Biker lens CZ

Moto Trip 2024 Itálie 3.díl Lago di Garda
Просмотров 1,3 тыс.21 день назад
Ahoj, zdravím kamarády jedné stopy. Čtyři motorky a čtyři motorkáři na poznávacím moto tripu z Prahy a blízkém okolí do Itálie na pět dní. První a poslední den je transportní. Druhý a čtvrtý budeme na motorce jezdit po Itálii na vyhlášená místa a třetí den bude takzvaný odpočinkový den kdy nikam nepojedeme na motorkách ale budeme chodit po okolí hotelu, využijeme welnes hotelu v ceně hotelu jak...
Moto Trip 2024 Itálie 2.díl STELVIO, MUNT LA SCHERA, PUNT DAL GALL
Ahoj, zdravím kamarády jedné stopy. Čtyři motorky a čtyři motorkáři na poznávacím moto tripu z Prahy a blízkém okolí do Itálie na pět dní. První a poslední den je transportní . Druhý a čtvrtý budeme na motorce jezdit po Itálii na vyhlášená místa a třetí den bude takzvaný odpočinkový den kdy nikam nepojedeme na motorkách ale budeme chodit po okolí hotelu, využijeme welnes hotelu v ceně hotelu ja...
Moto Trip 2024 Itálie 1.díl PŘESUN Česko - Itálie
Просмотров 5 тыс.Месяц назад
Moto Trip 2024, návštěva SRUBOVÉHO kempu VILLAGE
Zdrvím kamarády jedné stopy. Dnes jsme se rozhodli že se pojedeme podívat na jih od Prahy na Zvíkovské podhradí do SRUBOVÉHO Kempu Willage vzdáleného přibližně 110 Km za PŘÁTELI kteří tam kempují v karavanu. Mělo pršet, hlásili deště ale protože předpověď vždycky nevychází jak se předpovídá tak jsme i tak vyrazili se projet. S tím že když to bude VELKÝ ŠPATNÝ, tak se vrátíme do Prahy. Výlet se ...
Moto Trip 2024 Rabyňská vyhlídka.
Zdravím kamarády jedné stopy. Dnes se jedeme projet na Rabyňskou vyhlídku. Jedeme dva na jedné motorce. Opět podle předpovědí počasí mělo propršet celý den a nestalo se tak. Předpověď počasí je opravdu potřeba brát s rezervou. STROJ: Kawasaki Versys 1000 SE GT z roku 2020
MotoTrip 2024 Žehnání motorek STŘÍBRO
Zdravím kamarády jedné stopy. Ze sociálních sítí jsem se dozvěděl o žehnání motorek ve Stříbře, tak jsem sehnal baťůžek a vyrazili jsme tam. Stříbro které se nachází kousek za Plzní je od nás vzdálené asi 130 Km, tam a zpátky 260 spanilka a dá to nějakých 300 Km. To už je podle mě pěkně strávená neděle. Žehnání bylo od 12 hodin sraz byl od 11 hodin a přijeli jsme chvíli před 11 hodinou kvůli "d...
Myčka 2024 v Řepích, jdeme mejt, příprava na víkend
Příprava na pěkný víkend. Umýt namazat a vytřít. Má být 18°C a slunečno tak o by byla škoda nevyrazit o víkendu na motorce. V sobotu jsme s kamarádem vyrazili na okruh Praha Hoštice Nepomuk Praha na 300 km moto trip a v neděli jsem si vzal baťůžek a vyrazili na žehnání motorek ve Stříbře. Obe videa jsou tady u mě na kanále.
MotoTrip 2024 Na Kawě na kávě, Karlštejn
Zdravím kamarády jedné stopy. S kamarádem jsme se domluvili na tom že bychom se v neděli odpoledne mohli projet někam na motorkách. Tak jsme se domluvili na setkání v Hostivici a jeli jsme na KaWách na káWu pod hrad Karlštejn do obce Karlštejn. Najeli jsme tam a zpátky s malou oklikou asi 123 Km.
Moto Trip 2023 První - Novoroční výlet na motorce LOM Velká Amerika
Zdravím kamarády jedné stopy. Na nový rok 2023 bylo 13°C tak nás napadlo proč nevyrazit někam na motorce? Vybrali jsem si výlet dva na jedné motorce a vyrazili na 95 Km dlouhý výlet. Stroj: Kawasaki Vesys 1000 ccm GT SE rok 2020
Moto Trip 2024 zajeď nové gumy, 250 Km.
Zdravím kamarády jedné stopy. Dneska se jedeme projet za účelem zajetí nových gum aby byly omačkané a trochu ojeté aby tak neklouzaly tak jak fungl nové gumy kloužou. Původně jsem chtěl najet něco kolem 100 Km což by na tento účel bohatě stačilo, ale jak na to sedneš tak z toho nechceš dolů. Najeli jsme skoro 250 Km a to bylo pod mrakem a 7-9°C takže to úplně ideálně na motorku to nebylo ale kd...
Moto Trip 2023 Les Království, vodní nádrž
Zdravím kamarády jedné stopy. Dnes jsme se jeli podívat na vodní nádrž Les Království hráz široká v základu 37 metrů a v koruně 7,2 metrů. Délka hráze je v koruně je 218 metrů. Minimální výška hráze je 41,1 metrů, hloubka hráze je asi 28 metrů. Byla vystavěná v roce 1920 a leží v České republice v okrese Trutnov v Královehradeckém kraji. Zeměpisné souřadnice: 50°27´33´´s.š. 15°45´53´´v.d. STROJ...
MotoTrip 2023 zámek Krásný Dvůr
Moto projížďka na zámek Krásný Dvůr kde se natáčely filmy jako jak básníkům chutná život nebo konec starých časů
Moto trip 2023 s Kawasaki na sraz Indiánů
Zdravím kamarády jedné stopy. Malá stokilometrová projížďka po okolí za nevlídného počasí. Dojeli jsme si na Zličín na jídlo, oak jsme náhodně narazili na sraz motorek Indiánů kde jsem se samozřejmě zastavili se zelenou Kawasaki, pak se stavili v Bikers obchodě kouknout na něco a koupit, pak oklikou a za deště domů. Moc se nám to líbilo i když jsme přijeli mokří a zmrzlí ale spokojení a s rohlí...
Moto Trip 2024 ÚNOROVÁ PROJÍŽĎKA s přáteli 5 motorek
STROJE: INDIAN Chief Dark HORSE 1900 ccm r.v. 2023 YAMAHA XY 950 ccm r.v. 2014 KAWASAKI Ninja SX Tourer 1000 ccm r.v.2022 HONDA Africa Twin BLACK 1100 ccm r.v. 2022 KAWASAKI Versys SE GT 1000 ccm r.v. 2020
Moto Trip 2023 PEKELNÉ DOLY
Moto Trip 2023 Cesta do středu země a obsluha roboty v bistru
Moto Trip 2023 KLINOVEC
Moto Trip 2023 Žďákovský most Bistro Tos Nežral + vysvětlení chybějící části videa.
Moto Trip 2023 Žďákovský most Bistro Tos Nežral vysvětlení chybějící části videa.
Moto Trip food 2023 MODRAVA Klostermannova chata
Moto Trip 2023 přehradní hráz KÖLNBREINSPEICHER Rakousko
Moto Trip 2023 ORLÍ HNÍZDO Berchtesgaden NĚMECKO
Moto Trip 2023 GROSSGLOCKNER 3798m
Moto Trip 2023 Silvestrovská vyjížďka na motorce v -2°C ;-)

@BikerCZ-Radek 9 дней назад

To co mám ve videích za hudbu tu neposlouchám, tu mám jen u videa jako podkres aby tam nebylo slyšet furt jen motor, vítr a to co si říkáme. Veřejná videa na tomto kanále jsou jen z desetiny, ostatní jsou soukromé protože každý a všechno nechce být veřejně přístupné a k tomu nemam jen jeden RUclips kanál. Prostě rád točím videa stříhám a dělám věci kolem toho. Dřív jsme všechno fotili a dnes natáčím a fotky jsou většinou už “jen” jako doplněk. Probůh, tuhle hudbu že bych si pustil v autě nebo do přilby? To ani náhodou, ale jako součást nějakého děje to je za mě v pohodě 😃✅🎸🏍️

@BikerCZ-Radek 8 дней назад

@@pedrokoniciva6196 😂 se špunty v uších v přilbě opravdu nejezdím. Mám interkom který má spoustu funkcí včetně rádia a mám ho propojený s chytrým telefonem a můžu si tam pustit třeba ty Rammsteiny nebo ze staršího soudku Katapulty a podobně. Nedělám to často ani pravidelně ale když mě to lapne tak jedu jako co*ot mi vystřelí adrenalín radost ze života a jedu pilu tři sta z místa a dvě stě v městě 😅😅😎

@BikerCZ-Radek 6 дней назад

@@pedrokoniciva6196 Netuším co máš za mail. Pokud chceš soukromě, pošli mi ho na můj mail který najdeš v popisku tohoto kanálu.

• @jandurkovic7515
    @jandurkovic7515 20 дней назад

Ta cesta sa nevola Hartmanec, ale Šturec. Len pre upresnenie. 😉

@BikerCZ-Radek 17 дней назад

Nerozumím tomu co je Hartmanec, já nic takového netvrdil 🥸🙂

• @jandurkovic7515
      @jandurkovic7515 17 дней назад

@@BikerCZ-Radek Sorry to sem nepatrilo. Reagoval som na iny prispevok. Nechapem.🫣🤷‍♂️

@BikerCZ-Radek 17 дней назад

@@jandurkovic7515 v pohodě, nic s nestalo 🤚

• @petrsvoboda7330
    @petrsvoboda7330 23 дня назад

Super díky mockrát! Krásný video, luxusní kvalita a moc cením, že jste zastavil a natočil kolonu. Marně jsme prohledavali internet a hledali naší vteřinu slávy, ale konečně až u Vás se nám to podařilo 👍👍🥳🥳

@BikerCZ-Radek 22 дня назад

@@petrsvoboda7330 Jj tak to jsem rád že se video a záběry líbí 👍🏻

• @igorhorelican4462
    @igorhorelican4462 26 дней назад

Senza PB, bezolovnaty benzín.

• @dagmarkuncova7964
    @dagmarkuncova7964 28 дней назад

Nechapu,jen ukazka toho co cech vsechno vlastni a ten komentar vypovida o inteligenci cechu,vole,vole,vole..

@BikerCZ-Radek 28 дней назад

Vole je jen citoslovce a nedá se podle něj měřit inteligence. Znám lidi co vole neříkají a určitě nepatří mezi top inteligenci českého národa a naopak. Znám lidi co slovo vole používají a v žádném případě nejdou idioti 😃😃

@mirekkrcmar3517 21 день назад

@@BikerCZ-Radek Pro paní Dagmaru: myslím, že generace dnešních dvacátníků používá daleko jiné výrazy, potažmo horší. A Radek to napsal naprosto perfektně...

• @dagmarkuncova7964
      @dagmarkuncova7964 14 дней назад

@@BikerCZ-Radek Doporucil bych si po sobe precist co jsem napsal nez to pridam...Inteligen.e...🥵

@BikerCZ-Radek 12 дней назад

@@dagmarkuncova7964Říká Dagmar která píše v mužském rodě - doporučil

@mirekkrcmar3517 29 дней назад

Super! Pardálové, žádní 30 letí zající, moje krevní skupina ;-) Ať vám to chlapi jezdí, a hlavně - vždycky kolama dolů!

@BikerCZ-Radek 29 дней назад

Díky 🏍️🏍️🏍️🏍️👍🏻

• @goldringmiroslav1108
    @goldringmiroslav1108 Месяц назад

Kolik máte roků chlapi?

Máme 231 roků 😉😄🏍️✅

@mirekkrcmar3517 29 дней назад

@@BikerCZ-Radek Tak akorát, že? Halt dospělí kluci ;-)

@BikerCZ-Radek 29 дней назад

@@mirekkrcmar3517 ty roky jsou pravda. Když sečteš věk nás čtyř tak ti vyjde 231 roků 😄 Dotaz zněl jasně. Kolik máte roků chlapy 😁😁😁

@mirekkrcmar3517 28 дней назад

@@BikerCZ-Radek nenamítám ani písmenko ;-) taky jsme s parťákem nedávno dali dohromady ve dvou 141 let ;-) Rád bych se s váma někdy svezl, ale asi bych plandal někde vzadu za vámi ... dragstar 1100

@BikerCZ-Radek 27 дней назад

@@mirekkrcmar3517 nemám s tím problém. Máš rád nebo nemáš rád motorky a věk je jen číslo. Jezdí s námi na kratší cesty okolo 300 km i otec toho s bílými vlasy ani se neptej kolo mu je 😀😀

• @josefnolibab5947
    @josefnolibab5947 Месяц назад

Kluci super v těch létech a mit takové motorky a jejich vybavení palec nahoru. Babky sedi doma a strikuji svetr.😀

@BikerCZ-Radek Месяц назад

😂 díky za pochvalu a pobavil si mě tím že babky sedí doma a štrikují svetr 😂😂

@user-xb3yn2mk4p Месяц назад

Krásná akce, už se těším na další,,,, diky Radku🙂👌🏍

@MrJariMatti Месяц назад

Koukám na vás a občas máte zajímavé výlety kdyby jste někdy měli chuť někoho přibrat rád bych se přidal.

@BikerCZ-Radek Месяц назад

Ahoj, díky za pochvalu. Z tvého profilu není poznat jestli máš motorku.

@MrJariMatti Месяц назад

@@BikerCZ-Radekahoj díky za odpověď. Jj mám KTM 1190 Adventure R.

@BikerCZ-Radek 10 дней назад

@@MrJariMatti To je dobrá motorka, ta stíhá když se jede svižněji a pokud ti nevadí že nejezdím offroad tak za mě v pohodě.

@MrJariMatti 9 дней назад

@@BikerCZ-Radek upřímně také nejezdím off tedy ne v každé vyjížďce😂. Tak pokud budete mít v plánu nějakou jednodenní výlet a mě to čas dovolí rád se připojím.

@BikerCZ-Radek 8 дней назад

@@MrJariMatti Odkud startuješ? My většinou Praha, Praha západ a okolí a setkání máme nějak v okruhu 30 km aby to nikdo neměl daleko, například podle toho kam jedeme se setkáme u Berouna a podobně.

• @reitingerpetr
    @reitingerpetr Месяц назад

Děkujeme za návštěvu 😂

@BikerCZ-Radek Месяц назад

Taky jsme vás rádi viděli. Opět až zase budete někde kempit pošli souřadnice a když to vyjde časově i počasí, rádi se zastavíme 🤠

• @petrohera4519
    @petrohera4519 3 месяца назад

Strašné gumy, musel jsem je po 2000km sundat, moc hlučné

@BikerCZ-Radek 3 месяца назад

Fakt? A přibližně v jaké rychlosti byl ten hluk nejnesnesitelnější?

• @petrohera4519
      @petrohera4519 3 месяца назад

@@BikerCZ-Radek dalniční rychlost cca 125-130km. Bylo to tak hlučne ze jsem kolikrat zastavil a řikal si co se děje, jestli ložisko, ale ne prostě guma

@BikerCZ-Radek 8 дней назад

@@pedrokoniciva6196 Mám na nich nalítáno cca 3K, perfektně sedí motorka je agilní a hluk ve vyšších rychlostech to nevím protože slyším randál z větru a od motoru když jedu pilu. Jel jsem s tím několikrát nějakých 220 km/h a že bych nějak z toho všeho randálu slyšel gumy si nevybavuju. Klidně bych je v tomto směru koupil znovu. MĚ SPÍŠ ZAJÍMÁ DOJEZD. Kolik se dá na nich najezdit tak aby měli legální vzorek. Přece jen levné nebyly a nechci měnit gumy 2x za rok jako někteří mí kámoši.

• @user-bi8ol3ye7v
    @user-bi8ol3ye7v 5 месяцев назад

Proč si nejedete rozbíjet motorky na Moravu ? Čížci!

@BikerCZ-Radek 5 месяцев назад

Na Moravu a Slovensko jedeme nejspíš příští rok. Letos to vypadá na Itálii.

• @user-bi8ol3ye7v
      @user-bi8ol3ye7v 5 месяцев назад

@@BikerCZ-Radek Ok doporučuji návštěvu silnice SMRT - Svitavy (na Moravě) Brno (V Čechách) Okres (UK) Blansko kde silničáři sami dělají díry do silnic by byli světoví a perlu silniční sítě ok Prostějov.Situace je přímo zoufalá. Jinak mnoho zdaru a ve zdraví dojeďte.

Jj, díky @@user-bi8ol3ye7v

• @violetscz
    @violetscz 5 месяцев назад

Ahoj, koukám že používáš Instu360,.... jen ti píšu takový doporučení ohledně dobíjení této kamery při jízdě. Jak sám slyšíš ve zvuku se ti propisuje alternátor z motorky. Což není dobré na uši ve videu, ani pro kameru, ale hlavně tím trpí vnitřní stabilizace obrazu kamery. Kamera se ti začne blokovat jako kdyby byla přehřátá, a nejde vypnout. Mě se to stalo , tak jsem to vyřešil koupí celkem 3 baterek+nabíječku. Sice drahá sranda, ale zvuk OK a kamera po opravě taky! ....na 1den celkem 3baterie dostačující. 😀

@BikerCZ-Radek 5 месяцев назад

Díky za info. Já to dobíjím téměř pořád abych ten kabel mohl vytáhnout když prší a kamera jela dál nějakou dobu. Zvážim to, díky 👍🖐️

• @koblih69
    @koblih69 5 месяцев назад

Naposledy jsem tam byl loni a asi bych to neopakoval. Trvalo to dlouho, chyba v objednávce a za ty prachy nic moc.

@BikerCZ-Radek 5 месяцев назад

Nám nešlo primárně o to se dobře najíst za dobrou cenu, ale spíš někam jet na motorce a dobře dojet. Prostě moto pohoda a proč něco nevyzkoušet 🙂

@edyja4697 5 месяцев назад

Už mě svrbí ruce. Snad to nebude trvat dlouho a vyjedu. Diky za super video.

Jóó, to znám. Mám to stejně 👍

• @petrkladno8815
    @petrkladno8815 5 месяцев назад

Krásná místa a moc pěkné stroje. Já letos budu začínat na motorce a už se moc těším.

• @liborbilek
    @liborbilek 5 месяцев назад

Paráda chlapi !!! Jestli zase pojedete někdy provětrat stroje na Šumavu, tak u silnice v Divišově mezi Sušicí a Dlouhou Vsí je hospoda Šumavská chalupa, občas tam taky stavíme, parádní hospoda se zahrádkou a vynikající kuchyní.

@BikerCZ-Radek 5 месяцев назад

Ahoj Libore, díky za tip. Normálně jezdíme a hledáme důvod kam jet a to co píšeš se hodí. Až sleze sníh a trochu se oteplí tak vyrazíme třeba se podívat na tu Šumavskou chalupu 👍

• @miromarkovic7953
    @miromarkovic7953 5 месяцев назад

Super chlapi 👍😉

@user-xb3yn2mk4p 6 месяцев назад

Krásná práce🙂

Krásný zážitek🏍

@BikerCZ-Radek 6 месяцев назад

👍👍 naprostý souhlas a věřím že není poslední. Letos bychom mohli zkusit Itálii, co ty na to? 😁

• @petrstefka3508
    @petrstefka3508 6 месяцев назад

Ten Indián má lepší zvuk než ta Kawa 😀😉👌

@BikerCZ-Radek 6 месяцев назад

Jj, to je to taky o tom jak se komu co líbí. Ten Indián je slyšet od jakýchkoliv otáček, Kawa teprve až za to vezmeš 5000+ nejlépe s QickShifterem, to se pak změní zvuk 🙂

@edyja4697 5 месяцев назад

petrstefka No, jo. Každý decibel navíc, zvedá výkon o 5 koní.

• @petrstefka3508
      @petrstefka3508 5 месяцев назад

@@edyja4697 myslím, že u takovejch motorek nejsou koně důležitý 🙂😉

@edyja4697 5 месяцев назад

@@petrstefka3508 V tom případě ok. Na bývalé motorce jsem měl laďák. Nebyl moc hlasitý, ale v určitých chvílích mě z něj bolela hlava. Pár let mám Kawasaki 1000sx a oceňuji, že to není v určitých otáčkách tak dunivé. Na dlouhých přesunech člověk není tak unavený.

@BikerCZ-Radek 4 месяца назад

Jsou a nejsou. Jezdíme na pohodu a občas pilu. Výkon potřebuješ hlavně pro bezpečné předjíždění a když chceš odněkud rychle vypadnout 🙂@@petrstefka3508

@user-xb3yn2mk4p 6 месяцев назад

Krásné video, díky Radku

@BikerCZ-Radek 6 месяцев назад

Ahoj Zdeňku, těší mě že se Ti moje tvorba líbí a budu v tom pokračovat 🙂😀