Lajta Túra Egyesület
Mohácsi Busójárás 2023

Magyar Vízitúra Konferencia 2023
XIV. Téli Tihany Túra
2023. február 4-én (szombaton) tizennegyedik alkalommal rendezték volna meg a TÉLI TIHANY teljesítménytúrákat a Tihanyi-félszigeten, de a kedvezőtlen időjárási előrejelzés és a katasztrófavédelem ajánlás alapján az eseményt egy nappal később, azaz február 5-én, vasárnap rendezték meg. Egyesületünk több tagja is részt vett az eseményen, méghozzá a leghosszabb, TÉLI TIHANY 20 elnevezésű távon! Pá...
TRIUMPH gyalog túra
SZITE séta Ásványrárón
Az első SZITE (Szigetközi Természetvédelmi Egyesület) séta alkalmával ellátogattunk Ásványráróra! A faluból a Béka éri szivornyához mentünk, ahol megnéztük a gyakorlatban, hogy a hullámtér megemelt vízszintjéből hogyan lehet a vizet pótolni a mentett oldali csatornákba, biztosítva ezzel az öntözési lehetőséget hosszú szakaszon. Aztán az Árvai zárás felé vettük az utunkat, ahol találkoztunk a Ba...
Írott-kő - Hét-forrás OKT #1
2023.01.15. vasárnap kezdtük el az Országos Kék Túra út végigjárását. Velemben parkoltunk le és onnan sétáltunk fel az Írott-kőhöz, kb 8 km-t, hogy elindulhassunk a túrán. A csúcsról indultunk lefelé érintettük a Hörmann-forrást és az Óház-kilátót. Túránkat a rossz időjárás miatt a Hét-forrásnál kellett befejeznünk, és onnan mentünk vissza Kőszegre. Az autókért szintén elég kalandosan jutottunk...
Aktív Magyarország Konferencia 2022 pillanatképek
Krumlovsky vodacky maraton 2022
Garam ZÚ-GÓ! 2022
A Depo-Z csapata által megszervezett Garam ZU-GÓ 2022, Garamszentgyörgytől 50km a Garamon, majd egy laza 10km felfelé a Nagy-Dunán! Hatalmas élmény volt! #jövőreugyanitt