkári utazásunk 29. rész Croc farm 2. Ivato
Az egész egy hónapos Madagaszkári utunkról további részletes videókat láthatsz a Fb oldalunkon ... groups/350546940930338
Madagaszkári utazásunk 28. rész Croc farm Ivato 1.
A főváros külső peremén Ivato városrészben van egy kisebb rezervátum,ahol az endimikus fajokon kívül néhány Afrikai madár, és egzotikus növény is helyet kapott. Itt láthatók a Madagaszkárra oly jellemző Baobab fa kicsi csemetéi is valamint óriás kaktuszok. A látogatókat azonban mégiscsak a méretes krokodilok vonzák ide. A több ezer kis krokot viszont az egzotikus gasztronómia egyik fő alkototó ...
Madagaszkári utazásunk 27.rész Madagascar Ivato
Elhagyjuk a kis Nosy Boraha szigetet , az utolsó 3 nap utazásai következnek,képekben, rövid videókban.
Madagaszkári utazásunk 26.rész Madagascar Nosy Boraha
A sziget egyik nevezetes hotelét A Princesse Bora Lodge &Spa -t jártuk be.
Madagaszkári utazásunk 25.rész Madagascar Nosy Boraha
Madagaszkári utazásunk 24. rész Madagascar Nosy Boraha / Ősi szokás a Famadihana ünnepség
Просмотров 2054 месяца назад
Invitáltak a helyiek ,hogy nézzük meg a falu egy részén tartott ünnepet. 2 napig tartó, zenés táncos ünnepségbe csöppentünk majd kiderült ,hogy egy ősi tradicionális szokás ceremóniájának végén jártak , a népes család a faluban élőkkel együtt ünnepelt! Egy ilyen ünepléssel emlékeznek meg egy halottukról.
Madagaszkári utazásunk 23. rész Madagascar Nosy Boraha / házépítés a szigeten
Nosy Boraha-n az építkezés jóval egyszerűbb mint Európában. A tengerpart biztosítja a finom szemcséjű sódert melyet kézi erővel gyűjtenek be, amelyhez csak cementet kell venni. Úgyszintén kézi erővel legyártják a zsaluköveket és minden fal ebből készül. A nyílászárók spalettákból ,kül és beltéri ajtókból állnak. Nincs ablaküveg felület mivel állandó hőmérséklet van. Legyekkel csak a piacon talá...
Madagaszkári utazásunk 22.rész Ingatlanpiac a szigeten avagy Eladó Ingatlanok a Keleti parton
Érdeklődéssel jártuk be a sziget Dél-keleti patját eladó ingatlanok után kutatva. Segítőnk Muriella nagyon készségesen kalauzolt minket. És bár nem sikerült mindent részleteiben megtudni ,annyit viszont egészen biztosan,hogy Magyarországhoz,Európához képest itt rendkívül olcsón lehet házat építeni. Ezért is közkedvelt hely a Franciák körében.Láttunk jó pár közvetlen Óceán parti villát ami Franc...
Madagaszkári utazásunk 21. rész Madagascar Nosy Boraha
A szigetet nagyon egyszerűen be lehet járni bérelt robogóval. ( ez a legolcsóbb megoldás) Erős gyors járműveket béreltünk.Érdemes úgy visszavinni őket,hogy több üzemanyag legyen bennük,mint ahogy átvettük. Egyetlen benzinkút a városban található, de benzint lehet venni akár egy útszéli bodegából is. Természetesen jóval olcsóbb mint Európában. Ezeken a helyeken sokfélét árulnak: sör, rizus, keks...
Madagaszkári utazásunk 20 .rész Madagascar- Nosy Boraha
A videóink alatt a Zaina album zenei hanganyaga hallható,amit ajándékba kaptunk a videóban szereplő zenésztől. Ő Zaina !
Madagaszkári utazásunk 19.rész Madagascar Nosy Boraha
A keleti part csodálatos növényzettel bír. Ritkán lakott de bátran lehet túrázni. Arra kell figyelni,hogy kövesd a közvetlen tengerpartot,mert az nem kerülhet magántulajdonba. Így utólag már bánjuk, hogy nem jártunk be több km-t .Nosy Borahán a fehér ember sehol sem betolakodó. Mindenütt barátságosan fogadnak,akár a helyiek, akár egy francia villa tulajdonos. Kivétel persze mindíg lehetséges, d...
Madagaszkári utazásunk 18. rész Madagascar Nosy Boraha / az Ile Aux Nattes apró sziget /
A bálnákkal való találkozás után és ezzel az élménnyel betelve tovább kalandoztuk a kis szigetet .
Madagaszkári utazásunk 17. rész. Madagascar Nosy Boraha / egy délután a bálnák között
Marika : 2023. Szeptember 1-28-ig voltunk Madagaszkáron. Ezen belül egy pár napot Nosy be-n ,majd 2 éjszakát Antananarivoban töltöttünk, ezeken a helyeken Eddy volt segítségünkre,de a fő célunk ahol végül 20 napot voltunk Santa Marie szigetvilága volt. Mi saját szervezésben utaztunk 3 - an úgy,hogy előtte még soha sehol nem voltunk. Ez volt életünk első utazása,beleértve a repülést is. Mindent ...
Madagaszkári utazásunk 16. rész Nosy Boraha és az Ile Aux Nattes apró sziget
Madagaszkári utazásunk 15.rész Madagascar Nosy Boraha keleti part 3
Madagaszkári utazásunk 14.rész Madagascar Nosy Boraha keleti part 2.
Madagaszkári utazásunk 13.rész Madagascar Nosy Boraha 8.
Madagaszkári utazásunk 12.rész Madagascar Nosy Boraha 7.
Madagaszkári utazásunk 11. rész Madagascar Nosy Boraha 6.
Madagaszkári utazásunk 10. rész Madagascar Nosy Boraha 5.felfedező túra 2.
Madagaszkári utazásunk 9.rész Madagascar Nosy Boraha 4./felfedező túra a szigeten 1.
Madagaszkári utazásunk 8.rész Madagascar Nosy Boraha 3
Madagaszkári utazásunk 7.rész Madagascar Nosy Boraha 2.
Madagaszkári utazásunk 6.rész Madagascar Nosy Boraha
Просмотров 2028 месяцев назад
Madagaszkári utazásunk 5.rész Madagascar Antananarivo
Madagaszkári utazásunk 4.rész Madagascar Nosy -Be 3.
Madagaszkári utazásunk 3.rész Madagascar -Nosy Iranja
Madagaszkári utazásunk 2. rész Madagascar -Nosy be 2.