Ludek Vyhlas
Hrubá Skála Čtvrtek 1 8
Čtvrtek byl poslední den na kolech. Navštívili jsme rozhlednu Dubecko, zříceninu hradu Rotštejn, zámek Hrubá skála a vyhlídku nad Turnovem. V pátek se nám zkazilo počasí, tak toto je poslední video z dovolené na zámku Hrubá Skála.

Hrubá Skála Středa 31 7
Просмотров 20День назад
Ve středu se udělalo opravdové léto s pořádnýma letníma teplotama, tak jsem se po Drábských světničkách vydali si zaplavat na Komárovský rybník k obci Brandžeš.
Hrubá Skála Úterý 30 7
Просмотров 32День назад
V úterý 30.7. jsme se jeli podívat na keltské oppidium, po té na Prachovské skály, kde jsme se jen letmo zastavili na oběd a zamířili na zámeček Humprecht. Při cestě zpět na zámek Hrubá Skála jsme si prohlédli zříceniny skalního hradu Pařez.
Hrubá Skála Pondělí 29 7
Druhý den dovolené na zámku Hrubá Skála jsme si vyrazili na kolech na hrady Tresky a Kost.
Hrubá Skála Neděle 28 7
28.7. 2024 První den dovolené na zámku Hrubá Skála. Po poledni se vyčasilo, tak jsme vyrazili na kolech na hrad Valdštejn a do Svijan do pivovarské restaurace.
Stoneman Miriquidi
V pátek 28.6. 2024 brzy ráno se naše výprava čítající osm cyklistů, vydala na dvoudenní túru s názvem Stoneman Miriquidi v Krušných horách. Startovali jsme v Oberwiesenthalu a první polovinu včetně přespání jsme ukončili ve Sportparku Rabenberk. Druhý den se s námi rozloučili dva indisponovaní členové výpravy a to Matěj a Michal. Sobota byla opravdu náročná, ale všech devět vrcholů bylo za dva ...
Osvětimany Pátek 14 6
Poslední den na dovolené v Osvětimanech jsme se zajeli na kolech podívat do Petrova - Plže na krásně sklípky, kde jsme ochutnali víno a zpět podél Baťova kanálu přes Strážnici do Osvětiman.
Osvětimany čtvrtek 13 6
Konečně se nám počasí umoudřilo, tak jsme vyrazili na zámek Milotice a cestou zpět jsme se zastavili na rozhledně Súsedská. Tradičně nesměla chybět ochutnávka vína.
Osvětimany středa 12 6
Po deštivém dopoledni jsme vyrazili alespoň na krátký výlet na Kazatelnu. Kazatelna je skalní útvar a opravdu zajímavé místo asi 7km nad Osvětimany.
Osvětimany úterý 11 6
Po včerejším propršeném pondělí, jsme se vydali na hrad Buchlov a chtěli též navštívit zámek Buchlovice. Na zámek je pro kola vjezd zakázán, tak jsme návštěvu na něm vynechali. Jinak bylo celý den fajn, jen některé cesty byly po deštích blátivé. Konečně se náš cyklotým rozrostl o další cyklisty.
Osvětimany neděle 9. 6.
Druhý den dovolené v Osvětimanech vyrážíme na kole již ve třech lidech. Ostatní přijedou až večer. Původní plán přes les na zříceninu Cimburk nevyšel, protože cesty byly po dešti ve špatném stavu. Zvolena byla alternativní trasa směr Kyjov.
Osvětimany sobota 8.6.
První den dovolené v Osvětimanech jsme se podívali do Bzence a Vracova.
Domažlice - Čerchov
Na kolech na kopec Čerchov z Domažlic přes Klenčí a zpět na oběd na Folmavu a kolem Babylonu do Domažlic. Na Folmavě nás v parádní restauraci Lovecká chata zdržel déšť asi tři hodinky.
Let balónem
čtvrtek 9.5.2024 za krásného počasí jsme se v pozdním odpoledni proletěli balónem z Libočan u Žatce s přistáním u obce Oploty na Podbořansku.