Rock Fishing Montenegro
  • Просмотров 1 663 286
Ribolov štapom s obale-Modrulji i C&R istih
Prva polovina ovog mjeseca pa rekoh da iskoristim lijepoo vrijeme i da vidim da neće što bolje raditi riba.Ali ništa nije bilo do dva mala Modrulja koje sam naravno vratio.Koristio sam Srdelu i Lignju ali na Lignju nije ništa radilo a Modtulji su se uhvatili na Srdelu na nekih 20 m dubine

Ribolov tapom s obale-Danas radile samo Orade
Просмотров 6 тыс.Месяц назад
9 juni a ujedno i prvi ulov posle skro 2 mjeseca.Ja ribam s obale skoro 50 god i nikad nisam imao gori maj od ove god.Izlazio sam u maju nekoliko puta ali ništa se nije javljalo znači totalno mrtvilo po dnu.A šta reći o današnjem ribolovu iako sam rano došao na špostu ništa nije radilo prva dva tri sata a onda oko 8 h udariše ove dvije lijepe Orade a još su mi dvije spale ispljunuvši udicu.Sve ...
Ribolov štapom s obale-jutros 1 popodne 3 ribe
Danas sam probao nešto što nisam radio odavno.Ribao sam jutros negdje do 10 i poslije podne od 16do 19 h.Jutros nije radilo ništa mada je bio jedan Golub oko 5 kg, a s obzirom da je jutros kad sam krenuo bilo oko 3 stepena obukao sam debelu jaknu a kad se sunce diglo bilo je baš vruće.Zato sam i prekinuo ribolov i otišao kući da se malo odmorim i lakše obučem.Nije ni posle podne radilo nešto al...
Ribolov štapom s obale-Danas samo Pagrovi radili
Danas posle dužeg vremena uhvatih tri lijepa Pagra a imao sam i jedan potez isto bjele ribe ali nisam uspio izvuči ispljunula mi je udicu.Bila je i jedna mala Hobotnica koja mi spade sama s udice a ionako bih je vratio.Oprema moja standardna da je sad ne opisujem a za mamac sam koristio Lignju koju sam lovio zimus i Srdelu i šta još reći dubina na ovom mjestu je preko 20m .Dan je bio pogodan za...
Ribolov štapom s obale-Pagar i Murina 4+kg
Prvi izlazak u aprilu i nije tako loše počelo.Izvadio sam jednog lijepog Pagra nešto malo ispod kila i jednu dobru Murinu preko 4 kg.I Murina i Pagar su udarili na Srdelu na nešto preko 20 m dubine.Bila je i jedna mala Hobotnica čim je svanulo ali nju sam vratio.Šta još reći početkom jutra bilo je malo mora ali se posle smirilo skoro da je bila bonaca ali više ništa nije radilo tako da sam se r...
Ribolov štapom s obale-Februarski mix ribe.
Drugi izlazak ovog mjeseca i nije bilo tako loše nešto se ipak dešavalo.Nisu neki kapitalci al ja sam zadovoljan vrijeme lijepo i još je ponešto radilo šta ću bolje od toga.Još samo da naglasim Lignja je bolje radila od Srdele na Srdelu samo Murina a ostalo na Lignju.
Ribolov štapom s obale-Luc i Pagar
Evo prošla je polovina ovog mjeseca i da nešto bar radi.Januar je bio baš loš izlazio sam nekoliko puta ali ništa nije bilo da valja sve nedorasla riba a koju sam naravno i vratio.Luc je udario na samom dnu na parče Srdele a već sam i prije vadio nekoliko kom na dnu, kad ogladni ne bira dubinu.Pagar se uhvatio na domaću Lignju a ribolovna dubina je preko 20m.Bio je i jedan mali Kantor ali njega...
Ribolov štapom s obale-Nova god počela s Murinom
Svim mojim pratiocima želim u Novoj prvo da su zdravi i ko što kažu i uz brdo brzi a ostalo je manje važno Danas mi je ovo prvi ulov u ovoj god mada se nije moglo ni ići zbog lošeg vremena.Vratile se Murine imao sam dva tri kidanja predveza a i to su bile isto one i na kraju samuspio prevariti jednu ali baš dobru preko 4 kg.Izvadio sam i jednu malu a kako mi je dan počeo mislio sam bit će bolje...
Ribolov štapom s obale-Njeskanje srdele(moj način)
Ode nam skoro i decembar u kojem nisam ni imao mnogo izlazaka.Počeo je kišovito pa su se smjenjivali vjetrovi tako da nije ni bilo mnogo prilike za ribolov.Danas sam htio pokazati kako ja njeskam srdelu jer imam nekoliko upuita da to snimim.Inače što reći o današnjem danu bilo je dosta talasa a kasnije je počeo duvati i južni vjetar tako da nije bilo baš idealno za vrstu ribolova kojom se ja ba...
Ribolov štapom s obale-Kirnja 2 kg.
Evo polovina decemra je prošla a od kiše i vjetra se nije moglo ni ići u ribolov.Nije da nisam uspio izaći jedan put ili dva ali nije bilo ništa značajnije.Ma ni danas nije radilo da valja i jedini potez sam i realizovao a to je ova lijepa Kirnja koja je uhvaćena na nekih 20 m dubine a mamac je bila traka od lignje.Drugo nije bilo ama baš ništa znači Srdela ništa živa Bukva ništa totalno mrtvil...
Ribolov štapom s obale-prvi ulov da nešto valja
Druga je polovina novembra i danas je bilo baš mnogo akcije.Izvadio sam 4 Pagra i jednu Krnjicu oko kila a nisam mogao da je vratim jer je skroz bila progutala udicu.Imao sam i dva tri kidanja (najlon preko stjene) i jednog manjeg Pagrića sam vratio sve ukupno izvrstan dan sa dosta akcije.Koristio sam Srdelu i Lignju kao mamac ali sve što je uhvaćeno i ono što je pokidalo predvez je udarilo na ...
Ribolov štapom s obale-napokon jedna Orada
Jutros ili bolje reći u sami mrak izvadih jednu lijepu Oradu i pomislih evo bit će danas ribe ali posle ništa da takne.Naravno ja ne računam sitne Špariće i Bukve a od bukvi mamac nije moga ni doći do dna.Bacao sam ja i živu Bukvu na štap s olovom ali stajala je skoro tri sata i ništa je nije diralo.Najgori septembar a evo i polovina oktobra u 40 i kusur god. mog ribolova znači ništa a nije da ...
Ribolov štapom s obale-Vrućine ne popuštaju.
Skoro prođe i avgust a od vručine se ne može ni ribati. Može samo rano da siđeš i da ribaš do jedno 9 sati izjutra dok vrućina još može da se podnese pa ako što udari udari ako ne bit će drugom prilikom.A i tako sam izlazio nekoliko puta ovog mjeseca ali baš loše radi bo lje reći ništa ne radi.Koristim srdelu lignju a kad uhvatim bukvicu spustim je živu na dno i tako stoji po dva tri sata da je...
Ribolov štapom s obale-Grujevi mjesto Murina
Prođe skoro polovina ovog mjeseca a i dalje ništa da krupnije krene.Mada nisam mnogo ni izlazio previše je vruće pogotovo je težak povratak s posti tako da danas i nije bilo tako loše bar nije bilo dosadno,Uhvatih jednog lijepog Pagrića taman porcijaš i dva Gruja a čudi me da su oni udarali danju jer obično rade noću i u samo svitanje.Koristio sam standarne mamce Lignju i Srdelu a dubina na ovo...
Ribolov štapom s obale-Prvi julski izlazak
Evo počeo je i jul i nadam se da će biti bolji od prethodnih mjeseci.Jutros sam stigao na poziciju skoro u svitanje i more je bilo baš mirno bez daška vjetra i bez talasa baš onako kako volim da bude .Riba je slabo radila sve nešto sitno čupka i samo što ogoli udicu.Isto je ponešto radilo uhvatih lijepog Pagra i još jednog manjeg a negdje posle 10h poče da duva jugozapadnjak i podiže malo i tal...
Ribolov štapom s obale- 2 udarca ribe a realizacija O
Ribolov štapom s obale-Shark(Modrulj) i Hobotnica
Ribolov štapom s obale-Majske Hobotnice
Ribolov štapom s obale-lijep Pagar pri kraju aprila.
Ribolov štapom s obale-Aprilski atak Murina
Ribolov štapom s obale-prvi proljećni ulov.
Ribolov štapom s obale- Hobotnica(2.5 kg.)
Ribolov štapom s obale-Uhvati pa pusti
Ribolov štapom s obale-Prvi ovogodišnji ulov(Pagar oko 1 kg.)
Ribolov štapom s obale-Danas samo C&R
Ribolov štapom s obale-Luc i Pagar
Ribolov štapom s obale-Pagar jedini ulov u novembru
Ribolov štapom s obale-Hvatanje i vraćanje Kostoroga(oko 2 kg.)
Ribolov štapom s obale-Štap i mašinica Savage geara i Pagar
Ribolov štapom s obale-Testiranje štapa Savage Gear i mašinice

• @rejjanjakupovic1310
    @rejjanjakupovic1310 День назад

Sto to ne snimas vise od mjesec ?? Bistro

@rockfishing 18 часов назад

IZLAZIO SAM TRI ČETIRI PUTA ALI NIŠTA A PREVELIKE SU VRUĆINE TEŠKO SE VRAĆATI UZ BRDO.

• @extrodinaryvideos4970
    @extrodinaryvideos4970 13 дней назад

Kostoroga vracas a ima bolje meso od šampjera....

• @SlavaMadMax
    @SlavaMadMax 13 дней назад

Jeste li išta ostavili od tih pola kila za prijatelje, je li brala šišarike s grana? 😂😂😂

• @vukvukanovic5717
    @vukvukanovic5717 16 дней назад

Pozdrav koje velicinu udice koristite?

@rockfishing 13 дней назад

Najmanja udica mi je 3/0 pa do 7/0,

• @marijanudovcic6134
    @marijanudovcic6134 20 дней назад

Koji lagani čvorovi 💪👍 top legendo sad glumim da sam ribič od malena a nedavno par čvorova naučio .

@majstor23boza Месяц назад

Гледао са дечицом и све чекам да виде бебу ајкулицу... Ајд душу ти љубим, ако дође неко модруљче, зумирај га мало камером, дечица ће се одушевити :) За оне који не знају, модруљ се обавезно враћа јер је скоро угрожена врста! Свака част и бистро!

@rockfishing Месяц назад

Veoma rijetko ih lovim u 40 i kusur god ulovio sam možda 5 kom a obično su bili mali kao ova dva samo sam prošle god bio ulovio jednog preko metra ali mi se upleo oko struna i pokidao predvez kad sam ga digao na površinu.Hoću ako ulovim opet nekog.poz.

• @vladimirbojcuk2650
    @vladimirbojcuk2650 Месяц назад

Veliki pozdrav

• @dejanpanic3114
    @dejanpanic3114 Месяц назад

Nisam ni sumnjao da ce i ajkule doci na red. Pozdrav Zoki

@rockfishing Месяц назад

A male su vratio sam ih da porastu pa nekada dođu da se malo isćejfim dok vuku

@MoonlightFishing Месяц назад

Tebe kad krene neka riba samo to hvatas :)

@majstor23boza Месяц назад

Знам ја шта се дешава, то је затишје пред олују, јер ја долазим доле за пар дана и први пут сам решио да забацим штапове у слану воду :) сву ћу рибу да попецам 😁😊 Шалу на страну, имаш ли неко тако лепо и тихо место за пецање да препоручиш у околини Шушња? Свако добро и бистро ти било!

@rockfishing Месяц назад

Poz i tebi i dobro nam došao a što se tiče neke moje preporuke ja nisam nikada pecao s obale dalje od Bečića tako da ti tu ne mogu mnogo pomoći.Ali trebalo bi da ima zgodnih mjesta na koja te mogu uputiti mještani a i ti kada dođeš vidjet ćeš sam najbolje, da se lijepo provedeš i bisto.

@majstor23boza Месяц назад

@@rockfishing Хвала, хвала, хоћу сигурно, бар се спремам да буде тако. Што кажеш, ко ће боље да ме упути ако не прво домаћин код кога ћемо бити, а чуо сам да је сјајан тип. Спремио сам и кило дуње да струне подмажемо :) Бистро, па ћу јавити како буде :)

@@rockfishing ПС Тебе сам видео, па отуда и идеја. Купио сам чак и конац, једва овде нашао, последњи комад, ако ми верујеш. Само на три места сам нашао да га продају, а одлична ствар и за слатку воду.

@rockfishing Месяц назад

@@majstor23boza Čudi me da nema konca u Srbiji jer ga proizvode kod vas znam kad kupujem obično je talijanski i mađarski ali ima i zz Srbije i on je cenovno najpristupačnij.

@majstor23boza Месяц назад

@@rockfishing И мене исто. Нашао сам двојицу на сајту "Купујем-Продајем" и једну радњу која је скупља три пута. Нисам ишао од радње до радње, можда има још нека, а нема на сајту. Битно, нашао сам :)

• @nikolazdravkovic9348
    @nikolazdravkovic9348 Месяц назад

To Zoki majstore

• @lazarmijajlovic1092
    @lazarmijajlovic1092 Месяц назад

Pozdrav Zoki ,super video Dje mozemo zabacit na cekanje malo mi amateri iz centralnog dijela CG,a da ne okinem milion udica ?

@rockfishing Месяц назад

Poz hvala na podešci a što se tiče vašeg pitanja jedino na Jazu na bivšu nudističku plažu možete zabaciti da izgubite malo udica, ja inače nekad izgubi i po 30-tak udica i virbli na mjestima gdje idem.A na Jazu sam znao uloviti po neku lijepu Oradu.

• @lazarmijajlovic1092
      @lazarmijajlovic1092 Месяц назад

@@rockfishing hvala najljepsa probacu,svako dobro !

• @milanslijepcevic9801
    @milanslijepcevic9801 Месяц назад

Moglo je da se reče koja je dubina, kakvo je dno, je li manac na dnu ili odignut i slično! Da nešto naučimo. Pozdrav

@rockfishing Месяц назад

U dosta videa sam objasnio koja je dubina a pošto stalno ribama na dvijetri pošte dubina na svakoj je preko 20m i naravno da jemamac na dnu

• @viktorstankovic565

Ajde malo cesce izbacuj! Valja gledat ovo, smiruje zivce 😃

• @vanja0411
    @vanja0411 Месяц назад

Bravo Zoki. Ja bio u 5. mjesecu na hvaru 2 tjedna i sveukupno ulovio par orada i jednog arbuna. Evo me opet sad u 6. mjesecu i u prva tri dana niti jedan griz nije bio. Ovo mi se nikad u zivotu nije dogodilo. Katastrofa. Inace u prvoj veceri kako dodjem sam znao ulovit 3-4 orade i jos 5-6 sitnijh batoglavaca i ostalih sparida. Radje da sam te lignje i srdele spekao i pojeo na koje sam lovio. Zena ce pomislit da se kurvam ili pijem 🤣

@rockfishing Месяц назад

Svaka godina je sve gora i gora.Ja srdelu kupujem zamrznutu 10 kg u paketu i prošlu god i ovo do sada u ovoj sam kupio sigurno 8 paketa a nisam izvadio 5 kg bješe ribe. Sreća je jedino što lignje ne kupujem nego je lošim i one baš velike ostavljam za mamac.A opet dobro je najdraže mi je kad sam pored vode pa če se uloviti ponešto.

• @dadanene6820
    @dadanene6820 Месяц назад

Dvi vriće starog kruva par kila srdela i pjeska po potrebi ., sve dobro zamisiti i toriti obilato .,sistem na plovak i rokaj miki😊 Pozdrav iz hrvatske 😊

@rockfishing Месяц назад

A nekada sam to radio ali tad je bilo i mnogo više ribe,nisi mogao zabaciti a koristio sam dvije udice što ne izvadiš dva kantora ili dvije bukve ili ukljate ali više nema kod nas ribe sve je otišlo u p.m.A drugi razlog je što nosim ranac sa priborom koji je težak oko 15 kg pa tri štapa pa kantu s mamcima i tjestom tako da se nakupi lijepa kilaža.A mjesta na kojima ribam su ekstremno nezgodna i za momke a tek za mene od 70 god. poz

• @dejandrazic1655
    @dejandrazic1655 Месяц назад

Zoki, na odmoru sam u blizini Utjehe 8 dana sam pecao po tvom receptu, baš slabo, mrtvo more.

@rockfishing Месяц назад

Znam meni je ovo prvi ulov od aprila u maju sam izlazio kad god je vrijeme dozvoljavalo ali ništa.Veliki je pritisak na podmorje što se tiče nedozvoljenih načina ribolova.Jedino se može uloviti nešto plave ribe a to nije moj način ribolova ali jedino čvjek odmori dušu .

• @dejandrazic1655
      @dejandrazic1655 Месяц назад

@@rockfishing Tačno, odmor za dušu, po neka murina predveče i to je to.

@MoonlightFishing Месяц назад

Bravo Zoki! Odlični komadi!

• @maticnoc2652
    @maticnoc2652 Месяц назад

Čao Zoran! Može pitanje, kolika je dubina tipično na tvojim lokacijama? Do sad nisam još rock fishing počeo, samo u pješčenima valama za orade a tamo je uvjek do 10m max. Želim se naučiti pravi rock fishing i probat ču tjesto. Hvala vama! Matic

@rockfishing Месяц назад

Poz na svim mjestima na kojim ja ribam dubina je preko 20m, a tjesto mi služi umjesto olova..

• @mrsage4489

@djordjekanazir6139 Месяц назад

Brate baci cigare .

@rockfishing Месяц назад

A ne mogu kad ih nisam bacio do sada neću ni ovo god što mi je preostalo.

• @vladimirbojcuk2650

@BeliAlivodic Месяц назад

Bravo Zoki

@rockfishing Месяц назад

Hvala brate a bilo je vrijeme da se nešto uhvati.

• @tucebosna6903
    @tucebosna6903 Месяц назад

Kad tako vadis ribu, cemu ti sluzi meredol.. Poz

• @jovankrstic9201
    @jovankrstic9201 Месяц назад

Ma loše ukadrirano niš se ne vidi. Inače spika odlična.😢

• @damirvisnjic6338
    @damirvisnjic6338 Месяц назад

Pozdrav Zoki jedno pitanje, Dobio sam dva stapa na poklon 6_7 lbs . Moze li se bacati sa njima sa obale uz varalicu ili nesto drugo ?

@rockfishing Месяц назад

Ja ribam samo na dubinski ribolov(takozvani šaranski) i najmanja dužina štapa mi je nekad bila 1.8m ali to je bio teleskop sada sam prešao na štapove minimalne dužine 2.7-3m Šta znam možeš i sa njima ribati ali ćeš imati kraće izbacaje pogotovo varalicama.

• @Mark-fg8uq
    @Mark-fg8uq Месяц назад

lijepo je vidjet i da neko od nasih snima cesto ribolov, zabavno gledat samo napred

• @tihomirfranjkovic3872
    @tihomirfranjkovic3872 2 месяца назад

Legenda🤘

• @-BR_fishing-
    @-BR_fishing- 2 месяца назад

Čestitam Zoki🎉🎉. Jel to u Bar

@rockfishing 2 месяца назад

Hvala nije nego u Zagoru.

• @goranparadzik4820
    @goranparadzik4820 2 месяца назад

Dobar video.. Kući neće sigurno ništa😂😂.. Dobra dobra.. Živ bio..

• @dejanpanic3114
    @dejanpanic3114 2 месяца назад

Bravo Zoki, ne videh dugo murinju

• @HarryVoronets
    @HarryVoronets 2 месяца назад

Bok prijatelju. Odličan video kao i uvijek. Jeste li pecali cijeli dan ili samo ujutro?

ujutru od 6 do 10 i popodne od 16 do 19

• @HarryVoronets
      @HarryVoronets 2 месяца назад

@@rockfishing Dobar video i pecanje. Sretno i puno velike ribe

@@HarryVoronets Hvala

• @computeruser6997
    @computeruser6997 2 месяца назад

Starac i more . Tek od danas pratim , mozeli mi neko od starih pratilaca kanale napisati na kojoj se lokaciji u CG ribari ?

@rockfishing 2 месяца назад

Ja ribamnanekolikolokacija ali uglavnom odPlatamuna do Bigove.

• @aleksaborovic7439
    @aleksaborovic7439 2 месяца назад

I zoki imali beku masinicu savage gear ili shimano za 60 eura

Zoki ljepi komadi nego sam htio da pitas milosa imali neku savage gear ili shimano masinicu za 60 eura

@rockfishing 2 месяца назад

Hvala a mogu gga pitati stvarno nemam pojma.

• @patrikkasnar5627
    @patrikkasnar5627 2 месяца назад

Odlično

@nebojsaraenovic7386 2 месяца назад

Hvala na lijepim videima i upornosti. Pozdrav.

Hvala tebi na podršci

@MoonlightFishing 2 месяца назад

Bravo Zoki! Kakav je mlin za kafu u poredjenju sa normalnim mašinicama? Ima lijep zvuk 😂

• @markopolo5630
    @markopolo5630 2 месяца назад

Ostani uporan, doći će. Koja je temperatura vode? Kod mene dok nije na lovnoj dubini barem 15-16 °C ne radi ništa. PozdraWWW

• @niksaoliver
    @niksaoliver 2 месяца назад

Baš si mi mio za gledat. Uzdravlje i pozdrav iz Dubrovnika!

@IvanSasko-zb8uf 2 месяца назад

Bato dobro je nema ribe kao nekada pa ne treba ocekivati cuda sve sto dode je ok bude i boljih dana tako to vec ide..

@rockfishing 2 месяца назад

Znam da nije kao nekad al baš dugo nema ništa krupnije.

@IvanSasko-zb8uf 2 месяца назад

@@rockfishing Sto smatrate Vi pod krupnije koliko recimo grama treba imati takva riba onda ce stvari biti jos malo jasnije.. Ja se bavim inace slatkovodnim ribolovom nisam morski vuk pa pitam volio bi tocno znati..

@rockfishing 2 месяца назад

@@IvanSasko-zb8uf A sve što je teže od kila prvenstveno mislim na bijelu ribu( Zubatac, Pagar Orada itd.)

@IvanSasko-zb8uf 2 месяца назад

@@rockfishing Hvala sada je sve jasno kao dan.. Kod mene na manjoj rijeki Bednji komadi od cca 500 gr su vec bome level PRO no zaleti se ponekad i nesto veci komad najveci do sada je bio bas saran od 1100 gr na bolo tehniku i predvez od 0.10 mm..

@MoonlightFishing 3 месяца назад

Bravo Zoki.. ja sam digao ruke od ribanja

@rockfishing 3 месяца назад

Polako odmori malo pa opet nastavi.

• @goranstanimirovic939
    @goranstanimirovic939 3 месяца назад

Уживај мајсторе , свака част

@nebojsaraenovic7386 3 месяца назад

Pozdrav prijatelju ! Danas samo kvalitet, neka se i nastavi.

@rockfishing 3 месяца назад

Hvala a potrefi se tako važno je da nije bilo Murina

@nebojsaraenovic7386 3 месяца назад

@@rockfishing Bogami je lijepo vidjet ona 3 pagra, a i lijepo se bore.

@rockfishing 3 месяца назад

@@nebojsaraenovic7386 Jeste samo da su makar preko kila al zadovoljan sam i s njima.

• @allexthebeast93
    @allexthebeast93 3 месяца назад

Pozdrav Zoki! Svaka čast majstore!! Svi mi normalni ljudi težimo tom tvom miru, uživaj za sve nas!!!🙏🍀❤🥂