Elizabeth Dimitrova
Гори и чукари С4 епизод 04 - Средоноса и Котешки чал 2024
В епизод 4 на 4ти сезон ,ставам на 40 :) Съвпадението в цифрите е напълно случайно .
Началната ни точка е хижа Яворов(една от любимите ми хижи ) ,където нощувахме.На следващия ден рано сутринта в 5 потеглихме към приключението .Минахме по Средоноса и за мен беше наистина много силно изживяването,тъй като претърпях едно падане миналия месец и очевидно уплахата все още действаше ..на моменти изпитвах доста силен страх ,но и голямо щастие ,че съм именно там на това място,за което не се осмелявах и да помечтая до преди година .
Минахме през Баюви дупки,заслон Кончето и продължихме по Котешки чал(който бях минавала ,но в обратна посока..слизането се оказа малко по-страшно за мен ). След Котешкия...

Каравана от А до Я на къмпинг Аспровалта Гърция 2024
Просмотров 2,2 тыс.День назад
В това видео ще споделя с вас стъпките , по които ние минахме осъществявайки проекта ни с караваната. Искрени благодарности на зет ми Тони , без който нещата щяха да се случат ,но по по-труден начин ! Избрахме къмпинг Аспровалта в Гърция . Music in this video : ruclips.net/video/FjER9RBnYwk/видео.html Song: Favene - Another Try Music provided by Vlog No Copyright Music Video Link: bit.ly/48CHQu...
Гори и чукари С4 епизод 03 - Муратов връх , Дончови Караули и Бъндеришки чукар 2024
В този епизод на Гори и чукари отиваме към Пирин планина.Първоначалният ни план беше за траверс на Дончови караули и Бъндеришки чукар,но след като доближихме Муратов решихме да включим и него ,но за да ни е по-интересно в кръгов маршрут,който се оказа доста забавен и интересен в последствие . Music in this video : ruclips.net/video/LNgeRy_Hv0c/видео.html Song: Luke Bergs x Belingo x AgusAlvarez...
Гори и чукари С4 епизод 02 - Малка Мальовица , Орлето и голяма Мальовица 2024
Много интересен траверс ,който започва с изкачване към малка Мальовица през Камината,там трябва да се внимава от падащи камъни.След изкачването на малка Мальовица се отправихме към връх Орлето и от там към голяма Мальовица . Имаше адреналин,интересни и въздушни гледки ..с малко катерене и малко откатерване. Траверса не е подходящ за хора без опит и начинаещи планинари. Music in this video : ruc...
Гори и чукари С4 епизод 01 - Двуглав и Иглата 2024
Много възьдушно,красиво и въздействащо място. Качването до връх Иглата (най-труднодостъпният връх в България ) беше много интересно .От Двуглав спуснахме на рапели и след това имаше леко катерене.Гледките от върха бяха зашеметяващи ! Слизането беше още по-интересно ,защото имаше откатерване,след това катерене към Двуглав. Този ден за мен беше много специален,не само заради адреналина и гледките...
Катерачен уикенд на Неа Ираклица в Гърция 2024
Един много забавен уикенд,който се състоя благодарение на Димитър Колешев от Вертикален свят. Много приятни моменти,весела компания и красиви гледки от скалите на Неа Ираклица. Music in this video : Song: Sunbalt - Pacific Music provided by Vlog No Copyright Music. Video Link: bit.ly/3H87tbb ruclips.net/video/JfKutbBE0NE/видео.html Song: Favene - Remember Music provided by Vlog No Copyright Mus...
Романтика Форест - Южни Родопи 2024
Три дни в Южни Родопи и вилно селище Романтика Форест ..Красива природа ,въпреки че нивото на водата на язовир Широка поляна беше доста спаднало,приятна компания и тишина. Храната в рестораната също не беше от най-добрата,но пък виличките са много романтични и на мен това ми стигаше . Music in this video : Song: TheFatRat & Anjulie - Close To The Sun (Vlog No Copyright Music) Music provided by ...
Гори и чукари С3 епизод 18 - Кончето зимно 2024
Едно доста интересно преживяване беше прехода ни до Кончето.Качихме се до хижа Яворов и в 1 сутринта тръгнахме към Кончето,минахме през върховете Разложки Суходол,Каменитица,Байови дупки и Бански Суходол преди да стигнем до самото Конче,а след това качихме и Кутело и се прибрахме през заслон Казана. Времето беше доста топло за сезона и затова се наложи да вървим през нощта,защото снега беше дос...
Гори и чукари С3 епизод 17 - Заслон Спано поле и чукарите наоколо 2024
Двудневен преход в Пирин планина, в който се разходихме до върховете Башлийски ,Спанополски и Превалски чукар .За двата дни навъртяхме 35 километра с 2800 м положителна денивалция.Определено дълъг ,но много интересен маршрут ! Music in this video : Song: Kvarmez & Markvard - Think About You Music provided by Vlog No Copyright Music. Video Link: bit.ly/3P4tH2L ruclips.net/video/fPUeGrvB69Y/видео...
Гори и чукари С3 епизод 16 - До връх Белмекен зимно 2024
Бяхме запланували кръгов маршрут по билото ,но заради много лед по пътя и големи коловози оставихме колата на 6.5 км от базата и затова се качихме само до връх Белмекен със слизане през лятната пътека,по която без снегоходки доста си затъвахме ,но пък решихме да разнообразим,за да не се връщаме по същия път и да спестим част от връщането по асфалта . Music in this video : The Right Path by Filo...
Гори и чукари С3 епизод 15 - до х.Иван Вазов през връх Мальовица 2024
Любимият ми преход до любимата ми хижа Иван Вазов в Рила планина! Първият ден се качихме до вр.Мальовица и продължихме по билото през върховете Додов и Дамга .Посрещнахме залеза и изпратихме този прекрасен ден на връх Калин. На следващия ден се прибрахме по Зелени рид към Яворова поляна и ЦПШ . Music in this video : Song: Balynt - Tired Music provided by Vlog No Copyright Music Video Link: bit....
Гори и чукари С3 епизод 14 - Злия зъб зимно 2024
Изключително интересен връх ,на който много исках да стъпя и зимата и благодарение на Вертиаклен свят това се случи ..Надявам се да съм успяла да пресъздам приключението си дори на 40-50 % и видеото да е било интересно за гледане ! Music in this video : Song: Bayza & Dimatis - Serenity Music provided by Vlog No Copyright Music. Video Link: ruclips.net/video/1b3e9uSEWUk/видео.html Epic Cinematic...
Гори и чукари С3 епизод 13 - Курс зимен алпинизъм 2024
Двудневен курс по зимен алпинизъм с школата по катерене и алпинизъм - ВЕРТИКАЛЕН СВЯТ и Димитър Колешев,който определено си заслужава да се направи от всеки човек без опит в зимната планина ! MUSIC IN THIS VIDEO : Wayside by Hotham / hothammusic Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0 Free Download / Stream: bit.ly/3sCOiCR Music promoted by Audio Library bit.ly/3QKHqv6 ruclips.n...
Гори и чукари С3 епизод 12 - До хижа Рилски езера зимно 2023
Плана беше да се качим до връх Харамията,но вятъра се оказа дори по-силен и от прогнозата , лифта не работеше заради силният вятър и липсата на ток,но дори да пуснат тока казаха,че със сигурност няма да пуснат лифта заради вятъра.Решихме все пак да се разходим в ниската част и направихме една приятна разходка до хижата .Но след като излязохме от гористата част вятъра наистина беше много силен и...
Гори и чукари С3 епизод 11 - Мусала зимно 2023
Лек и приятен преход .Уцелихме повече от перфектно време и не ни се слизаше от върха ... Music in this video : Altered State by Devyzed / devyzed Creative Commons - Attribution-NoDerivs 3.0 Unported Free Download / Stream: bit.ly/3si3zsu Music promoted by Audio Library bit.ly/45XRFlt ruclips.net/video/umtp-YdUoI4/видео.html Peaches by LiQWYD / liqwyd Creative Commons - Attribution 3.0 Unported ...
Гори и чукари С3 епизод 10 - Дуниното куче , Котешки чал и малко по Кончето 2023
Гори и чукари С3 епизод 9 - Злия зъб , Двуглав и Орловец 2023

❤❤❤Радвам се да го прочета ! ♥️♥️♥️

• @aleksandrasavova245
    @aleksandrasavova245 3 дня назад

Много е хубаво и в България така си ги правят със дека и ограда.

• @GrumpyOldMr.V
    @GrumpyOldMr.V 3 дня назад

Нормално е хората да ви виждат на къмпинг сте

Не го приемайте за заяждане но въпросът ми е къде отива аджеба мръсната вода от мивката интересно ми е 🤔

@ElizabethDimitrova 3 дня назад

Поливаме си цветята с нея :)

• @struvasi
      @struvasi 14 часов назад

Много хубаво е станало. Навеса колко квадрата е и колко излиза? В Гърция ли го поръчахте? Ако може контакт на майстора.

@ElizabethDimitrova 13 часов назад

@@struvasi ​​⁠Здравейте ! Навеса е взет от София от profiandhobby , нашият е размер 8Х8 .За монтажа ползвахме познати майстори от България.

@kirilmilchev9042 4 дня назад

НЕрожден ден в домът на дивите кози... Безценно... Много здраве ти желая! 🍀🌻 Чукарите на Пирин са най-красивите

@ElizabethDimitrova 3 дня назад

Благодаря ! Напълно съгласна съм .. Пирин е магия!💙

@user-jk4xe8np8n 4 дня назад

Благодарности за поредното прекрасно видео! Няма по-добър начин да си отпразнуваш рождения ден от този. Поздравления за това, че изкачванията ги правите заедно с момчетата от "Вертикален свят"!

@ElizabethDimitrova 4 дня назад

И аз благодаря за коментара ! На такива места винаги съм с Вертикален свят ! И със сигурност ще е така и занапред 😂

@voland644 4 дня назад

Жива и здрава да бъдеш! Радвай се на планината и живота! А нас радвай с още хубави и емоционални видеа!

• @ufolev
    @ufolev 4 дня назад

Много яко! Благодаря!

• @user-wl9eu2kd9x
    @user-wl9eu2kd9x 8 дней назад

Многооо, многооо хубаво! Непознати гости приемате ли 🙂 Приказна веранда 🌊🏖️🐬

• @SashaTashkov
    @SashaTashkov 10 дней назад

Стана красиво, радвам се че сте си избрали този начин за почивка. От 44 години почиваме все така, на каравана, на къмпинг. Само че вие си направихте ЛЯТНА ВИЛА, което няма НИЩО ОБЩО с къмпинг, каравана и всичките неща покрай къмпингуването. По добре си купете парцел и си стройте нещо, защото вие именно това направихте. Усещането да закачиш караваната и следващите дни да си на друга локация вече е мираж. Но всеки си решава, успех занапред

@ElizabethDimitrova 10 дней назад

Здрвейте ! До известна степен сте прав и съм съгласна с вас ,но всеки си преценява как би се чувствал най-добре. Ние искахме така да изглежда и така и си го направихме. Доста различно е от вила обаче , една веранда и ограда не го правят вила . Освен това искахме караваната да бъде стационар ,заради “селското” усещане - децата да играя на воля ,да обикалят къмпинга и да са свободни:) Следващата стъпка може би ще бъде кемпер ,именно за това изживяване , за което вие говорите . ❤

@kirilmilchev9042 11 дней назад

Кеф цена няма!☀️ Страхотно се е получило! Със здраве да си я ползвате!🏖️

• @gogo89
    @gogo89 12 дней назад

Иглата, голям кеф❤

• @RodinkaVasileva-qi7il
    @RodinkaVasileva-qi7il 13 дней назад

❤❤❤

@user-jk4xe8np8n 13 дней назад

Благодаря за видеото прекрасно момиче! Отлични и малко нестандартни кадри от Пирин планина за които не съм и предполагал, че съществуват. Нещо наистина различно от останалите видеа. Много хубав канал за всички обичащи планината. Заслужава да има по-голяма гледаемост. Очаквам следващата изненада!

@ElizabethDimitrova 13 дней назад

Много благодаря за този хубав коментар ! ❤

@user-ii4sz8ck7q 19 дней назад

Як маршрут за което браво.Аз онзи ден минах от другата страна Попова лъка-Спано Поле-Спанополски Чукар-Дончови Караули и обратно далеч от лудницата 😂

@ElizabethDimitrova 19 дней назад

@@user-ii4sz8ck7q На Спанополски доста хора май имаше ..или така изглеждаше от Дончови Караули 😀Но едва ли са били повече от тези на Муратов 😀

@user-ii4sz8ck7q 19 дней назад

@@ElizabethDimitrova По-конкретно в деня когато бях само с един приятел и засякохме още двама души по-цялото трасе.Но на Муратов и Вихрен сигурно е лудница.Аз затова предпочитам по-диви и немаркирани маршрути.Понеже във видеото сподели за Мусаленския венец Алеко-Безименен-Мусала-Трионите-Малка Мусала-Иречек-Студения чал и Дено!Много пропускат предпоследният връх 😎

@ElizabethDimitrova 18 дней назад

@@user-ii4sz8ck7q И аз предпочитам по-спокойни и диви маршрути !♥️♥️♥️

@kirilmilchev9042 21 день назад

Прекрасен преход! Найстина, много добра видимост. Браво за страхотното видео! Малко звука може да се подобри, но красотата на Пирин и без звук е невероятна.❤ Чакам следващата красива разходка.🌲

@ElizabethDimitrova 21 день назад

Благодаря за коментара ! Трябва си и микрофон ,защото от камерата е доста слаб .

• @hristokassovski
    @hristokassovski 21 день назад

Страхотни гледки! С каква камера снимате, ако не е тайна и ако някой вече не е питал? 😊

@ElizabethDimitrova 21 день назад

Здравейте ! Снимам с гопро 11 :)

• @hristokassovski
      @hristokassovski 21 день назад

@@ElizabethDimitrova Много мерси за бързия отговор

• @borismanolev2172
    @borismanolev2172 21 день назад

Плажа само за гости на хотела ли е

@ElizabethDimitrova 21 день назад

@@borismanolev2172 Здравейте , мисля че да ..но не съм напълно сигурна !

• @user-cf3ii1sc4p
    @user-cf3ii1sc4p Месяц назад

От мене здрав 👍, само по-леко музиката, че ставам майстор тонрежисьор! ПП - Бил съм там толкова отдавна, че ме е страх да си го помисля! Мацка, живот си живеете! Блазе ви❤

@ElizabethDimitrova Месяц назад

@@user-cf3ii1sc4p Благодаря за коментара .Най-хубавата част от Рила за мен е Мальовишкия дял .. влюбена съм в ръбчетата му !

• @ivanivanov7617
    @ivanivanov7617 Месяц назад

Това Бъндеришка поляна ли е от където тръгвате и заплаща ли се паркинг през лятото?

@ElizabethDimitrova Месяц назад

Здравейте , споделям с вас линк от нашия маршрут. Да , от Бъндеришка поляна тръгнахме . Правихме прехода през Октомври и беше спокойно откъм хора. Паркинг не сме плащали.😊

• @user-nw6mp6ve3u
    @user-nw6mp6ve3u Месяц назад

Малко страшничко ми се видя но видеото е супер❤

Имаше страшнички моменти :) Но най-страшното не е излъчено 😊😊😊

• @useyourimagination26
    @useyourimagination26 Месяц назад

Это в Болгарии такие горы?

@Attila1968Huk Месяц назад

IGlata.....the Best référence ❤...Merci Eliz

• @SamuilStrahilov
    @SamuilStrahilov Месяц назад

Къде се подхлъзна,Бети? След прозореца,преди снега ли?😒

@ElizabethDimitrova Месяц назад

На минута 11:46 ,където почва снега .

• @nikidermendzhiev
      @nikidermendzhiev Месяц назад

​@@ElizabethDimitrovaЗнам си аз, че с теб на сняг не трябва да стъпвам... Важното е, че си добре и си научила ценен урок!

@ElizabethDimitrova Месяц назад

@@nikidermendzhievЗимата снега не е толкова опасен ,колкото този в момента . Дали ще си с мен или без мен - една грешна стъпка може да е фатална при невнимание и самоувереност :) За щастие при моята грешна стъпка обаче извадих невероятен късмет , инстинкт за самосъхранение и правилна реакция при самото падане.

• @stoykoyordanov6005
    @stoykoyordanov6005 Месяц назад

Дано застрахователя ти не гледа :)

Еее не с лошо :) Иначе сме приятели във фейсбук с него :) Вижда това и онова😊

• @evgeniyhristozov3471
    @evgeniyhristozov3471 Месяц назад

Супер видео, браво за смелостта!

• @mustafabyalk8368
    @mustafabyalk8368 Месяц назад

Гледам и не мога да повярвам, че е истина! Това ли е същото момиче, което се уплаши от Стражите преди години?! Браво!

@ElizabethDimitrova Месяц назад

Абсолютно ! За Стражите чакам подходящия момент ,но този път не мисля да подсичам под тях ! Именно те ме мотивираха да преборя тези страхове.❤

@user-jk4xe8np8n Месяц назад

Да, наистина това е едно страхотно момиче което ще вдъхнови много хора обичащи планината и изгледали това видео. Няма да е пресилено, ако я сравня със Силвия Аздреева и Мариета Георгиева.

@ElizabethDimitrova Месяц назад

@@user-jk4xe8np8n Еха , сериозни сравнения ! Но искам да ви кажа ,че човека ,който ме мотивира и води напред е именно водачите ,с които ходя - Митко Колешев и Жоро Пенов. Така че , без тяхно участие едва ли щях да успея да се преборя със страховете си.Просто попаднах на правилното място ! Останалото вече е огромно желание и упоритост .

• @alexanderbtodorov
      @alexanderbtodorov Месяц назад

Стражите са си страшни по принцип, едно от най-трудните места в България

@ElizabethDimitrova Месяц назад

@@alexanderbtodorov​​⁠Не успях да мина от там , хвана ме страх и осъзнах ,че е извън възможностите ми ! За което съм доволна ,че не се надцених (както стана в това видео и то на финала ) . Но там определено ще се върна ..влюбена съм в тях !

@voland644 Месяц назад

Браво! Това място те кара да се връщаш!!! Комплименти за смелостта,волята и силата! Също и за таланта да снимаш и предаваш чувства и емоции!!🎉💯☝️👍🌹

@ElizabethDimitrova Месяц назад

Благодаря за коментара ! Радвам се ,че успявам да предам емоциите !

@user-jk4xe8np8n Месяц назад

Елизабет, поздравления и благодарности за поредното блестящо представено видео! Това е за мен най-уникалното място в българските планини и не е за хора със слаби сърца. Страхотно видео!

@ElizabethDimitrova Месяц назад

Мальовишкия дял е най-красивото място в Рила!Но Иглата не е за хора със слаби сърца наистина! Доста опасно място ако не знаеш какво правиш! Със сигурност не е за хора без опит и със страх от височини. Но преди няколко години и аз бях от този тип хора,така че при желание и упоритост нещата се получават рано или късно!

@voland644 Месяц назад

Браво! Впечатляващо видео! За по-красиво място..Незнам! НО със сигурност е най-магичното… А ти си успяла да уловиш магията! Съчетано с емоциите,които те заляха-просто уникално! И няма думи с които да се опише това място…Трябва да си там!💯🤞🏻👍

@ElizabethDimitrova Месяц назад

Благодаря за коментара! Радвам се,че видеото ви е докоснало и е успяло да предаде емоциите,които съм усетила и аз ! Мястото наистина е уникално и ме накара да се влюбя в него!

• @taskaivanova4821
    @taskaivanova4821 2 месяца назад

Много е красиво Бети ❤

• @Emoivanov8767
    @Emoivanov8767 2 месяца назад

И после питат защо ми харесва повече в Гърция от колкото в България. Еми това е едното от всички плюсове от които предпочитам Гърция вместо България.

@ElizabethDimitrova 2 месяца назад

Честно казано ,не зная какво е положението по нашето Черноморие,от над 10 години не съм ходила . Имаме чудесна природа ,но за жалост не се цени и се съсипва . Докато в Гърция е различни и аз също я предпочитам 😊

@user-ii4sz8ck7q 3 месяца назад

Браво за прехода Ели.Красиви са ни Планините.За Пирин бих казал,че ми е слабост и най вече върховете Баюви дупки,Бъндеришки чукар и Василашки чукар уникални върхове плюс скалните ридове Котешки чал и Средоноса както и Обидимски ушици как да не обикнеш Пирин Планина!

@ElizabethDimitrova 3 месяца назад

Така е .. Пирин е величествена планина. И за мен и най-красивата ! ❤

• @user-sc8tb1zf7w
    @user-sc8tb1zf7w 3 месяца назад

Браво Това е истински живот ❤❤❤❤

@Attila1968Huk 3 месяца назад

Koga shte katerite Cervin?...Sending me a Peaks pls...

• @nikidermendzhiev
    @nikidermendzhiev 3 месяца назад

Голяма красота! :)

• @svetlioenchev8039
    @svetlioenchev8039 3 месяца назад

Благородна завист от мен ! Живи и здрави бъдете !

• @antonkaramfilov3912
    @antonkaramfilov3912 4 месяца назад

Браво Краси няма лято зима за теб

@kirilmilchev9042 4 месяца назад

Не ви слушат главите, но красотата на Пирин заслужава малко риск... Страхотни сте и наистина впечатляващ завършек на сезона... ❤

В Пирин винаги е интересно ,затова и съм влюбена в тази планина ❤

• @user-yv9zn3gd7w
    @user-yv9zn3gd7w 4 месяца назад

Кадрите от дрона са просто невероятни. Благодаря за споделеното приключие!

• @ilianbojanov2957
    @ilianbojanov2957 4 месяца назад

Много хубава разходка сте си направили. Миналата година направих почти същия преход. От заслона към Спанополски чукар и малко от Карулите. После се върнахме на заслона починах малко и реших да захвана Башлийски за залез. Искам да попитам колко време отне от заслона до Превалски и имали места където да е лавиноопасно? Предполагам е същата пътека която отива към Тевно или бъркам?

@ElizabethDimitrova 4 месяца назад

Здравейте ! На нас ни отне 4 часа да стигнем до Превалски чукар от заслона ,като не сме бързали изобщо . Споделям линк с картата ми и може да видите по коя пътека сме минали : strava.app.link/SBcsYJ8CaIb

• @ilianbojanov2957
      @ilianbojanov2957 4 месяца назад

@@ElizabethDimitrova Благодаря ти много!

@kirilmilchev9042 4 месяца назад

Страхотен кръгов маршрут през най-красивите места в Пирин. Само да имаш крака и въздух. За неподготвени туристи и два дни не знам дали ще са достатъчни. Страхотни сте. Браво ❤

@ElizabethDimitrova 4 месяца назад

Наистина един от най-красивите маршрути ,които съм правила..Определено е за добре подготвени хора ,защото си е голямо трамбоване!

@user-jk4xe8np8n 4 месяца назад

Уникално видео със страхотни гледки, а изпълнението на младежа с гайдата "за добро утро и хубав ден", те оставя без думи. Благодаря, Елизабет!🙂

@ElizabethDimitrova 4 месяца назад

Да ..изпълнението те кара да онемееш ! Наистина беше магично !

• @iskrenspirov2000
    @iskrenspirov2000 5 месяцев назад

Казаха, че имат дървеници! Така, че бъдете внимателни да не си ги занесете в къщи!

@ElizabethDimitrova 5 месяцев назад

Здравейте , досега не съм имала проблем там . Дори миналия месец отново ходих .

..❤Perlata n'a Pirin ❤...Merci ❤

@user-jk4xe8np8n 5 месяцев назад

Елизабет, благодаря за прекрасното видео споделено с нас! Клиповете ти стават от ден на ден по-хубави, а според мен това ти е най-добрият, за което още веднъж-благодаря!

@ElizabethDimitrova 5 месяцев назад

Благодаря ! Приятно е да чета такива коментари ,които още повече ме мотивират ! Надявам се и занапред да са все такива ! ❤

• @BoianBotev
    @BoianBotev 5 месяцев назад

Прекрасен маршрут! Страхотна група! Благодаря за невероятната емоция! До нови срещи!

@ElizabethDimitrova 5 месяцев назад

Любим маршрут ! Любима хижа ! И супер готини хора ! И аз благодаря за емоциите и компанията ! И дано се превърне в традиция !❤️❤️❤️

• @velislavstoev
    @velislavstoev 5 месяцев назад

Супер сте. Маршрута е уникален. Поздрави на цялата група.

@Attila1968Huk 5 месяцев назад

...sluchili ste n'a vreme...Mnogo krasivo...merci