Tomas Kucera
Gravel - na kole Jižní Čechy - Třeboňsko 9.7.2024 / 4K
Ahoj, vítám vás u dalšího videa z Jižních Čech, začátek trasy byl v Ponědrážce, kde jsme byli ubytovaní a cílem byly stezky o kolo Třeboně. Trasy jsou ideální s dětmi, pokud jim nevadí chvílemi drncavý terén. Občas je přejezd po silnici, ale naštěstí tam nebyl téměř žádný provoz. Snažil jsem se nechat ve videu vše podstatné, abyste si udělali z trasy obrázek.
Zde je odkaz na celou trasu:
mapy.cz/s/pabegavede
Můj kanál: @tomvideo81

Cyklostezky Jižní Moravou - Po stopách závodu Gravel Grande Fondo Sudomir 16.9.2023 / 4K
Просмотров 52621 час назад
Název je proto, že jsem se snažil projet trať před samotnými závody, abych věděl, na co si dát pozor. Trať ještě nebyla značená, tak jsem jel podle předem připravené GPX. Organizátor nakonec trať ještě zkrz nějaké uzavírky poupravil, takže finální závod vypadal trochu jinak. Nic na tom nemění fakt, že závod byl perfektně připraven. Bohužel skrz rodinné důvody jsem se samotného závodu nemohl zúč...
VETERANFEST Slavkov 2024 | 4K
Video nezachycuje všechny vystavené exponáty (bylo jich přes 900), ale jen zlomek. Nehledejte zde systém, komentář, ani nic jiného....
Gravel Bikepacking - Lednice - Hodonín - den 2. | Czech Republic | 4K 9.6.2024
Na videu můžete vidět návrat z dvoudenní trasy zpět do Hodonína. Na trase bylo pořádné stoupání jen za Valticema, jinak se jela téměř celá trasa po rovině. Trasu doporučuji i pro rodiny s dětmi, od Pohanska jedete až do Hodonína po rovině a větší část trasy se jede lesem po krásné asfaltové cestě. Kolo: Merida Silex 400 Bikepacking jezdím s těmito brašnami: - podsedlová brašna Topeak BackLoader...
Gravel Bikepacking - Hodonín - Lednice den 1. | Czech Republic | 4K 8.6.2024
Просмотров 3 тыс.Месяц назад
Máme tu další Bikepacking cestování na kole na těžko, tentokrát vyjíždíme z Hodonína směr Čejkovice - Vrbice - Lednice, kde přespíme v lese před blížící se bouřkou ....Druhý den, bude v druhém videu. Kolo: Merida Silex 400 Bikepacking jezdím s těmito brašnami: - podsedlová brašna Topeak BackLoader 15l - na řídítka Topeak FrontLoader 8l - na řídítka Topeak BarLoader 6,5l - brašna za představec T...
S Gravelem okolo Třeboně - Jižní Čechy | Czech Republic | 4K 17.07.2023
Просмотров 2 тыс.Месяц назад
Mám tu další video, tentokrát z dovolené v Jižních Čechách a konkrétně z Třeboňska. Pokud plánujete dovolenou na kolech, mohla by to být pro vás jedna ze zajímavých lokalit. Je to ideální místo na cykloturistiku i s dětmi. Odkaz na trasu naleznete zde: mapy.cz/s/rasejedumo Můj kanál: @tomvideo81
Cyklistický závod / race - Slovácký okruh Žeravice 2024 | 4K
Můj první silniční cyklistický závod s gravel kolem Merida Silex a s plášti Tufo Thundero 40 . Jel jsem jen jeden okruh v kategorii hobby a i tak mi to stačilo :) Zkusit se má vše, vím, že bych v tuto chvíli víc kol v takovém tempu a s laktátem v těle chvíli po startu nezvládl. Závod startoval v obci Žeravice "nedaleko" Kyjova a jel přes obec Žádovice, ve které jsem vyrůstal, tak jsem nemohl ch...
Gravel - Stezka železnou oponou - Česko - Rakousko | Czech Republic - Austria | 4K
Gravel - Na kole - Stezka železnou oponou - Česko - Rakousko 4.5.2024 Trasu doporučuji všem co rádi vyjedou na kolo s dětmi, ideální i pro kolobežky. Trasa je z 90% rovinatá, nevýhodou může být jen to, že je odkrytá, takže za slunečných dní je nutné mazání a s větrem si to také neužijete. Zde je odkaz na trasu: mapy.cz/s/luherubere
Podsedlová brašna Topeak Burrito Pack a Merida Silex 400
Pohled na brašnu pod sedlem Specialized Phenom Comp (155)
Podsedlová brašna Topeak Burrito Pack
Просмотров 2024 месяца назад
Univerzální, nepromokavá, "velká" a přitom dobře sbalitelná podsedlová brašna na příklad na nářadí, duši, lepení, mlíko prostě to co se vám hodí na cyklo švihy. V dalším videu uvidíte, jak je to skladné řešení.
Gravel - Slavkov u Brna - Moravský Kras 100km Czech Republic 14.10.2023 / 4K
Amatérské video obsahuje mluvené slovo o putování s Gravelem Merida Silex 400, proto je tak dlouhé. Dnes jsem si zajel něco lehce přes 100km a vydal jsem se ze Slavkova u Brna do Moravského Krasu. Přes okolní vesnice, Rousínova až na Kalečník (známé rozcestí) ...pak na Jedovnice a dále směr Kras, zastavil jsem se (bohužel jen na čaj) ve Skalním mlýně (jídlo se podávalo pouze uvnitř a já neměl z...
Gravel Bikepacking Czech Republic | 4K - Kostelec na Hané - Brno 29.7.2023 den třetí
Poslední den, krásné úseky, trochu deště, sluníčka ...paráda. Skladba Don't Stop interpreta Audionautix podléhá licenci Creative Commons 4.0 (uvedení zdroje). creativecommons.org/licenses/by/4.0/ Interpret: audionautix.com/
Gravel Bikepacking Czech Republic | 4K - Hanušovice - Kostelec na Hané 28.7.2023 den druhý
Den druhý se nesl ve znamení proměnlivého počasí, mokro, občas mrholení, teplo, pak zase vítr, kosa, teplo ....Od rána pršelo, nevím proč, ale tak nějak mě trvá se rychle sbalit a díky dešti mi to vůbec nevadilo, na rozdíl od Radka, který byl sbalený hned a půl hoďky mokl. Martin zkušený mazák, už ví :) Jak jsme vyjeli, přestalo pršet, cesta rychle utíkala, jelo se až na pár kopců dolů. Po disk...
Gravel Bikepacking Czech Republic | 4K - Eurovelo 9 - Jeseník - Hanušovice 27.7.2023 den první
ve čtvrtek po obědě jsme v Brně naskočili do vlaku a jeli jsme přímo do města Jeseník. Původní stav měl být ve čtyřech, ale jeden z nás onemocněl. Plán byl jet po trase Eurovelo 9 Jeseník až Břeclav, člověk míní, plány se mění ... Jelikož jsme do města Jeseník dorazili pozdě odpoledne, trasa měla být krátká, Martin měl v úmyslu jet i v noci ...noční jízda mi nevadí, ale za to hledání noclehu po...
Gravel - cyklistika podél Baťova kanálu - Kostelany nad Moravou - Napajedla 04.06.2023
S holkama jsem se vydal na cyklo stezku podél Baťova kanálu. Začnu tím, že je to super trasa pro rodiny s dětmi, dá se říct, že se jedná o téměř absolutní rovinu a bez kopečků. Nevýhodou jsou občasné podjezdy pod mosty a odkrytý terén, který může být problémem za horkých slunečných dní. Výhodou je větší množství občerstvovacích stanovišť, kde se dá odpočinout. Vzali jsme s sebou dvě dcery, když...